ציריך מלונות מומלצים עם ילדים

ציריך – 10 בתי מלון מומלצים עם ילדים בשוויץ

מתכננים טיול בשוויץ עם המשפחה ומעוניינים להזמין מלון מומלץ בציריך, העיר הגדולה בשוויץ, שיתאים לכל המשפחה? אספנו עבורכם רשימה של מלונות מומלצים בציריך למשפחות עם ילדים שכדאי לבחור אחד מהם. כמובן, לא חסרים מלונות טובים בציריך אבל לא כולם מתאימים למשפחות והשוויצרים מאוד קפדנים בענייני שקט וניקיון. אם אתם מעוניינים בבית מלון בציריך שגם הילדים ירגישו בו בנוח – רשימה זו נועדה עבורכם

   הזמנת דילים לציריך   |   הזמנת דילים לבאזל   |   טיולים מאורגנים לשוויץ

הרשימה מתבססת על דירוגי מלונות מומלצים בציריך, שוויץ, למשפחות עם ילדים אשר מתפרסמים באינטרנט (באנגלית) ומבוססים על המלצות של משפחות אשר שהו בחופשה משפחתית בציריך באחד מבתי המלון. מעבר לכך תמצאו ברשימה בתי מלון בציריך במגוון רחב יחסית של מיקומים בתוך ציריך, רמות מחיר וסגנונות אירוח.

חופשה בציריך – עוד באותו נושא:

השכרת רכב בציריך – מידע והשוואת מחירים

קניית פרנק שוויצרי לטיול – טיפים והסברים

טיסות לשוויץ – השוואת מחירים ומידע למטייל

סים ו-eSim לשוויץ – המלצות שימושיות ומידע חשוב

10 מלונות מומלצים בציריך למשפחות עם ילדים


מלון גלארנישהוף Hotel Glärnischhof 

גלארנישהוף, מלון מומלץ במרכז ציריך בדירוג 4 כוכבים, ממוקם בסמוך לרחוב באנהופשטראסה (Bahnhofstrasse) המפורסם, אולם הקונצרטים הידוע טונהאלה (Tonhalle), אולם הקונגרסים ואגם ציריך.

המלון כולל מיני בר, גישה חינם לאינטרנט אלחוטי, כניסה חופשית למרכז הכושר הכולל מרחץ אדים וסאונה – ונמצא במרחק דקת הליכה מהמקום. המלון זוכה לציון 9.2 בדירוגי מלונות מומלצים בציריך למשפחות עם ילדים.

כל חדר אירוח הוא ממוזג וכולל טלוויזיה וחיבור ללוויין, מכונת קפה Tassimo, חדר רחצה ומיני בר חופשי. בנוסף, החדרים כוללים מזרני Airlux נוחים. פירות טריים ובקבוק מים מינראליים על חשבון הבית יחכו לכם בחדרכם.

במסעדת המלון תוכלו להתפנק על מנות שוויצריות עשויות רכיבים מקומיים. תוכלו להירגע בבר המלון ולהתענג על אפרטיף או כיבוד.

מקומות חניה ושירות חניה כרוכים בתיאום מראש. שירות הסעה מ/אל שדה התעופה זמינים בתשלום נוסף.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן 


מלון ציריך מאריוט Zurich Marriott Hotel 

ציריך מאריוט, מלון במרכז ציריך בדירוג 5 כוכבים, מרוחק הליכה קצרה מרובעי הקניות והעסקים ומאתרי העיר העתיקה. אינטרנט אלחוטי זמין חינם בכל שטחי המלון, כמו גם שירות חדרים – הזמין 24 שעות ביממה. בית המלון זוכה לציון 8.2 ברשימות מלונות מומלצים בציריך עם ילדים.

חדרי האירוח מסוגננים ואלגנטיים; הם כוללים מיטת פרימיום, פינת קפה ותה ללא תשלום, מיזוג אוויר וגישה לאינטרנט אלחוטי עבור עד 6 מכשירים שונים. מרבית החדרים משקיפים אל נופי האגם או העיר. חדר הרחצה שבכל חדר כולל אבזרי טיפוח יוקרתיים.

האורחים בסוויטות ובחדרי הקלאב נהנים מגישה חופשית לטרקלין האקסקלוסיבי M Club Lounge המציע לאורחים משקאות וחטיפים ללא תשלום – יומם ולילה. תמצאו שם גם שולחנות עבודה עם מכונות צילום, סורקים, מדפסות ואינטרנט מהיר – זמינים כל שעות היממה.

במסעדת eCHo יגישו לכם מנות שוויצריות אותנטיות. כל יום עד השעה 11:00 מוגש מזנון ארוחת בוקר מפנק העשוי מוצרים מקומיים. מסעדת White Elephant ידועה בהתמחותה במאכלים תאילנדיים אמיתיים. האורחים נהנים גם מאלכוהול איכותי ב- Bar & Lounge 42.

מכון הכושר פתוח כל שעות היממה, וסולריום וסאונה זמינים גם הם. תפריט עיסויים זמין בתיאום מראש. גם יחסית אל מלונות בציריך באותו דירוג כוכבים, שרובם טובים – זהו בהחלט מלון מפנק.

תחנת הרכבת המרכזית של ציריך מרוחקת כ-500 מטרים מהמלון, וממנה ניתן להגיע ישירות לנמל התעופה של ציריך – תוך 10 דקות.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן 


בית הארחה ניולי פרנישד אפרטמנט – Newly Furnished Apartment in Zurich 

ניולי פרנישד אפרטמנט, בית הארחה בציריך – שני קילומטרים מפארדפלאץ  (Paradeplatz)ו-2.1 קילומטרים מבאנהופשטראסה (Bahnhofstrasse), מציע יחידות אירוח עם אינטרנט אלחוטי חינם, טלוויזיה עם מסך שטוח, פינת ישיבה ומטבח מאובזר לחלוטין הכולל מכונת קפה, פינת אוכל ותנור – יתרון משמעותי בהשוואה אל מלונות בציריך עבור משפחות..

האורחים אוהבים להירגע בגן שבאתר לאחר יום מתיש של סיורים. דירת ההארחה זוכה לציון 8.1 בדירוגי מלונות מומלצים בציריך עם ילדים.

בית האופרה (Zurich Opera House) ממוקם 2.2 קילומטרים מהמלון ואילו שדה התעופה של ציריך מרוחק 11 קילומטרים בלבד משם.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן 


בית הארחה סילופט SEELOFT – Apartments by the Lake 

זילופט, בית הארחה בציריך ברובע 2 ווליסהופן-אנגה, מציע טראסת שמש וברביקיו וממוקם 2.7 קילומטרים מבית האופרה. חניה פרטית זמינה חינם במקום.

יחידות האירוח כולן כוללות מיזוג וטלוויזיה עם מסך שטוח. חלק מהן כוללות טראסה ו/או פינת ישיבה. כל יחידה מצוידת גם במטבח שבו מכונת קפה, טוסטר, מיקרוגל, תנור ומדיח כלים – יתרונות משמעותיים מול מלונות בציריך – נוסף על חדר רחצה צמוד עם מייבש שיעור ומוצרי טיפוח. המלון זוכה לציון 9.2 ברשימות בתי מלון מומלצים בציריך עם ילדים.

האורחים נהנים ממשקאות צוננים ואיכותיים בבר שבמקום. כיכר פאראדפלאץ (Paradeplatz) מרוחקת 3.3 קילומטרים מהמלון, ואילו נמל התעופה נמצא 13 קילומטרים ממנו.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן 

מלון אינסייד פייב – סיטי אפרטמנטס INSIDE FIVE – City Apartments 

אינסייד פייב – סיטי אפרטמנטס, מלון מומלץ בציריך הוא בית מלון משופץ הנהנה ממיקום מרכזי בציריך – כ-10 דקות הליכה מתחנת הרכבת המרכזית של ציריך, מציע יחידות אירוח עם אינטרנט אלחוטי חינם, עיצוב מודרני, טלוויזיה עם חיבור לווייני ומסך שטוח, מכונת כביסה, מייבש כביסה, מטבחון מאובזר היטב שאיננו מובן מאליו בין מלונות בציריך וחדר רחצה צמוד עם מקלחת. בנוסף מציע המקום גם גינה, ושירות חדרנות יומי. המלון זוכה לציון 8.3 בדירוג מלונות מומלצים בציריך למשפחות עם ילדים.

מסעדה נמצאת 20 מטרים מהמלון, כמו גם סופרמרקט, הממוקם 80 מטרים ממנו.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן 


פנטהאוז ג'קוזי לה ביג'ו  – Le Bijou MH6 Jacuzzi Penthouse at Münsterhof / Paradeplatz 

בית האירוח בציריך ניצב במיקום מעולה – 100 מטרים בלבד מפאראדפלאץ (Paradeplatz), 200 מטרים מבאנהופשטראסה, ומשקיף אל העיר. המלון זוכה לציון 10 בביקורות על מלונות מומלצים בציריך עם ילדים.

המקום מציע אירוח נפלא הכולל מטבח עם מכונת קפה, תנור ומדיח כלים, תוספת מעולה לחופשה משפחתית לעומת מלונות בציריך, כמו גם חדר רחצה צמוד עם אמבטיה.

גרוסמונסטר (Grossmünster)  מרוחק 300  מטרים מהמלון ואילו קונצטהאוס ציריך ממוקם 600 מטרים משם. שדה התעופה של ציריך נמצא 9 קילומטרים מהמקום.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן 


מלון אמה האוס סוויטס EMA House Hotel Suites 

אמה האוס סוויטס, מלון מומלץ בציריך בדירוג 4 כוכבים, נמצא במיקום אסטרטגי בציריך, כ-600 מטרים בלבד מתחנת הרכבת המרכזית ואוניברסיטת ציריך. הוא מציע סוויטות מרווחות, כאשר כל אחת מהן כוללת מערכת מיזוג אוויר, שולחן עבודה, אינטרנט אלחוטי וקווי ללא תשלום ומכונת כביסה לשימוש משותף. המלון זוכה לציון 8.6 ברשימות בתי מלון מומלצים בציריך עם ילדים.

רחוב באנהופשטראסה (Bahnhofstrasse) והעיר העתיקה של ציריך נמצאים 2 דקות בחשמלית ממקום האירוח, או לחילופין – 10 דקות הליכה. נמל התעופה מרוחק 15 דקות נסיעה במונית ממנו. ניתן להגיע ישירות בחשמלית ממקום האירוח אל מתחם התערוכות והירידים. חניה מקורה זמינה לאורחים באתר.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן 


מלון סטורכן Hotel Storchen 

סטורכן, בית מלון בציריך בדירוג 5 כוכבים, ידוע בהכנסת האורחים החמה שלו מזה 650 שנים. הוא נהנה ממיקום נהדר בליבה של ציריך, המשקיף אל נהר לימאט (Limmat). למלון יש מזח סירות משלו וגם מרבית האטרקציות בציריך ממוקמות מרחק הליכה ממנו. המלון זוכה לציון 9.8 בדירוג מלונות מומלצים בציריך למשפחות עם ילדים.

הסוויטות והחדרים משקיפים אל העיר העתיקה הציורית ואל הנהר. החדרים מעוצבים בשילוב של ריהוט קלאסי עם גוונים חמימים ואלמנטים מודרניים. הם כוללים מיזוג אוויר ואינטרנט אלחוטי וקווי.

האורחים נהנים ממנות מעולות בארוחת הבוקר השוויצרית המוגשת במסעדת Rôtisserie, כאשר בחודשי הקיץ ניתן להשקיף מהטראסה היפה שלה אל כנסיית גרוסמונסטר (Grossmünster) ונהר לימאט. בבר המלון מתנגנת מוסיקת פסנתר חיה, זאת נוסף על בית הקפה האלגנטי Boulevard Cafe והבר האופנתי Bachetta. צוות הקונסיירז' זמין כל שעות היממה.

נמל התעופה הבינלאומי מרוחק 30-20 קילומטרים מהמקום.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן 


בית דירות אמה האוס סרוויסד אפרטמנטס EMA House Serviced Apartments Superior Standard, Seefeld 

אמה האוס סרוויסד אפרטמנטס, בית דירות נופש בציריך ברובע זיפלד (Seefeld) – 200 מטרים מגדות אגם ציריך, מציע למשפחות המגיעות אל ציריך עם ילדים חופשה בדירות נופש מרווחות עם מטבח מאובזר ומרפסת בכל אחת. שירות חדרנות ניתן 3 פעמים בשבוע. בית המלון זוכה לציון 9.3 בדירוגי מלונות מומלצים בציריך עם ילדים.

כל יחידה כוללת סלון מפנק עם טלוויזיה בכבלים, מדיח כלים, מייבש כביסה ומכונת כביסה – יתרונות משמעותיים יחסית אל מלונות בציריך שבד"כ לא מציעים אפשרויות כאלה. צוות המקום זמין כל ימות השבוע באמצעות טלפון. במקום אינטרנט קווי ואלחוטי ללא תשלום נוסף.

בית האופרה וכיכר בלוו (Bellevue) ממוקמים 6 דקות הליכה מהמקום. תחנות החשמלית והאוטובוסים פלדגשטראסה (Feldeggstrasse) וקרויצגאסה (Kreuzgasse) נמצאות 200 מטרים משם. העיר העתיקה ממוקמת 10 דקות הליכה בלבד ממקום האירוח.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן 


מלון אנגימאט סיטי גרדן-הוטל Engimatt City-Gardenhotel 

אנגימאט סיטי גרדן-הוטל, בית מלון מומלץ במרכז ציריך בדירוג 4 כוכבים ממוקם בגן יפהפה בליבה של ציריך, ומציע אירוח נפלא 15 דקות הליכה בלבד מכיכר פאראדפלאץ (Paradeplatz) ורחוב באנהופשטראסה (Bahnhofstrasse) שבמרכז העיר. במקום יש חדרים עם גישה לאינטרנט אלחוטי חינם ומגרש טניס פרטי. המלון זוכה לציון 8.3 בדירוגי בתי מלון מומלצים בציריך למשפחות עם ילדים.

כל חדר במלון הוא מודרני ומרווח וכולל טלוויזיה בכבלים עם ערוצים בינלאומיים רבים ומרפסת. כל חדר כולל מכונת קפה נספרסו, מיני בר אמצעי להכנת שתייה חמה וחדר רחצה פרטי עם מייבש שיער. במסעדת Orangerie, המעוצבת כגן חורף, יפנקו אתכם במנות שוויצריות ובינלאומיות. במהלך עונת הקיץ, תוכלו לשבת ולסעוד בגן המלון.

המלון מרוחק 7 דקות נסיעת חשמלית מתחנת הרכבת של ציריך. מרכז קניות גדול ממוקם 5 דקות הליכה ממקום האירוח.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן 

ציריך - בתי מלון מומלצים
דירוג הגולשים 5 (1 הצבעה)
Sending

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל