השכרת כלי רכב בזנזיבר

השכרת מכונית בזנזיבר – השוואת מחירים והמלצות

השכרת רכב בזנזיבר – המדריך המלא: מנוע השוואת המחירים שיחסוך לכם מאות שקלים בהזמנת רכב שכור בזנזיבר, טיפים חשובים על נהיגה בזנזיבר ומידע לנהג, הסבר על רישיונות הנהיגה הנדרשים בזנזיבר וכל מה שכדאי לקרוא לפני תיכנון חופשה בזנזיבר עם רכב שכור

      הזמנת דילים לזנזיבר        |        הזמנת טיולים מאורגנים לזנזיבר

זנזיבר הפכה בשנים האחרונות ליעד פופולרי לחופשה עבור ישראלים. השכרת רכב בזנזיבר לא חייבת להיות עניין יקר ומסובך – מנוע השוואת המחירים להשכרת רכב בחו"ל מתעדכן באופן שוטף במחירים של כל חברת השכרת רכב בזנזיבר – כולל מבצעים והנחות מיוחדות. שימוש נכון במנוע השוואל המחירים יחסוך לכם מאות שקלים בהזמנת השכרת רכב בזנזיבר – בנוסף מומלץ לקרוא את הטיפים החשובים.

שימו לב: בשדה ארץ ביחרו את "טנזניה" (המדינה באפריקה שהאי זנזיבר שייך לה) ואז בשדה עיר ביחרו את zanzibar והכניסו את תאריכי הגעתכם לזנזיבר – ליחצו חפש וקבלו את המחירים הזולים ביותר מכל חברת השכרת רכב בזנזיבר הנחשבת לאמינה ורצינית, ממיגוון דגמים של כלי רכב.

השכרת רכב מנוע בזנזיבר חיפוש והשוואת מחירים

חופשה בזנזיבר – עוד מידע למטייל

עצות לטסים לזנזיבר – איך מתכוננים לטיול משפחות באפריקה?

ויזה לזנזיבר (טנזניה) – מידע שימושי למטייל הישראלי

טיסות לזנזיבר – השוואת מחיר וטיפים

זנזיבר עם ילדים – 10 מלונות מומלצים למשפחות עם משחקיות

השכרת רכב בזנזיבר – מידע חשוב

למרות שבד"כ המזמינים השכרת רכב בזנזיבר מעדיפים לקבל את הרכב השכור בשדה התעופה של זנזיבר, הדבר איננו מחוייב. רוב החברות והסוכנויות המספקות שירותי השכרת רכב בזנזיבר מעניקות שירות מעולה המתאים את עצמו לצרכי התיירים ואם תבקשו זאת בד"כ לא תהיה בעיה שיביאו לכם את הרכב לבית המלון, למסוף המעבורת, או כל נקודה בזנזיבר שתרצו. אפשר בד"כ גם לתאם נקודה נוחה לכם להחזרת הרכב.

הנהיגה בזנזיבר איננה פשוטה או נוחה, מדובר על מדינת עולם שלישי. מכיוון שכך תיירים רבים מעדיפים את האופצייה של השכרת רכב בזנזיבר עם נהג שהיא בדרך כלל לא יקרה מדי. אפשר להזמין נהג (בתוספת תשלום כמובן) כמעט דרך כל חברה דרכה אתם מזמינים השכרת רכב בזנזיבר ובמקרה הגרוע לא תתקשו למצוא בזנזיבר נהג שיסיע אתכם. שיטה טובה היא לבקש זאת מהמלון בו אתם מזמינים מקומות לחופשה בזנזיבר.

בד"כ רוב הרכבים שמציעות חברות השכרת הרכב בזנזיבר הם רכבי שטח חדישים המתאימים לתנאי הנהיגה באי. יחד עם זאת, אם הרכב מתקלקל או נתקע, פשוט התקשרו לחברה ממנה הזמנתם השכרת רכב בזנזיבר והיא תדאג לכם לחילוץ ותיקון או רכב חלופי. כדאי לוודא שתמיד יש איתכם טלפון נייד עם סוללה ושירות סלולרי בזנזיבר ואת מספר הטלפון של החברה ממנה שכרתם את האוטו.

במקרה של תאונה, אם הרכב לא עולה באש ואין לכם סכנה בתוך הרכב, הישארו ברכב. אם נשקפת לכם סכנה בתוך הרכב, צאו אל צד הדרך. אם נפגעתם התקשרו מיידית לשירותי החירם בזנזיבר. אם הפגיעה היחידה היא ברכב וברכוש התקשרו מיידית אל חברת השכרת הרכב בזנזיבר.

נהיגה בזנזיבר

בזנזיבר אפשר לנהוג עם רישיון נהיגה לאומי של כל מדינה, אין צורך להוציא רישיון נהיגה בינלאומי לפני השכרת רכב בזנזיבר אך צריך להוציא היתר נהיגה של זנזיבר, אותו ניתן להוציא מראש דרך חברת השכרת הרכב בעת ביצוע ההזמנה. זהו היתר מיוחד לנהיגה בזנזיבר המונפק על ידי שלטונות טנזניה וצריך לשאת אותו בעת נהיגה בזנזיבר יחד עם רישיון הנהיגה הישראלי או הבינלאומי שלכם. ההיתר עולה 10$ לכל נהג.

לאחר שאיתרתם חברת השכרת רכב בזנזיבר באמצעות מנוע השוואת המחירים פנו אלייה במייל ובקשו שיוציאו עבורכם היתר נהיגה בזנזיבר, בד"כ תתבקשו לשלוח אליהם במייל סריקה של רישיון הנהיגה הישראלי שלכם. בד"כ את התשלום על היתר הנהיגה בזנזיבר משלמים כאשר מגיעים לזנזיבר, אך עדיף להזמין אותו מראש ולא להתעסק עם הטפסים והתורים בשדה התעופה של זנזיבר, על חשבון זמן החופשה שחיכיתם לה.

צפו בסרטון הוידאו שמתעד נהיגה בזנזיבר שיסייע לכם להתכונן ולהתרגל:

סביר להניח שבמהלך השכרת רכב בזנזיבר תיעצרו מספר פעמים לבדיקה ע"י משטרת זנזיבר, שהיא מאוד אקטיבית – אבל השוטרים מאוד ידידותיים ובד"כ רק יבדקו רישיון נהיגה ושיש לכם היתר נהיגה של זנזיבר, יבדקו שהכל בסדר ויניחו לכם – חייכו אליהם והיו מנומסים ולא תהיה שום בעיה. שימו לב שבזנזיבר אסור לנהוג על חוף הים והאיסור נאכף בחומרה.

דלק בזנזיבר

ישנן תחנות דלק רבות בכל רחבי זנזיבר, עם שירות של מתדלקים, בד"כ לא תמצאו תחנות דלק בשירות עצמי, אבל עלויות השירות אינן יקרות.

השכרת רכב בזנזיבר
דירוג הגולשים 4.5 (4 הצבעות)
Sending

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל