בתי מלון למשפחות בזנזיבר

זנזיבר עם ילדים – 10 מלונות מומלצים למשפחות עם משחקיות

זנזיבר הפכה בשנים האחרונות לאחד היעדים הפופולריים למטייל הישראלי, ולאחרונה לא רק זוגות בירח דבש אלא גם משפחות נוסעות לטייל באי זנזיבר עם ילדים. אך האי הטרופי המהווה חלק ממדינת טנזניה שבאפריקה יכול להיות מאתגר לחופשה משפחתית, לא רק בגלל נושא החיסונים אלא גם כי אין בו אטרקציות לילדים בסגנון המערבי, ולכן מומלץ לבחור אחד מהמלונות בכתבה זו שמומלצים למשפחות עם ילדים ומספקים שירותים כמו משחקיות לילדים ופעילויות בידור לילדים

      הזמנת דילים לזנזיבר        |        הזמנת טיולים מאורגנים לזנזיבר

אם אתם מתכננים טיול לזנזיבר עם ילדים כאן תוכלו למצוא רשימה של 10 מלונות מומלצים בזנזיבר למשפחות עם ילדים. הרשימה מתבססת על דירוג מבקרים, ששהו במלונות בזנזיבר עם ילדים.

בנוסף, מומלץ לקרוא מדריכים נוספים בנושא חופשה בזנזיבר, על מנת להגיע מוכנים ומצוידים בכל המידע הנדרש, וכך תובטח לכם חופשה משפחתית קסומה בזנזיבר עם הילדים.

חופשה בזנזיבר – עוד מידע למטייל

עצות לטסים לזנזיבר – איך מתכוננים לטיול משפחות באפריקה?

ויזה לזנזיבר (טנזניה) – מידע שימושי למטייל הישראלי

השכרת מכונית בזנזיבר – השוואת מחירים והמלצות

טיסות לזנזיבר – השוואת מחיר וטיפים

זנזיבר עם ילדים – רשימת בתי מלון מומלצים עם משחקיות ושירותים למשפחות

מלון ספא בראזה זנזיבר – Baraza Resort & Spa Zanzibar

זהו אתר נופש (ריזורט) מומלץ למשפחות בזנזיבר עם חוף ים פרטי, ספא מקצועי עם מיגוון טיפולים, משחקייה לילדים, פעילויות בידור לילדים בהשגחה, ואף שירותי בייביסיטר (בתוספת תשלום). פרט לכך תמצאו בריזורט המפנק בריכה חיצונית ובריכת ילדים, 3 מסעדות שונות, מגרש טניס חיצוני ושירותי כביסה.

כל 30 הסוויטות בריזורט המפואר כוללות חדרים משפחתיים עם סלון נפרד עם בריכות צלילה פרטיות, וכמובן טלוויזיה עם ערוצי לוויין ונגן DVD , אינטרנט אלחוטי ואינטרנט קווי.
הריזורט ממוקם בחוף המזרחי של זנזיבר, כ- 15 ק"מ מחוף פאג'ה (Paje Beach) .

לבדיקת מחירים, פרטים והזמנת חדרים

ריזורט חוף קיוונגווהKiwengwa Beach Resort

זהו אתר נופש ידידותי למשפחות על חוף הים המזרחי של זנזיבר, בחוף הים Kiwengwa.

באתר הנופש קוונגווה ביץ (Kiwengwa Beach Resort) , תמצאו שירותים מותאמים למשפחות עם ילדים כמו מועדון משחקיה לילדים, גן שעשועים חיצוני, פעילויות בידור לילדים בהשגחת מדריכים, ואף שירותי שמרטפות (בייביסיטר, בתוספת תשלום).

בנוסף לכך תמצאו במלון גם את כל הנוחיות הדרושה למשפחות – חוף ים פרטי עם אפשרויות צלילה, 4 מסעדות, בריכה חיצונית, מגרש טניס חיצוני, חנות מכולת צמודה, ואפשרויות כביסה.

בכל 120 החדרים בריזורט תיהנו מכל הנוחות הדרושה למשפחות כמו מיטות ספה ומקררים, וכן מרפסות או פאטיו  (תלוי בחדר), ואף מכל הציוד המודרני כמו מיזוג אוויר, טלוויזיות עם מסך שטוח וערוצי כבלים שולחן, מייבש שיער, חיבור לאינטרנט (אלחוטי וקווי).

לבדיקת מחירים, פרטים והזמנת חדרים

מלון אל מינאר – Al-Minar Hotel

זהו בית מלון בדירוג 3.5 כוכבים בעיר המסקרנת והאקזוטית של זנזיבר, סטון טאון (Stone Town)  . אם אתם מתכננים חופשה בזנזיבר שכוללת גם טיול בזנזיבר ולא רק נופש, מומלץ לשקול את בית המלון הזה, שלא נמצא ממש על חוף הים אבל ממוקם במרחק הליכה קצרה מאתרים מעניינים רבים בעיר האבן של זנזיבר כמו ארמון מרהובי, המרחצאות הפרסיים וחורבות  מבוווני (Mbwen Ruins), . חופי הים של איסולה נקופנדה (Isola Nakupenda) נמצאים במרחק 5 דקות הליכה. אל מינאר יכול להיות גם אלטרנטיבה משתלמת יותר מול הריזורטים היוקרתיים של חופי הים של זנזיבר.

בבית המלון הידידותי למשפחות תמצאו משחקיה לילדים (כניסה חינם), ארוחת בוקר קונטיננטלית כלולה במחיר, מסעדה, בית קפה, אינטרנט אלחוטי בחדרים ובאזורים  הציבוריים, מרכז עסקים,  וחנייה ללא תשלום.

כל 22 החדרים במלון מתפארים באחים שניתן להבעיר בהם אש (אם כי זה מיותר בחום של זנזיבר) וכוללים מקררים, אזורי אוכל ואזורי ישיבה מרוהטים, ומיטות ספה נפתחות לילדים. בנוסף תמצאו בחדרים כמובן גם טלוויזיות עם מסך שטוח וערוצי לוויין ושירות חדרים 24 שעות ביממה.

לבדיקת מחירים, פרטים והזמנת חדרים

פרדייז ביצ' ריזורט זנזיברParadise Beach Resort

זהו ריזורט נופש בחוף המזרחי של זנזיבר, עם חוף ים פרטי, ספא מקצועי עם מיגוון שירותים, 2 מסעדות, משחקיה לילדים, בריכה חיצונית ואף אפשרות להזמין בייביסיטר בתוספת תשלום ושירותי כביסה.

כל 60 החדרים בריזורט הם חדרים משפחתיים הכוללים מיזוג אוויר, מרפסת ישיבה מרוהטת, שולחן, מייבש שיער, ושירותים כמו שירות חדרים וחיבור לאינטרנט (אלחוטי וקווי). אפשר גם להזמין לחדר עריסה לתינוק ללא תוספת עלות (בהזמנה מראש).
Paradise Beach Resort Zanzibar, Uroa, Tanzania

מלון דרים אוף זנזיברDream of Zanzibar

זהו ריזורט יוקרתי על החוף המזרחי של זנזיבר, חצי קילומטר מחוף מפנזי Mapenzi.  בריזורט המפנק תמצאו 3 בריכות שחייה חיצוניות ובריכת ילדים, מגרשי טניס חיצוניים, ולא פחות מ- 8 מסעדות מגוונות.

בנוסף מציע המלון הידידותי למשפחות פעילויות הווי ובידור לילדים בהשגחת מדריכים (ללא תשלום(, משחקיה לילדים עם השגחה, גן שעשועים חיצוני, שירותי כביסה ואפשרות להזמנת בייביסיטר (שמרטפות).

בכל אחד מ- 157 החדרים המשפחתיים ב"דרים אוף זנזיבר" תמצאו מאווררי תקרה (ללא מיזוג), טלוויזיות עם ערוצי כבלים, מכונות להכנת קפה,  אינטרנט אלחוטי חינם, מיני בר עם בקבוקי מים חינם. אפשר גם להזמין לחדר עריסת תינוק ללא תשלום.

לבדיקת מחירים, פרטים והזמנת חדרים

ריזורט גולדן טוליפ זנזיבר – Golden Tulip Zanzibar Resort

זהו בית מלון ללא עישון הממוקם בעיר זנזיבר (Zanzibar Town)  ממש מול חופיו של האי צ'אפאני (Chapwani Island) ובמרחק של כ- 10 ק"מ מהמולת מרכז העיר ואתרים מרכזיים בזנזיבר טאון כמו כמו מוזיאון השלום, שוק דראג'אני (Darajani Market)  ומסגד מלינדי.

המלון מתמחה באירוח משפחות ומאפשר שירותים ייעודיים למשפחות עם ילדים כמו הזמנת בייביסיטר או מטפלת, בריכה חיצונית וגם בריכת ילדים, ואף אפשרות להזמין חדר עם מיקרוגל ומקרר גדול (צריך לבקש במפורש בעת ההזמנה).

בנוסף בית המלון כולל בריכה חיצונית, מסעדה, בית קפה וחדר כושר. עוד תקבלו במלון ארוחת בוקר בסגנון בופה חינם, חניה חינם עם שירות ואלט, מרפסת גג ומרכז כנסים העומדים לשירות האורחים.

בגולדן טוליפ יש 31 חדרים משפחתיים נוחים, עם סלון נפרד ופינת אוכל נפרדת, מטבחונים ומרפסות, מכונות כביסה, וגם פינוקים כמו מיטות עם מזרני קצף מתוחכמים הזוכרים את תווי הגוף,  מצעי פרימיום מכותנה מצרית, וכמובן אינטרנט אלחוטי חינם.

לבדיקת מחירים, פרטים והזמנת חדרים

מליה זנזיברMelia Zanzibar

מלון יוקרתי למשפחות בשיטת הכול כלול אהוב במיוחד על הקהל הישראלי בחוף המזרחי של זנזיבר, על חוף הים, כ- 2 ק"מ מחוף מפנזי (Mapenzi Beach),  עם כל מה שדרוש לחופשה בזנזיבר עם ילדים: משחקיה (מועדון) לילדים וגם גן שעשועים חיצוני, 2 בריכות שחייה (חיצונית), מגרש טניס חיצוני, ספא מפנק, 4 מסעדות שונות שמאפשרות גיוון באוכל, שירותי כביסה – וכמובן  חדרים משפחתיים.

במליה זנזיבר יש 124 חדרים, שבכל אחד מהם תמצאו אמבטיות עמוקות (בנוסף למקלחת), טלוויזיות LCD עם ערוצי לוויין, מיני בר, אינטרנט קווי, שירות חדרים 24 שעות ביממה. אפשר לקבל לחדר מיטת תינוקות חינם, בהזמנה מראש.

לבדיקת מחירים, פרטים והזמנת חדרים

ריזורט ספא סי קליףSea Cliff Resort & Spa

בית מלון יוקרתי על חוף מאנגפוואני (Mangapwani) בזנזיבר, עם חוף ים פרטי, מסלול גולף פרטי, ספא מקצועי, 2 בריכות שחייה חיצוניות, מגרשי טניס חיצוניים,  ו- 4 מסעדות. פרט לכך מציע בית המלון גם שירותים למשפחות עם ילדים, כמו בריכת ילדים, שירותי בייביסיטר (בתשלום נוסף), חדרים משפחתיים, שירותי כביסה ואפשרות להזמין לחדרים מיטת תינוקות בחינם.

בבית המלון יש 120 חדרים, כל אחד מהם בעיצוב אחר, עם מקררים גדולים, מכונות קפה, מיטות נוחות עם מזרני קצף מתוחכמים ומצעים פרימיום,  וכמובן אינטרנט אלחוטי חינם.

לבדיקת מחירים, פרטים והזמנת חדרים

ריזורט ספא בלוביי ביץ'Bluebay Beach Resort And Spa

בלוביי הוא ריזורט נופש בדירוג 4 כוכבים על חוף הים המזרחי של זנזיבר, כ- 3 קילומטרים מחוף קיוונגווה Kiwengwa .

בריזורט הידידותי למשפחות עם ילדים תמצאו משחקיה לילדים, גן שעשועים חיצוני, שירותי בייביסיטר, בריכה מקורה ובריכת ילדים, אפשרות להזמנת בייביסיטר וחדרים משפחתיים. פרט לכך, ההורים ישמחו למצוא במלון 3 מסעדות שונות, ספא מקצועי עם מיגוון טיפולים, מגרש טניס חיצוני ושירותי כביסה.

בכל אחד מ- 112 חדרי המלון המותאמים למשפחות עם ילדים תמצאו ציוד מודרני למשפחות כמו מכונות כביסה ומייבשי כביסה, מכונות קפה,  מרפסות ישיבה וכמובן טלוויזיות פלזמה עם ערוצי לוויין, מיני בר, שירות חדרים הזמין במשך 24 שעות ביממה  ואינטרנט Wi-Fi.

לבדיקת מחירים, פרטים והזמנת חדרים

מלון מזסונס Mazsons Hotel

בית מלון מתאים למשפחות בדירוג 3.5 כוכבים ב"עיר האבן" של זנזיבר, סטון טאון, קרוב מאוד למוזיאון הארמון, ארמון מרהובי , והמרחצאות הפרסיים של חמאני , האטרקציות העיקריות של סטון טאון.

במלון המומלץ לטיול בזנזיבר עם ילדים תמצאו גם מועדון לילדים וגם משחקייה מיוחדת עם משחקי וידאו ומחשב, אפשרות להזמנת בייביסיטר לחדר המלון, וגם אפשרות לקבל לחדר עריסה לתינוק חינם.

בנוסף יש במלון מזנון ארוחת בוקר חינם, מסעדה, בית קפה ומרכז עסקים הפועל 24 שעות ביממה. בנוסף תיהנו מחנייה חינם, גישה חופשית לחדר ישיבות, חיבור אינטרנט אלחוטי בשטחים הציבוריים ובחדרים.

כל 36 החדרים של מלון מזסונס כוללים ציוד נוח ומתאים למשפחות כמו מקררים ומכונות קפה, שירות חדרים, בקבוקי מים חינם, שולחנות וכמובן טלוויזיה עם מסך שטוח וערוצי לוויין.

לבדיקת מחירים, פרטים והזמנת חדרים

בתי מלון למשפחות בזנזיבר
דירוג הגולשים 4 (4 הצבעות)
Sending

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל