טיסות פנים בתאילנד מידע

טיסות פנים בתאילנד – מידע חשוב ומנוע השוואת מחירים

טיסות פנים בתאילנד – המדריך המלא: השוואת מחירים על טיסות פנים בתאילנד בין חברות תעופה שונות, איתור טיסות זולות בתוך תאילנד באמצעות המנוע לחיפוש טיסות, הסברים על קווי הטיסות השונים (כמו טיסות מבנגקוק לצ'אנג מאי או טיסות מפוקט לקוסמוי) ועל שדות התעופה השונים בתאילנד וכל המידע הדרוש למטייל להזמנת טיסות פנימיות בתאילנד

רוב החופשות בתאילנד מתחילות ומסתיימות בבנגקוק, עם טיסות פנים קצרות בתוך תאילנד במהלך החופשה. ישנן מגוון חברות תעופה תאילנדיות שמציעות טיסות פנים בתאילנד, החל מחברות לואו-קוסט זולות במיוחד ועד לחברות גדולות ומעט יקרות יותר. כדי לאתר טיסות פנים בתאילנד במחירים הזולים ביותר, בהשוואת מחירים בין חברות תעופה שונות המציעות טיסות פנים בתאילנד, השתמשו במנוע לחיפוש טיסות שבדף זה

חופשה בתאילנד – עוד מידע למטייל

טיסות לתאילנד – השוואת מחירים וטיפים חשובים

קניית באט תאילנדי במזומן לטיול בתאילנד – המלצות

השכרת רכב בתאילנד – המדריך המלא שיחסוך לכם מאות שקלים

מלונות למשפחות בבנגקוק – עשרת בתי המלון המומלצים

סים לתאילנד ותקשורת במהלך החופשה

השוואת מחירי טיסות פנים בתאילנד – טיפים חשובים

כדאי מאוד לבצע השוואת מחירים על טיסות פנים בתאילנד באופן עצמאי אם ברצונכם לנצל באופן מרבי את התקציב העומד ברשותכם לחופשה בתאילנד. המנוע לחיפוש טיסות Kiwi שמשולב בדף זה יאפשר לכם לחפש טיסות פנימיות זולות בתאילנד ולבצע השוואת טיסות לפי מחירי הטיסות, אורך הטיסה (כולל קונקשן, אם יש) וגם לפי שילוב של שניהם.

תחילה, יש להזין את שדות התעופה – היעד והמוצא של הטיסה. כדאי מאוד להקליד גם את הקוד של שדה התעופה (הקוד בלבד מספיק בדרך כלל), כדי למנוע בלבול באיזורים בהם יש יותר משדה תעופה אחד או ערים עם שם דומה. אם אתם מזמינים טיסות פנים בתאילנד מבנגקוק ליעדים אחרים כמו פוקט, קוסמוי או צ'אנג מאי שימו לב לקוד של שני נמלי התעופה  השונים בבנגקוק – DMK – דון מואנג, נמל התעופה הקטן יותר (ממנו ממריאות רוב הטיסות הפנימיות), וBKK – סוברנהומי, שדה התעופה הגדול של בנגקוק בו נוחתות טיסות לתאילנד של אל על מישראל וממנו ממריאות חלק מהטיסות הפנימיות בתאילנד. לחלופין, תוכלו פשוט להזין "Bangkok" ושני שדות התעופה המשרתים את העיר יופיעו בתוצאות.

טיולים מאורגנים לתאילנד

אם אתם בשלבי תכנון המסלול של החופשה בתאילנד וברצונכם לבדוק מהם טווחי המחירים לטיסות פנים בתאילנד במגוון יעדים, תוכלו פשוט להקיש "Thailand" בתיבת היעד, ויופיעו בפניכם טיסות למגוון יעדים – כך למשל ניתן להזמין טיסות לפוקט מישראל כאשר למעשה מדובר על טיסה מישראל לבנגקוק ועוד טיסת קונקשן מבנגקוק לפוקט.

המסננים של מנוע חיפוש הטיסות יאפשרו לכם לסנן תוצאות מחברות תעופה מסוימות, בימים ובשעות מסוימות, לפי משך הטיסה, עצירות ביניים ועוד. לאחר בחירה בטיסה הרצויה (למשל טיסה מצ'אנג מאי לקוסמוי), תעברו לעמוד ההזמנה, שם יופיעו בפניכם הפרטים המלאים של הטיסה כולל תנאי הכבודה. אם הטיסה כוללת כבודת יד בלבד, בדרך כלל תוכלו להוסיף כבודת מטען בתשלום בעמוד ההזמנה. בנוסף, תוכלו להוסיף גם ביטוח נסיעות.

חופשה בתאילנד – עוד באותו נושא:

טיסות לתאילנד – השוואת מחירים וחברות תעופה

השכרת רכב בתאילנד – המלצות לנהג והשוואת מחירים

נמלי תעופה מרכזיים בתאילנד

מצפון ועד דרום, בתאילנד יש מספר גדול של שדות תעופה שמשרתים כמעט כל איזור במדינה ויאפשרו לכם להימנע מנסיעות ארוכות ובזבוז זמן מיותר בחופשה. לרוב תוכלו לטוס לעיר הקרובה ביותר לאי בו בחרתם להעביר את החופשה שלכם ומשם לעלות על מעבורת. התחרות בין חברות התעופה השונות מאפשרת לנופשים ליהנות ממחירים זולים במיוחד על טיסות פנימיות בתאילנד (בצעו השוואת מחירים במנוע לחיפוש טיסות למעלה), במיוחד אם תבחרו לטוס בחברת לואו-קוסט תאילנדית.

אם הטיסה הפנימית שלכם ממריאה מבנגקוק, שימו לב שהיא עלולה לצאת מאחד משני נמלי תעופה, ולכן חשוב לבדוק מה קוד נמל התעופה ממנו הטיסה שלכם ממריאה. המרחק בין שני נמלי התעופה בבנגקוק הוא כ47.5 ק"מ. חשוב לשים לב לכך במיוחד אם אתם מגיעים לבנגקוק מישראל ועולים מיד על טיסת קונקשן פנימית בתוך תאילנד. אם הטיסה הפנימית בתאילנד ממריאה מנמל התעופה DMK, כדאי שיהיה לכם מספיק זמן לפני הטיסה להגיע אליו.

נמל התעופה סוברנבהומי – קוד: BKK

נמל תעופה זה הוא החדש והגדול מבין שני נמלי התעופה המשרתים את בנגקוק. הנמל החל לפעול ב2006 והוא משמש לטיסות פנימיות בתאילנד כמו גם לטיסות בינלאומיות. הנמל ממוקם במרחק של כ25 ק"מ ממרכז בנגקוק.

תחבורה מנמל התעופה סוברנהומי בבנגקוק

הדרך הנוחה ביותר לתחבורה בבנגקוק – או בכלל, בכל שדה תעופה בתאילנד בוא אתם נוחתים – היא הזמנה מראש של הסעה משדה התעופה (בשירות המומלץ והאמין שבקישור המתבצע במחירים הוגנים)

רכבת ה-The Airport Rail link מגיעה מנמל התעופה לתחנת Paya Thai ממנה ניתן לעבור לרכבת העילית (BTS) המהירה של בנגקוק שעוצרת בכל התחנות המרכזיות בעיר. אורך הנסיעה מנמל התעופה לפאיה תאי כחצי שעה.

אם תחליטו לקחת מונית ליעד, תוכלו לצפות לשלם כ350 באט. שימו לב שהמחיר לא כולל אגרת כביש מהיר ואת העמלה של נמל התעופה (כ120 באט ביחד). כמובן שהמחירים תלויים ביעד אליו תבקשו להגיע.

לחלופין, תוכלו להשתמש באפליקציית Grab להזמנת מוניות שיכולה לסייע לכם רבות גם במהלך הטיול. האפליקציה תציג בפניכם מספר אפשרויות נסיעה: מונית לפי מונה, רכב עם סכום קבוע מראש, הסעות לקבוצות גדולות (בהזמנה מראש) ועוד. אם החלטתם להשתמש באפליקציה, כדאי לשים לב שישנן נקודות איסוף מסוימות בהן נהגי Grab יכולים לעצור בנמל התעופה. את הרכב תוכלו לזהות לפי מספר הרכב שיהיה מוצג בפניכם באפליקציה. הסכום המוצג באפליקציה לא כולל אגרות ועמלות כמו גם את העמלה של האפליקציה (בדרך כלל כ20-30 באט).

במתחם פועלת הסעה ללא תשלום שתיקח אתכם לאיזורים שונים בתוך נמל התעופה (כמו למשל המרכז להשכרת רכב, תחנת אוטובוס, הטרמינלים השונים ועוד).

ביציאה משדה התעופה תוכלו למצוא מגוון עמדות שמציעות שירותים למטייל: חבילות אינטרנט ושיחות לפלאפון כמו גם כרטיסי סים לתאילנד, שירותי תיירות, המרת מט"ח, כספומטים, חנויות נוחות, מסעדות ועוד.

אם אתם עולים על טיסת פנים בתאילנד (או טיסה חזרה לישראל) שממריאה מנמל התעופה סוברנבהומי תוכלו ליהנות ממגוון רחב של חנויות דיוטי פרי, חנויות עם מזכרות מתאילנד, מסעדות בינלאומיות ומקומיות, חנויות קוסמטיקה, אלכוהול, בגדים, מתנות ועוד.

מדובר בנמל תעופה גדול כך שכדאי לבדוק מהיכן הטיסה שלכם ממריאה לפני שתתחילו במסע השופינג.

בקומה B של נמל התעופה, מחוץ לאיזור ההגירה והמכס, ממוקם מלון שמכיל מספר חדרים קטנים בהם תוכלו לשהות לפי שעה או ללילה, במידה וממתינה לכם המתנה ארוכה בנמל התעופה. כמו כן, יש מספר מלונות נוספים באיזור הנמל.

טיסות פנימיות בתאילנד מנמל התעופה סוברנבהומי (BKK)

בנגקוק איירווייז מפעילה טיסות פנים מבנגקוק מנמל התעופה BKK ליעדים הבאים בתאילנד: צ'אנג מאי, צ'אנג ראי, קו סאמוי, קראבי, לאמפאנג, פוקט, סוראט תאני, סוקותאי, אודון תאני וטראט.

תאי איירווייז מפעילה טיסות פנים בתאילנד מBKK ליעדים הבאים בתאילנד: בנגקוק – צ'אנג מאי, בנגקוק – קו סאמוי, בנגקוק – קראבי ובנגקוק – פוקט.

תאי סמייל מפעילה טיסות פנימיות משדה התעופה בנגקוק BKK ליעדים הבאים בתאילנד: האט יאי,  קון קאן,  צ'אנג מאי, צ'אנג ראי, קראבי, פוקט, סוראט תאני, אובון ראצ'אטני ואודון תאני.

תאי ויאטג'ט אייר מציעה טיסות מBKK ליעדים הבאים בתאילנד: טיסות מבנגקוק לצ'אנג מאי, טיסות מבנגקוק לצ'אנג ראי וגם טיסות מבנגקוק לפוקט.

נמל התעופה הבינלאומי דון מואנג – קוד: DMK

דון מואנג הוא נמל התעופה הבינלאומי הישן מבין שני הנמלים שמשרתים את בנגקוק. בנמל התעופה דון מואנג יש שני טרמינלים. טרמינל 1 משמש לטיסות בינלאומיות וטרמינל 2 לטיסות פנימיות. בשדה התעופה שתי קומות, כאשר בקומה הראשונה נמצא אולם הנחיתות ובקומה השנייה נמצא אולם ההמראות ובו דוכני הצ'ק אין. בשתי הקומות יש מגוון מסעדות ושירותים לנוסע.

שדה התעופה נמצא במרחק של כ24 ק"מ ממרכז בנגקוק. ניתן להגיע למרכז בנגקוק מהנמל במספר דרכים, אך הקלה מביניהן היא כמובן הזמנת מונית לשדה התעופה. אורך הנסיעה הוא בין חצי שעה לשעה בדרך כלל, תלוי בעומס התנועה. מחיר הנסיעה יהיה בדרך כלל כ350 באט. שימו לב שהמחיר, כרגיל, לא כולל את עמלת שדה התעופה ואגרות הכבישים. במתחם ממוקמת גם תחנת רכבת ותחנת אוטובוס, משתיהן ניתן להגיע למרכז העיר.

במתחם תוכלו למצוא מספר חנויות, מסעדות, כספומטים, עמדות להמרת מט"ח,  השכרת מכוניות ועוד.

טיסות פנימיות בתאילנד שממריאות מנמל התעופה דון מואנג (DMK):

Nok Air – טיסות מבנגקוק לצ'אנג מאי, צ'אנג ראי, האט יאי, קון קאן, קראבי, לאמפאנג, לואי, מאה הונג סון, מאה סוט, נאקון פאנום, נקון סי טמרת, נאן, פטצ'בון, פיטסנולוק, פראה, פוקט, ראנונג, רוי אט, סקון נקון, סוראט טאני, טראנג, אובון ראצ'טאני ואון תאני.

Thai AirAsia – טיסות מבנגקוק לקראבי, צ'אנג מאי, צ'אנג ראי, צ'ומפון, האט יאי, קון קאן, לואי, נקון פאנום, נקון סי טמרת, נאן, אובון רצ'אתאני ואודון תאני.

Thai Lion Air – טיסות מבנגקוק לפוקט, צ'אנג מאי, צ'אנג ראי, האט יאי, קון קאן, קראבי, נאקון סי טמרט, פיטסנולוק, סוראט תאני, אובון רצ'את'אני ואודון תאני.

נמל התעופה הבינלאומי של צ'אנג מאי – קוד: CNX

נמל התעופה הבינלאומי של צ'אנג מאי משרת את עיר הבירה הקסומה של צפון תאילנד שהיא בסיס נהדר לתחילת הטיול באיזור הצפוני של תאילנד. מדובר באחד מנמלי התעופה העמוסים ביותר בתאילנד. רוב הטיסות הפנימיות בתאילנד לצ'אנג מאי ממריאות מאחד משני נמלי התעופה בבנגקוק. נמל התעופה נמצא במרחק נוח של כחמישה ק"מ ממרכז העיר. של צ'אנג מאי. מונית משדה התעופה למרכז העיר תעלה כ160 באט, אך חלק מהמלונות בצ'אנג מאי מספקים הסעה בחינם לנמל התעופה ובחזרה.

ישנן מספר דרכים נוספות להגיע משדה התעופה ליעדים שונים בצ'אנג מאי: טוק טוק, סונגתאו, מונית משותפת גדולה שתצטרכו לחלוק עם נוסעים נוספים, אך עלות הכרטיס זולה יותר. מיני ואן – הסעות זולות יותר, אך עלולות לצאת בתדירות נמוכה יותר כיוון שבדרך כלל צריך לחכות שהרכב יתמלא. השכרת רכב – במתחם פועלות מספר סוכנויות בינלאומיות להשכרת רכב.

במתחם הנמל תוכלו למצוא מסעדות, שירותי תיירות, חנויות, עמדה להמרת מט"ח, דואר ועוד. כמו כן, במתחם פועלים מספר טרקלינים עסקיים ולחלקם ניתן להיכנס בתשלום, גם ללא כרטיס טיסה עסקי.

טיסות פנימיות בתאילנד מצ'אנג מאי (CNX):

Bangkok Airways: טיסות מצ'אנג מאי לבנגקוק, קו סאמוי, קראבי, מאה הונג סון ופוקט.

Nok Air: טיסות מצ'אנג מאי לפוקט,בנגקוק (דון מואנג) ואודון תאני, יוטאפאו (צ'ונבורי-פאטיה), סוראט תאני ואודון תאני.

Thai Lion Air: טיסות מצ'אנג מאי לפטאיה (יוטאפאו) וגם טיסות לבנגקוק (דון מואנג)

Thai Smile: טיסות מצ'אנג מאי לפוקט ולבנגקוק (סוברנהומי)

Thai Vietjet Air: טיסות פנים בתאילנד מצ'אנג מאי לבנגקוק  (סוברנהומי)

נמל התעופה הבינלאומי של פוקט – קוד: HKT

נמל התעופה הבינלאומי של פוקט נמצא במרחק של כ32 ק"מ מפוקט סיטי, בצפון האי פוקט. הוא נחשב לאחד מנמלי התעופה העמוסים ביותר בתאילנד אחרי נמלי התעופה של בנגקוק, כאשר תיירים רבים מזמינים טיסות לפוקט ישירות ועוצרים בבנגקוק רק לקונקשן. שדה התעופה של פוקט מורכב משלושה טרמינלים: טרמינל 2 לטיסות בינלאומיות, טרמינל 3 לטיסות פנימיות וטרמינל X לטיסות צ'ארטר.

אוטובוס נמל התעופה של פוקט מגיע לתחנות שונות בעיר ולבסוף לטרמינל האוטובוסים. אורך הנסיעה הוא כשעה ועלות הכרטיס היא כמאה באט. על מנת להגיע לתחנות נוספות ובעיקר לחופים, תוכלו להחליף לאוטובוסים המקומיים באחת מהתחנות בעיר. האוטובוס עוצר בקומה הראשונה של נמל התעופה מחוץ לאולם הנחיתות.

שעות הפעילות של אוטובוס נמל התעופה מתחילות בבוקר ומסתיימות בערב. האוטובוס האחרון מהעיר יוצא בשש וחצי בד"כ והאוטובוס האחרון מנמל התעופה יוצא בשמונה וחצי בדרך כלל.

מחוץ לאולם הנחיתות תוכלו לעלות על מיניבוס או לימוזינה (רשימת תעריפים קבועה). מונית לעיר פוקט תעלה בדרך כלל כ400 באט (לא כולל כ100 באט של עמלת שדה התעופה).

באיזור של נמל התעופה יש מספר בתי מלון בפוקט, ובתוך המתחם יש מספר טרקלינים עסקיים בהם תוכלו להעביר את ההמתנה לטיסה (בתשלום), כמו גם בית מרקחת, עמדות להמרת מט"ח, מסעדות, חנויות, כספומטים ועוד.

טיסות פנימיות בתאילנד מפוקט

Bangkok Airways: טיסות מפוקט לקו סאמוי, לבנגקוק (סוברנהומי), צ'אנג מאי, האט יאי, פאטיה – יוטאפאו.

Nok Air: טיסות מפוקט לבנגקוק (דון מואנג)

Thai AirAsia: טיסות מפוקט לפאטאיה – יוטאפאו, בנגקוק (דון מואנג), צ'אנג מאי, קון קאן,  ואודון תאני.

Thai Airways: טיסות מפוקט לבנגקוק – סוברנהומי

Thai Lion Air: טיסות מפוקט לבנגקוק (דון מואנג)

Thai Smile: טיסות מפוקט לצ'אנג מאי וגם לבנגקוק (סוברנהומי) .

Thai Vietjet Air: טיסות מפוקט לצ’אנג ראי ולבנגקוק (סוברנהומי)

נמל התעופה הבינלאומי של קו סאמוי – קוד: USM

נמל התעופה של קוסמוי הוא שדה תעופה פרטי שנבנה על ידי חברת התעופה בנגקוק איירווייז ופועל כבר משנת 1989. לנמל התעופה של קוסאמוי יש עיצוב ייחודי בסגנון פתוח, כאשר באזורים הסגורים יש חנויות, טרקלינים עסקיים ועוד. נמל התעופה מורכב משני טרמינלים: טרמינל לטיסות פנימיות בתאילנד וטרמינל לטיסות בינלאומיות. הוא ממוקם במרחק קצר מהנמל ממנו יוצאות מעבורות לאי קו פנגן.

נמל התעופה של קוסמוי ממוקם במרחק של כ2 ק"מ מהאיזור הגדול והפופולרי ביותר באי, צ'אוונג.

ישנן מספר דרכים להגיע אל המלון שלכם מנמל התעופה:

רכב פרטי יקח אתכם לצ'אוונג בעלות של 500 באט (ניתן להזמין את הרכב מראש, אונליין).  אם אתם נוסעים עם קבוצה גדולה, תוכלו לנסוע ברכב מיני-ואן פרטי שייקח אתכם לצ'אוונג בעלות של 800 באט (עד 6 אנשים). מיני-ואן משותף הוא אופציה זולה במיוחד, שעלולה להיות מעט איטית יותר כיוון שתצטרכו לחכות עד שהרכב יתמלא. נסיעה במיני-ואן משותף לצ'אוונג תעלה כ130 באט. במתחם יש מרכז נחמד בשם Samui Park Avenue ובו תוכלו למצוא מגוון חנויות, בתי קפה, מסעדות ועוד.

טיסות פנים בתאילנד מקוסמוי

Bangkok Airways: טיסות מקוסמוי לפוקט, לבנגקוק (סוברנהומי), צ'אנג מאי, קראבי, פאטיה – יוטאפאו .

Thai Airways: טיסות מקו סמוי לבנגקוק (סוברנהומי) – הקו מסיים את פעילותו בספטמבר 2018

שדה התעופה הבינלאומי של קראבי – קוד: KBV

קראבי, מחוז בדרום תאילנד, הוא נקודת בסיס מעולה לטיול לאיים כמו קו לנטה ואיי קו פי פי, לעיירות חוף ולעוד מגוון אטרקציות נהדרות באיזור. נמל התעופה של קראבי ממוקם במרחק של כ15 ק"מ ממרכז העיר. עם הנחיתה בקראבי תוכלו לרכוש כרטיס שכולל בדרך כלל הסעה לנמל ומעבורת שתיקח אתכם לאחד מהאיים באיזור.

טיסות פנים בתאילנד מקראבי

Bangkok Airways: טיסות מקראבי לקו סמוי ולבנגקוק (סוברנהומי)

Nok Air: טיסות מקראבי לבנגקוק (דון מואנג)

Thai AirAsia: טיסות מקראבי לצ'אנג מאי ולבנגקוק (דון מואנג)

Thai Airways: טיסות מקראבי לבנגקוק (סוברנהומי)

Thai Lion Air: טיסות מקרבי לבנגקוק (דון מואנג)

Thai Smile: טיסה מקראבי לבנגקוק (סוברנהומי)

Thai VietJet Air: טיסות מקראבי לבנגקוק (סוברנהומי)

נמל התעופה של סוראט תאני – קוד: URT

סוראט תאני היא עיר נמל מרכזית בתאילנד ממנה תוכלו להגיע לאיים סמוכים כמו קו סמוי, קו פנגן או קו טאו.

טיסה מבנגקוק לסוראט תאני עם מעבורת לקו סמוי יכולה להיות אפשרות זולה יותר לעתים מאשר טיסה מבנגקוק לקו סמוי ישירות, כך שכדאי לעשות השוואת מחירים בין טיסות לקו סמוי לטיסות לסוראט תאני אם אתם מעדיפים לחסוך ולא מפריעה לכם נסיעה מעט ארוכה יותר. נמל התעופה של סוראט תאני נמצא במרחק של כ20 ק"מ מהעיר.

בין אפשרויות התחבורה שתוכלו למצוא במתחם: מוניות, אוטובוסים ורכבי מיני-ואן משותפים שיקחו אתכם לעיר סוראט תאני או לערים נוספות באיזור, כמו גם לאיים הקרובים (בד"כ תוכלו לרכוש כרטיס משולב של נסיעה לנמל+מעבורת).

טיסות פנימיות בתאילנד מסוראט תאני

Nok Air:  טיסות מסוראט תאני לבנגקוק (דון מואנג)

Thai AirAsia: טיסות מסוראט תאני לצ'אנג מאי ולבנגקוק (דון מואנג)

Thai Smile: טיסות מסוראט תאני לבנגקוק (סוברנהומי)

Thai Lion Air: טיסות מסוראתאני לבנגקוק (דון מואנג)

חברות תעופה שמציעות טיסות פנימיות בתאילנד

טיסות פנים בתאילנד ב- Thai Smile

תאי סמייל, חברת בת של תאי איירווייז המתמחה בעיקר בטיסות בתוך תאילנד, הוקמה ב2011. בסיס החברה נמצא בנמל התעופה הבינלאומי של בנגקוק והיא פועלת בעיקר בתוך תאילנד ובמספר מדינות נוספות באיזור.

כיום, תאי סמייל מפעילה טיסות ישירות בין 11 נמלי תעופה בתאילנד. תאי סמייל מציעה מגוון סוגי כרטיסי טיסה לטיסות פנים בתאילנד במחירים שונים שכוללים הטבות שונות:

Promo/Saver: כרטיס טיסה זול במיוחד שכולל שינויים בהזמנה בעמלה וכבודת מטען (מזוודה במשקל של 20 ק"ג) אך לא כולל אפשרות לקבלת החזר כספי. (כרטיס הסייבר יאפשר גם צבירת מיילים).

Value: כרטיס טיסה זה כולל שינויים בהזמנה בעד עמלה, אפשרות לקבלת החזר כספי (כרוך בעמלה), כבודת מטען (מזוודה במשקל של עד 20 ק"ג) וצבירת מיילים.

FLEXI: כרטיס זה כולל שינויים ללא עמלה (ייתכן חיוב על הפרשי מחירים) ביטול בעד עמלה, כבודת מטען (מזוודה במשקל של עד 20 ק"ג) וצבירת מיילים.

PLUS: כרטיס זה כולל תנאי כבודה משופרים (מזוודה במשקל של 30 ק"ג) ותנאי שינויים גמישים יחסית, שכוללים שינוי בתאריך ללא עמלה (ייתכן חיוב על הפרשי מחירים) וביטול בעד עמלה.

השירות במהלך טיסה בתוך תאילנד בחברה כולל הגשת כיבוד ומשקאות. אם תרצו להזמין ארוחה מיוחדת תוכלו לעשות זאת בעת ההזמנה. אפשרות לשמירת מושב תהיה זמינה עבורכם בטיסות פנימיות בתאילנד של החברה החל משעה ועד 24 שעות לפני מועד ההמראה.

טיסות זולות בתאילנד בחברת Thai Lion Air

תאי ליון אייר היא חברת לואו קוסט תאילנדית שפועלת בכ14 נמלי תעופה בתוך תאילנד, ובמגוון נמלי תעופה במדינות נוספות באיזור. בסיס החברה נמצא בנמל התעופה הבינלאומי דון מואנג בבנגקוק. אלו הם סוגי הכרטיסים שמציעה חברת תאי ליון אייר:

Economy: תנאי הכבודה כוללים עלייה למטוס עם תיק קטן (7 ק"ג) ושליחת מזוודה במשקל של עד 10 ק"ג לתא המטען. הכרטיס לא כולל ארוחה, שמיכה, כרית, שמירת מושב מראש או שינויים בתאריך. כל אלו כרוכים בתוספת תשלום. ניתן גם לשדרג את גודל המזוודה בתשלום.

Premium Economy: מחלקת הפרימיום אקונומי של תאי ליון אייר זמינה רק במטוסי A330-300 של החברה. כרטיס למחלקת הפרימיום המרווחת כולל בנוסף גם תנאי כבודה משופרים (מזוודה במשקל של עד 20 ק"ג), ארוחה, שמיכה וכרית במהלך הטיסה.

טיסות פנימיות בתאילנד בBangkok Airways

בנגקוק איירווייז היא חברת תעופה מקומית וותיקה שבסיסה בנמל התעופה סוברנבהומי. בנגקוק איירווייז פועלת ב12 שדות תעופה שונים בתאילנד, ומציעה מגוון סוגי כרטיסי טיסה זולים יותר או פחות שכוללים מגוון הטבות שונות:

Web Promotion: כולל כבודת מטען (מזוודה במשקל של עד 20 ק"ג) ואפשרות לשינוי התאריך בעד עמלה. לא כולל אפשרות לביטול.

Web Saver: כולל את האפשרות לביטול וקבלת החזר כספי בעד עמלה ושליחת מזוודה לתא המטען (20 ק”ג).

Web Freedom: כרטיס זה כולל תנאי הזמנה גמישים יותר: שינויים ללא עמלה (ייתכן שיחול חיוב על הפרשי מחירים) והחזר כספי בעד עמלה, כמו גם כבודת מטען (מזוודה במשקל של עד 20 ק"ג).

Premium Economy: תנאי השינויים של ההזמנה דומים לאלו של כרטיס הWeb Freedom, אך השירות משודרג והמושבים מרווחים יותר.

השירות בטיסות הפנימיות בתאילנד של בנגקוק איירווייז כולל ארוחה סטנדרטית ואינו כולל מערכת בידור במהלך הטיסה.

טיסות פנים זולות בתאילנד ב Nok Air

חברת לואו-קוסט נוספת שמציעה טיסות פנימיות בתאילנד היא נוק אייר, חברת תעופה תאילנדית שפועלת בעיקר בתוך גבולות המדינה ומרכזה נמצא בשדה התעופה דון מואנג שבבנגקוק. החברה מפעילה טיסות פנים בתאילנד בלמעלה מ20 שדות תעופה בתוך תאילנד.

נוק מציעה שלושה סוגי כרטיסי טיסה לטיסות לואו קוסט בתוך תאילנד שכוללים הטבות שונות:

Nok Lite: עלייה למטוס עם תיק קטן במשקל של עד 7 ק"ג. הגשת מים בלבד במהלך הטיסה. שמירת מושב מראש.

Nok X-tra: שליחת מזוודה במשקל של עד 15 ק"ג לתא המטען. עלייה למטוס עם תיק קטן (7 ק"ג). הגשת מים במהלך הטיסה. שמירת מושב מראש.

Nok MAX: כרטיס מחלקת עסקים לטיסות פנים בתאילנד הכולל הגשת ארוחה במהלך הטיסה, שליחת מזוודה במשקל של עד 15 ק"ג לתא המטען, עלייה למטוס עם תיק קטן (7 ק"ג), הגשת מים במהלך הטיסה ושמירת מושב מראש.

בטיסות זולות בתאילנד בחברה תינוקות עד גיל שנתיים לא זכאים למושב נפרד, וכל מבוגר יכול לטוס עם תינוק אחד בלבד. בחלק מהמטוסים ניתן לשדרג את המושב הסטנדרטי למושב מרווח יותר בתשלום. בעת ההזמנה תוכלו לשדרג את כרטיס הטיסה שלכם ולהוסיף מגוון תוספות כמו למשל תנאי הזמנה גמישים יותר, ביטוח, תוספת כבודה, כרטיס טיסה לתינוק ועוד. השירות בטיסה כולל את המגזין של חברת נוק אייר, חנות מזכרות ובחלק מהטיסות גם אינטרנט אלחוטי.

טיסות בתאילנד בחברת Thai Airways

תאי איירווייז היא חברת התעופה הלאומית של תאילנד. החברה מפעילה טיסות זולות למספר יעדים בתאילנד לצד חברת הבת שלה, תאי סמייל. שדות התעופה הפנימיים בהם מפעילה תאי איירווייז טיסות פנים בתאילנד הם בנגקוק, פוקט, קראבי, קו סאמוי וצ'אנג מאי.

בעת ההזמנה תוכלו לבחור מבין מגוון סוגי כרטיסי טיסה:

SAVER: כולל שינויים בעד עמלה, שליחת מזוודה לתא המטען (30 ק"ג) ועוד. לא כולל את האפשרות להחזר כספי.

ECONOMY VALUE: כולל את האפשרות לשינויים או לקבלת החזר כספי בעד עמלה וכבודת מטען (מזוודה במשקל של עד 30 ק"ג).

ECONOMY FLEX: שינויים בתאריך בכרטיס זה לא כרוכים בעמלה (ייתכן שיחול חיוב על הפרשי מחירים), אך הביטול כרוך בעמלה. הכרטיס כולל כבודת מטען (מזוודה במשקל של 30 ק"ג).

ROYAL SILK VALUE: כרטיס למחלקת עסקים שכולל תנאי כבודה משופרים (מזוודה במשקל של עד 40 ק"ג) ובו כל שינוי כרוך בעמלה.

RYAL SILK FLEXI: כרטיס עסקי עם תנאי הזמנה גמישים יותר שכוללים פטור מעמלות על שינויים בהזמנה (ייתכן שיחול חיוב על הפרשי מחירים). ביטולים כרוכים בתשלום.

SMILE VALUE: כרטיס זה כולל שליחת מזוודה קטנה יותר לתא המטען (20 ק"ג), ופטור מעמלה בעת שינוי בתאריך (ייתכן שיחול חיוב על הפרשי תאריכים).

טיסות לואו קוסט בתוך תאילנד בחברת Thai Vietjet Air

תאי ויאטג'ט אייר היא חברת לואו-קוסט תאילנדית שהחלה לפעול ב2014 ומפעילה טיסות זולות בתוך תאילנד ולמספר מדינות באיזור. החברהמפעילה טיסות פנים בתאילנד מחמישה שדות תעופה בתאילנד: בנגקוק, צ'אנג מאי, צ'אנג ראי, קראבי ופוקט.

אלו הם סוגי הכרטיסים השונים אותם תוכלו לרכוש בעת הזמנת טיסת פנים בתאילנד בחברה:

Promo: כרטיס במחיר מוזל שכולל עלייה למטוס עם תיק קטן בלבד (7 ק”ג). כבודת מטען ושינויים בהזמנה יהיו כרוכים בעמלה. בכרטיס זה אין אפשרות לבצע שינוי שם כלל.

Eco: כרטיס זה כולל עלייה למטוס עם תיק קטן (7 ק”ג), אך לא כולל כבודת מטען, שמירת מושב, שינוי שם ושינוי בתאריך – כל אלו כרוכים בעמלה.

SkyBoss: הכרטיס הטוב ביותר מבין השלושה. הוא כולל כבודת מטען (מזוודה במשקל של עד 30 ק”ג), עלייה למטוס עם תיק במשקל של עד 10 ק”ג, שמירת מושב, מסלול מועדף בצ’ק אין, שינויים בהזמנה (חיוב על הפרשי מחירים) ועוד.

טיסות פנים בתאילנד בזול בחברת Air Asia

אייר אסיה היא חברת לואו-קוסט שמפעילה טיסות בתאילנד באמצעות חברת בת בשם תאי אייר אסיה. הכרטיס הזול ביותר של אייר אסיה לא כולל כבודת מטען, ארוחה או אפשרות לביצוע שינויים בהזמנה. ניתן לשדרג את הכרטיס הזול (Low Fare) לשלושה סוגי כרטיסים נוספים:

+Value Pack: כולל כבודת מטען (מזוודה במשקל של עד 20 ק"ג) וארוחה במהלך הטיסה.

Premium Flex: כולל כבודת מטען (20 ק"ג), ארוחה במהלך הטיסה ואת האפשרות לביצוע שני שינויים בתאריך.

Premium Flatbed: הכרטיס כולל מושב מרווח יותר, שליחת מזוודה במשקל של עד 40 ק"ג לתא המטען, ארוחה, שמיכה וכרית במהלך הטיסה, אפשרות לביצוע שינויים בתאריך (ייתכן שיחול חיוב על הפרשי מחירים) ועוד.

טיסות פנים בתאילנד
דירוג הגולשים 4.5 (2 הצבעות)
Sending

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל