טנריף הזמן הטוב ביותר

טנריף – עונות מומלצות לטיול או חופשה

התחלתם לחשוב על תיכנון חופשה בטנריף ולא בטוחים מה העונה המומלצת? מחפשים יעד חם לחופשה בחורף? כתבה זו נועדה עבורכם עם מידע מפורט על מזג האוויר בטנריף בכל עונה וכל חודש מחודשי השנה וגם המלצות על עונה מומלצת לחופשה בטנריף מבחינת עלויות הנופש

         הזמנת דילים לטנריף        |        הזמנת טיולים מאורגנים לספרד

מזג האוויר המופלא בטנריף הופך את האי האקזוטי ליעד מושלם לחופשה 365 ימים בשנה. האיים הקנאריים, שטנריף הוא אי החופשה הגדול הפופולרי ביותר מביניהם, נהנים מאקלים סוב-טרופי, מה שהופך אותם ליעד אטרקטיבי למטייל בכל עונות השנה. חופשה בטנריף בחורף בהחלט יכולה להיות פיתרון מעולה לאלו שמחפשים חופשת חורף באי אקזוטי עם חופי ים ומזג אוויר חמים בתקופת החורף בישראל, במרחק טיסה לא גדול. כמובן – גם חופשה בטנריף בקיץ היא אפשרות מומלצת בהחלט.

חופשה בטנריף – עוד באותו נושא:

טיסות לטנריף – השוואת מחירים ומידע למטייל

מלונות מומלצים בטנריף למשפחות עם ילדים

השכרת רכב בטנריף – השוואת מחירים וטיפים

מוניות בטנריף והעברה משדה התעופה למלון

מזג אוויר בטנריף – עונות השנה

חורף בטנריף

בדצמבר וינואר בטנריף תוכלו ליהנות ממזג אוויר מדהים, בילויים בחופי הים, שחייה באוקיינוס ושמיים כחולים מקסימים. בהשוואה ליעדים אחרים לחופשה באירופה בחורף, החורף של טנריף לגמרי מתון – כלומר קצת יותר קריר מהקיץ – מה שמוסיף קסם לאפשרות של חופשה בטנריף בחורף והופך אותה ליעד עוד יותר נחשק בקרב תיירים מכל אירופה המחפשים להימלט מאקלים קר במדינתם.

קיץ בטנריף

באופן כללי, נובמבר עד מרץ נחשבים העונה החמה של טנריף.

גם אביב בטנריף הוא עונה עסוקה בשנה בסקטור התיירות של טנריף, עבור משפחות המחפשות לבלות ביעד עם מזג אוויר חם בזמן חופשת הפסח או הפסחא.

מאי, יוני ויולי הם חודשים טובים לטיול בטנריף, כאשר מזג האוויר נעשה הרבה יותר חם. רוחות הים הקרירות הופכות גם ימי קיץ חמים למרעננים.

באוגוסט, תיירים רבים מתכננים חופשה בטנריף, בעיקר במהלך חופשת הקיץ של הילדים. בד"כ אפשר להשיג כרטיסי טיסה ומקומות לינה בטנריף במחירים סבירים מאוד לכל אורך השנה, כאשר המחירים הכי זולים על חופשה בטנריף והמבצעים הטובים ביותר בבתי המלון והאטרקציות התיירותיות השונות הם בין ספטמבר לדצמבר, תקופה בה מזג האוויר בטנריף עדיין נוח אך יש פחות תיירות. עוד זמן מומלץ לחופשה בטנריף מבחינת עלויות הנופש הוא גם בין מרץ למאי (כולל חודש אפריל), מלבד בתקופה של חופשת הפסחא של הנוצרים (אשר לעיתים חופפת לתקופת חופשת הפסח בישראל)

טנריף - עונות מומלצות
דירוג הגולשים 3.6 (10 הצבעות)
Sending

תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל