יאשי מלונות מומלצים עם ילדים

יאשי – 10 בתי מלון מומלצים למשפחות ברומניה

יאשי ברומניה (הקרויה לעיתים גם יאסי ולעיתים רחוקות אף לאסי) הפכה ליעד פופולרי למטייל הישראלי, ויש כמה וכמה מלונות טובים ביאשי. אבל אם אתם מתכוונים להגיע לחופשה ביאשי עם הילדים כדאי להזמין אחד מהמלונות שבכתבה זו, בה תמצאו מידע מפורט (כולל סרטי וידאו) על מלונות מומלצים ביאשי למשפחות עם ילדים

חבילות נופש לבוקרשט            |            טיולים מאורגנים ברומניה

הרשימה כוללת בתי מלון ביאשי רומניה במיגוון רחב יחסית של מיקומים (מלונות במרכז יאשי ובמיקומים אחרים בעיר), רמות מחיר וסגנונות אירוח (ניתן גם למצוא כאן דירות נופש ביאשי הכוללות מטבחים מאובזרים או מלונות סוויטות). המשותף לכל המלונות ביאסי המופיעים ברשימה זו הוא מיקומים גבוהים במיוחד בדירוגי מלונות מומלצים ביאשי עם ילדים, המתפרסמים באינטרנט (באנגלית) ומתבססים על הצבעות של משפחות מרחבי העולם שחזרו מחופשה משפחתית ביאשי עם הילדים

טיול ברומניה – עוד באותו נושא:

טיסות לרומניה – טיפים והשוואת מחירים

השכרת רכב ברומניה – השוואת מחירים ועצות

רומניה עם ילדים – המדריך לטיול משפחות

קניית ליי רומני בישראל

סים ו eSIM לרומניה – טיפים לחיסכון

מלונות מומלצים ביאשי למשפחות עם ילדים


איל פרימו אפרטמנטס IL Primo Apartments 

איל פרימו אפרטמנטס, בית הארחה במרכז יאסי בדירוג 3 כוכבים, ממוקם 5 דקות הליכה בלבד ממתחם פאלאס מול. במקום יש חדרים ודירות נופש עם מיזוג אוויר וגישה חינם לאינטרנט קווי ואלחוטי, כמו גם טלוויזיה משוכללת. המלון זוכה לציון 8.5 בדירוגי מלונות מומלצים ביאשי עם ילדים.

חדר האירוח והדירות כוללים מטבח או מטבחון פרטי – יתרון משמעותי לעומת מלונות ביאשי עבור משפחות. חלק מהחדרים כוללים גם מרפסת פרטית. אורחי המקום נהנים מחניה ללא תשלום בחניה המאובטחת הפרטית שבאתר. דלפק הקבלה במקום פעיל 24 שעות ביממה, לנוחיותכם. Palace of Culture נמצא 5 דקות הליכה מהמקום.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן

מטרופוליטן יאשיום לאקז'רי סוויטס Metropolitan Iassium Luxury Suites 

מטרופוליטן יאשיום לאקז'רי סוויטס, מלון דירות ביאשי ובו יחידות נופש ממוזגות, נמצא 1.3 קילומטרים מכיכר אונירי ומפאלאס יאשי. אינטרנט אלחוטי זמין חינם לבאי המקום.

כל הדירות ודירות הסטודיו כוללות סלון ובו טלוויזיה עם מסך שטוח וחיבור לווייני, ומטבחון מאובזר לתפארת – יתרון משמעותי לעומת מלונות ביאשי בד"כ. בכל חדר רחצה ניתן למצוא מוצרי טיפוח חינם ומייבש שיער. מלון הדירות זוכה לציון 8.7 בדירוג מלונות מומלצים ביאשי למשפחות עם ילדים.

נמל התעופה הקרוב הוא נמל התעופה הבינלאומי יאסי, המרוחק 5 קילומטרים מבית ההארחה. חניה פרטית זמינה חינם באתר.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן

פנטהאוז סיטי סנטר Penthouse City Centre 

פנטהאוז סיטי סנטר, מלון דירות ביאשי בדירוג 4 כוכבים, מרוחק 5 דקות הליכה בלבד מארמון התרבות, וכ-4 קילומטרים מנמל התעופה. חדרי האירוח שבו הם בשירות עצמי וכוללים מיזוג אוויר וגישה לאינטרנט אלחוטי ללא עלות נוספת.

במקום יש טראסה מרווחת, מטבח מאובזר כהלכה וטלוויזיה מתקדמת עם חיבור לכבלים. במקום יש פינת ישיבה וחדר רחצה צמוד עם אמבט ספא. המלון זוכה לציון 9.9 ברשימות מלונות מומלצים ביאסי עם ילדים.

250 מטרים מהמקום תמצאו מגוון של מסעדות וברים, וכן 3 סופרמרקטים שונים. תחנת הרכבת של יאסי נמצאת קילומטר אחד מהמלון. במקום יש מקומות חניה בלא תשלום, ותחנת אוטובוס 50 מטרים ממנו.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן

מלון ארניה ­- Hotel Arnia 

ארניה, מלון ביאשי בדירוג 3 כוכבים, נמצא 15 דקות של הליכה מפארק קופואו, ומציע למשפחות המגיעות אל יאסי עם ילדים יחידות אירוח עם אינטרנט אלחוטי חינם ומרפסת. חדרי המלון ממוזגים עם חדר רחצה צמוד. המלון זוכה לציון 9.1 בדירוגי בתי מלון מומלצים ביאסי למשפחות עם ילדים.

החדרים מעוצבים בצבעי אדמה וכוללים שטיחי קיר. בכל חדר ניתן למצוא גם טלוויזיה עם מסך שטוח וחדר רחצה צמוד ובו מוצרי טיפוח חינם.

בדלפק הקבלה ישמחו לנדב לכם מידע להתמצאות בסביבה ולתכנון טיול ברומניה.

מדי יום מוגשת ארוחת בוקר קונטיננטלית; גם במסעדת המלון תוכלו ליהנות ממאכלים שונים. שדה התעופה הבינלאומי הסמוך הוא שדה התעופה של יאשי, הנמצא 7 קילומטרים מהמקום. צוות הקבלה ישמח לארגן עבורכם הסעה משדה התעופה או אליו.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן

Prestige Hotel 

מלון פרסטיג' (Prestige Hotel) היא בית מלון מומלץ ביאשי (Iaşi), במרחק של 120 מטרים מלשכת המסחר והתעשייה, ובמרחק של 180 מטרים מפארק קופו (Copou). חניה פרטית ללא תשלום זמינה באתר. המלון זוכה לציון 9.4 בביקורות על מלונות מומלצים ביאשי למשפחות עם ילדים.

כל יחידות האירוח כוללות טלוויזיה בעלת מסך שטוח עם ערוצי כבלים. גישה חופשית לאינטרנט אלחוטי זמינה בכל רחבי המלון.

מזנון ארוחת בוקר ללא תשלום, הכולל מאפים, מאכלים מתוקים, נקניקים, דגני בוקר, ריבה, חלב, יוגורט, קפה ותה, מוגש מדי יום באזור הטרקלין של המלון.

נמל התעופה הבינלאומי של יאשי נמצא במרחק של 8 ק"מ ממקום האירוח.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן

מלון המפטון ביי הילטון יאשי ­ Hampton By Hilton Iasi 

המפטון ביי הילטון יאשי, מלון במרכז יאשי בדירוג 3 כוכבים ממוקם בליבה של יאסי, 10 דקות הליכה מארמון התרבות ומקניון פאלאס. המקום מציע למשפחות המגיעות אל יאסי עם ילדים חדרי אירוח נוחים עם אינטרנט אלחוטי ללא עלות. במלון המודרני 15 קומות ומסעדה. בית המלון זוכה לציון 9 בדירוג מלונות מומלצים ביאשי למשפחות עם ילדים.

כל חדר במלון כולל פינת עבודה ארגונומית, טלוויזיה עם מסך שטוח, רדיו-שעון מעורר ומכונת קפה/תה. חלק מהחדרים כוללים מרחב נוסף ומציעים סלון למשפחות.

במידה שתרצו לשחות במהלך השהייה במלון, היכנסו לבריכה המקורה בעבור תשלום. תוכלו גם לנפח את השרירים ולהזיע בחדר הכושר של המלון, הכולל מכשירי כוח, ציוד קרדיו, וציוד איזון. במקום יש גם חדרי ישיבות בהם תוכלו לערוך ועידות, כנסים ואירועים אחרים.

בוודאי תרצו לפתוח את היום עם ארוחת בוקר משובחת, או דווקא לפנק את עצמכם במסעדת המלון עם מנות רומניות ו/או בינלאומיות. המקום מפעיל גם מזנון חטיפים הפעיל 24 שעות ביממה.

המקום נמצא 10 דקות נסיעה משדה התעופה הבינלאומי יאשי. אנשי צוות דלפק הקבלה ישמחו לסייע לכן בארגון הסעות לפי דרישה ובתשלום נוסף. תחנת הרכבת של יאשי ממנה תוכלו להגיע ליעדים תיירותיים ברחבי רומניה, נמצאת רק 10 דקות נסיעה מהמקום.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן

מלון הסוויטות וויט דרים סוויטס White Dream Suites 

וויט דרים סוויטס, מלון סוויטות מומלץ ביאשי בדירוג 3 כוכבים, מרוחק 3 קילומטרים משדה התעופה הבינלאומי של יאסי, וכולל אירוח עם אינטרנט אלחוטי חינם ומיזוג אוויר. מלון הסוויטות זוכה לציון 9.4 ברשימות מלונות מומלצים ביאשי למשפחות עם ילדים.

כל יחידת אירוח כוללת טלוויזיה במסך שטוח וערוצי לוויין. חלק מהיחידות כוללות פינת אוכל ו/או פינת ישיבה. במטבח יש קומקום, מכונת קפה, מקרר ותנור – תוספת חשובה למשפחות שלא תמצאו בקרב מלונות ביאשי ברוב המיקרים. בכל יחידת אירוח תוכלו למצוא חדר רחצה צמוד עם מקלחת או אמבטיה ונעלי בית. במקום יש גם מצעים.

פארו קופאו (Copou) נמצא 2.4 קילומטרים מהמקום, ואילו קניון Palas נמצא 1.9 קילומטרים משם.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן

מוטל וספא בוצ'ום Bucium Motel & SPA 

מוטל וספא בוצ'ום, מלון ביאסי בדירוג 3 כוכבים, מרוחק 15 דקות נסיעה ממרכז יאסי, ובו מסעדה עם טראסה, בריכת שחייה מקורה וסאונה. אינטרנט אלחוטי זמין חינם בכל שטחי המקום, כמו גם חנייה פרטית ללא עלות. המלון זוכה לציון 9.1 בהמלצות על מלונות מומלצים ביאשי עם ילדים.

בין המתקנים הנוספים ניתן למנות את מתקני השעשועים לילדים, בהם ילדיכם יוכלו להשתעשע ולהעביר את הזמן, בעת שאתם תוכלו לנוח בחדר, או בכל מקום אחר במלון – יתרון משמעותי לעומת מלונות ביאסי בד"כ עבור משפחות. שירותי עיסוי ניתן לארגן בתשלום נוסף ובתיאום.

התחילו את יומכם במלון עם ארוחה מפנקת בבוקר. מסעדת המקום מגישה מנות רומניות מסורתיות ומאכלים בינלאומיים. החדרים, המרוהטים היטב ובטעם טוב, כוללים מיזוג אוויר, חדר רחצה צמוד עם מוצרי טיפוח ללא תשלום ומייבש שיער, מיני בר, טלוויזיה בכבלים ומרפסת.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן

יאשיום רזידנס יאשי Iassium Residence Iasi 

יאשיום רזידנס יאשי, בית הארחה ביאסי עם אינטרנט אלחוטי ללא עלות בכל שטחיו, ממוקם 300 מטרים מאוניברסיטת יאשי ו-800 מטרים מכיכר Unirii. חניה פרטית ללא עלות זמינה במקום. בית המלון זוכה לציון 9.3 ברשימת מלונות מומלצים ביאסי למשפחות עם ילדים.

יחידות האירוח הידידותיות גם לחיות מחמד כוללות מיזוג ופינת ישיבה ואכילה, כמו גם מטבחון ובו מקרר, קומקום ומיקרוגל. חדר רחצה צמוד עם מוצרי טיפוח חינם כלול בכל יחידה – יתרונות משמעותיים עבור משפחה עם ילדים בהשוואה אל מלונות ביאסי בד"כ.

חדר כושר עומד לרשותכם במקום. האורחים יכולים להשתמש ללא תשלום בחדר הכביסה שבמקום. בתי קפה ומסעדות עומדים באזור לרשות האורחים. המקום מרוחק 900 מטרים בלבד מהפארק ההיסטורי קופו (Copou). שדה התעופה הסמוך הוא שדה התעופה הבינלאומי יאסי, הנמצא 7 קילומטרים מהמקום.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן

מקום האירוח סיטי-לייף אפרטמנטס ­- CityLife Apartments 

סיטי-לייף אפרטמנטס, מקום אירוח בעיר יאשי, נמצא 500 מטרים מקניון פאלאס וארמון התרבות. הוא מציע אינטרנט אלחוטי חינם בכל שטחיו, כמו גם חניה פרטית בלא תשלום. המלון זוכה לציון 9.3 בדירוג מלונות מומלצים ביאשי עם ילדים.

במטבח יש מכונת קפה, מקרר, מיקרוגל ותנור – אפשרות מעולה לבישול עצמי שכלל איננה מובנת מאליה בין מלונות ביאשי. גם טלוויזיה בכבלים עם מסך שטוח זמינה למתארחים.

נמל התעופה הקרוב הוא נמל התעופה הבינלאומי יאסי, הנמצא שלושה קילומטרים מהמקום.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן

יאשי - בתי מלון מומלצים
דירוג הגולשים 5 (1 הצבעה)
Sending

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל