אזרבייג'ן השכרת רכב למשפחות

השכרת רכב באזרבייג'ן – השוואת מחירים ומידע

השכרת רכב באזרבייג'ן – המדריך המלא: מנוע חיפוש להשוואת מחירים בין חברות השכרת רכב בבאקו שיחסוך לכם מאות שקלים וגם טיפים חשובים למטייל על נהיגה באזרבייג'ן, רשת הכבישים ותחבורה באזרבייג'ן (כולל סרטון וידאו המתעד נהיגה בבאקו שיסייע לכם להתכונן לפני חופשה בבאקו)

      הזמנת דילים לבאקו       |       הזמנת טיולים מאורגנים לאזרבייג'ן

השכרת רכב באזרבייג'ן איננה עניין יקר יחסית בד"כ, אבל גם כאן אפשר לחסוך לא מעט – מנוע החיפוש להשוואת מחירי השכרת רכב בחו"ל יאתר עבורכם את המחירים המשתלמים ביותר עבור מגוון דגמי רכב מבין חברת השכרת רכב באזרבייג'ן המספקות שירות לקוחות באנגלית לתיירים ונחשבות אמינות יחסית. התהליך לוקח פחות מדקה, באמצעות תיבת החיפוש שבדף זה – בשדה ארץ, בחרו את אזרבייג'ן ובשדה עיר בחרו את באקו baku בירת אזרבייג'ן או את קבלה, עיר גדולה נוספת באזרבייג'ן. לאחר מכן, בשדה תחנה, ביחרו את המיקום המדוייק אליו תירצו להזמין השכרת רכב באזרבייג'ן (נקודת איסוף הרכב בתוך העיר). לסיום, הכניסו את התאריכים בהם אתם מתכננים להזמין השכרת רכב באזרבייג'ן ולחצו "חפש".

השכרת רכב בחו"ל – מנוע חיפוש והשוואת מחירים

חופשה בבאקו – עוד מידע למטייל

מלונות מומלצים בבאקו בירת אזרבייג'ן למשפחות עם ילדים

טיסות לאזרבייג'ן – השוואת מחירים והמלצות למטייל

השכרת רכב בבאקו ונהיגה באזרבייג'ן – המדריך המלא

Sim ו-eSim לאזרבייג'ן – מידע וטיפים למטייל

השכרת רכב באזרבייג'ן – טיפים ומידע למטייל

אם החלטתם לשכור רכב במהלך חופשה בבאקו, יש מספר הולך וגדל של חברות להשכרת רכב, כולל Europacar ו-Naniko Rent a Car  ועוד הפזורות ברחבי באקו. ישנם כבישים שמובילים לכל ערי אזרבייג'ן. הם לא מאוד רחבים ורובם כוללים שני נתיבים בלבד.

בסך הכול יש באזרבייג'ן כבישים שנחשבים ל"סלולים" באורך של 31,800 ק"מ והם כוללים כבישי חצץ המתאימים לנסיעה בכל תנאי מזג אוויר, אבל גם הרבה כבישים שאינם סלולים, אלא מכוסים באדמה לא שטוחה, וקשה לתמרן בהם כאשר רטוב בחוץ.

נהיגה באזרבייג'ן יכולה להיות מאתגרת, כמו נהיגה ברוב מדינות אסיה, אך היא רגועה יחסית לעומת נהיגה במדינות כמו תאילנד או הודו למשל. צפו בסרטון הוידאו אשר מתעד נהיגה ארוכה בעיר הבירה של אזרבייג'ן באקו – הוא יסייע לכם להתכונן ולקבל החלטות לפני השכרת רכב באזרבייג'ן –

רשת התחבורה הציבורית באזרבייג'ן כוללת אוטובוסים, מיניבוסים (מרשוטקות) ומוניות שמחברים את רוב הערים. לעתים קרובות ישנו אזור המתנה מרכזי לאוטובוסים, כמו למשל ליד הבזאר בערים באזרבייג'ן. דמי הנסיעה באוטובוסים ובמיניבוסים נקובים במנאט אזרבייג'ני ישן וחדש. במוניות באזרבייג'ן, מצד שני, תצטרכו להשתמש ביכולת המיקוח שלכם, ולשם כך נדרשת מיומנות בשפה המקומית, או ברוסית או טורקית.

סוכני נסיעות מקומיים יוכלו לעזור לכם להזמין מכוניות פרטיות שייקחו אתכם לגבול. אם אתם מעוניינים לשלב טיול באזרבייג'ן עם טיול בגאורגיה בחלק מסוכנויות הנסיעות בגאורגיה, כמו Concord Travel תוכלו להזמין השכרת רכב בבאקו בירת אזרבייג'ן והחזרתו בגאורגיה – כלומר לאסוף את הרכב השכור מבאקו (Baku) ולהחזיר אותו בטביליסי. זו אמנם אופציה יקרה יותר מאוטובוס או רכבת, אבל היא תביא אתכם ליעדכם מהר יותר ואפשר לשלב זאת עם עצירה בכל מיני אטרקציות לאורך הדרך.

השכרת רכב באזרבייג'ן
דירוג הגולשים 5 (1 הצבעה)
Sending

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל