השכרת רכב בחולון מה חשוב לדעת

השכרת רכב בחולון – השוואת מחירים וסוכנויות

השכרת רכב בחולון – המדריך המלא: מנוע השוואת מחירים מיוחד בין חברות השכרת רכבים בחולון שיחסוך לכם מאות שקלים ויאתר עבורכם את המחיר הכי זול, וגם פרטים וטיפים על חברות השכרת רכב בחולון והסברים (כולל סרטי וידאו) על מכוניות שונות שניתן להשכיר בחולון – מרכבים קטנים, דרך אפשרויות השכרת ג'יפים בחולון או מכונית פאר, ועד השכרת מיני וואן עם 9 מקומות ועוד

מחפשים השכרת רכב בחולון? הגעתם למקום הנכון. בדקנו את כל האפשרויות ואספנו עבורכם מספר טיפים חשובים כדי שלא תפספסו את המחירים הכי זולים להשכרת רכב בחולון ותמצאו את המבצעים הכי שווים בקלות. בעת חיפוש השכרת רכב בחולון לא כדאי לדלג על שלב השוואת המחירים אותו מומלץ ופשוט לבצע באמצעות המנוע הוירטואלי להשוואת מחירים של תעריפי השכרת רכב אותו תמצאו למטה בדף זה

השוואת מחירי השכרת רכב בחולון – המלצות וטיפים

במנוע החיפוש שלפניכם, תוכלו לערוך השוואת מחירים בקלות ולקבל אישור הזמנה תוך מספר דקות. השימוש במנוע השוואת המחירים להשכרת רכבים של רנטלקארס הוא פשוט, מהיר ונוח לשימוש – תחילה, הזינו את הפרטים החשובים: בשדה ארץ ביחרו את ישראל ואח"כ בשדה עיר את חולון. הזינו את התאריכים והשעות בהם אתם מעוניינים להזמין השכרת רכב בחולון, ובנוסף גם אל תשכחו לציין בתיבה המתאימה אם גיל הנהג הוא בין 25 ל 70 (השכרת רכב לנהג צעיר לרוב כוללת תוספות במחיר).

כעת, יופיעו בפניכם מגוון הצעות מחיר להשכרת רכב בחולון ממגוון החברות הגדולות והאמינות להשכרת רכבים הפועלות בחולון. בשלב זה, תוכלו לבצע סינון של התוצאות לפי רצונכם: לפי סוג הרכב (בחלק העליון) או לפי קטגוריות נוספות (מצד ימין). שימו לב שלמרות שבהצעת המחיר מצוין דגם מסוים, חברות השכרת רכב בישראל בדרך כלל לא מתחייבות לדגם זה בעת ההזמנה אלא לרכב דומה.

ערכתם סינון? מעולה. כעת, בחנו היטב כל הצעה שנראית לכם מתאימה וקראו את הפרטים החשובים הכתובים בבירור כבר בשלב השוואת המחירים (מספר הנוסעים, סוג תיבת ההילוכים, מדיניות הביטולים וכול'). כמובן שמומלץ גם לקרוא את תנאי ההשכרה המלאים (בלחיצה על "תנאי ההשכרה של…"). לאחר שבדקתם את כל האותיות הקטנות, לחצו על "הזמן עכשיו".

כעת, רגע לפני הזנת פרטי התשלום, יוצג בפניכם שוב מידע חשוב לגבי ההזמנה, ותוכלו לשדרג את ההזמנה עם תוספות בתשלום (עליהן תשלמו בדלפק) כמו כסא בטיחות לילדים, ג'יפיאס, נהג נוסף ועוד. תוכלו גם לשדרג את הביטוח רכב בתשלום. שימו לב שמנוע השוואת המחירים לא מבטיח את המלאי או המחיר המדויק של התוספות. בתיבה שבסוף העמוד תוכלו לבקש בקשות מיוחדות, וצוות מנוע השוואת המחירים יעביר אותם לחברת השכרת הרכבים בחולון.

שני השלבים הבאים בהזמנת השכרת רכב בחולון הם שלבים טכניים שכוללים את הזנת פרטי הנהג הראשי (כפי שהם כתובים בדרכון או רישיון הנהיגה) ואת פרטי כרטיס האשראי. שימו לב: בשלב התשלום, תוכלו לעבור שנית על מידע חשוב כמו המסמכים הדרושים בעת איסוף הרכב, המחיר הכולל של ההזמנה והמחיר לתשלום בעת ההזמנה, התאריכים ועוד. לרוב, אישור ההזמנה מתקבל באופן מיידי.

אם לא תקבלו את אישור ההזמנה תוך 48 שעות, צוות מנוע החיפוש יצור איתכם קשר. לעיתים, יש צורך לחכות לאישור מסוכנות השכרת הרכב בחולון, ובמקרים אלו בדרך כלל ייחסם הסכום הדרוש בכרטיס האשראי באופן זמני. במקרים נדירים בהם חברת השכרת הרכבים בחולון לא מאשרת את ההזמנה, החסימה תוסר. לאחר קבלת אישור ההזמנה, תוכלו להדפיס את השובר הדרוש לאיסוף הרכב השכור (ואוצ'ר). כמו כן, תוכלו להיכנס לעמוד "נהל הזמנה" ולבצע מגוון פעולות כמו עדכון התאריכים (אם קיימת אפשרות כזו), הדפסת השובר ועוד.

בהמשך הכתבה, נציג בפניכם את מגוון החברות המציעות השכרות רכב בארץ ואת התנאים שהחברות מציעות ברוב ההזמנות. כמו כן, נערוך השוואת מחירים ונבדוק מהם הדילים המשתלמים ביותר שניתן למצוא כרגע במנוע השוואת המחירים. שימו לב שייתכן שהשוואת המחירים שתערכו תציג בפניכם מחירים שונים, כיוון שמחירי השכרת רכבים בחולון משתנים לעיתים תדירות. כמו כן, זיכרו לבדוק את תנאי ההשכרה המלאים הרלוונטיים להזמנה שלכם, כיוון שגם התנאים עלולים להשתנות מהזמנה להזמנה.

השוואת מחירים להשכרת רכב בחולון

השכרת רכב בחולון – המחיר הכי זול

במידה וכל מה שחשוב לכם בהשוואת המחירים להשכרת רכבים בחולון הוא המחיר, ולא מעניין אתכם מה סוג הרכב או מה סוג תיבת ההילוכים (גיר ידני או אוטומטי), תוכלו לבצע את החיפוש ללא כל סינון ולקבל את המחיר הכי זול בראש תוצאות החיפוש (לעיתים יש צורך ללחוץ על מיון לפי מחיר). באופן לא מפתיע, בהשוואת המחירים שערכנו בחיפוש אחר המחיר הכי זול להשכרת רכב בחולון, המכונית הקטנה עם הגיר הידני פיאט פנדה עלתה בראש התוצאות – מחברת קל אוטו במחיר של 110.09 ש"ח ליום.

הפיאט פנדה מתאימה לחמישה נוסעים ושתי מזוודות קטנות, ותיבת ההילוכים שלה היא ידנית. אם יש לכם צורך ברכב עם תיבת הילוכים אוטומטית, גם כאן קל אוטו מציעה את הדיל הזול ביותר בהשכרת יונדאי i10 ליום בחולון במחיר של 117.45 ש"ח.

השכרת רכב לחודש בחולון

מחפשים השכרת רכב בחולון לטווח ארוך? לרוב, השכרת רכב לחודש מוזילה את המחיר היומי באופן משמעותי לעומת השכרת רכב לתקופה קצרה של יום או יומיים. ערכנו השוואת מחירים נוספת על מנת למצוא את המחיר הכי זול להשכרת רכב בחולון לחודש.

מצאנו דיל משתלם במיוחד בהשכרת פיאט פנדה לשלושים ימים מחברת קל אוטו, במחיר של 2,346.92 ש"ח בלבד. כך שבעצם, מחיר השכרת הרכב היומי יהיה 78.33 ש"ח לעומת 110.09 בהשכרת פיאט פנדה ליום אחד בלבד.

השכרת מיניוואן בחולון

השכרת מיניוואן יכולה להיות פתרון נהדר למשפחות מרובות ילדים או קבוצות גדולות שרוצות להתנייד בקלות ברכב שכור. בעזרת השוואת מחירים חכמה בין חברות השכרת רכבים בחולון, תוכלו למצוא מיניוואן במחיר שמתאים לתקציב שלכם בקלות. ביקשנו לבדוק אילו מבצעים ודילים משתלמים נוכל למצוא עבור השכרת מיניוואן בחולון עם מקומות לשבעה, שמונה וגם לתשעה נוסעים.

אלו התוצאות שעלו בפנינו בהשוואת מחירים להשכרת מיני וואן בחולון לסוף אוקטובר:

המחיר הכי זול להשכרת מיניוואן עם מקומות לשבעה נוסעים מגיע מחברת קל אוטו שמציעה השכרת סיטרואן ברלינגו במחיר של 334.89 ש"ח ליום. שימו לב שזהו רכב עם תיבת הילוכים ידנית.

המחיר הכי זול שמצאנו להשכרת מיניוואן בחולון לשמונה נוסעים הוא 464.59 ש"ח מחברת הרץ, בהשכרת שברולט טראוורס ליום.

המחיר הכי זול להשכרת מיניוואן עם 9 מקומות  בחולון הוא 501.13 ש"ח בהשכרת יונדאי I800 ליום, שוב מחברת הרץ.

השכרת ג'יפ בחולון

בהשוואת מחירים שערכנו עבור השכרת ג'יפים בחולון מצאנו שהמחיר הכי זול מגיע מחברת שלמה סיקסט, שמציעה השכרת אופל מוקה במחיר של 220.84 ש"ח ליום.

האופל מוקה מתאים לחמישה נוסעים ולשלוש מזוודות גדולות. זהו גם הדיל הכי משתלם להשכרת ג'יפ בחולון לחודש, במחיר של 3,723.15 ש"ח לחודש (שלושים ימים) לאותו הדגם משלמה סיקסט.

השכרת רכב יוקרה בחולון

השכרת מכוניות פאר בחולון יכולה להיות עניין יקר לעיתים, ולכן כדאי מאוד לבצע השוואת מחירים ולבדוק את כל האפשרויות. בעזרת מנוע רנטלקארס מצאנו אפשרויות להשכרת רכב פרימיום בחולון במחירים אטרקטיביים במיוחד.

בהשוואת מחירים שערכנו כדי למצוא את המחיר הכי זול להשכרת רכבי פרימיום בחולון,  מצאנו שהמחיר הכי זול הוא בחברת קל אוטו, שמציעה השכרת וולוו S60 ליום במחיר של 556.58 ש"ח. מכונית הוולוו S60 מתאימה לחמישה נוסעים, 2 מזוודות גדולות ומזוודה אחת קטנה ותיבת ההילוכים שלה היא אוטומטית.

חברות השכרת רכב בחולון

קל אוטו השכרת רכב חולון

כתובת סניף קל אוטו בחולון: האורגים 25, חולון. שעות פתיחה: ימי ראשון עד חמישי: 08:00 – 16:30, ימי שישי: 08:00 – 12:30.

בקל אוטו תוכלו למצוא מגוון רכבים להשכרה בחולון, כמו למשל: סיטרואן ג'מפי, וולוו S60, מיצובישי אאווטלנדר, מאזדה 5, סובארו XV, פורד פוקוס אסטייט, מאזדה 3, פיאט טיפו, יונדאי i10, פיאט פנדה ועוד. בהשכרת רכב מקל אוטו, בדרך כלל תהיה לכם את האפשרות לבטל את ההזמנה במקרה הצורך עד 48 שעות לפני איסוף הרכב, ללא עלות.

בחברת קל אוטו בדרך כלל תחויבו בעמלה על החזרת הרכב באיחור. גובה העמלה משתנה לפי זמן האיחור. לרוב, איחור של עד שעה יחויב בהתאם למחירון, איחור של שעה עד שעתיים יחויב כרבע מעלות יום השכירות, שעתיים עד שלוש יחויבו כשני רבעים מעלות יום השכרת הרכב, ואיחור של שלוש שעות ומעלה יחויב כיום השכרה מלא. שימו לב שלרוב יש לקבל אישור על כל איחור בהחזרת הרכב. קל אוטו מאפשרת השכרת רכב לנהג צעיר בחולון (בגיל 21 לפחות עם מינימום של שנתיים רישיון) בתוספת תשלום.

הרץ hertz השכרת מכוניות בחולון

כתובת סניף הרץ בחולון: המרכבה 36. שעות פתיחה: ימי ראשון עד חמישי: 08:00 – 18:00, ימי שישי: 08:00 – 14:00.

בין מגוון הרכבים שהרץ מציעה להשכרה בחולון, תוכלו למצוא: וולוו S90, יגואר XF, שברולט טראוורס, הונדה CR-V, סאנגיונג רודיוס, שברולט מאליבו, ניסאן קאשקי, הונדה סיוויק, מאזדה 3, קיה פיקאנטו ועוד. בהרץ חולון תוכלו לשכור רכב אם אתם בני 21 ומעלה (עם רישיון נהיגה בן שנה לפחות). שימו לב: בהשכרת רכב לנהגים צעירים (21 עד 23) תחול תוספת עמלה בד"כ. הגבלות ק"מ בהשכרת רכב מהרץ משתנות לפי אורך תקופת ההשכרה.

-על איחור בהחזרת הרכב השכור, בדרך כלל יחול חיוב נוסף: בד"כ, כל שעת איחור תחויב כשליש מתעריף השכרת הרכב היומי ואיחור של למעלה משלוש שעות יחויב כיום השכרת רכב מלא. שימו לב: על כל איחור בהחזרת הרכב יש צורך לקבל אישור מחברת ההשכרה.

שלמה סיקסט השכרת רכבים בחולון

כתובת סניף שלמה סיקסט בחולון: הבנאי 44 אזור תעשייה חולון. שעות פתיחה: ראשון עד חמישי: 08:00-17:00

חברת שלמה סיקסט מציעה השכרת רכב בחולון עם מגוון דגמים לבחירה, כמו למשל: ב.מ.וו סדרה 5, קיה קארנס, אופל זפירה, קיה ספורטאז', אופל מוקה, הונדה סיוויק, מאזדה 3, אופל קורסה, קיה פיקאנט, שברולט ספארק ועוד.

שלמה סיקסט מאפשרת השכרת רכב בחולון לנהג צעיר (בני 21 עד 23) ו/או נהגים חדשים עם ותק של שנה-שנתיים בתוספת תשלום. בהשכרת רכב משלמה סיקסט, בדרך כלל תוכלו לבטל את ההזמנה במידת הצורך, עד 48 שעות לפני איסוף הרכב. -שלמה סיקסט בדרך כלל מחייבת את השוכר בתוספת תשלום בגובה של יום השכרה מלא על איחור של למעלה משעה. עם זאת, זיכרו לבדוק את מדיניות האיחורים בתנאי ההזמנה שלכם ולקבל אישור מחברת ההשכרה על האיחור.

השכרת רכב בחולון
דירוג הגולשים 5 (1 הצבעה)
Sending

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל