השכרת רכב יוקרה בישראל המלצות

השכרת רכבי יוקרה בישראל – המלצות ומחירים

חושבים להזמין השכרת רכב פרימיום? אם אין לכם כוונה להסתפק ברכב ממוצע ואתם שוקלים השכרת מכונית פאר – בין אם מדובר על השכרת רכב לחתונה או על השכרת רכב יוקרה לשימוש אישי – הכתבה הבאה נועדה עבורכם והיא כוללת גם מנוע חיפוש מיוחד שיאתר עבורכם השכרת רכבי יוקרה במחיר הכי זול על שלל דגמי מכוניות (להשכרה בישראל או בחו"ל) וגם טיפים והמלצות חשובות על מכוניות פאר העומדות להשכרה בישראל (כולל סרטי וידאו)

יש מגוון סיבות להשכרת רכב יוקרה בארץ, ובין אם אתם מחפשים השכרת רכב לחתונה, השכרת מכונית פאר לצילומים, השכרת רכב פרימיום לטיול או כרכב חליפי, או השכרת רכב יוקרה לפגישה עסקית, אין ספק שהשכרת רכב יוקרה יכולה להיות עסק יקר במיוחד אם לא עורכים השוואת מחירים חכמה. כשמדובר בהשכרת מכוניות פאר בארץ, חשוב לערוך סקר שוק כדי למצוא את המחיר הכי זול ולחסוך כסף. לכן, וודאי תרצו לבדוק בכל החברות הפועלות באיזור ולמצוא את המחיר הכי זול. לשם כך מומלץ מאוד לנצל את היתרונות של השוואת מחירים אונליין באמצעות מנוע השוואת המחירים להשכרת רכב שבדף זה (ניתן להשתמש במנוע חיפוש זה גם לביצוע השוואת מחירים של השכרת מכוניות פאר בחו"ל)

מנוע השוואת המחירים של רנטלקארס למעלה, יערוך עבורכם השוואת מחירים להשכרת רכב פרימיום, ובתוך מספר דקות תוכלו למצוא את המחיר הכי זול ולבצע את ההזמנה ישירות באתר. לא תצטרכו לחכות להצעת מחיר או לקבלת פרטים מלאים. כל הפרטים יודגשו בפניכם עוד לפני ביצוע ההזמנה ותוכלו בקלות לערוך השוואה בין מגוון הצעות משתלמות להשכרת רכב יוקרה.

אם אתם מחפשים השכרת רכב לחתונה, רנטלקארס תאפשר לכם לאתר דילים משתלמים להשכרת מכוניות יוקרה בכל רחבי הארץ ליום או יומיים. תוכלו לערוך חיפוש ענייני ואפילו לסנן את התוצאות לפי מחיר, תנאי השכרה, פיקדון, תיבת הילוכים ועוד.

השוואת מחירים של השכרת רכב פרימיום – אז איך זה עובד?

פשוט מאוד: על מנת לחפש השכרת רכב בישראל לחתונה (או השכרת רכב פרימיום לכל מטרה) במנוע השוואת המחירים של רנטלקארס (אותו תוכלו למצוא בעמוד זה), הזינו את הפרטים הבסיסיים שכוללים תאריך ויעד, ואל תשכחו לסמן אם גיל הנהג בין 30-65. לאחר מכן, יופיעו בפניכם מגוון הצעות מחיר להשכרת רכב. על מנת לצפות בתוצאות הרלוונטיות לחיפוש השכרת מכוניות פאר בלבד, לחצו על "רכבי יוקרה" בחלק העליון של עמוד התוצאות (ברשימה של סוגי הרכבים). מימין לתוצאות החיפוש, תוכלו לבחור באפשרויות נוספות לסינון התוצאות.

מלבד השוואת מחירים, זכרו לבדוק מה כלול במחיר ההשכרה, פרטים חשובים כמו סוג תיבת ההילוכים, תנאי ההשכרה וכול'. כל הפרטים האלו מופיעים לצד הצעת המחיר, עוד לפני שלב ההזמנה. ברגע שמצאתם הצעה משתלמת ומתאימה להשכרת רכב יוקרה, לחצו על הזמן עכשיו, ומשם הדרך לאישור ההזמנה קצרה וכרוכה בהזנת מספר פרטים אישיים ופרטי תשלום (בכרטיס אשראי).

השכרת מכוניות פאר בישראל – השוואת מחירים

בכתבה זו נציג בפניכם מספר השוואות מחירים להשכרת רכב פרימיום בארץ שערכנו לתחילת ביוני בעזרת אתר רנטלקארס, ואת המחירים הכי זולים שמצאנו להשכרת רכב יוקרה בארץ.

השכרת רכב יוקרה בתל אביב

בהשוואת המחירים שערכנו במנוע השוואת המחירים רנטלקארס בין סוכנויות השכרת רכב בת"א, קיבלנו את המחיר הכי זול להשכרת רכב פרימיום בת"א מחברת יורופקאר, שהציעה לנו השכרת אאודי A6 במחיר של 766.92 ש"ח ליום.  האאודי A6 היא מכונית מנהלים אלגנטית עם טכנולוגיה מתקדמת. היא מתאימה לחמישה נוסעים, עם מקום לשתי מזוודות גדולות ומזוודה אחת קטנה. תיבת ההילוכים שלה אוטומטית.

השכרת רכב לחתונה בירושלים

בהשוואת מחירים שערכנו להשכרת רכב יוקרה בירושלים, קיבלנו את המחיר הכי זול מסניף השכרת רכב בירושלים של יורופקאר, שהציעה לנו השכרת אאודי A6 במחיר של 774.76 ש"ח ליום.

השכרת מכוניות פאר בנתב"ג

בהשוואת מחירים בין חברות השכרת רכב בשדה התעופה בן גוריון, חברת אלדן הציעה לנו את המחיר הכי זול להשכרת רכב יוקרה בנתב"ג, בהשכרת אאודי A4 במחיר של 548.36 ש"ח ליום. רכב זה מתאים לחמישה נוסעים, 2 מזוודות גדולות ומזוודה קטנה, ותיבת ההילוכים שלו היא אוטומטית. האאודי A4 הוא רכב משפחתי יוקרתי עם עיצוב מרשים.

השכרת רכבי יוקרה באילת

את המחיר הכי זול להשכרת רכב יוקרה באילת קיבלנו מחברת יורופקאר, שהציעה לנו השכרת אאודי A6 במחיר של 766.92 ש"ח ליום. יורופקאר מפעילה שני סניפי השכרת רכב באילת – סניף אחד ברחוב ששת הימים וסניף נוסף של השכרת רכב בנמל התעופה רמון – כך שאם אתם מחפשים השכרת רכב יוקרה מיד לאחר הנחיתה באילת, זוהי אפשרות מעולה עבורכם.

השכרת רכב לחתונה בחיפה

גם בחיפה קיבלנו את המחיר הכי זול להשכרת רכב יוקרה מיורופקאר. בהשוואת המחירים שערכנו בין חברות השכרת רכב בחיפה יורופקאר הציעה לנו השכרת אאודי A6 במחיר של 766.92 ש"ח ליום.

השכרת רכב לחתונה בבאר שבע

בהשוואת מחירים נוספת שערכנו, חיפשנו דילים משתלמים להשכרת מכוניות פאר בבאר שבע. עם זאת, קיבלנו מחברות השכרת רכב בב"ש הצעות לרכבי פרימיום בלבד. את המחיר הכי זול קיבלנו מחברת הרץ, להשכרת וולוו S60 במחיר של 437.79 ש"ח בלבד ליום. הוולו S60 מתאימה לחמישה נוסעים, עם מקום לשתי מזוודות גדולות ומזוודה קטנה, ותיבת ההילוכים שלה אוטומטית.

השכרת מכונית פאר באשדוד

גם בהשוואת מחירים בין חברות השכרת רכב באשדוד להשכרת מכונית פאר, הציעה לנו חברת יורופקאר את המחיר הכי זול להשכרת רכב יוקרה ליום במחיר של 774.76 ש"ח בעבור אאודי A6.

השכרת מכוניות פאר בראשון לציון

בהשוואת מחירים נוספת שערכנו בעזרת אתר רנטלקארס, הפעם להשכרת רכב יוקרה בראשון לציון, המחיר הכי זול הגיע מחברת יורופקאר (בסניף השכרת רכב בראשל"צ ברחוב סחרוב), שהציעה לנו השכרת אאודי A6 ב774.76 ש"ח ליום.

השכרת מכונית פאר לשבוע

בחיפוש אחר השכרת מכונית פאר לשבוע, קיבלנו את ההצעה הכי זולה מחברת אלדן, עבור אאודי A4 במחיר של  2147.63 ש"ח. כלומר, מחיר יומי של 306.80 ש"ח בלבד. השכרת רכב לשבוע היא חיסכון ניכר מול השכרת אותו הרכב ליום אחד בלבד, שתעלה 548.36 ש"ח.

השכרת רכב יוקרה לחודש

השכרת רכב יוקרה לחודש משתלמת אפילו יותר. בהשוואת המחירים שערכנו, קיבלנו הצעה נוספת מאלדן להשכרת רכב לחודש של מכונית היוקרה אאודי A4 לשלושים ימים במחיר של 7,475.13 ש"ח. כלומר, 249.171 ש"ח ליום, לעומת 548.36 ש"ח בהשכרת רכב זה ליום בלבד.

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל