השכרת גיפ בישראל השוואת מחירים

השכרת רכב לחודש בישראל – השוואת מחירים והמלצות חשובות

השכרת רכב לחודש – המדריך המלא: בכתבה זו תמצאו גם מנוע חיפוש מיוחד להשוואת מחירים בין סוכנויות השכרת רכב בישראל ובעולם שיחסוך לכם הרבה מאוד כסף ויאתר עבורכם את המחיר הכי זול להשכרת רכבים לחודש (על מיגוון דגמי מכוניות), וגם טיפים חשובים לנהג על חברות השכרת הרכב השונות, דגמי המכוניות והמחירים של השכרת רכב לטווח ארוך הישראל

השכרת רכב בארץ לטווח ארוך בדרך כלל הופכת את התעריף היומי לזול יותר לעומת השכרת רכב לתקופה קצרה של מספר ימים בלבד. לעיתים ההבדל במחירים הוא משמעותי. ערכנו מספר השוואות מחירים כדי לבדוק את ההבדלים בין המחיר היומי של השכרות רכב לתקופה קצרה לעומת השכרות רכב לתקופה ארוכה, ולראות כיצד השכרת רכב לחודש מאפשרת מחיר זול יותר עבור יום השכרת רכב מאשר השכרות רכבים לתקופות קצרות יותר. כדי לאתר את המחיר הכי זול להשכרת רכב לחודש בישראל השתמשו במנוע השוואת המחירים להשכרת רכב שבדף זה

בשדה "ארץ" ביחרו את ישראל, ובשדה עיר ביחרו את המיקום בארץ בו תירצו להזמין השכרת רכב מתוך רשימת היעדים הכוללת אפשרויות של השכרת רכב בת"א, ירושלים, ועוד עשרות ערים בארץ (אם אתם מעוניינים להזמין השכרת רכב בשדה התעופה בן גוריון ביחרו בשדה עיר את תל אביב). בשדה תחנה ביחרו את המיקום המדוייק בו אתם מעוניינים להזמין השכרת רכב לחודש (מיקום סוכנות השכרת הרכבים בתוך העיר). לסיום, מלאו את התאריכים בהם אתם מעוניינים להזמין השכרת רכב (ניתן להשתמש במנוע החיפוש גם כדי לבצע השוואת מחירים של השכרת רכב לתקופות קצרות יותר)

השכרת רכב לחודש בארץ – השוואת מחירים

כדי לראות מה ההבדלים במחיר השכרת רכב (ליום) בין השכרת רכב לטווח ארוך לבין השכרת רכב ליום , נבדוק את הצעת המחיר של חברת קל אוטו בנתב"ג להשכרת מכונית פיאט פנדה עם תיבת הילוכים ידנית, הנחשבת אחד הדילים הזולים של השכרת רכב בישראל.

המחיר הכי זול להשכרת רכב זה ליום (כאשר מזמינים השכרת רכב ליום אחד) הוא 383.80 ש"ח. המחיר הכי זול להשכרת אותו הרכב לשבוע, הוא 749.58, ש"ח, כלומר 107.08 ש"ח ליום – חיסכון של יותר משני שליש במחיר השכרת רכב ליום. בהשכרת אותו הרכב לשבועיים, המחיר הכולל הוא  1,347.34 ש"ח, מה שהופך את המחיר היומי לזול אפילו יותר: 96.23 ש"ח.

המחיר להשכרת פיאט פנדה לחודש הוא 2,724.47 ש"ח (90.81 ש"ח ליום), ובהשכרת רכב לחודשיים מחיר דגם זה 5,442.67 ש"ח (90.71 ש"ח ליום). השוואת המחירים הזו מוכיחה לנו שהשכרת רכב לטווח ארוך בישראל משתלמת הרבה יותר מאשר השכרת רכב לתקופה קצרה.

השכרת רכב לחודש בזול

השכרת רכב לחודש בישראל בדרך כלל משתלמת הרבה יותר מהשכרת רכב לתקופה קצרה. אם אתם מחפשים את המחיר הכי זול שניתן למצוא, אנו מציעים חיפוש במנוע השוואת המחירים שלמעלה ללא כל סינון. אם יש לכם אפשרות לנהוג ברכב עם תיבת הילוכים ידנית, ואין לכם דרישה למספר נוסעים מסוים, תוכלו למצוא מחירים זולים במיוחד.

את המחיר הכי זול להשכרת רכב לחודש בארץ קיבלנו מחברת קל אוטו בסניף נתב"ג, שהציעה לנו השכרת פיאט פנדה במחיר של 2,724.47 ש"ח בלבד (ל30 ימים). שימו לב שזהו רכב קטן עם תיבת הילוכים ידנית.

השכרת ג'יפ לחודש – השוואת מחירים

ערכנו מספר השוואות מחירים בעזרת מנוע החיפוש של רנטלקארס, כדי לבדוק מהו המחיר הכי זול להשכרת ג'יפ בארץ לטווח ארוך. את השוואות המחירים ערכנו עבור חודש מאי.

את המחיר הכי זול להשכרת ג'יפ לחודש בישראל קיבלנו מחברת שלמה סיקסט עבור אופל מוקה, במחיר של 4,662.52 ש"ח (לשלושים ימים). את הדיל המשתלם הזה קיבלנו ממספר סניפי החברה בבאר שבע, הרצליה, בני ברק, בית שמש, שדה דב, אילת ואשדוד. רכב זה מתאים לחמישה נוסעים ולשלוש מזוודות גדולות, ותיבת ההילוכים שלו אוטומטית.

השכרת מכונית משפחתית לחודש בישראל

רוצים לנסוע בארץ עם הילדים בלי להצטופף? בעזרת השוואת מחירים חכמה, תוכלו ליהנות מנסיעה רגועה במכונית משפחתית מרווחת במחירים זולים. בדקנו עבורכם מהם המחירים הכי משתלמים שניתן למצוא להשכרת רכב משפחתי בארץ לחודש.

את המחיר הכי זול להשכרת מכונית משפחתית לחודש בישראל קיבלנו מחברת אלדן, שהציעה לנו השכרת יונדאי i25 במחיר של 3,484.02 ש"ח בסניף החברה בפולג. יונדאי i25 מתאימה לחמישה נוסעים ושתי מזוודות גדולות, ותיבת ההילוכים שלה היא אוטומטית.

השכרת מיניוואן לחודש בארץ

ערכנו השוואת מחירים כדי לבדוק מהם הדילים המשתלמים ביותר בשוק להשכרת מיניוואן לחודש בישראל. את המחיר הכי זול קיבלנו מחברת אלדן, שהציעה לנו השכרת טויוטה ורסו – רכב עם 7 מקומות – במחיר של  7,058.86 ש"ח. את הדיל הזה קיבלנו מסניפי החברה בטבריה ובפולג.

השכרת רכב פרימיום לחודש בישראל

גם השכרת רכב יוקרה לחודש בישראל יכולה להיות משתלמת במיוחד, כאשר בודקים את המחירים לתקופה ארוכה (לעומת תעריף יומי יקר יחסית לתקופה קצרה). את המחיר הכי זול להשכרת מכוניות יוקרה לחודש קיבלנו מחברת אלדן בסניף בנתב"ג, שהציעה לנו השכרת אאודי A4 במחיר של 7,515.69 ש"ח.

השכרת רכב לחודש בתל אביב

בתל אביב ניתן למצוא השכרת רכב במגוון רחב של חברות עם סניפים בכל רחבי העיר. בהשוואת המחירים שערכנו, את המחיר הכי זול להשכרת רכב לחודש בתל אביב קיבלנו מחברת אלדן בסניף שלה ברחוב קאופמן. אלדן הציעה לנו השכרת שברולט ספארק עם תיבת הילוכים ידנית במחיר של 2,747.86 ש"ח (לשלושים ימים).

השכרת רכב לחודש בנתב"ג

בין אם מדובר באורחים מחו"ל או לקוחות שגרים באיזור, בשדה התעופה נתב"ג ניתן למצוא מחירים זולים במיוחד להשכרת רכבים לחודש. בהשוואת המחירים שערכנו, המחיר הכי זול להשכרת רכב בנתב"ג לחודש הגיע מחברת קל אוטו, שהציעה לנו השכרת פיאט פנדה עם תיבת הילוכים ידנית במחיר של 2,724.47 ש"ח.

השכרת רכבים לחודש בירושלים

בהשכרת רכב בירושלים תוכלו לבחור מבין מגוון חברות שממוקמות במספר איזורים בעיר. את המחיר הכי זול להשכרת רכב לחודש בירושלים קיבלנו מחברת אלדן, שהציעה לנו השכרת שברולט ספארק לשלושים ימים במחיר של  2,747.86 ש"ח בלבד. שימו לב שזהו רכב עם תיבת הילוכים ידנית שמתאים לארבעה נוסעים. את ההצעה הזו קיבלנו מסניף החברה ברחוב דוד המלך.

 השכרת רכב בבאר שבע לחודש

את המחיר הכי זול להשכרת רכב לחודש בבאר שבע קיבלנו מסניף של חברת אלדן ברחוב לאונרד כהן, ובו הציעו לנו השכרת שברולט ספארק (רכב עם תיבת הילוכים ידנית שמתאים לארבעה נוסעים) במחיר של 2,747.86 ש"ח בלבד (לשלושים ימים).

השכרת רכב לחודש באילת

רוב החברות להשכרת רכב באילת נמצאות בלב העיר, שם תוכלו לבחור מבין מגוון חברות בינלאומיות כמו סיקסט, באדג'ט, הרץ ועוד. בהשוואת המחירים שערכנו, קיבלנו את המחיר הכי זול להשכרת רכב באילת לחודש מחברת שלמה סיקסט שהציעה לנו השכרת שברולט ספארק במחיר של 3,289.84 ש"ח (לשלושים ימים). רכב השברולט ספארק מתאים לארבעה נוסעים, ותיבת ההילוכים שלו היא ידנית.

 השכרת רכב לחודש בחיפה

ערכנו השוואת מחירים בין מגוון חברות להשכרת רכב בחיפה, כדי לבדוק כמה תעלה לנו השכרת רכב בחיפה לחודש. בסניף אלדן ברחוב ההסתדרות קיבלנו את המחיר הכי זול, בהשכרת שברולט ספארק במחיר של 2,747.86 ש"ח (30 ימים).

השכרת מכונית לחודש באשדוד

גם בהשוואת המחירים שערכנו להשכרת רכב באשדוד לחודש, אלדן הציעה לנו את המחיר הכי זול בסניף החברה בז'בוטינסקי, בהשכרת שברולט ספארק במחיר של 2,747.86 ש"ח (לשלושים ימים).

השכרת רכב לחודש בפתח תקווה

מגוון רחב של חברות מציעות מחירים זולים במיוחד להשכרת רכב בפתח תקווה לחודש, ברחבי העיר. בהשוואת המחירים שערכנו, את המחיר הכי זול קיבלנו מחברת שלמה סיקסט (בסניף ביגיע כפיים) בהשכרת שברולט ספארק (תיבת הילוכים ידנית) במחיר של 3,289.84 ש"ח לחודש.

השכרת רכב לחודש בראשל"צ

בהשוואת מחירים נוספת שערכנו עבור השכרת רכב לחודש בראשון לציון, קיבלנו את המחיר הכי זול מחברת אלדן. בסניף החברה ברחוב צבי ליבוביץ', קיבלנו הצעה להשכרת שברולט ספארק עם תיבת הילוכים ידנית (לארבעה נוסעים) במחיר של 2,747.86 ש"ח לחודש.

תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל