השכרת רכב בלפקדה השוואת מחירים

השכרת רכב בלפקדה שביוון – מידע והשוואת מחירים

השכרת רכב באי לפקדה ביוון יכולה להיות זולה ופשוטה באמצעות מדריך זה הכולל מנוע חיפוש להשוואת מחירים בין חברות השכרת רכב בלפקדה וגם טיפים חשובים על נהיגה בלפקדה (כולל סרטון וידאו שיסייע לכם להתכונן לנהיגה לפני חופשה בלפקדה) ועוד מידע חשוב למטייל על תחבורה בלפקדה

הזמנת דילים ללפקדה   |   הזמנת דילים ליוון   |   הזמנת טיולים מאורגנים ליוון

מנוע החיפוש להשוואת מחירי השכרת רכב בחו"ל יסייע לכם לאתר את המחירים הכי זולים עבור השכרת רכב בלפקדה (במגוון דגמי מכוניות) תוך שניות. מלאו את טופס החיפוש שלמטה: בשדה ארץ בחרו את יוון ואח"כ בשדה עיר ביחרו את Lefkada לפקדה. אח"כ בשדה תחנה ביחרו את המיקום הספציפי אליו תרצו להזמין השכרת רכב בלפקדה מבין האפשרויות הכוללות את נמל התעופה של לפקדה, העיר התחתית של לפקדה טאון, את רחוב פיליפה המרכזי, את העיר התחתית של נידרי, אגיוס ניקיטס, וגם אפשרות של משלוח הרכב ישירות לבית המלון בלפקדה. לסיום, הזינו את התאריכים בהם תירצו להזמין השכרת רכב בלפקדה וליחצו "חפש".

התוצאות כוללות השוואת מחירים על מגוון דגמי כלי רכב בכין כל חברת השכרת רכב בלפקדה הנחשבת אמינה ומספקת שירות לקוחות באנגלית

השכרת רכב בלפקדה  – מנוע חיפוש והשוואת מחירים

חופשה בלפקדה – עוד מידע למטייל באותו נושא:

מלונות מומלצים בלפקדה עם ילדים

טיסות ללפקדה – השוואת מחירים וביקורת חברות תעופה

השכרת רכב ביוון – חוקי התנועה וטיפים לנהיגה ביוון

סים ו-eSim ליוון – מידע וטיפים על תקשורת במהלך החופשה

השכרת רכב בלפקדה – טיפים חשובים

השכרת רכב היא הדרך היעילה ביותר להסתובב בעיר. יש גם חברות השכרת אופנועים בלפקדה כמו Alexs ברחוב הראשי Vasiliki, שם תמצאו מבחר קטן של קטנועים, טרקטורונים ואופני הרים להשכרה במחירים זולים. יש גם חברות רבות אחרות שמשכירות רכבים באתר הנופש Nidri ו-Lefkas Town.

נהיגה בלפקדה היא דרך פופולרית להתנייד באי במהלך חופשה בלפקדה – צפו בסרטון הוידאו אשר יסייע לכם להתכונן לנהיגה לפני השכרת רכב בלפקדה –

אם אתם רוכבי אופני הרים רציניים שמעוניינים בהשכרת אופניים רציינים לטיול בלפקדה, צרו קשר עם Get Active ב-Nidri והצטרפו לטיול מודרך בשבילים הטובים ביותר לטיולי אופניים בלפקדה. תוכלו להשתמש בחברה זו גם אם אתם רוכבי שטח שכן הם מציעים גם אופני שטח איכותיים ומציעים גם הטבה של משלוח חינם של האופניים למלון שלכם.

יש עוד אפשרויות תחבורה בלפקדה – יש אוטובוסים שיוצאים בתדירות גבוהה לאורך החוף המזרחי של האי בין וסיליקי ללפקדה טאון וכן אוטובוסים מהעיר המרכזית לכפרים השוכנים בהרים. בעונת השיא יש גם שירות אוטובוסים מנידרי לאתר Agias Nikitas ולחוף Kathisma שבחוף המערבי.

השכרת רכבים בלפקדה – השוואת מחירים

ערכנו השוואת מחירים להשכרת רכב בלפקדה בקיץ הקרוב באמצעות מנוע החיפוש שלמעלה, ומצאנו מגוון הצעות מחיר תחרותיות ממגוון חברות להשכרת רכבים בלפקדה.

השכרת רכב בלפקדה – המחיר הכי זול

אם המחיר הוא הגורם החשוב ביותר עבורכם בעת השכרת רכב בלפקדה, תוכלו לערוך השוואת מחירים ללא כל סינון (אם אין לכם דרישות לגבי סוג הרכב, מספר הנוסעים וכול'), והמחירים הכי זולים שמציעות סוכנויות השכרת רכב בלפקדה יופיעו בפניכם ראשונים בתוצאות החיפוש (לעיתים יש צורך בלחיצה על כפתור מיון לפי מחיר).

ביקשנו לבדוק מהו המחיר הכי זול שאפשר למצוא להשכרת רכב בלפקדה בקיץ (אמצע יולי). המחיר הכי זול שמצאנו הגיע מחברת יורופקאר שהציעה לנו השכרת פולקסווגן אפ! במחיר של 225 ש"ח ליום. שימו לב שזהו רכב קטן עם תיבת הילוכים ידנית שמתאים לארבעה נוסעים בלבד. את הדיל הזה קיבלנו מסניף החברה בדאון-טאון לפקדה.

השכרת רכב בלפקדה לשבוע

בהשוואת מחירים שערכנו עבור השכרת רכב בלפקדה לשבוע, קיבלנו את המחיר הכי זול מחברת Autounion שהציעה לנו השכרת סיטרואן C1, רכב קטן עם תיבת הילוכים ידנית שמתאים לארבעה נוסעים ושתי מזוודות קטנות, במחיר של  1,039.21 ש"ח לשבעה ימים. את הדיל הזול הזה קיבלנו בסניף השכרת הרכב בשדה התעופה בלפקדה של החברה.

השכרת מיניוואן בלפקדה

אם אתם מתכננים חופשה בלפקדה עם המשפחה, תוכלו לערוך השוואת מחירים להשכרת מיניוואן בלפקדה ולמצוא רכבים גדולים עם מקומות לקבוצת נוסעים גדולה ויהפכו את החופשה שלכם לנוחה וקלילה יותר.

בהשוואת המחירים שערכנו, קיבלנו את המחיר הכי זול להשכרת מיני וואנים בלפקדה מחברת יורופקאר, שהציעה לנו אופל זפירה עם 7 מקומות במחיר של 764.72 ש"ח ליום בסניף החברה בדאון-טאון לפקדה.

זהו גם הדיל הכי זול שקיבלנו בחיפוש אחר השכרת מיני וואן בלפקדה לשבוע, במחיר של 2,932.11 ש"ח עבור אותו הדגם מאותו הסניף לשבעה ימים.

השכרת ג'יפ בלפקדה

בהשוואת מחירים להשכרת ג'יפ בלפקדה קיבלנו את המחיר הכי זול מחברת יורופקאר, שהציעה לנו השכרת ניסאן קשקאי (עם תיבת הילוכים ידנית) במחיר של 723.76 ש"ח ליום בלבד. את ההצעה קיבלנו מסניף החברה בדאון-טאון לפקדה.

גם בהשוואת מחירים להשכרת ג'יפ בלפקדה לשבוע יורופקאר סיפקה עבורנו את המחיר הכי זול, בעלות של 3,644.01 ש"ח לאותו הדגם לשבעה ימים.

השכרת רכב בלפקדה
דירוג הגולשים 5 (1 הצבעה)
Sending

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל