קופהנגן - בתי מלון בתאילנד

מלונות מומלצים בקופנגן למשפחות עם ילדים

אם אתם מתכננים להגיע אל אי הנופש המפורסם של תאילנד קו פנגן עם הילדים, מצפה לכם חוויה יוצאת דופן באי המיוחד, הידוע בד"כ כגן עדן למטייל הצעיר בזכות מסיבות ה"פול מון" הידועות וחיי לילה סוערים. יש בהחלט הרבה מה לעשות בקופנגן למשפחות ולא חסרים מלונות טובים בקופנגן, אך רובם פונים למטיילים צעירים. אם אתם מחפשים בית מלון בקו פנגן שגם הילדים יאהבו כדאי לבחור מבין המלונות בקו פנגן שתמצאו בכתבה זו הכוללת רשימת מלונות מומלצים בקו פנגן למשפחות

בכתבה זו תמצאו רשימת בתי מלון מומלצים בקו פנגן עם ילדים, אשר כוללת מלונות בקופנגן במגוון רחב של מיקומים על האי, רמות מחירים, סגנונות אירוח ודירוגי כוכבים. המכנה המשותף בין כל בתי המלון בכתבה זו הוא ציונים גבוהים במיוחד ברשימות מלונות מומלצים בקופנגן למשפחות עם ילדים המתפרסמות באינטרנט ומתבססות על הצבעות של משפחות מכל העולם אשר הגיעו אל קו פנגן עם הילדים

חופשה בתאילנד – עוד באותו נושא:

טיסות לתאילנד – השוואת מחירים וחברות תעופה

תאילנד עם ילדים – המדריך לטיולים וחופשות

טיסות פנים בתאילנד – הזמנת כרטיסים והשוואת מחירים

טיולים מאורגנים לתאילנד

בתי מלון בקופנגן למשפחות עם ילדים – המומלצים

מלון אנאנטרה רסאננדה קופנגן וילאס – Anantara Rasananda Koh Phangan Villas 

אנאנטרה רסאננדה קופנגן וילאס, מלון מומלץ בקופנגן בדירוג 5 כוכבים הממוקם לאורכו של חוף Tong Nai Pan Noi Beach היפה וכולל סוויטות ווילות מרווחות, טראסה, חדר כושר ובריכה פרטית. המלון זוכה לציון 9.0 בדירוגי מלונות מומלצים בקופנגן עם ילדים.

הסוויטות והווילות מעוצבות בהידור רב ובסגנון תאילנדי מודרני. היחידות ממוקמות בגנים וכוללות מערכת בידור ביתית, תחנת עגינה לאייפוד וטלוויזיית LCD.

במקום יוכלו לארגן עבורכם העברות בסירה פרטית מנמל התעופה של קוסאמוי אל קו פנגן והעברות במעבורת הציבורית של רציף טונג סאלה. מתקני נוחות נוספים כוללים מקלחת גשם ומכונת אספרסו. תוכלו לקבל שירותים מפנקים כדוגמת ארוחה או עיסוי בווילה.

Rasananda's Bistro @ The Beach היא מסעדת ביסטרו המציעה סעודת איכות באוויר הפתוח, הכוללת שילוב של מנות מקומיות ומערביות מול הים. מסעדת Yukinoya מגישה מנות יפניות משובחות. בביסטרו יש גם טרקלין המגיש יינות ושמפניה. תוכלו ליהנות גם מסעודה אינטימית על החוף.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן


אתר נופש וספא קוקו-הט ביץ' – Cocohut Beach Resort & Spa 

קוקו-הט ביץ', אתר נופש וספא בקופנגן בדירוג 4 כוכבים הממוקם בסמוך לחוף לילא (Leela) וכולל רצועת חוף פרטית וחדרי אירוח נוחים באזור שליו ומבודד. המקום נמצא במרחק 5 דקות הליכה מחוף האדרין בו מתנהלות מסיבות הפולמון הידועות. המלון זוכה לציון 8.4 בדירוג מלונות מומלצים בקו פנגן למשפחות עם ילדים. בכל חדר יש אינטרנט אלחוטי חינם, אמצעים להכנת שתייה חמה, טלוויזיה עם מסך שטוח וערוצי כבלים, מרפסת פרטית ופינת ישיבה חיצונית עם נוף לים, לבריכה או לגן.

מסעדת Cocohut, הפתוחה כל יום, מגישה מגוון מנות ומשקאות, כולל מאכלים תאילנדים, מאזור הים התיכון ומרחבי העולם. תוכלו ליהנות מקוקטיילים ייחודיים ומשייקים מרעננים בכל אחד משני הברים שבסמוך לחוף ולבריכה. המקום אפופות ניחוחות נהדרים של קטורת מרגיעה. תוכלו להתפנק בספא של המקום, המציע עיסויים מסורתיים, טיפולי גוף ופנים ושירותי יופי נוספים, כגון טיפולי שיער, פדיקור ומניקור.

צוות האתר יסייע בארגון סיועים, השכרת אופנועים והסעות במונית. המקום מציע גם שירות איסוף חינם ממזח האדרין עם הגעתכם.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן


אתר נופש וספא סאריקאנטאנג – Sarikantang Resort And Spa 

סאריקאנטאנג, ריזורט ספא מומלץ בקופנגן בדירוג 3 כוכבים השוכן בחוף סיקאנטאנג (Seekantang), מציע חוף פרטי, בריכת שחייה חיצונית וספא. אינטרנט אלחוטי זמין בשטחים הציבוריים של האתר. המלון זוכה לציון 8.4 ברשימות בתי מלון מומלצים בקופנגן עם ילדים. החדרים מוקפי גינות טרופיות וכוללים מיזוג אוויר, ריהוט עץ, מרפסת פרטית מיני בר וטלוויזיה בלוויין/כבלים. חלק מהחדרים כוללים גם נגן DVD.

המקום נמצא 5 דקות של הליכה ממתחם מסיבות הפולמון הידוע של חוף האדרין ו-13 קילומטרים מנמל התעופה של קוסאמוי. ניתן להזמין בבקשה מראש שירות הסעות חינם ממזח האדרין. תוכלו לבקש גם העברות ממזח טונג סאלה בתשלום נוסף.

בספא Sarai תוכלו לקבל עיסוי תאילנדי מסורתי וטיפול גוף מפנק. ניתן לארגן טיולי יום בעזרת צוות הדלפק ולשכור סרטי DVD חינם. המסעדה-בר The Sea Terrace היא מקום ליהנות בו מנוף מפעים של החוף וממנות מקומיות ובינלאומיות ערבות לחיך. תוכלו ליהנות ממזנון ארוחת ערב מפנק תחת אור הירח.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן


אתר נופש בורי ביץ' – Buri Beach Resort 

בורי ביץ', אתר נופש בקופנגן בדירוג 3 כוכבים, מתהדר בחוף פרטי על חוף האדרין הפופולארי. הוא מציע אירוח טרופי עם ספא ושתי בריכות. יחידות האירוח הממוזגות כוללות כל אחת מרפסת פרטית ואינטרנט אלחוטי חינם.

אתר הנופש מרוחק 10 דקות הליכה ממרכז האדרין ו-5 דקות נסיעה מהמזח. מזח טונג סאלה מרוחק 20 דקות נסיעה וניתן להסתייע בשירות הסעות בתשלום מטעם האתר.

החדרים והקוטג'ים הנעימים מתאימים למשפחות המגיעות אל פנגן עם ילדים,  משקיפים לבריכה או לגינה וכוללים מכונת תה/קפה, מייבש שיער, כספת וטלוויזיה עם מסך שטוח וערוצי כבלים.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן


מלון פאנבימן קו פנגאן – Panviman Koh Phangan 

פאנבימן קו פנגאן, מלון בדירוג 5 כוכבים, מציע נופש חלומי במקום חבוי בין צמחיה טרופית ומשקיף אל Thong Nai Pan. הוא כולל גישה לחוף פרטי, בריכת שפת אינסוף וספא על הגבעה בה ניתן להתענג על זריחות מרגשות. המלון זוכה לציון 9.0 בביקורות על מלונות מומלצים בקו פנגן עם ילדים.

מקום האירוח מרוחק 30 דקות של שייט סירה מקוסמוי ו-4 דקילומטרים ממפל Than Sadet. אפשרי לארגן הסעות והעברות מ/אל האי בתוספת תשלום.

כל חדר מעוצב בפאר וכולל מיטות איכותיות וריהוט בסטנדרט גבוה, כמו גם נופים מרהיבים. בנוסף, תמצאו בכל חדר גם מרפסת פרטית גדולה וחדר רחצה מפואר שבו אמבטיה חיצונית או פנימית. שתי מסעדות החוף של המקום, Stone Beach ו-Pan Sea מגישות מאכלים מקומיים ובינלאומיים. מהמסעדה השנייה תוכלו ליהנות מנוף 360 מעלות של המפרץ (Siam Bay).

מגוון פעילויות נופש זמינות לבחירתכם, כגון צלילה, קיאקים, שנורקלינג, טרקים וטיולי ג'יפים.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן


אתר הנופש קוקיז סאלאד – Cookies Salad Resort 

קוקיז סאלאד, אתר נופש בקו פנגן בדירוג 3 כוכבים הממוקם בחוף סאלאד, מציע בריכה חיצונית, חנייה בלא תשלום, דלפק טיולים ומסעדה. חדרי האירוח כוללים מיזוג, מרפסת פרטית עם ערסל, טלוויזיה בכבלים, מקרר, נגן DVD וחדר רחצה עם מקלחת. המלון זוכה לציון 8.1 בהמלצות על מלונות בקו פנגן למשפחות עם ילדים.

מסעדת האתר משקיפה לים ומגישה מנות מקומיות ומערביות. מלבד אינטרנט אלחוטי חינם, מציע המקום שירותי השכרת רכב, עיסוי ניקוי יבש וכביסה, כמו גם פעילויות נופש כמו שנורקלינג וצלילה. האתר מרוחק כ-20 דקות נסיעה מהמזח של טונגסלה (Thongsala Pier).

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן


וילות ביי קו פנגן – Bay Villas Koh Phangan 

ביי קו פנגאן, מתחם וילות נופש בקו פנגן בדירוג 5 כוכבים המשקיף על מפרץ סאלאד, מציעה וילות עם ריהוט מלא, אינטרנט אלחוטי חינם ואזור מגורים חיצוני ופנימי. המקום ניצב באזור מאובטח ומתפתח – 15 דקות נסיעה בלבד מהמזח בטונגסאלה (Thongsala Pier). בית המלון זוכה לציון 9.4 בדירוגי בתי מלון מומלצים בקופנגן למשפחות עם ילדים.

חלל המגורים מודרני וכולל ספה, טלוויזיה שטוחת מסך עם מערכת סאונד ונגן DVD. בר ארוחת הבוקר והמטבח הפתוח מצוידים במתקני בישול שונים, כולל תנור גז, יתרון משמעותי לעומת מלונות בקו פנגן למשפחות ברוב המיקרים. כל חדר שינה כולל מיזוג, מאוורר תקרה וכספת, כמו גם חדר רחצה צמוד עם מקלחת גשם ומגבות.

טראסת השמש של המקום משקיפה לים וכוללת מערכת שמע מובנית וכן מאוורר תקרה מעל הבריכה עם שפת אינסוף. במהלך השהות ניתן לארגן השכרת קטנוע או רכב והעברות משדה התעופה של קו סאמוי. ההנהלה תוכל לספק שירותי ספר, חדרנית ושף לווילה.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן


מלון מאהאד ביי ריזורט – Maehaad Bay Resort 

מאהאד ביי ריזורט, מלון בדירוג 4 כוכבים, שוכן על החוף החולי Mae Haad וכולל חדרי אירוח נעימים עם מרפסת פרטית, כמו גם מסעדה, אינטרנט אלחוטי חינם ובריכת שחיה חיצונית. כל חדר אירוח מעוצב באלגנטיות ובסגנון תאילנדי מודרני עם רצפת פרקט. העישון בחדרים אסור. בכל חדר תמצאו מקלחת, כספת אישית וטלוויזיה עם מסך שטוח. המלון זוכה לציון 8.4 בביקורות על מלונות מומלצים בקו פאנגן עם ילדים.

המסעדה של המקום שוכנת באוויר הפתוח, משקיפה לים ומגישה מאכלים תאילנדיים ובינלאומיים. ניתן לבחור באפשרויות סעודה אחרות, כולל קוקטיילים צוננים בבר הבריכה. טיילו בגנים המעוצבים של המלון או הירגעו על מרפסת השמש. דלפק הקבלה מציע כספות אישיות, לנוחיותכם.

האתר ניצב 12 קילומטרים ממזח טהונג סאלה (Thong Sala) ו-20 קילומטרים מחוף האדרין, המפורסם במסיבות הפולמון החודשיות שלו. חוף Thong Nai Parn (טהונג נאי פאן) מרוחק 27 קילומטרים משם.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן


אתר נופש פהנגן ביישור קו פהנגן – Phangan Bayshore Resort Koh Phangan 

פהנגן ביישור ריזורט, מלון מומלץ בקופנגן בדירוג 4 כוכבים בחוף האדרין (אתר מסיבות הפולמון הידוע), מרוחק מרחק הליכה מהחוף ויש בו בריכת שחיה חיצונית. האתר כולל רצועת חוף באורך 80 מטרים, שם תוכלו לשחק כדורעף או להתנסות בשיט קיאקים. ישנם כסאות נוח סביב הבריכה, כמו גם שירותי עיסוי לאורחים (בתשלום). בדלפק הסיור תוכלו לקבל מידע אודות טיולים באזור.

כל חדר כולל מרפסת פרטית, ריהוט וחיפוי קירות מעץ, מקרר עם מיני בר, טלוויזיה בכבלים וחדר רחצה פרטי עם מקלחת.

במסעדת Bayshore שעל החוף, תוכלו להתענג על מנות תאילנדיות ומערביות במשך היום כולו, כמו גם על קפה טרי ממטעי הקפה הפרטיים של המסעדה. פרגנו לעצמכם שעות של רגיעה על החול הלבן עם מוסיקה ומשקה צונן במועדון החוף Chillin’, אשר פתוח כל יום בין אחה"צ עד לאחר חצות. אפשרויות סעידה נוספות זמינות בסמוך למקום.

הריזורט מרוחק 30 דקות נסיעה ממזח Thongsala ו-90 דקות נסיעת מעבורת מקוסאמוי.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן


מלון באן מנאלי רזורט – Baan Manali Resort 

באן מנאלי רזורט, בית מלון בקו פנגן בדירוג 3 כוכבים המוקף עצי קוקוס ומשקיף ללגונה, ממוקם באזור שקט בחוף Nai Wok הפרטי בקופהנגן. במלון מציעים גישה לאינטרנט אלחוטי חינם, מסעדה ובר ליד הים. בית המלון זוכה לציון 8.7 ברשימת בתי מלון מומלצים בקו פנגן עם ילדים.

המלון מרוחק 10 דקות הליכה בלבד מכפר טונגסאלה ו-15 דקות נסיעה ממוקד מסיבות הפול מון החודשיות.

בקתות הבונגלו ממוזגות ומתפרסות על פניו של הגן הטרופי המרשים; הן כוללות מרפסת פרטית וערסלים שלווים. חדר הרחצה הפרטי כולל מקלחת עם מים חמים (לא בטוח שתזדקקו באמת למקלחת חמה בקופנגן, אבל שיהיה).

אורחים יכולים לשכור ג'יפ או אופנוע כדי להגיע לאתרי טבע נהדרים ולחקור את הסביבה. פעילויות ימיות ספורטיביות, כמו שיט וקיאקים, זמינים עבורכם, כמו גם שירותי כביסה. מסעדת קומוקו ביץ', המשקיפה לשקיעה המרהיבה, מגישה מנות מסורתיות, מקומיות ואירופיות. בבר תוכלו ליהנות מקוקטיילים צוננים.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן

קופהנגן - בתי מלון מומלצים
דירוג הגולשים 4 (2 הצבעות)
Sending

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל