בלגרד מלונות מומלצים למשפחות

בלגרד – 10 מלונות מומלצים למשפחות בבירת סרביה

אם אתם מתכננים חופשה בבלגרד עם ילדים לפני הזמנת מלון בבלגרד מומלץ להיעזר בכתבה הבאה, בה תמצאו ביקורות על 10 מלונות מומלצים בבלגרד למשפחות עם ילדים. יש הרבה מלונות בבלגרד ורבים מהם מצויינים אך חלקם מתמקדים באנשי עסקים או זוגות בירח דבש ופחות מסבירי פנים למשפחות עם ילדים

          הזמנת דילים לבלגרד       |       הזמת טיולים מאורגנים לסרביה

בכתבה זו מופיעים בתי מלון בבלגרד, בירת סרביה, אשר כולם זכו לציונים גבוהים במיוחד בדירוגי מלונות מומלצים בבלגרד למשפחות עם ילדים באינטרנט, אשר מתבססים על המלצות של משפחות אשר הגיעו אל בלגרד עם ילדים לחופשה משפחתית. ניסינו לכלול בסקירה מלונות בבלגרד במיגוון רחב של מיקומים ורמות מחיר

חופשה בבלגרד – עוד באותו נושא:

טיסות לבלגרד – השוואת מחירים ואיתור טיסות זולות

מוניות ושירותי הסעה בבלגרד בירת סרביה

eSIM ו-SIM לסרביה – תקשורת ואינטרנט בחופשה

השכרת רכב בסרביה – השוואת מחירים וטיפים לנהיגה בסרביה

10 מלונות מומלצים בבלגרד למשפחות עם ילדים


מלון בלגרד ארט Belgrade Art Hotel 

בלגרד ארט, מלון מומלץ בבלגרד בדירוג 4 כוכבים הממוקם במדרחוב האלגנטי ובמתחם הקניות של בלגרד, מעוצב בהשראה איטלקית וכולל מסעדה. סוויטות וחדרי המלון מעוצבים כל אחד בסגנון ייחודי אינדיבידואלי וכוללים מיזוג אוויר, אינטרנט אלחוטי מהיר, מיני בר, מייבש שיער וסאונה בלא תשלום.

מסעדת Mosaic Restaurant & Bar משקיפה על רחוב Knez Mihailova התוסס ותוכלו לפנק אתכם ביינות איכותיים ומנות מיוחדות הכוללות מרכיבים עונתיים, מגוון סוגי קפה וקינוחים בעבודת יד מקומית, כמו וופלים וגלידה אותנטיים.

המלון כולל גם שני חדרי כנסים ובהם ציוד מולטימדיה שניתן לארגן כרצונכם. יחידות האירוח מתאימות למשפחות המגיעות אל בלגרד עם ילדים כוללות חלונות גדולים, מיזוג אוויר מתקדם, דלתות הזזה וטרסה המשקיפה על חלקה העתיק של בלגרד.

המלון ממוקם בסמיכות לאתרים היסטוריים ואטרקציות בבלגרד כגון הרובע ההיסטורי פארק קלמגדן ומצודת בלגרד. המלון זוכה לציונים גבוהים ברשימות מלונות מומלצים בבלגרד למשפחות עם ילדים.

נמל התעופה ניקולה טסלה – שדה התעופה הבינלאומי של סרביה – מרוחק 19 קילומטרים מהמלון. ניתן לארגן הסעה מנמל התעופה אל המלון בתיאום עם דלפק הקבלה ובתשלום.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן


מלון מינט Garni Hotel Mint

מינט, בית מלון בבלגרד בדירוג 4 כוכבים, ממוקם בשכונה שקטה בבלגרד, 600 מטרים מהיריד ו-2 קילומטרים מהמרכז ההיסטורי. חדרי המלון מעוצבים בסגנון מודרני ומצוידים באינטרנט אלחוטי מהיר חינם ומיזוג אוויר. במרחק של 300 מטרים מהמלון ממוקמים הייד פארק ומספר מסעדות.

כל חדר כולל פינת ישיבה, ארון בגדים ומיני בר. חדר הרחצה הצמוד כולל מקלחת או אמבטיה, חלוקי רחצה ומייבש שיער. בנוסף, ניתן למצוא בכל חדר גם מצעים, כספת  ושולחן עבודה. זהו מלון שקט ומתאים למשפחות הזוכה לציונים טובים בדירוגי מלונות מומלצים בבלגרד למשפחות עם ילדים.

חניה זמינה ללא עלות נוספת. דלפק הקבלה פעיל כל שעות היממה.

התחנה המרכזית מרוחקת 1.8 קילומטרים מהמלון ואילו נמל התעופה ניקולה טסלה נמצא 16 קילומטרים משם. האוטוסטראדה E75 נמצאת דקות נסיעה בודדות מהמלון.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן


דירת אקלקטיקה Boutique Apartments 360º – Eclectica Apartment

אקלקטיקה, דירת אירוח בבלגרד בדירוג 3 כוכבים, נמצאת במיקום מרכזי על מדרחוב Knez Mihailova – 300 מטרים בלבד מכיכר הרפובליקה. מבצר Kalemegdan ממוקם שלוש דקות הליכה משם. אינטרנט אלחוטי נגיש חינם לאורחים, ואילו בחדר ניתן למצוא טלוויזיה וחדר רחצה פרטי עם מקלחת או אמבטיה. זוהי דירה מרווחת ומתאימה לחופשה משפחתית בבלגרד המציעה תמורה טובה יחסית למחיר וזוכה לביקורות טובות בהמלצות על מלונות מומלצים בבלגרד למשפחות עם ילדים.

מרכז הירידים של בלגרד מרוחק 3.5 קילומטרים מהדירה, בעוד ש- Belgrade Arena נמצאת 4 קילומטרים ממנה. שדה התעופה הקרוב (ניקולה טסלה) ממוקם 18 קילומטרים מהדירה.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן


מלון לייף דיזיין Life Design Hotel

לייף דיזיין, בית מלון במרכז בלגרד בדירוג 4 כוכבים, שוכן במיקום מעולה בליבה של בלגרד, מציע חדרים אנטי-אלרגניים אלגנטיים, מתקני בריאות בסטנדרט גבוה וחניון ללא תשלום. אורחי המלון נהנים מגישה חופשית ויומית ל-Sauna World.

Five Elements הוא אזור הספא המציע מיגוון סוגי סאונות, מקלחות גשם טרופיות ומרחצאות אדים, נוסף על אפשרויות שונות של עיסויים, ארומתרפיה וטיפולים אחרים. הירגעו במיטות ההרפיה המחוממות והקראמיות או באמבט העיסוי.

במסעדת Privilege יפנקו אתכם במאכלים נהדרים מהמטבח הבינלאומי, מנות סרביות ותפריטים מקומיים מיוחדים. ארוחת הבוקר כוללת מבחר מוצרים מלוחים ומתוקים ללא גלוטן ושייק פירות. זהו בית מלון מפנק אשר מקבל ציונים גבוהים בכל דירוג מלונות מומלצים בבלגרד למשפחות עם ילדים.

בבר האפריטיף שבמלון תוכלו לשקוע בשלווה עם כוס קפה או תה, או אולי דווקא קוקטייל צונן.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן


מלון זפטר Zepter Hotel 

זפטר, מלון מומלץ במרכז בלגרד בדירוג 4 כוכבים, מוקף בגלריות אמנות ובתיאטרון הלאומי. אינטרנט אלחוטי מהיר זמין חינם לאורחים. זהו מלון נוח, במיקום מרכזי מאוד יחסית אל מלונות בבלגרד ברוב המיקרים, אשר זוכה לשבחים ברשימות בתי מלון מומלצים בבלגרד למשפחות עם ילדים.

בכל דירה במלון תמצאו מיני בר, מיזוג אוויר, טלוויזיה ומכונת קפה. בחדר הרחצה הפרטי שבכל חדר יש חלוקי רחצה ומייבש שיער. בכל חדר גם ערוצי לוויין, ערוצים בתשלום ופינת ישיבה.

תוכלו לשבת במסעדת Smartlife או בבר Zepresso Aperitive שבמלון, או לבחור להתאמן המכון הכושר או ליהנות מהסאונה.

מומלץ לבקר ברובע Skadarlika הבוהמי ובמבצר Kalemegdan המפורסם, הממוקמים דקות הליכה ספורות מהמקום. התחנה המרכזית של בלגרד מרוחקת 900 מטרים מהמקום. נמל התעופה ניקולה טסלה ממוקם 13 קילומטרים מהמקום.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן


מלון בלגרד אין Belgrade Inn Garni Hotel

בלגרד אין, בית מלון זול ומומלץ במרכז בלגרד בדירוג 3 כוכבים שנבנה בשנת 2016, הממוקם בליבה של בלגרד, נמצא 200 מטרים מכיכר הרפובליקה ומרחק קטן מזה מרובע Skadarlija הבוהמי. מלבד מסעדה, המלון כולל גם גישת חינם לאינטרנט אלחוטי בכל שטחיו.

חדר האירוח אטומים לרעש וממוזגים וכוללים טלוויזיה משוכללת עם ערוצי לוויין, שולחן עבודה, כספת ומיני בר. בכל חדר ניתן למצוא מייבש שיער ומקלחת. הוא מעניק תמורה מצויינת בהוואה אל מלונות בבלגרד באותה רמת מחירים וזוכה להרבה שבחים בדירוגי מלונות מומלצים בבלגרד למשפחות עם ילדים כמלון משתלם במיוחד למשפחות.

מלבד בית קפה, בית המלון כולל גם את Cocotte, מסעדת המלון, המגישה ארוחות בוקר, בוהריים וערב. ארוחת הבוקר כלולה במחיר החדר.

ניתן לשכור רכב בסיוע דלפק הקבלה, הפעיל 24 שעות ביממה. האורחים נהנים גם מאולם כנסים וחדר כושר.

רחוב הקניות Knez Mihailova ממוקם 350 מטרים מהמלון, בעוד שהרבה אטרקציות בבלגרד למשפחות כמו גן החיות וטירת בלגרד שבפארק Kalemegdan, מרוחקות 15 דקות הליכה ממנו. ברחוב Cetinjska, המרוחק 500 מטרים מהמקום, תגלו מועדוני לילה בסגנונות שונים.

נמל התעופה הקרוב הוא "ניקולה טסלה", המרוחק 18 קילומטרים מהמלון.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן


מלון טוליפ אין פוטניק בלגרד Tulip Inn Putnik Belgrade

טוליפ אין פוטניק בלגרד, בית מלון מומלץ בבלגרד בדירוג 3 כוכבים המהווה חלק מקבוצת בתי המלון Golden Tulip Hospitality, נמצא במרכזה של בלגרד החדשה (New Belgrade), מוקד עסקים המרוחק 100 מטרים בלבד מגדות הדנובה ו-10 דקות נסיעה ממרכזה ההיסטורי של בלגרד – מיקום קצת שונה מהמקובל בקרב מלונות בבלגרד ברוב המיקרים.

במלון אינטרנט אלחוטי הזמין לאורחים חינם, חנייה פרטית בלא תשלום ודלפק קבלה הפעיל 24 שעות ביממה. ניתן להשתמש במרכז הספא והכושר חינם אין כסף. הוא מתבלט בכל דירוג מלונות מומלצים בבלגרד למשפחות עם ילדים בגלל היחס המצויין בין המחיר לתמורה יחסית אל בתי מלון בבלגרד באותה רמת מחירים.

כל חדר במלון ממוזג ומצויד במיני בר, טלוויזיה מתקדמת עם ערוצי כבלים וחדר רחצה פרטי עם חלוקי רחצה.

ב-Absolut Café יגישו לכם חטיפים וקוקטיילים גם בשעות הערב המאוחרות. במסעדת Nevski ישמחו לפנק אתכם במנות מקומיות מסורתיות ובינלאומיות, וכן בתפריטים מיוחדים.

קזינו Grand ממוקם 100 מטרים מהמלון ואילו ארנה ניו בלגרד ומרכז הקניות Usce נמצאים במרחק קטן מ-3 קילומטרים משם. נמל התעופה של בלגרד ניקולה טסלה מרוחק 12 קילומטרים מהמלון, בעוד שעוד אטרקציות בלגרד כמו האופרה והתיאטרון Madlenianum, מבצר Zemunו ה-Gardos נמצאים גם הם בסמוך.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן


מלון סנט טן SAINT TEN Hotel 

סנט טן, בית מלון יוקרתי בבלגרד בדירוג 5 כוכבים ברובע וראסאר (Vračar), שוכן בבניין המוכר כנכס מורשת תרבותית סרבית, 300 מטרים מכנסיית St. Sava. המלון מציע אירוח איכותי הכולל מסעדה, חדר כושר וסאונה. גם אינטרנט אלחוטי זמין חינם ברחבי המלון.

כל יחידת אירוח המתאימה עבור משפחות המגיעות אל בלגרד עם ילדים מעוצבת באופנה ומודרנה בשילוב עם מסורת, כמו ריצוף עץ, ריהוט שנעשה בעבודת יד וחדרי רחצה מרוצפי אבן טבעית ובהם מקלחת גשם. בחדרים ניתן למצוא גם בקרת אקלים מותאמת אישית, מערכת טלוויזיה מתקדמת, כלי רחצה ומתקני נוחות שונים. על-פי בקשה, ניתן ליהנות גם מתחנת עגינה לאייפוד. ניתן להשתמש במכונת הקפה, מגוון סוגי התה והמשקאות הלא-אלכוהוליים במיני בר – ללא תשלום.

מסעדת Sanctus שבמקום מציעה אפשרויות קולינאריות נהדרות, כולל מנות פיוז'ן עם השראה מהמטבח המקומי, נוסף על מנות קלאסיות מרחבי הגלובוס. מבחר יינות עומדים גם הם לרשות המבקרים במסעדה. זהו אחד מבתי המלון המפוארים בבלגרד והוא זוכה להמלצות מעולות בכל רשימת מלונות מומלצים בבלגרד למשפחות עם ילדים.

בבר הלובי תוכלו ליהנות ממשקה מרענן. ייתכן שתבחרו לעשות שימוש בחדר הועידה למטרות פגישה, כנס, מצגת או אירוע אחר. המלון גם מציע לאורחיו אימון סאונה-אירובי.

ניתן לשכור רכב בסיוע דלפק הקבלה. היריד (Belgrade Fair) וכיכר הרפובליקה ממוקמים במרחק שווה של 2.5 קילומטרים מהמלון. שדה התעופה של בלגרד נמצא 20 קילומטרים משם. הסעה אל שדה התעופה או ממנו אפשרית בעבור תשלום נוסף.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן


מלון נבסקי Garni Hotel Nevski 

נבסקי, בית מלון מודרני בבלגרד בדירוג 4 כוכבים, ממוקם 500 מטרים מהמדרחוב הראשי, Knez Mihajlova, ובו אינטרנט אלחוטי חופשי בחלקי המלון השונים.

הסוויטות והחדרים כולם ממוזגים ואטומים לרעש; הם מעוטרים בצבעוניות וביצירות אמנות התלויות על הקיר. כל יחידת אירוח מרוהטת עם ספה או ספה שנפתחת למיטה וכוללת גם טלוויזיה עם ערוצי לוויין ומיני בר. יחידות האירוח המשפחתיות זוכות לשבחים רבים בדירוגי מלונות מומלצים בבלגרד למשפחות עם ילדים.

מסעדת המלון המסוגננת מגישה ארוחת בוקר כל יום ומציעה גם מנות מקומיות ובינלאומיות. האורחים בוודאי ייהנו ממגוון משקאות רחב בבר המלון.

מרכז עסקים עומד לרשות אורחי המלון ומציע שירותי צילום מסמכים ופקס. צוות דלפק הקבלה עומד לרשותכם 24 שעות ביממה.

פארק Kalemegdan מרוחק קילומטר בודד מהמלון, בעוד ששדה התעופה ניקולה טסלה ממוקם 20 קילומטרים ממנו.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן


דירת ורדי Verdi Apartment 

ורדי, דירת נופש במרכז בלגרד בדירוג 4 כוכבים, ממוקמת במדרחוב של מרכז בלגרד, שוכנת צעדים מעטים מרחוב Knez Mihajlova הפעיל. בדירה יש גישת חינם לאינטרנט אלחוטי.

בדירה המתאימה לחופשה משפחתית בבלגרד פינת ישיבה עם ספה, מיזוג אוויר וטלוויזיה עם מסך שטוח וערוצי כבלים. בחדר הרחצה ניתן למצוא מקלחות ומגבות. המטבח כולל פינת אוכל ומיקרוגל. אין הרבה מלונות בבלגרד אשר מאפשרים בישול במהלך חופשה בבירת סרביה כך שאפשרות זו בהחלט מתבלטת בציונים הגבוהים שדירת הנפש מקבלת בכל דירוג בתי מלון מומלצים בבלגרד למשפחות עם ילדים.

צעדים ספורים מהדירה ניתן למצוא בתי קפה, חנויות וברים. הדירה מרוחקת 700 מטרים בלבד מ- Kalemegdan. נמל התעופה הקרוב, ניקולה טסלה, ממוקם 13 קילומטרים מהדירה.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן

בלגרד - מלונות מומלצים למשפחות
דירוג הגולשים 5 (3 הצבעות)
Sending

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל