השכרת מיניוואן

השכרת מיני וואן בישראל

מעוניינים לשכור רכב ליותר מ- 5 נוסעים? יש לא מעט אפשרויות השכרת מיני וואן בישראל. בכתבה זו נעשה לכם סדר בכל האפשרויות ונברר עבורכם את המחירים הכי זולים להשכרת מיניוואן למספרי נוסעים שונים. כמו כן תוכלו למצוא בכתבה זו סרטוני וידאו של מיניוואנים שזמינים להשכרה בישראל

השכרת מיני וואן בישראל יכולה לשמש אותנו למספר מטרות ומהווה פיתרון נוח כשיש לנו צורך בהסעת קבוצה גדולה ברכב אחד. השכרת מיני וואן לחופשת סוף שבוע למשל, יכולה להיות יעילה למספר משפחות הרבה יותר מאשר נסיעה עם מספר רכבים פרטיים. השכרת מיניוואן יכולה להפוך גם נסיעה לאירוע רחוק מהבית לפשוטה יותר, כך שתוכלו לצאת יחדיו בקבוצה גדולה במקום בכמה רכבים פרטיים, ולהחזיר את הרכב בנחת למחרת.

כדי לאתר את המחירים הכי זולים להשכרת מיניוואן כדאי להשתמש במנוע החיפוש האידיאלי להשוואת מחירי השכרת רכב אונליין, הוא רנטלקארס. מדובר בחברה ותיקה בתחום השכרת הרכב, שמשמשת בעצם כצד שלישי המתווך ביניכם לבין חברות השכרת הרכב.

מנוע חיפוש להשוואת מחירי השכרת רכב בעולם

השכרת רכב בישראל  – מנוע חיפוש והשוואת מחירים


חופשה בישראל – עוד מידע למטייל

הזמנת מונית און ליין – השוואת מחירים 

מלונות מומלצים לחופשה בישראל למשפחות

חברות השכרה בארץ מציעות מגוון רכבי מיני וואן להשכרה – אופל זפירה לשבעה נוסעים וארבע מזוודות גדולות, קיה קרניבל לשמונה נוסעים וארבע מזוודות, רנו טראפיק לתשעה נוסעים וארבע מזוודות עם תיבת הילוכים ידנית, פולקסוואגן טרנספורטר, טויוטה וורסו ועוד.

כדאי לזכור שהרישיון הסטנדרטי בארץ, רישיון מסוג B, מאפשר הסעת עד 8 נוסעים (בנוסף לנהג), כך שלא סביר שתראו יותר מדי רכבי מיני וואן להשכרה לעשרה נוסעים. אם אתם נוסעים עם מספר גדול של מזוודות, אולי כדאי לבדוק השכרת מיני וואן למספר נוסעים גדול יותר מהדרוש. בכל מקרה, כדאי לבדוק לכמה מזוודות מתאים כל רכב.

איך משכירים מיניוואן בישראל?

תוכלו לבצע השכרת מיניוואן למשפחה בביקור בסניף השכרת הרכב בישראל, ישירות באתר החברה או בטלפון (ולפנות לכל חברה בנפרד) אך זוהי לא דרך אידיאלית לוודא שאתם מקבלים את המחיר הכי משתלם. אנחנו, לעומת זאת, מעדיפים להשתמש בהשוואת מחירים אונליין, כמו מנוע השוואת המחירים למעלה, שמביא לנו מחירים ממגוון חברות להשכרת רכב בארץ ומציג אותם עבורנו באופן מסודר תוך הצגת כל הפרטים החשובים כך שלא נצטרך להתאמץ יותר מדי.

גם תהליך ההזמנה פשוט:

בצעו חיפוש בעזרת תיבת החיפוש של רנטלקארס (התיבה הכחולה שמופיעה בעמוד זה): הזינו את תחנת ותאריך האיסוף, ואל תשכחו לציין אם גיל הנהג הוא בין 30 ל65. – נהגים צעירים בדרך כלל מחויבים בעמלות נוספות. עמלות נהג צעיר לרוב מצוינות בתוצאות החיפוש לצד המחיר, אך ייתכן שהן ישולמו בנפרד בדלפק השכרת הרכב.

לאחר שהזנתם את פרטי השכרת הרכב ולחצתם על חיפוש, כדאי לסנן את התוצאות כדי שיוצגו בפניכם רק התוצאות הרלוונטיות: בחלק העליון של הדף תוכלו לבחור ב"רכבי מיני וואן" כדי שיוצגו בפניכם השכרות רכבי מיני וואן בלבד. כעת תוכלו גם לסנן (בצד ימין של העמוד) לפי ספק רכב מסוים, דירוג הספק (לפי חוות דעת של המשתמשים באתר), פרטי רכב, מספר הנוסעים ועוד.

כמה פרטים חשובים שכדאי לוודא, ומוצגים בעת החיפוש באופן ברור:

פרטי רכב טכניים כמו מספר הנוסעים, מספר המזוודות, סוג תיבת ההילוכים ועוד, כמו גם פרטי הזמנה וביניהם הביטוחים הכלולים במחיר, מדיניות הדלק ועוד.

זכרו לבדוק אם כלולים במחיר ביטוחי חובה (תוכלו לבדוק זאת בתנאי ההשכרה). אם הם לא כלולים במחיר, כדאי לזכור שתצטרכו לרכוש אותם ולחשב זאת במחיר הכולל.

לאחר בחירת המיניוואן המשפחתי המושלם, לחצו על הזמן עכשיו ותתבקשו למלא טופס הזמנה קצר. בטופס תוכלו לעבור שוב על הפרטים החשובים, להוסיף תוספות בתשלום כמו כיסא בטיחות לילד או נהג נוסף (על תוספת משלמים בדרך כלל בדלפק) ולבדוק את תנאי התשלום (בין אם מדובר בתשלום מלא מראש או בתשלום חלקי באתר ולאחר מכן תשלום יתרה בדלפק).

את אישור ההזמנה תקבלו בדרך כלל באופן מיידי (למרות שלעיתים יש צורך בהמתנה לאישור מחברת השכרת הרכב), ולאחר מכן תוכלו לנהל את ההזמנה באתר רנטלקארס ולקבל סיוע משירות הלקוחות. את שובר ההזמנה תוכלו להדפיס באתר רנטלקארס.

השוואת מחירים להשכרת מיניוואן בישראל

ערכנו מספר השוואות מחירים בעזרת מנוע השוואת המחירים של רנטלקארס, כדי לבדוק אילו מחירים מצפים לנו בהשכרת מיניוואן בארץ למשפחות. את השוואות המחירים ערכנו לתחילת אוגוסט, אך שימו לב שהמחירים ותנאי ההזמנה עלולים להשתנות. שימו לב שהמחירים היומיים להשכרת מיניוואן זולים יותר ככל שתקופת ההשכרה ארוכה יותר, כך שכדאי אולי לבדוק גם תקופות השכרה ארוכות יותר.

השכרת מיני וואן לשבעה נוסעים בנתב"ג

בהשוואת המחירים שערכנו, קיבלנו את המחיר הכי זול להשכרת מיני וואן לשבעה נוסעים בנתב"ג מחברת יורופקאר, עבור אופל זפירה עם מקום לארבע מזוודות גדולות ותיבת הילוכים אוטומטית, בעלות של 429.70 ש"ח ליום.

את המחיר הכי זול להשכרת מיני וואן לשבעה נוסעים לשבוע, קיבלנו מחברת יורופקאר עבור אותו הרכב בעלות של 2,721.01 (388.7 ש"ח ליום).

השכרת מיני וואן לשמונה נוסעים בנתב"ג

גם את המחיר הכי זול להשכרת מיניוואן לשמונה בנתב"ג קיבלנו מיורופקאר, הפעם עבור קיה קרניבל עם מקום לארבע מזוודות גדולות ותיבת הילוכים אוטומטית, בעלות של 629.71 ש"ח ליום.

בהשוואת מחירים נוספת, הפעם עבור השכרה בנתב"ג של מיני וואן לשמונה נוסעים לשבוע, קיבלנו את המחיר הכי זול מאותה החברה עבור אותו הרכב, בעלות של 4,337.59 ש"ח (לשבעה ימים).

השכרת מיני וואן לתשעה נוסעים בנתב"ג

בהשוואת המחירים של רנטלקארס, את המחיר הכי זול להשכרת מיניוואן לתשעה נוסעים בנתב"ג קיבלנו, שוב, מחברת יורופקאר עבור רנו טראפיק עם תיבת הילוכים ידנית, בעלות של 752.06 ש"ח ליום או בעלות של 3,198.08 ש"ח לשבוע (456.8 ש"ח ליום).

השכרת מיניוואן לשבעה נוסעים באילת

בהשוואת מחירים שערכנו להשכרת רכב מיני וואן לשבעה נוסעים באילת, קיבלנו את המחיר הכי זול מיורופקאר עבור אופל זפירה (תיבת הילוכים אוטומטית), בעלות של 429.70 ש"ח ליום בסניפי השכרת רכב באילת או השכרת רכב בשדה התעופה רמון. את המחיר הכי זול להשכרת מיני וואן לשבעה נוסעים לשבוע קיבלנו מאותה החברה עבור אותו הרכב, הפעם בעלות של 2,721.01 ש"ח (388.7 ש"ח ליום)

השכרת מיניוואן לשמונה נוסעים באילת

בהשוואת מחירים שערכנו, את המחיר הכי זול להשכרת רכב באילת של מיני וואן לשמונה נוסעים, קיבלנו מחברת הרץ עבור קיה קרניבל עם מקום לארבע מזוודות גדולות ותיבת הילוכים אוטומטית, בעלות של 679.68 ש"ח ליום.

בהשוואת מחירים להשכרת מיני וואן לשמונה נוסעים לשבוע, יורופקאר הציעה לנו את המחיר הכי זול עבור קיה קרניבל, בעלות של 4,337.59 ש"ח.

השכרת מיני וואן לתשעה נוסעים באילת

בהשוואת מחירים נוספת, הרץ הציעה לנו גם את המחיר הכי זול להשכרת מיני וואן לתשעה נוסעים באילת, בעלות של 693.75  ש"ח ליום עבור יונדאי i800 עם מקום לארבע מזוודות גדולות ותיבת הילוכים ידנית.

גם בהשכרת מיניוואן לשבוע באילת, בהרץ הציעו את המחיר הכי זול עבור אותו הרכב בעלות של 4,481.66 ש"ח (640.2 ש"ח ליום).

השוואת מחירים להשכרת מיניוואן לשבעה נוסעים בחיפה

בהשוואת מחירים שערכנו באתר רנטלקארס, קיבלנו את המחיר הכי זול להשכרת מיני וואן לשבעה נוסעים בחיפה מחברת יורופקאר, עבור אופל זפירה (אוטומטית) בעלות של 429.70 ש"ח ליום. זהו גם הדיל הכי זול להשכרת מיניוואן לשבעה נוסעים בחיפה לשבוע, עבור אותו הרכב מאותה החברה, הפעם בעלות של 2721.01 ש"ח.

השוואת מחירים להשכרת מיניוואן לשמונה בחיפה

בהשוואת מחירים עבור השכרת מיניוואן לשמונה נוסעים בחיפה, קיבלנו את המחיר הכי זול בין חברות השכרת רכב בחיפה מחברת הרץ עבור קיה קרניבל (אוטומטית) בעלות של 679.68 ש"ח ליום. יורופקאר הציעה לנו את המחיר הכי זול להשכרת רכב לשמונה נוסעים בחיפה לשבוע, עבור קיה קרניבל, בעלות של 4337.59 ש"ח.

השוואת מחירים להשכרת מיניוואן לתשעה נוסעים בחיפה

את המחיר הכי זול להשכרת רכב לתשעה נוסעים בחיפה קיבלנו מחברת הרץ, עבור יונדאי i800 בעלות של 693.75 ש"ח ליום (תיבת הילוכים ידנית). המחיר להשכרת אותו הרכב לשבוע הוא 4,481.66 ש"ח (640.2 ש"ח ליום).

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל