סציליה בתי מלונות מומלצים עם משפחה

סיציליה – 10 בתי מלון מומלצים עם ילדים

מחפשים מלון בסיציליה לחופשה עם ילדים? יש הרבה מלונות טובים בסיציליה אבל רבים מהם פונים לקהל של זוגות או למטייל הצעיר ולא בכולם ילדים ירגישו בנוח. כדי לוודא שכל בני המשפחה נהנים מומלץ לבחור מלון בסיציליה מתוך הרשימה המופיעה בכתבה מפורטת זו (הכוללת סרטוני וידאו וקישורים להזמנת חדרים) על מלונות מומלצים בסיציליה למשפחות עם ילדים

הזמנת דילים לפלרמו | הזמנת דילים לקטניה | הזמנת טיולים מאורגנים לאיטליה

במדריך זה תמצאו מבחר רחב של מלונות בסיציליה מבחינת מיקומים בסיציליה, איטליה, סגנונות אירוח ורמות מחיר, כאשר המכנה המשותף לכולם הן המלצות מעולות וציונים גבוהים במיוחד ברשימות בינלאומיות של מלונות מומלצים בסיציליה עם ילדים אשר מתפרסמות באינטרנט ומתבססות על הצבעות של משפחות מרחבי העולם שהגיעו לסיציליה עם הילדים לחופשה משפחתית

חופשה בסיציליה – עוד באותו נושא:

טיסות לסיציליה – השוואת מחירים ומידע חשוב

השכרת רכב בסיציליה – המדריך המלא

eSIM ו-SIM לאיטליה – טיפים ומידע על תקשורת במהלך החופשה

טיסות פנים באיטליה – השוואת מחירים והזמנת כרטיסים

מלונות מומלצים בסיציליה למשפחות עם ילדים


אתר הנופש בורגו סן רוקו – Resort Borgo San Rocco 

בורגו סן רוקו, אתר נופש בסיציליה בדירוג 4 כוכבים, הוא כפר קטנטן מימי הביניים שהפך למלון – באזור סבוקה (Savoca). ישנה מסעדה סיציליאנית מעולה ובריכת שחייה בריזורט.

יחידות האירוח פזורות ברחבי האתר, וכל אחת מהן ממוזגת עם טלוויזיית LCD וכוללת פאטיו, טראסה או מרפסת המשקיפים על קו החוף, ההרים או אל סבוקה. הריזורט זוכה לציון 9.6 בדירוגי מלונות מומלצים בסיציליה עם ילדים.

מדי יום מוגש מזנון ארוחת בוקר במסעדת המקום, המשתמשת ברכיבים הטריים ביותר שיש. במקום תפריט של מיטב היינות.

אתר הנופש ממוקם 10 דקות נסיעה מחוף הים של סנטה טרזה – על חופה המזרחי של סיציליה. המיקום אידיאלי לטובת יציאה לטיולים רגליים בסיציליה או רכיבה על אופניים.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן


מלון וילה אנריקה – Hotel Villa Enrica 

וילה אנריקה, מלון מומלץ בסיציליה למשפחות, הוא בית מלון בבדירוג 4 כוכבים בליפארי (Lipari), נהנה מנופים מרשימים מהטראסות המרוהטות והבריכה. שטח המלון יותר מ-30,000 מטרים רבועים של פרחים ועצי פרי. בית המלון זוכה לציון 9.1 ברשימות מלונות מומלצים בסיציליה למשפחות עם ילדים.

כל חדר במלון ממוזג וכולל מיני בר, חדר רחצה, פטיו עם כיסאות נוח או כיסאות רגילים וטלוויזיה עם חיבור לווייני. חלק מהחדרים כוללים אמבטיה או מקלחת הידרומסאג'.

מזנון ארוחת בוקר מוגש על טראסה המשקיפה על נוף הים תיכוני. בעונה החמה יוגשו לאורחים סלטים, מנות קרות ופירות טריים בארוחת הצהריים במסעדה הסמוכה – אליה ניתן להגיע באמצעות הסעה חינם מהמלון.

במלון יש בריכה עם הידרומסאג' וטראסת שמש. אינטרנט אלחוטי זמין חינם בקומת הקרקע. גם חניה זמינה לאורחים ללא תשלום. ניתן לשכור במקום רכבים, אופניים, סירות מנוע ומגבות.

המלון מציע שירותי הסעה ללא עלות מנמל ליפארי (או אליו) – בהגעה ובחזרה. ניתן גם לרכוש על הדלפק כרטיסי טיולים באיים שמסביב.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן


מלון בורגו אאוליה – Hotel Borgo Eolie 

בורגו אאוליה, בית מלון בסיציליה בדירוג 3 כוכבים על גבעה שלווה – 500 מטרים בלבד מהעיר ההיסטורית של ליפארי (Lipari), מתאפיין באדריכלות מסורתית של ליפארי; הוא מציע בריכה חיצונית והידרומסאג', כמו גם חנייה ללא תשלום. המלון זוכה לציון 8.5 בדירוג בתי מלון מומלצים בסיציליה עם ילדים.

כל יחידת אירוח היא ממוזגת וכוללת טלוויזיה משוכללת, חדר רחצה פרטי עם מייבש שיער, מיני בר וטראסה פרטית עם ספות או כורסאות קש.

המלון כולל גינה צבעונית ומזנון ארוחת בוקר מדי יום. בהתאם לבקשה ולוח זמנים קבוע, יכול המלון לספק שירות הסעות בלא תשלום מנמל ליפארי ומרכז ליפארי. אורחים יכולים לשכור רכבים, קטנועים ואופניים במקום.

ניתן ליהנות ממחירים מוזלים בחופים סמוכים. צוות המקום יסייע לכם גם בארגון טיולים בסיציליה.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן


מלון פלורה – Hotel Flora 

פלורה, מלון מומלץ בסיציליה בדירוג 3 כוכבים בצמוד לשער Porta Reale, הוא המלון היחיד במרכז ההיסטורי של העיר נוטו. כל חדר כולל ריהוט קלאסי מסוגנן, מערכת מיזוג אוויר וטלוויזיה עם מסך שטוח. אינטרנט אלחוטי וחניה זמינים שניהם ללא עלות נוספת. כל חדר מצויד גם בחדר רחצה צמוד עם מקלחת ומיני בר. בית המלון זוכה לציון 9.5 בדירוג מלונות מומלצים בסיציליה עם ילדים.

מדי יום מוגשת ארוחת בוקר הכוללת תה, קפה ומאפים סיציליאניים אהובים.

האורחים נהנים מסיור במבני הבארוק העתיקים של העיר – המהווה אתר מורשת עולמי מוכר רשמית מטעם אונסק"ו. המלון נמצא 20 מטרים מתחנת האוטובוס ממנה ניתן להגיע לשדה התעופה קטניה Catania, לעיר ראגוסה (Ragusa) וסיראקוזה (Siracusa). 5 קילומטרים מהמקום ממוקם חוף הים של Lido di Noto.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן


בית הארחה רזידנס איטקה – Residence Itaca 

רזידנס איטקה, בית הארחה בסיציליה בדירוג 4 כוכבים, מציע יחידות אירוח בעיירה קאסטלמארה דל גולפו – 43 קילומטרים מפאלרמו בירת סיציליה, הכוללות אינטרנט אלחוטי חינם ומערכת מיזוג אוויר. המלון זוכה לציון מושלם – 10 – בדירוגי מלונות מומלצים בסיציליה עם ילדים.

הדירות ויחידות הסטודיו כוללות חדר רחצה צמוד עם מוצרי טיפוח חינם, טלוויזיה עם מסך שטוח ומטבחון – יתרון משמעותי לומת מלונות בסיציליה עבור משפחות.

האורחים נהנים ממשקה צונן על הבר ומטראסת השמש שבאתר. במקום ניתן לשכור רכב ואופניים. האזור ידוע גם בשל טיולי ההליכה והאופניים שניתן לעשות בו. העיירות San Vito lo Capo ו-Trapani מרוחקות 21 ו-33 קילומטרים מהמלון, בהתאמה. שדה התעופה הקרוב, Falcone-Borsellino Airport ממוקם 26 קילומטרים מבית ההארחה.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן


מלון לה קאלט – Le Calette Garden & Bay

לה קאלט, מלון מומלץ בסיציליה בדירוג 4 כוכבים, שוכן במפרץ נהדר המשקיף לים – מרחק קטן ממרכז קפאלו (Cefalù), ובבעלותו פארק ירוק וחוף פרטי. המלון זוכה לציון 9.2 בביקורות על מלונות מומלצים בסיציליה למשפחות עם ילדים.

החדרים כוללים ערוצים בתשלום ומיזוג אוויר. חלק מהחדרים משקיפים אל הגינה או הים. המסעדה שבאתר מגישה מאכלים מעולים האופייניים לסיציליה. המלון נמצא באזור מעורר התפעלות – קילומטרים ספורים מהרי מאדוני (Madonie).

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן


מלון אוזי – Hotel Oasi 

אוזי, מלון בדירוג 4 כוכבים באי פאנריאה, המהווה חלק מהאיים הליפאריים בים הטיראני, מציע בריכה המוקפת גן ואינטרנט אלחוטי חינם ברחבי המלון. המלון זוכה לציון 9.6 בהמלצות על בתי מלון מומלצים בסיציליה עם ילדים. חדרי המלון ממוזגים וכוללים פטיו מרוהט, מיני בר וטלוויזיה – ובנויים סביב הגינה (עם הבריכה בתוכה).

ניתן לשכור סירה במלון בבקשה מראש. צוות המקום ישמח לארגן עבורכם טיולי מסוק אל האיים הסמוכים.

מסעדת Da Pina שבמלון מציעה מרפסות מקורות, ואילו מסעדת Calajunco Da Pina מציעה מרפסות תחת השמיים הפתוחים, עם נוף לים בעונת הקיץ.

המלון ממוקם 5 דקות בלבד של הליכה מהנמל, ממנו יוצאות רחפות ומעבורות לאיי ליפארי, סנטה מרינה סלינה וסטרומבולי. שירות הסעות זמין חינם מ/אל הנמל, בבקשה מראש.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן


מלון גוריציה – Hotel Gorizia 

גוריציה, מלון במרכז קטניה בדירוג 2 כוכבים – צעדים אחדים מכיכר Piazza Duomo – מציע אירוח בסיציליה במחירים זולים יחסית, בחדרים הכוללים מיזוג אוויר וטלוויזיה, חדר רחצה צמוד הכולל בידה, מייבש שיער ומקלחת וחלקם כוללים גם מרפסת. למרות דירוג הכוכבים הצנוע, המלון זוכה לציון 9.6 בדירוגי מלונות מומלצים בסיציליה למשפחות עם ילדים.

אינטרנט אלחוטי זמין חינם בכל שטחי המקום. בין היתר, מציע המלון טרקלין משותף, שירות אחסון מטען ודלפק נסיעות. קתדקאלת קטאניה מרוחקת 5 דקות מהמלון ואילו נמל התעופה קטניה פונטנרוסה נמצא 6 קילומטרים מהמקום.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן


מלון וולנס פרינצ'יפה – Wellness Hotel Principe 

וולנס פרינצ'יפה, מלון בסיציליה בדירוג 5 כוכבים – 3 דקות הליכה מהחוף בעיירה פאנוזה (Fanusa) כולל מסעדה, 2 בריכות שחייה ומרכז כושר. המלון זוכה לציון 8.6 בדירוגי בתי מלון מומלצים בסיציליה עם ילדים.

החדרים ממוזגים וכוללים טלוויזיה בלוויין עם מסך שטוח, אינטרנט אלחוטי חינם וחדר רחצה צמוד עם נעלי בית וחלוקי רחצה. בחלק מהיחידות יש מרפסת או אמבט ספא.

האורחים נהנים מארוחת בוקר יומית ואווירה רוגעת בגינת המלון. עיסויים וטיפולים ניתן להזמין במרכז הבריאות.

המלון ממוקם בשמורת הטבע Plemmirio, מיקום די ייחודי ומרוחק לחופשה משפחתית בהשוואה אל מלונות בסיציליה ברוב המיקרים. העיירה Punta Milocca נמצאת 2.2 מהמקום ואילו סירקוז (Syracuse) מרוחקת 20 דקות נסיעה בלבד משם.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן


מלון אל ריטרובו – Hotel Al Ritrovo 

אל ריטרובו, מלון מומלץ בסיציליה בדירוג 4 כוכבים, נמצא פחות מקילומטר מפארק בלייה (Bellia) היפהפה – בסמוך לווילה הרומאית Villa Romana del Casale. קלטג'ירונה (Caltagirone), העיר בה ניצב בית הספר הישן לקראמיקה, ממוקמת אף היא בקרבה נוחה למלון.

המקום מעוצב בקפידה וזוכה להמלצות מעולות בדירוגי מלונות בסיציליה – בסגנון וריהוט עם טעם טוב המשתלב בשלמות בכיכר ארמרינה (Piazza Armerina) המרשימה. במהלך השהות במלון, האורחים נהנים ממטבח סיציליאני טיפוסי מסורתי, מגוון פיצות ומנות בינלאומיות.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן

סיציליה - בתי מלון מומלצים
דירוג הגולשים 5 (1 הצבעה)
Sending

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל