השכרת רכב בראשון לציון מחירים

השכרת רכב בראשון לציון – השוואת מחירים וסניפים

השכרת רכב בראשל"צ – המדריך המלא: מנוע חיפוש מיוחד להשוואת מחירים בין חברות השכרת רכבים בראשון לציון אשר יאתר עבורכם את המחיר הכי זול ויחסוך לכם מאות שקלים (והרבה זמן) וגם המלצות ומידע לנהג על סוכנויות השכרת רכב בראשון לציון וסקירה על מכוניות להשכרה בראשון לציון כולל סרטי וידאו והמחירים הכי זולים

בעמוד זה תוכלו לבצע השוואת מחירים להשכרת רכב בראשון לציון באופן יעיל ופשוט. מנוע החיפוש שעומד לרשותכם כאן יאפשר לכם למצוא את כל המחירים הכי זולים להשכרת רכבים בראשל"צ (על מיגוון סוגי מכוניות), לבצע הזמנה אונליין ולקבל אישור הזמנה באופן מיידי, עם חיסכון עצום בכסף וזמן

השוואת מחירי השכרת רכב בראשל"צ – המלצות וטיפים

בנוסף לחיפוש המחיר הכי זול על מיגוון דגמי מכוניות להשכרה בראשל"צ, מנוע השוואת המחירים של רנטלקארס יציג בפניכם את כל הפרטים החשובים של ההזמנה באופן ברור ויאפשר לכם לבצע פעולות לניהול ההזמנה בקלות דרך האתר. השימוש במנוע השוואת המחירים של רנטלקארס הוא פשוט: תחילה, הזינו את הפרטים החשובים שכוללים את תחנת היעד (ישראל -> ראשון לציון -> ראשון לציון מרכז העיר) ותאריכי השכרת הרכב. כמו כן, סמנו בתיבה המתאימה אם גיל הנהג הוא בין 25 ל70 (השכרת רכב בראשל"צ לנהג צעיר לרוב כרוכה בתוספת תשלום).

לחצו על "חפש" ויופיעו בפניכם מגוון הצעות מחיר להשכרת רכב בראשון לציון, ממגוון ספקים. בשלב זה, תוכלו לבחור אם לסנן את התוצאות: לפי סוג הרכב (בחלק העליון של העמוד), לפי חברת השכרת הרכב (מצד ימין) או לפי פרטים נוספים. לאחר סינון התוצאות, כדאי לבדוק את כל הפרטים החשובים בכל הצעת מחיר: מספר הנוסעים, סוג תיבת ההילוכים (ידני או אוטומט), כתובת הסניף, הביטוחים הכלולים בהזמנה, אפשרות לביטול ללא עלות (אם קיימת) ועוד.

כל הפרטים האלו יופיעו בפניכם כבר בשלב השוואת המחירים. בנוסף, אנו ממליצים ללחוץ על כפתור "תנאי ההשכרה של…" ולקרוא את תנאי ההשכרה המלאים של ההזמנה שלכם. זכרו שחברות השכרת הרכב בראשל"צ בד"כ לא מתחייבות לספק את הדגם הספציפי המצוין בהצעת המחיר, אלא דגם דומה.

לחיצה על "הזמן עכשיו" תוביל אתכם לשלב הבא בו תוכלו לעבור על פרטים חשובים בהזמנה, לשדרג את ההזמנה עם תוספות בתשלום או ביטוח מורחב יותר ולבקש בקשות מיוחדות. לאחר מכן תצטרכו להזין את פרטי הנהג הראשי (כפי שהם כתובים בדרכון או רישיון הנהיגה) ולהזין את פרטי כרטיס האשראי. שימו לב שבשלב האחרון של הזנת פרטי התשלום, יוצגו בפניכם פרטים חשובים כמו המסמכים הדרושים לאיסוף הרכב, הסכום לתשלום בעת ההזמנה ועוד.

אישור ההזמנה מתקבל לרוב באופן מיידי ולאחר קבלת אישור זה תוכלו להדפיס את השובר (ואוצ'ר) הדרוש לאיסוף האוטו מסוכנות השכרת הרכב בראשל"צ ולבצע מגוון פעולות לניהול ההזמנה באתר (בעמוד "נהל הזמנה").  שימו לב שכל שינוי בהזמנה או איחור בהחזרת הרכב השכור לרוב דורש אישור מחברת השכרת הרכב שבחרתם. לעיתים יש צורך להמתין לאישור מחברת השכרת הרכב בראשון לציון. במקרים אלו הסכום הרלוונטי ייחסם זמנית בכרטיס האשראי ויוסר במקרים הנדירים בהם ההזמנה לא תאושר.

אם לא תקבלו אישור הזמנה תוך 48 שעות, צוות מנוע השוואת המחירים ייצור איתכם קשר על מנת לספק פרטים נוספים. בכל מקרה, מהניסיון שלנו עם מנוע השוואת המחירים רנטלקארס, צוות התמיכה שלהם מהיר ויעיל והם יוכלו לסייע לכם בכל שאלה או בעיה.

השכרת רכבים בראשל"צ – השוואת מחירים

בכתבה זו נציג בפניכם את חברות השכרת הרכב הזמינות באיזור ראשון לציון ונבדוק מהם המחירים הזולים ביותר להשכרת רכב בראשל"צ (על מיגוון דגמי מכוניות) נכון לכתיבת הכתבה. שימו לב שהתנאים והמחירים בסוכנויות השכרת רכבים בראשל"צ משתנים לעיתים, לכן ייתכן שתקבלו מחירים שונים בעת השוואת המחירים שתערכו. כמו כן, כדאי תמיד לבדוק מהם התנאים הרלוונטיים להזמנה שלכם.

השכרת רכב בראשון לציון – המחיר הכי זול

אם אתם מחפשים מחיר זול להשכרת רכב בראשון לציון, השוואת מחירים ללא כל סינון תציג בפניכם את האפשרויות הזולות ביותר. המחיר הכי זול שעלה בפנינו בעת השוואת מחירים להשכרת רכב בראשל"צ הוא  127.80 ש"ח ליום בהשכרת שברולט ספארק מחברת שלמה סיקסט.

השכרת רכב בראשל"צ לחודש

המחיר היומי הוא לרוב זול יותר בהשכרת רכב בישראל לתקופה ארוכה לעומת תקופה קצרה. בדקנו מהו המחיר הכי זול להשכרת רכב בראשון לציון לחודש, והדיל הכי זול שעלה בהשוואת המחירים היה עבור השכרת שברולט ספארק לארבעה נוסעים (תיבת הילוכים ידנית) במחיר של 2,215.1 ש"ח מחברת אלדן.

השכרת ג'יפ בראשון לציון

בהשוואת המחירים שערכנו בחיפוש אחר השכרת ג'יפ בראשל"צ, קיבלנו את המחיר הכי זול מחברת שלמה סיקסט שמציעה השכרת אופל מוקה במחיר של 230.10 ש"ח ליום או 3,879.27 ש"ח לחודש (שלושים ימים). ג'יפ האופל מוקה מתאים לחמישה נוסעים ולשלוש מזוודות גדולות ותיבת ההילוכים שלו אוטומטית.

השכרת מיניוואן בראשון לציון

בעזרת השוואת מחירים בין סוכנויות השכרת רכבים בראשל"צ תוכלו למצוא מחיר משתלם להשכרת מיניוואן עם מקומות לשבעה, שמונה, תשעה נוסעים ואפילו יותר. ערכנו מספר השוואות מחירים כדי לבדוק מהם המחירים להם ניתן לצפות בעת השכרת מיניוואן בראשל"צ, נכון לכתיבת כתבה זו.

המחיר הכי זול שקיבלנו להשכרת מיניוואן עם 7 מקומות בראשל"צ הוא 338.66 ש"ח בהשכרת טויוטה וורסו ליום מחברת אלדן.

המחיר הכי זול להשכרת מיניוואן לשמונה נוסעים בראשון לציון הוא 654.25 ש"ח בהשכרת קיה קרניבל מיורופקאר ליום.

המחיר הכי זול שקיבלנו להשכרת מיני וואן עם מקומות לתשעה נוסעים הוא 530.45 ש"ח ליום בהשכרת רנו טראפיק מחברת יורופקאר – שימו לב שזהו רכב עם תיבת הילוכים ידנית.

השכרת מכוניות יוקרה בראשון לציון

בראשון לציון תוכלו למצוא השכרת רכבי יוקרה ממגוון מותגים כמו ב.מ.וו, אאודי ועוד.

בהשוואת מחירים שערכנו עבור השכרת רכב פרימיום בראשל"צ, קיבלנו את המחיר הכי זול מחברת יורופקאר שמציעה השכרת ניסאן מקסימה, מכונית מנהלים יוקרתית, במחיר של 608.1 ש"ח ליום או 15,154.19 ש"ח לחודש. מכונית הניסאן מקסימה מתאימה לחמישה נוסעים, 2 מזוודות גדולות ומזוודה אחת קטנה, ותיבת ההילוכים שלה היא אוטומטית.

חברות השכרת רכב בראשון לציון

אלדן השכרת רכב בראשל"צ

כתובת סניף אלדן בראשל"צ: צבי ליבוביץ 3. שעות פתיחה – ימי ראשון עד חמישי: 08:00 עד 18:00, ימי שישי וערבי חג: 08:00 עד 14:00. אלדן מציעה מגוון רכבים להשכרה בראשון לציון, כמו למשל: מיצובישי אאוטלנדר, טויוטה ורסו, סוזוקי בלאנו, יונדאי i25, פיז'ו 208, קיה פיקאנטו ועוד.

אלדן מאפשרת השכרת רכב בראשון לציון לנהג צעיר מגיל 21 ברכישת כיסוי מתאים, כל עוד הנהג הוא בעל רישיון עם ותק של שנתיים לפחות מהסוג החדש. השכרת רכב באלדן בדרך כלל כוללת תנאים גמישים, עם אפשרות לביטול עד 48 שעות לפני איסוף הרכב.

איחור בהחזרת הרכב השכור יחויב בדרך כלל באופן הבא: חיוב של חצי מתמורת ההשכרה היומית הכוללת בעבור איחור של שעה עד שעתיים, חיוב של 75% בעבור איחור של שעתיים עד שלוש שעות, וחיוב של 100% מעלות ההשכרה בעבור איחור של למעלה משלוש שעות.

אלבר – יורופקאר השכרת רכבים בראשל"צ

כתובת סניף אלבר (יורופקאר) בראשל"צ: סחרוב 14. שעות פעילות: ימי ראשון עד חמישי: 08:00 עד 13:00, ימי שישי: 08:00 עד 13:00. אלבר מציעה השכרת רכב בראשון לציון עם מגוון רחב של דגמי מכוניות לבחירה: סוזוקי אלטו, פיאט 500, קיה פיקאנטו, יונדאי i20, פורד פיאסטה, פולקסוואגן גולף, סיאט ליאון אסטייט, רנו מגאן קופה, מאזדה 6, יונדאי טוסון ועוד.

אלבר מאפשרת השכרת רכב בראשל"צ לנהגים צעירים (מגיל 21 עם ותק רישיון של שנה לפחות) בתוספת תשלום. איחור בהחזרת הרכב יחויב בעמלה שתחושב לרוב באופן הבא: כל שעת איחור תחושב כ1/3 מהמחיר היומי ואיחור של למעלה משלוש שעות יחושב כיום השכרת רכב מלא.

שלמה סיקסט השכרת רכב ראשון לציון

כתובת סניף שלמה סיקסט בראשון לציון: סחרוב 18 פינת החומה 6. שעות פתיחה: ימי ראשון עד חמישי: 08:00 עד 17:00, ימי שישי: 08:00 עד 12:00.

שלמה סיקסט מציעה מגוון רכבים להשכרה בראשון לציון: החל מהשכרת רכב קטן בראשל"צ כמו שברולט ספארק, קיה פיאנטו, דרך מכוניות משפחתיות כמו יונדאי i25, אופל מריבה, מאזדה 3, ועד להשכרת רכבי פרימיום בראשל"צ כמו אופל מוקה, קיה ספורטאז', ב.מ.וו 118 ועוד.

חברת שלמה סיקסט מאפשרת השכרת רכב בראשל"צ לנהג צעיר בגילאי 21 עד 23 וגם השכרת רכבים בראשון לציון לנהג חדש עם ותק של שנה עד שנתיים – בתוספת תשלום. השכרת רכב בשלמה סיקסט ראשל"צ בדרך כלל כוללת אפשרות לביטול עד 48 שעות לפני איסוף הרכב. איחור של למעלה משעה בהחזרת הרכב יחויב בד"כ בתוספת תשלום כעלות יום השכרה.

השכרת רכב בראשון לציון
דירוג הגולשים 5 (1 הצבעה)
Sending

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל