בתי מלון מומלצים בצ'אנג מאי

צ'יאנג מאי עם ילדים – 5 בתי המלון המומלצים

צ'יאנג מאי היא הבירה הלא רישמית של צפון תאילנד, עיר מקסימה אשר מהווה יעד מרכזי בטיול משפחות לצפון תאילנד. מתכננים טיול משפחות לצ'אנג מאי? הרכבנו עבורכם את רשימת חמשת בתי המלון המומלצים למשפחות בצ'יאנג מיי

בתי המלון הטובים ביותר למשפחות בצ'יאנג מאי (Chiang Mai) – בתי מלון למשפחות מתמחים באירוח משפחות עם ילדים. תעשיית התיירות של צ'אנג מיי איננה מפותחת כמו בבנגקוק או באיי תאילנד, ובדרך כלל רבים מהמטיילים בה הם צעירים ותרמילאים היוצאים ממנה לטראקים וטיולים, כך שאין כאן את אותו מבחר של מלונות למשפחות כמו באתרי החופשה הקלאסיים יותר של תאילנד ואת אותו מבחר שירותים.

טיולים מאורגנים לתאילנד

למרות זאת יש בצ'אנג מאי שפע של בתי מלון ופתרונות הארחה במיגוון של איכויות ורמות מחירים. בחרנו עבורכם בתי מלון למשפחות בצ'אנג מאי שקיבלו המלצות מצויינות ממשפחות ישראליות עם ילדים שהתארחו בהם, מדובר על בתי מלון ברמות מחיר שונות -אך בכל המקרים בתי מלון משתלמים וברמה גבוהה יחסית למחיר, שנותנים מענה מוצלח לצרכים של הורים עם ילדים בטיול משפחות –  2 בתי מלון יוקרתיים, 2 בתי מלון ברמת מחיר ממוצעת ומלון חסכוני, כולם מומלצים יחסית למחירם.

אתר הנופש ארבע העונות צ'יאנג מאי (Four Seasons Chiang Mai) – ריזורט יוקרתי

פור סיזונס צ'יאנג מאי הוא ריזורט נופש המשכיר וילות למשפחות, ונמצא במיקום מעולה בשדות האורז מחוץ לצ'אנג מאי הסואנת. השהות במלון כוללת גם פעילויות מהנות לילדים, שיעורי בישול למבוגרים ולילדים גדולים, ומגוון פעילויות ואטרקציות בחוץ. בארבע העונות יש וילות של חדר אחד, שני חדרים, שלושה וארבעה חדרים – כולן ענקיות. המלון נמצא חצי שעה נסיעה מחוץ למרכז צ'יאנג מאי אבל קרוב מאוד לכמה מן מהאטרקציות המפורסמות מחוץ לצ'אנג מאי כגון רכיבה על פילים ומסלולי טיול.

אתר הנופש והספא אננטרה צ'יאנג מאי (Anantra Chiang Mai) – ריזורט יוקרתי

האננטרה מציע חווית אירוח אקסלוסיבית המבוססת על שירות מעולה, עיצוב יוקרתי, בריכת שחייה גדולה, מיקום מרכזי וחדרים יפהפיים. המסעדה מעולה וארוחת הבוקר כלולה במחיר. יש באננטרה גם ספא, סאונה, מכון כושר וחיבור אינטרנט חופשי. ברוב החדרים יש מיטת אפיריון (קינג סייז). אפשר להזמין מיטה נוספת או עריסה, בקשו זאת מראש. בעבר נקרא האננטרה מלון צ'די (Chedi Hotel).

אתר הנופש והספא סנטרה קום פאי (Centara Khum Phaya Resort & Spa) – עלות ממוצעת

הסנטרה קום פאי הוא מלון משתלם במיוחד בעיקר בגלל הבריכה המהממת, מוקפת ביחידות דיור שניתן לשחות אליהן, ומזנון ארוחת בוקר עשיר ומשתלם. הוא נמצא מעט מחוץ לצ'יאנג מאי, במיקום שקט שנותן תחושה של ריזורט נופש מנותק. אם אתם משפחה גדולה בידקו אפשרות להתפנק בוילת הבריכה המלכותית לאנה (Royal Lanna Pool Villa), וילה ענקית עם בריכה, המאכלסת עד שישה אנשים.

לבדיקת מחירים, פרטים והזמנת חדרים

כפר הנופש יאנג קאם (Yaang Come Village) – עלות ממוצעת

יאנג קאם הוא מקום טוב למשפחות עם כמה ילדים, יש בו יחידות דיור משפחתיות גדולות אבל כדאי מאוד להזמין אותן זמן רב מראש, יש להן ביקוש גבוה ולעיתים הן מוזמנות חודשים קדימה.יש ליאנג קאם עיצוב שמזכיר כפר תאילנדי מסורתי,  בריכה נחמדה מאוד והוא נמצא במיקום מרכזי לצד השוק הלילי של צ'אנג מאי

לבדיקת מחירים, פרטים והזמנת חדרים

SK House 2 – מלון חסכוני

זהו מלון נקי, פשוט וחסכוני, שתיירים שנוסעים לטיול משפחות בצפון תאילנד בתקציב נמוך מאוד אוהבים. החדרים פשוטים ונקיים אבל גדולים ויכולים בקלות לארח משפחה בת 4 או 5 נפשות (עם מיטה נוספת). יש בו בריכה בינונית ומסעדה פשוטה עם אוכל מאוד טעים. הצוות במקום מאוד אדיב, שירותי ועוזר בכל בעיה. המלון ממוקם רחוק מאיזורי התיירים, אבל יש כמה חנויות ומסעדות במרחק הליכה והמחירים מאוד אטרקטיביים, אפילו יחסית לתאילנד.

צ'יאנג מאי

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל