הזמנת מוניות בטנריף

מוניות בטנריף והסעות משדה התעופה

כדי ליהנות מהיופי הבלתי נגמר של האי טנריף, מומלץ לתכנן מראש את התחבורה בטיול שלכם בצורה הטובה והיעילה ביותר. לשם כך יצרנו לכם את המדריך המלא לשירותי המוניות והתחבורה הציבורית בטנריף, כולל מנוע חיפוש מיוחד להזמנת מוניות בטנריף או הסעות משדה התעופה באי ליישובים השונים. כל מה שאתם צריכים לעשות הוא לתכנן את הטיול שלכם בקפידה, בסיוע המידע במדריך על מנת להגיע לכל מקום באי, בצורה יעילה ומהירה.

         הזמנת דילים לטנריף        |        הזמנת טיולים מאורגנים לספרד

בשנים האחרונות, עם התפתחות ענף התעופה, הישראלים לומדים לגלות את המקומות היפים ביותר שניתן לטייל בהם באירופה ובסביבה – ואחד מיעדי הטיול אשר כבש את ליבם של ישראלים רבים, לא נמצא על אדמת אירופה אך בהחלט נחשב לחלק בלתי נפרד מהאיחוד האירופאי. זה הוא האי טנריף הספרדי, אשר ממוקם מערבית לחופיה של יבשת אפריקה. האי האקזוטי מתהדר בטבע פראי, אתרים תיירותיים מיוחדים וגם מרכזי בילוי מלאי חיים.

הסעה משדה התעופה בטנריף למלון ובחזרה – או מוניות בטנריף בין יעדים שונים – כדאי להזמין מראש באמצעות השירות המומלץ של קיוויטקסי, מנוע חיפוש בינלאומי להשוואת מחירי מוניות והסעות בעולם.

מנוע להשוואת מחירי מוניות


חופשה בטנריף – עוד באותו נושא:

טיסות לטנריף – השוואת מחירים ומידע למטייל

מלונות מומלצים בטנריף עם ילדים

השכרת רכבים בטנריף – השוואת מחירים וטיפים

טנריף הוא האי הגדול ביותר מבין האיים הקנריים הספרדיים והוא מהווה יעד נחשק ומיוחד במשך כל ימות השנה. לצד חופים מיוחדים ביופיים, אתם יכולים לצאת גם לטיולי טבע בין מצוקים, יערות גשם ומשטחים ירוקים עצומים בגודלם. בחלוקה גסה יחסית, ניתן לומר כי צפון טנריף הוא החלק בו ניתן לצאת לטיולי טבע ונוף בין עיירות קטנות עם היסטוריה עשירה, בעוד שבדרום טנריף תוכלו למצוא את חופי התיירות הגדולים והמשמעותיים של האי. לאי טנריף, רצועת המשתרעת על פני 67 קילומטרים נקודה חלקם החופים הם חופים טבעיים אשר מעוטרים בחול שחור (כתוצאה מפעילות געשית באי), בעוד אחרים הם חופים מלאכותיים עם חולות זהובים (שלעיתים רבות מגיעים הישר ממדבר סהרה במרוקו השכנה).

תחבורה ציבורית בטנריף

האי טנריף, בשונה מאשר ספרד היבשתית, לא מאופיין בתשתיות תחבורה ציבורית נרחבות במיוחד. בדיוק מסיבה זו כאשר אתם מגיעים לביקור באי טנריף, כדאי להתכונן ולנסות לחשוב על דרכי התניידות, הרבה לפני שאתם נוחתים בשדה התעופה.

שירותי תחבורה ציבורית בטנריף מתבססים בעיקר על מערך אוטובוסים. אין רכבת בטנריף, משום סוג, ולכן אתם צריכים להתבסס על האוטובוסים שחוצים את האי ועוברים מעיירה לעיירה. חשוב לציין כי מערך האוטובוסים של האי טנריף, הוא לא המערך הנרחב ביותר, או המדויק ביותר שאתם יכולים למצוא. לעיתים רבות ישנם עיכובים ואיחורים בהגעת אוטובוסים. עלות כרטיס נסיעה בודד תלויה באורך המסלול בו אתם רוצים לנסוע. יחד עם זאת, ישנם כרטיסי נסיעה משולבים, אשר יכולים לאפשר לכם בתור תיירים לחסוך את עלויות התחבורה בטנריף, ולהתנייד בעזרת מערך האוטובוסים בקלות יתרה. מחיר כרטיס נסיעה משולב מתחיל מחמישה יורו ויכול להגיע עד לעלות של 100 יורו לאדם. העלות מחושבת על-פי זמן השהייה שלכם באי, כמות בני המשפחה שמגיעה לבקר באי ורוצה להשתמש בכרטיס, וטווחי הנסיעה אותם אתם עתידים לעבור. כמו כן כאשר אתם רוכשים בפעם הראשונה את כרטיס הנסיעה, אתם נדרשים לשלם שני יורו, כפיקדון על הכרטיס עצמו, אותם תוכלו לקבל בחזרה רק אם תחזירו את כרטיס הנסיעה.

צורת תחבורה נוספת לטיול באי טנריף, מתבססת על השכרת רכבים. אומנם כאשר אתם רוצים להשכיר רכב אתם נדרשים קודם כל להיות בעלי רישיון בתוקף ועם רישיון בין לאומי, אך אם אתם עומדים בכל התנאים, אתם יכולים בהחלט לנצל את משרדי השכרת הרכבים על מנת להתנייד בקלות בטנריף. האי הקטן יחסית מכיל כבישים מהירים רבים ומעט מאוד מערכות רמזורים. אך יחד עם זאת תשתיות הכבישים הן מעט מפותלות ואפילו ישנות, על כן חשוב לשים לב שאתם נוהגים על פי כל כללי התנועה לאורך כל שעות היום. היתרון הגדול ביותר בהשכרת רכב באי טנריף הוא האפשרות לתדלק בעלויות זולות במיוחד. ליטר דלק עולה בממוצע 0.8 יורו, וישנן תחנות רבות ברחבי האי אשר מאפשרות לכם לתדלק את המכונית באופן קבוע ולהחזיר אותה אל חברת השכרת הרכב כאשר אתם עומדים בכל תנאי ההשכרה, עם מיכל מלא. כמו כן חשוב לשים לב שאתם נוהגים במהירות המותרת כי ברחבי האי ישנן לא מעט ניידות משטרה שיכולות לתפוס אתכם, ולגרום לכם לשלם קנס לא נעים בכלל.

ולמרות כל היתרונות של נסיעה ברכב פרטי במהלך החופשה שלכם בטנריף, ישנם לא מעט ישראלים שמעוניינים לוותר על השכרת הרכב. ראשית מטעמים כלכליים – עלות השכרת רכבים היא גבוהה יותר בצורה משמעותית מנסיעה בתחבורה הציבורית ולכן מומלץ להסתפק בשירותי התחבורה הציבורית בטנריף. כמו כן, אם אתם לא ממש אוהבים לנהוג במדינה זרה, במיוחד במקומות בהם תשתיות הכבישים אינן תשתיות מודרניות מפותחות, אתם יכולים לוותר על התענוג ולהסתפק בדרכי התניידות אחרות.

אופציה שלישית של תחבורה בטנריף היא על ידי הזמנת מוניות. זוהי הדרך הקלה ביותר להגיע בין יעדים בטנריף, במינימום זמן, משאבים והשקעה. ניתן להסתמך על שירותי המוניות של חברת קיווי טקסי על מנת להבטיח שאתם תגיעו ליעד שלכם במהרה ובשלום.

הזמנת מוניות בטנריף

הזמנת שירותי מוניות בטנריף בעזרת מנוע החיפוש kiwi taxi (תיבת החיפוש הצהובה שלמעלה) מאפשרת לכם לבחור מונית על פי קריטריונים מאוד ברורים ולהסתייע בשירות הלקוחות של החברה במידה ויש לכם בעיה אל מול נהג המונית, או אם שכחתם משהו באוטו. אם אתם לא בטוחים מה היא הדרך הטובה ביותר מבחינתכם להזמין מונית בטנאריף, אתם לא רוצים לקחת סיכונים מיותרים ולכן מומלץ להכיר מבעוד מועד את מנוע החיפוש של חברת קיווי טקסי, ואיתו להתנייד ממקום למקום במהלך השהייה שלכם באי. עדיף להזמין מוניות בטנריף כמה שיותר זמן מראש.

מנוע החיפוש האינטרנטי למוניות של חברת קיווי טקסי, הוא מנוע השוואת מחירים להזמנת מוניות בטנריף אשר מבוסס על חיפוש לפי מוצא ויעד. כשאתם מעוניינים להזמין מונית, עדיף מבעוד מועד, אתם יכולים להיכנס אל מנוע החיפוש להקליד את נקודת המוצא שלכם באנגלית (שם עיר או שדה תעופה) ובהתאמה למצוא את היעד בטנריף אליו אתם רוצים להגיע. מנוע החיפוש יציג בפניכם את כל סוגי המכוניות והמוניות הקיימות וזמינות לנסיעה שלכם. בין אם מדובר במוניות פרייבט קטנות, או מוניות שמתאימות לקבוצות גדולות מאוד של תיירים, אתם יכולים לראות את כל טווחי המחירים כמו גם מידע נוסף אודות זמני האיסוף וסוגי הרכבים הספציפיים.

לאחר שבחרתם את כלי הרכב שמתאים לנסיעה הקרובה שלכם, אתם יכולים לבצע הזמנת מונית בטנריף אונליין בשתי דרכים. האחת, על ידי תשלום ישירות לחברת קיווי טקסי. התשלום נעשה באמצעות כרטיס האשראי שלכם, במערכת סליקה מאובטחת. עם קבלת אישור התשלום, אתם בעצם משריינים את הנסיעה אל מול נהג המונית ומבטיחים שהוא יגיע לאסוף אתכם בזמן.

לחילופין, ניתן לבצע הזמנה על בסיס תאריך בלבד, ולקבוע כי צורת התשלום תהיה תשלום מזומן ישירות אל נהג המונית בעת הנסיעה. זו היא אופציית תשלום שמתאימה במרבית המקרים, ולמרבית גדלי המוניות. אך יחד עם זאת אם אתם מעוניינים להזמין מונית גדולה לקבוצת נוסעים גדולה, או שאתם מזמינים מונית מיוחדת (כמו מוניות נגישות או מוניות עם כיסאות ילדים), ייתכן תצטרכו לשלם מבעוד מועד תשלום מקדמה דרך מערכת סליקת האשראי של חברת kiwi taxi.

היתרון הגדול ביותר של מנוע החיפוש של חברת קיווי טקסי, הוא האפשרות לקבל שירות לקוחות זמין בכל שעה של היום במקרה ואתם מתמודדים עם תקלה. בצורה כזו אתם לא צריכים לחשוש ממצב בו נהג המונית לא יגיע לנסיעה ואתם תתקעו בשדה התעופה. פנייה באינטרנט למוקד שירות הלקוחות של החברה תיענה מיידית ותוכל לפתור לכם את הבעיה ולאפשר לכם להגיע למלון שלכם עם נהג מונית חלופי, באותו סוג מכונית ובמהירות האפשרית, כדי שתוכלו להתחיל את הטיול בטנריף ברגל ימין.

הזמנת מוניות בטנריף באמצעות קיווי טקסי מתאימה כמעט לכל סוגי התיירים אשר מתכננים חופשה בטנריף. בין אם אתם זוג שרוצה לבלות חופשה רומנטית ולהתחיל אותה ברגל ימין, משפחה שמגיעה אל טנריף עם ילדים קטנים ונזקקת לרכב עם כסאות בטיחות, קבוצת חברים גדולה אשר מעוניינת להגיע אל המלון וממנו יחדיו בכל שלב של הטיול, מבלי להשתמש בכמות רכבים גדולה. ואפילו אם אתם נוסעים אשר צריכים למצוא רכב עם התאמה ייחודית למוגבלות פיזית. כולם יכולים להשתמש בשירותי מנוע החיפוש, וכך לצאת לחופשה מושלמת בטנריף. כל מה שנותר לכם לעשות הוא לרכוש כרטיס טיסה לטנריף, ולהתחיל לתכנן את הטיול המושלם שלכם.

מחירי מוניות בטנריף

כדי לסייע לכם לתכנן את הטיול הבא שלכם לאי טנריף, יצרנו לכם בעזרת מנוע החיפוש של חברת קיווי טקסי את המחירון המלא למחירי מוניות בטנריף. התעריפון מתבסס על נסיעות משני מוקדים מרכזיים: האחד הוא שדה התעופה של צפון טנריף, והאחר הוא שדה התעופה הדרומי. כך אתם יכולים לתכנן את המסלול שלכם, ולמצוא נקודות עניין מעניינות, החל מחופים ועד לעיירות קטנות לאורך האי. אתם רק צריכים לבחור את נקודת היעד שלכם. ואם אתם מעונינים להזמין מונית בטנריף למיקום שלא נמצא במחירון שלנו, מומלץ להיכנס למנוע החיפוש של קיווי טקסי ולבצע חיפוש שמתאים לכם.

מוניות מנמל התעופה הצפוני של טנריף

נמל התעופה בצפון טנריף מאפשר לכם גישה מהירה במיוחד לכל אתרי התיירות באי. ישנן טיסות בין לאומיות רבות שנוחתות בו ואתם יכולים בקלות למצוא את דרכי ההגעה אל אזורי המלונות השונים בעיירות הסמכות. על מנת לסייע לכם לבנות את מסלול הטיול שלכם, תוכלו למצוא את מחירוני הנסיעות הבאים, ומשם להזמין את המונית שמתאימה לצרכים שלכם.

מוניות מנמל התעופה אל העיר Santa Cruz De Tenerife

סנטה קרוז דה טנריף היא עיר הבירה של האי טנריף. העיר מאכלסת את מספר התושבים הרב ביותר באי, ומציעה למבקרים בה שפע של אתרים היסטוריים, אתרי תיירות, ברים ומסעדות, ואפילו מתחמי קניות ואזורי בילוי בהם אתם יכולים לקבל כמה שעות של שופינג. זמן הנסיעה הממוצע מנמל התעופה הצפוני של טנריף סנטה קרוז דה טנריף הוא כ 20 דקות, ואלו הם תעריפי מנוע החיפוש של חברת קיווי טקסי למוניות לעיר, נכון לעת כתיבת שורות אלו:

מכונית אקונומי- 50 דולרים, לארבעה נוסעים ושלוש מזוודות.
מכונית קומפורט ( טויוטה קאמרי או שברולט סוברבן)- 51 דולרים, לארבעה נוסעים ושלוש מזוודות.
מכונית מיני ואן ( פורד גלאקסי או פיז'ו 807)- 51 דולרים, לארבעה נוסעים וארבע מזוודות.
מכונית מיניבוס – 65 דולרים, לשבעה נוסעים ו-7 מזוודות.
מיניבוס לעשרה אנשים- 92 דולרים, כולל 10 מזוודות.
מיניבוס לשלושה עשר אנשים- 101 דולרים, כולל 13 מזוודות.

מוניות מנמל התעופה אל Tacoronte

עיירה זו שוכנת בחלק הצפוני של העיר סנטה קרוז דה טנריף, והיא מכילה שכונות מגורים, שלצידן צוקים גבוהים ויפיפיים וחופי ים שאתם ממש רוצים לראות. זמן נסיעה מנמל התעופה הצפוני 20 דקות, ואלו הם תעריפי המוניות של חברת kiwi taxi נכון להיום:

מכונית מיני וואן ( פורד גלאקסי או פיז'ו 807)- 51 דולרים, לארבעה נוסעים וארבע מזוודות.
מכונית מיניבוס – 65 דולרים, לשבעה נוסעים ו-7 מזוודות.
מיניבוס לעשרה אנשים – 76 דולרים, כולל 10 מזוודות.
מיניבוס לשלושה עשר אנשים- 92 דולרים, כולל 13 מזוודות

מוניות מנמל התעופה אל Candelaria

העיירה קנדלריה ממוקמת מרחק של 25 דקות דרומית לשדה התעופה הצפוני של האי טנריף, לחופי האוקיינוס האטלנטי. זוהי עיר תיירות קלאסית בה אתם יכולים לבלות כמה שעות ולהכיר את אורח החיים של תושביה. על מנת להגיע אל קנדלריה מנמל התעופה הצפוני של טנריף, תוכלו להשתמש במחירון הבא, ולבחור את המונית שמתאימה לצרכים שלכם:

מכונית מיני ואן ( פורד גלאקסי או פיז'ו 807)- 51 דולרים, לארבעה נוסעים וארבע מזוודות.
מכונית מיניבוס – 65 דולרים, לשבעה נוסעים ו-7 מזוודות.
מיניבוס לעשרה אנשים- 76 דולרים, כולל 10 מזוודות.
מיניבוס לשלושה עשר אנשים- 92 דולרים, כולל 13 מזוודות.

מוניות מנמל התעופה אל Puerto De La Cruz

בצפון טנריף תמצאו גם את עיירת הנופש פורטו דה לה קרוז, הפופולרית במיוחד בקרב התיירים הישראלים. בין אם אתם מגיעים בקבוצה של חברים ובין אם אתם נוסעים כמשפחה לטיול, ביקור בפורטו דה לה קרוז הוא ביקור שיכול להיות ביקור מהנה לכל הדעות. זמן הנסיעה הממוצע מנמל התעופה הצפוני הוא כ 25 דקות, ואילו הם המחירים נכון להיום:
מכונית אקונומי- 48 דולרים, לארבעה נוסעים ושלוש מזוודות.
מכונית קומפורט ( טויוטה קאמרי או שברולט סוברבן)- 50 דולרים, לארבעה נוסעים ושלוש מזוודות.
מכונית מיני ואן ( פורד גלאקסי או פיז'ו 807)- 51 דולרים, לארבעה נוסעים וארבע מזוודות.
מכונית מיניבוס- 65 דולרים, לשבעה נוסעים ו-7 מזוודות.
מיניבוס לעשרה אנשים- 77 דולרים, כולל 10 מזוודות.
מיניבוס לשלושה עשר אנשים- 84 דולרים, כולל 13 מזוודות.

מוניות מנמל התעופה אל Las Caletillas

עיירה נוספת שממוקמת על הכביש הראשי של טנריף, היא לאס אלאקילאס. זוהי עיירה קטנה שאתם יכולים לקפוץ לביקור של כמה שעות בה רק כדי להכיר את המקום. 25 דקות נסיעה מנמל התעופה של צפון טנריף יביאו אתכם אל העיירה, בעזרת אחת מן המוניות של חברת kiwi taxi:

מכונית אקונומי- 50 דולרים, לארבעה נוסעים ושלוש מזוודות.
מכונית קומפורט ( טויוטה קאמרי או שברולט סוברבן)- 51 דולרים, לארבעה נוסעים ושלוש מזוודות.
מכונית מיני ואן ( פורד גלאקסי או פיז'ו 807)- 51 דולרים, לארבעה נוסעים וארבע מזוודות.
מכונית מיניבוס- 65 דולרים, לשבעה נוסעים ו-7 מזוודות.
מיניבוס לעשרה אנשים- 76 דולרים, כולל 10 מזוודות.
מיניבוס לשלושה עשר אנשים- 92 דולרים, כולל 13 מזוודות.

מוניות מנמל התעופה אל Santa Ursula

כפר הנופש סנטה אורסולה ממוקם בחלק המערבי של טנריף, מרחק של 25 דקות נסיעה מנמל התעופה הצפוני של האי. זהו כפר נופש ששוכן אל מול חוף הים, ומאפשר לכם למצוא בו מלונות מהנים לילדים, ומגוון עצום של אפשרויות נופש, בדיוק כמו שהישראלים אוהבים. אתם רק צריכים למצוא את המלון שאתם הכי מתרשמים ממנו, ויש לכם חופשת בטן גב מושלמת. מחירון הנסיעה במוניות חברת קיווי טקסי לעיירה הוא:

מכונית מיני ואן ( פורד גלאקסי או פיז'ו 807)- 51 דולרים, לארבעה נוסעים וארבע מזוודות.
מכונית מיניבוס- 65 דולרים, לשבעה נוסעים ו-7 מזוודות.
מיניבוס לעשרה אנשים- 76 דולרים, כולל 10 מזוודות.
מיניבוס לשלושה עשר אנשים- 92 דולרים, כולל 13 מזוודות.

מוניות מנמל התעופה אל Puertito De Guimar

עיירת נופש קטנה ומדליקה, שנמצאת על רצועת החוף המזרחית של האי. בין בתי הקפה והמלונות, תוכלו לקבל הצצה לנמל ימי מהמם וחוף ים שכיף לרחוץ בו. העיירה נמצאת מרחק של 40 דקות נסיעה מנמל התעופה הצפוני, ואלו הם עלויות הנסיעה במוניות קיווי טקסי:

מכונית מיני ואן ( פורד גלאקסי או פיז'ו 807)- 50 דולרים, לארבעה נוסעים וארבע מזוודות.
מכונית מיניבוס- 57 דולרים, לשבעה נוסעים ו-7 מזוודות.
מיניבוס לעשרה אנשים- 68 דולרים, כולל 10 מזוודות.
מיניבוס לשלושה עשר אנשים- 84 דולרים, כולל 13 מזוודות.

מוניות מנמל התעופה הדרומי של טנריף

באזור זה, תוכלו למצוא חופי ים רבים, שמתאימים למי מכם אשר נהנה מהטבע הפראי. כמו כן, ישנם מרכזי תיירות ואתרי נופש רבים, כמו גם אטרקציות למשפחות וילדים.

מוניות מנמל התעופה אל מרכז העיר La Tejita

חוף ים בתולי ויפה, שצבוע כולו בשחור, הודות להתפרצויות הרי הגעש בסביבה. זו היא נקודת תצפית מיוחדת במינה שממוקמת מרחק נסיעה קצר במיוחד, של כ 15 דקות מנמל התעופה הדרומי של העיר. שם  גם תוכלו לאכול ארוחת צהריים באחת מן המסעדות המוצלחות, ולצלם את אחד מהמראות הבלתי נשכחים של האי טנריף. עלות הנסיעה במוניות חברת kiwi taxi אל חוף הים מנמל התעופה הדרומי היא:

מכונית מיני ואן ( פורד גלאקסי או פיז'ו 807)- 25 דולרים, לארבעה נוסעים וארבע מזוודות.
מכונית מיניבוס- 33 דולרים, לשבעה נוסעים ו-7 מזוודות.
מיניבוס לעשרה אנשים- 40 דולרים, כולל 10 מזוודות.
מיניבוס לשלושה עשר אנשים- 43 דולרים, כולל 13 מזוודות.

מוניות מנמל התעופה אל העיירה Adeje

במרחק של כ 20 דקות נסיעה מנמל התעופה הדרומי של האי טנריף, בדיוק על הכביש הראשי של האי, תוכלו למצוא את העיירה קוסטה אדחה. זוהי עיירת נופש שקטה במיוחד שגובלת בחלק ההררי, והמיוער של האי מצפון, ובחוף הים מדרום. כך שאתם יכולים למצוא כמעט את כל האטרקציות הכי יפות של האי טנריף במקום אחד. כמו כן, בעיירה קיים מועדון גולף מקצועי בו אתם יכולים לבלות, לצד קניונים, מועדוני בריאות וספא, בבתי מלון מפנקים. מחירון הנסיעות של חברת kiwi taxi מנמל התעופה הדרומי אל העיירה:

מכונית אקונומי- 40 דולרים, לארבעה נוסעים ושלוש מזוודות.
מכונית קומפורט ( טויוטה קאמרי או שברולט סוברבן)- 50 דולרים, לארבעה נוסעים ושלוש מזוודות.
מכונית מיני ואן ( פורד גלאקסי או פיז'ו 807)- 37 דולרים, לארבעה נוסעים וארבע מזוודות.
מכונית מיניבוס- 42 דולרים, לשבעה נוסעים ו-7 מזוודות.
מיניבוס לעשרה אנשים- 51 דולרים, כולל 10 מזוודות.
מיניבוס לשלושה עשר אנשים- 68 דולרים, כולל 13 מזוודות.

מוניות מנמל התעופה אל qualand Costa Adeje

למשפחות שמגיעות לאי טנריף עם ילדים צעירים, ישנן לא מעט אטרקציות שיכולות להוות מוקד עניין משמעותי. פארק המים אקווה לנד קוסטה אדחה, שממוקם במרכז העיירה אדחה, הוא חוויה בלתי נשכחת. פארק המים פתוח בכל ימות השנה, מהשעה 10:00 בבוקר והוא מתאים בעיקר למשפחות שנוסעות עם ילדים צעירים יחסית, ומוכנות לבלות יום שלם בפארק מים אתגרי ומהנה. על מנת שתוכלו להגיע ולחזור מן הפארק בצורה בטוחה, ניתן להסתייע בשירותי חברת קיווי טקסי, ולמצוא מוניות גם לקבוצות גדולות של תיירים. זמן הנסיעה הממוצע מנמל התעופה הדרומי הוא 20 דקות:

מכונית אקונומי- 40 דולרים, לארבעה נוסעים ושלוש מזוודות.
מכונית קומפורט ( טויוטה קאמרי או שברולט סוברבן)- 50 דולרים, לארבעה נוסעים ושלוש מזוודות.
מכונית מיני ואן ( פורד גלאקסי או פיז'ו 807)- 37 דולרים, לארבעה נוסעים וארבע מזוודות.
מכונית מיניבוס- 42 דולרים, לשבעה נוסעים ו-7 מזוודות.
מיניבוס לעשרה אנשים- 51 דולרים, כולל 10 מזוודות.
מיניבוס לשלושה עשר אנשים- 68 דולרים, כולל 13 מזוודות.

מוניות מנמל התעופה אל Playa De Las Americas

עיירת נופש נוספת היא פלאיה דה לאס אמריקאס, אשר ממוקמת במרחק של כ 20 דקות מנמל התעופה הדרומי של האי טנריף. בעיירה אתם יכולים למצוא את המלונות הגדולים והמפוארים ביותר של האי. כמו כן ניתן לצאת לבילוי בהרד רוק קפה, לרכוש בגדים בזארה ואפילו לשחק מיני גולף במרכז העיר. אם אתם רוצים לצאת לטיול קצר בעיירה זה המקום לעשות שופינג. עלות הנסיעה לעיירה במוניות חברת kiwi taxi היא:

מכונית אקונומי- 40 דולרים, לארבעה נוסעים ושלוש מזוודות.
מכונית קומפורט ( טויוטה קאמרי או שברולט סוברבן)- 50 דולרים, לארבעה נוסעים ושלוש מזוודות.
מכונית מיני ואן ( פורד גלאקסי או פיז'ו 807)- 33 דולרים, לארבעה נוסעים וארבע מזוודות.
מכונית מיניבוס- 42 דולרים, לשבעה נוסעים ו-7 מזוודות.
מיניבוס לעשרה אנשים- 51 דולרים, כולל 10 מזוודות.
מיניבוס לשלושה עשר אנשים- 59 דולרים, כולל 13 מזוודות.

מוניות מנמל התעופה אל Radazul Port

נמל ראדאזול, ממוקם בחלק המזרח צפוני של טנריף, ונותן מענה מעניין למבקרים. באזור זה, הממוקם כ 40 דקות נסיעה מנמל התעופה הדרומי של טנריף, ו 20 דקות נסיעה מנמל התעופה הצפוני, תוכלו למצוא מרכזי צלילה, פיצריות, ברים, קניונים ובתי מלון רבים. זהו מקום נהדר לבלות בו אחר הצהריים שקט אל מול חוף הים בילוי משפחתי. עלויות הנסיעה מנמל התעופה הדרומי של טנריף הן:

מכונית מיני ואן ( פורד גלאקסי או פיז'ו 807)- 82 דולרים, לארבעה נוסעים וארבע מזוודות.
מכונית מיניבוס- 97 דולרים, לשבעה נוסעים ו-7 מזוודות.
מיניבוס לעשרה אנשים- 117 דולרים, כולל 10 מזוודות.
מיניבוס לשלושה עשר אנשים- 134 דולרים, כולל 13 מזוודות.

מוניות מנמל התעופה אל Santa Crus De Tenerife Port

מי מכם שרוצה להגיע אל האי טנריף בקרוז ולצאת ממנו בטיסה, יכול להסתמך על נמל סנטה קרוז דה טנריף, הנמצא בחלק הצפוני של האי, ליד עיר הבירה. כאן, עוגנות כל האוניות שמגיעות אל האי טנריף, ומאפשרות לתיירים לגלות את יופיו. זמן הנסיעה הממוצע מנמל התעופה הדרומי לנמל הים סנטה קרוז דה טנריף, הוא כשעה ואילו הם מחירי המוניות נכון להיום כתיבת שורות אלו, באתר חברת kiwi taxi:

מכונית אקונומי- 104 דולרים, לארבעה נוסעים ושלוש מזוודות.
מכונית קומפורט ( טויוטה קאמרי או שברולט סוברבן)- 117 דולרים, לארבעה נוסעים ושלוש מזוודות.
מכונית מיני ואן ( פורד גלאקסי או פיז'ו 807)- 92 דולרים, לארבעה נוסעים וארבע מזוודות.
מכונית מיניבוס- 127 דולרים, לשבעה נוסעים ו-7 מזוודות.
מיניבוס לעשרה אנשים- 145 דולרים, כולל 10 מזוודות.
מיניבוס לשלושה עשר אנשים- 159 דולרים, כולל 13 מזוודות.

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל