מלונות מומלצים בטנריף

טנריף – 10 מלונות מומלצים למשפחות

האי טנריף המהווה חלק מקבוצת האיים הקנאריים השייכת לספרד הוא אחד היעדים המרשימים ביותר לחופשה משפחתית, ויעד מעולה לחופשה בכל ימות השנה – כולל חופשה בחורף. משפחות רבות מגיעות אל טנריף עם ילדים לחופשה משפחתית, וכאשר טסים עם ילדים מומלץ לבחור אחד מבתי המלון בכתבה זו: מלונות בטנריף שמקבלים המלצות מעולות ממשפחות ומציעים יותר – החל מפעילויות לילדים שיאפשרו להורים לישון בצהריים ועד לבריכות ילדים, גני שעשועים ומתקני ספורט לילדים

כמובן, יש הרבה מאוד מלונות בטנריף, האי הגדול ביותר מבין האיים הקנריים, אך רבים מהם מתמקדים באירוח זוגות בירח דבש, תרמילאים צעירים או פנסיונרים, ולא כל מלון מומלץ בטנריף מתאים למשפחות עם ילדים. בכתבה זו ריכזנו 10 מלונות מומלצים בטנריף למשפחות עם ילדים, במגוון רחב של רמות מחיר ופריסת מיקומים שמתאימה למפת התיירות באי טנריף – מלונות בפוארטו דה לה קרוז הנחשבת לעיירת התיירות המרכזית של טנריף למשפחות עם ילדים, וגם מלונות בקוסטה אדחה ומלונות בפלאיה דה לאס אמריקס שהם יעדים תיירותיים מרכזיים נוספים בטנריף.

חופשה בטנריף – עוד כתבות באותו נושא:

טיסות לטנריף – איתור טיסות וביקורת חברות תעופה

השכרת רכב בטנריף – השוואת מחירים וטיפים

מוניות בטנריף והעברה משדה התעופה למלון

מלונות מומלצים בטנריף למשפחות עם ילדים

מלון יורופ וילה קורטז Europe Villa Cortes GL

יורופ וילה קורטז, מלון 5 כוכבים מומלץ בטנריף, ניצב על חוף הים של עיירת הנופש, פלאיה דה לאס אמריקאס שבדרום טנריף. המקום כולל 6 מסעדות, חדר כושר, ספא וחדרים יוקרתיים ובהם מרפסות פרטיות. הילדים ייהנו לשחק באזור הילדים של הבריכה החיצונית, הכוללת גם מפל. באתר זמינים עבורכם גם טרסת שיזוף ומגרש טניס. זהו מלון מפנק למשפחות המקבל המלצות מעולות בדירוגי מלונות מומלצים בטנריף למשפחות עם ילדים.

המלון מעוצב כמו אחוזה מקסיקנית מפוארת. בחדרים יש ריהוט מקסיקני שעוצב על-פי הזמנה, טלוויזיה עם ערוצי לוויין וחדר רחצה צמוד הכולל מייבש שיער.

האתר כולל מסעדות חוף ומגוון נרחב של אפשרויות ליהנות ממטעמי גורמה, לרבות מטבח מקסיקני, ים תיכוני ובווארי. בנוסף יש במקום 4 ברים, שאחד מהם נמצא על החוף. במקום מוגשת ארוחת בוקר מדי יום, כאשר תעריפי האירוח הם על בסיס חצי פנסיון, כולל ארוחות בסטייל א-לה-קארט (מתפריט).

מגרש הגולף ממוקם 5 דקות נסיעה ממקום האירוח. הסעה לנמל התעופה Tenerife Sur תיקח 15 דקות של נסיעה.

לבדיקת מחירים, פרטים והזמנת חדרים

אפרטמנטוס קזבלנקה Apartamentos Casablanca

אפרטמנטוס קזבלנקה, מלון בטנריף בדרגת 3 כוכבים, ממוקם 10 דקות הליכה מחוף פוארטו דה לה קרוז ובריכות מי המלח Lago Martianez. במתחם בריכת שחייה חיצונית ובריכה נפרדת לילדים. מלבד בריכת הילדים, המלום מתבלט בקרב מלונות בטנריף בכך שהוא מציע תוכנית בידור מיוחדת לילדים בעונת הקיץ, מה שיאפשר לילדיכם ליהנות כמו גדולים ולכם – להתרווח בבריכה וליהנות מזמן איכות. אין ספק שהאפרטמנטוס קזבלנקה מרוויח ביושר את ההמלצות המעולות שהוא זוכה להן בדירוגי מלונות מומלצים בטנריף למשפחות עם ילדים.

המלון עוצב בפשטות ובגוונים בהירים, דירות הסטודיו והדירות הרגילות כוללות טרסה או מרפסת והן מרווחות ומצוידות כראוי. כל יחידה כוללת מטבחון וסלון ובו טלוויזיה עם ערוצי לוויין ואינטרנט אלחוטי מהיר.

בקפה-בר שבמקום תוכלו ליהנות מארוחות בוקר וארוחות נוספות במשך היום. במרכז של אתר הנופש ניתן למצוא מבחר מעניין של מסעדות וברים. חובבי כושר? תוכלו ליהנות מתעריפים מיוחדים במכון הכושר, בו מועברים גם שיעורי כושר שונים, כמו גם מהסאונה. בדלפק הקבלה יסייעו לכם לקבל מידע תיירותי מעניין על הסביבה ולארגן רכב להשכרה, טיולים וכרטיסים שונים.

לבדיקת מחירים, פרטים והזמנת חדרים

לוס דראגוס דל סור Aparthotel Los Dragos del Sur

לוס דראגוס דל סור, מלון דירות בטנריף בדרגת 3 כוכבים, ממוקם 2 דקות מהחוף. זהו מלון דירות נופש מומלץ עם נוף לאוקיינוס האטלנטי, הנמצא מעל פלאיה דל לה ארנה שבטנריף. במלון בריכת שחייה חיצונית ו-5 דקות נסיעה ממנו ניתן להגיע לנמל והצוקים בלוס חיגנטס.

כל דירה כוללת טרסה פרטית ונוף מרהיב לבריכת השחייה או האוקיינוס. דירות הנופש המשפחתיות ממוזגות וכוללות חדר רחצה וטלוויזיה בכבלים. במטבח יש מיקרוגל, מקרר ומכונת קפה – כל מה שדרוש לחופשה משפחתית בטנריף. אין פלא שלוס דראגוס מקבל ציונים מעולים בדירוגי מלונות מומלצים בטנריף למשפחות עם ילדים.

במקום יש חדר כושר ללא עלות עבור האורחים. מדי יום מוגשת ארוחת בוקר במסעדת המלון. בר החטיפים מציע נשנושים למיניהם לצד הבריכה. אינטרנט אלחוטי מהיר נגיש לכלל האורחים והמבקרים בכל האזורים.

פעילויות מים נערכות על החוף, וגם מסלול הגולף אבמה מרוחק 10 קילומטרים בלבד מהמקום. ניתן לשכור רכב או אופניים בדלפק סוכנות הנסיעות שבמלון, ולשכור בו מגבות חוף ואף כספת.

דלפק הקבלה פעיל כל שעות היממה, ואילו נמל התעופה טנריף דרום Tenerife South נמצא 41 קילומטרים בלבד מהמקום.

לבדיקת מחירים, פרטים והזמנת חדרים

מלון בוטניקו אי אוריינטל ספא גרדן Hotel Botanico y Oriental Spa Garden

בוטניקו אי אוריינטל ספא גרדן, מלון מומלץ בפוארטו דה לה קרוז בטנריף בדרגת 5 כוכבים, כולל שלוש בריכות חיצוניות, נוסף על יחידות אירוח מפוארות הממוקמות בגנים מרהיבים המשקיפים להר טיידה (Teide) ולאוקיינוס האטלנטי. אורחי המלון מגיל 16 ומעלה נהנים מגישה חופשית לספא וללא הגבלה. הספא מתפרש על-פני 3,500 מטרים רבועים, ובו בריכות חיצוניות, בריכת שחיה מקורה, מרחצאות טורקיים וסאונה יפנית. גם טיפולי יופי, לרבות ארומתרפיה ועיסויים, זמינים למעוניינים.

הספא המפנק הוא לא הסיבה היחידה להמלצות המעולות על המלון בדירוגי מלונות מומלצים בטנריף למשפחות עם ילדים – חדרי האירוח המשפחתיים במלון מרווחים וכוללים טלוויזיה בלוויין, מיזוג אוויר, חדר רחצה גדול ומאובזר ונוף לים, לגני המלון או להרים.

באתר 4 מסעדות שמגישות מעדנים אסיאתיים, ספרדיים ואיטלקיים. במסעדת La Palmera תוכלו ליהנות מפינת אוכל חיצונית בגנים, בה תמצאו גם בר קוקטיילים מסוגנן. חוף חרדין נמצא 10 דקות נסיעה מהמלון.

לבדיקת מחירים, פרטים והזמנת חדרים

אפארטמנטוס לוס דרגוס דל נורטהApartamentos Los Dragos del Norte

אפארטמנטוס לוס דרגוס דל נורטה, מלון דירות מומלץ בטנריף בדרגת 3 כוכבים, נמצא 12 דקות בלבד מהחוף בעיירת התיירות פוארטו דה לה קרוז בטנריף. מקום האירוח ממוקם באזור שליו ושקט, בגנים יפים, 1.7 קילומטרים מחוף פוארטו דה לה קרוז. מלבד דירות משפחתיות מאובזרות היטב, כולל בית המלון גם מסעדה ובריכת שחיה חיצונית.

הדירות המרווחות שמקבלות ניקוד מצויין בדירוגי מלונות מומלצים בטנריף למשפחות עם ילדים, מעוצבות בסגנון בהיר ומודרני וכוללות פינת ישיבה, טלוויזיה בלווין ומטבח ובו מקרר, כיריים ומיקרוגל. ניתן לשכור כספת על-פי בקשה.

במסעדה שבמקום מוגשת ארוחת בוקר מדי יום. אינטרנט אלחוטי מהיר זמין למבקרים בכל האזורים.

באתר ניתן להתרשם מנוף עמק אורוטאבה (Orotava) הממוקם 30 דקות מהפארק הלאומי הר טיידה (Mt. Teide). נמל התעופה של צפון טנריף (Norte) ממוקם 25 קילומטרים מבית הדירות.

לבדיקת מחירים, פרטים והזמנת חדרים

איברוסטאר לאס דליאס – Iberostar Las Dalias – All Inclusive

איברוסטאר לאס דליאס, בית מלון מומלץ בקוסטה אדחה בטנריף בדרגת 4 כוכבים בסגנון "הכל כלול", ממוקם 5 דקות הליכה בלבד ממרכז סן אוג'ניו. זהו אתר נופש הכולל שלוש בריכות שחייה ובכל חדר – מרפסת וגישה חופשית לאינטרנט מהיר אלחוטי לכלל האורחים.

יחידות האירוח המשפחתיות באתר מרווחות ומוארות, כאשר כל אחת מהן כוללת מיזוג אוויר, טלוויזיה בכבלים ומיני בר.

במסעדת המזנון תיהנו מארוחת בוקר מגוונת, כמו גם ממבחר מנות מהמטבח הבינלאומי והקנארי (של האיים הקנאריים) לארוחת הצהריים וארוחת הערב. התפנקו לכם על משקה באחד משלושת הברים באתר הנופש. נוסף על אלו, זמינים עבורכם גם מתקנים אחרים, כגון – אמבט עיסוי. האיברוסטאר הוא מלון מפנק המקבל ציונים מעולים בדירוגי מלונות מומלצים בטנריף ממשפחות שהגיעו אל טנריף עם ילדים לחופשה משפחתית.

סן אוג'יניו זהו מרכז קניות הממוקם דקת הליכה אחת מאתר הנופש. את חופי אמריקס ופנייבה תמצאו 3 קילומטרים מהאתר, ואילו שדה התעופה Reina Sofia נמצא 15 דקות נסיעה מהמקום.

לבדיקת מחירים, פרטים והזמנת חדרים

מלון בסט סמיראמיס Hotel Best Semiramis 

בסט סמיראמיס, מלון פשוט ונעים בטנריף השוכן על צוק אל מול האוקיינוס האטלנטי, ממוקם בפוארטו דה לה קרוז ומציע שתי בריכות שחייה חיצוניות מוקפות גנים, ספא נהדר וחדרים הכוללים מרפסת.

כל חדר מסוגנן בפשטות וכולל מיזוג אוויר וריצוף פרקט. נוסף על כך, החדרים כוללים מיני בר וטלוויזיה בלוויין. אפשרו לעצמכם ליהנות ממבחר מנות ים בינלאומיות ותיכוניות במסעדות המזנון שבאתר. בבר שלצד הבריכה תוכלו להתפנק על משקה קל או קוקטייל מרענן.

מלבד הספא שבמלון, הכולל סאונה וג'קוזי, תוכלו ליהנות מעיסויים ומחדר כושר מודרני.

10 דקות הליכה מהמלון ממוקם מרכז Puerto de la Cruz, ואילו חוף לאגו מרטיאנז נמצא 1.5 קילומטרים בלבד מהמלון. טיידה, הפארק הלאומי, ושדה התעופה של צפון טנריף ממוקמים שעת נסיעה בלבד מהמלון.

לבדיקת מחירים, פרטים והזמנת חדרים

איברוסטאר אנתליה Iberostar Hotel Anthelia

איברוסטאר אנתליה, מלון בדרגת 5 כוכבים בקוסטה אדחה, הוא אתר נופש מומלץ בטנריף ששוכן בתוך גנים יפים, 100 מטרים בלבד מחוף פנייאבה. במקום תמצאו 3 בריכות, כאשר כל חדר כולל מרפסת המשקיפה לאוקיינוס האטלנטי התכול. באתר אינטרנט אלחוטי מהיר הזמין לכלל האורחים בכל האזורים.

כל חדר מעוצב ביוקרה, מרווח וממוזג וכולל טרסה או מרפסת. בכל חדר טלוויזיה עם מסך שטוח וערוצי כבלים, כאשר בחלק מהחדרים הנוף הוא לבריכה או לגינה.

ספא המלון כולל סאונה יפנית, חמאם טורקי ובריכת הידרו-מסאז'. ניתן להזמין עיסויים, טיפולי מעטפת גוף וטיפולי פנים. הספא המפנק הוא אחת הסיבות לדירוגים הגבוהים של אתר הנופש ברשימות מלונות מומלצים בטנריף למשפחות עם ילדים.

מדי יום מוגש ארוחת בוקר במזנון של מסעדת Zeus; במסעדת Poseidon תוכלו ליהנות ממנות גורמה, בעוד שבמסעדת Portofino ישמחו להגיש לכם מנות מעודנות מהמטבח האיטלקי.

אם בקוקטייל צונן או במשקה קל מרענן חשקה נפשכם, הרי שתוכלו להתענג עליהם באחד משני הברים הסמוכים לבריכה. אתר הנופש נמצא 10 דקות נסיעה ממרכז Adeje (אדחה). הפארק הלאומי הר טיידה ממוקם 50 דקות נסיעה מהמקום, בעוד נמל התעופה טנריף דרום Sur נמצא 20 קילומטרים מהמלון.

לבדיקת מחירים, פרטים והזמנת חדרים

בית המלון אדריאן רוקה ניבאריה Adrián Hoteles Roca Nivaria 

אדריאן רוקה ניבאריה, מלון מפואר בטנריף בדרגת 5 כוכבים הממוקם על חוף אדחה (Adeje), משקיף על החוף היפה Playa Paraiso (פלאיה פאראיסו). ספא המלון כולל בריכה מחוממת מרהיבה ונופים מרשימים של האוקיינוס האטלנטי העצום.

כל חדר אירוח מעוצב בסגנון מודרני וכולל טלוויזיה עם ערוצי לוויין ומיזוג אוויר. בכל יחידה חדר רחצה פרטי ובו נעלי בית, חלוק רחצה ומייבש שיער.

בשטחי המלון יש מתקני ספורט למשפחות מגרשי טניס, מתקני חץ וקשת, שחמט ענק ומגרשי Paddle-ball. בספא תוכלו ליהנות מאמבט בוץ, אמבט Hot Tub ומבחר טיפולי יופי. אלו אינן הסיבות היחידות להמלצות המעולות שבית המלון מקבל בקרב מלונות בטנריף בדירוגי מלונות מומלצים בטנריף למשפחות עם ילדים.

במלון פועלות שתי מסעדות א-לה-קארט ומסעדת מזנון, בהן תוכלו להתענג על מנות ספרדיות ואיטלקיות, זאת נוסף על בר הבריכה, בו ישמחו לצנן את גופכם בעזרת קוקטייל מרענן.

לבדיקת מחירים, פרטים והזמנת חדרים

מלון וינסי סלקסיון לה פלנטסיון דל סור Vincci Selección La Plantación del Sur

וינסי סלקסיון לה פלנטסיון דל סור, בית מלון בטנריף בדרגת 5 כוכבים, הוא מלון מומלץ בקוסטה אדחה (Adeje) ובו ספא מפואר ונוף מרהיב של האוקיינוס האטלנטי. המלון מעוצב בסגנון קולוניאלי ומציע 5 בריכות שחייה מוקפות בגנים וטראסות שמש.

כל חדר במלון כולל מרפסת המשקיפה לים וכולל טלוויזיה בעלת מסך שטוח והפעלה אינטראקטיבית, וחדרי אמבט עם מקלחת הידרו-מסאז'. ספא המלון, Nammu, כולל מעגלים תרמיים ומציע גם טיפולי יופי ועיסויים שונים. חובבי הכושר יוכלו להזיע במרכז הכושר שבמקום.

חוף דוקה (Duque) ממוקם 500 מטרים מהמלון. בדלפק הקבלה תוכלו לארגן לעצמכם אופניים שכורים.  הוינסי ידוע בקרב מלונות בטנריף כאחד מבתי המלון המומלצים למשפחות המגיעות אל טנריף עם ילדים.

במלון שתי מסעדות, כאשר הראשונה מגישה מאכלים יצירתיים מהמטבח הקנארי, בשימוש בתוצרת מקומית, ואילו המסעדה השנייה מתמחה במנות על גריל פחם. ארוחת הבוקר במלון כוללת מנות ללא גלוטן. בבר המלון תוכלו להתפנק על משקה צונן.

המלון ממוקם 20 דקות נסיעה מנמל התעופה הקרוב, ריינה סופיה (Reina Sofía).

לבדיקת מחירים, פרטים והזמנת חדרים

טנריף - מלונות מומלצים
דירוג הגולשים 5 (1 הצבעה)
Sending

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל