השכרת רכב בים המלח השוואת מחירים

השכרת רכב בים המלח – מחירים, סניפים ומידע חשוב

השכרת רכב בים המלח – המדריך המלא: מנוע חיפוש מיוחד שיבצע עבורכם השוואת מחירים של השכרת רכבים בים המלח (על מיגוון סוגי מכוניות) יאתר עבורכם את המחיר הכי זול ויחסוך לכם מאות שקלים, וגם טיפים חשובים לנהג על ה"טריקים" הקטנים ותוספות התשלום של חברות השכרת הרכב והמלצות מפורטות על סוגי מכוניות הזמינות להשכרה בים המלח (כולל סרטוני וידאו), מידע על סוכנויות השכרת רכב בים המלח ושעות הפתיחה ועוד

השכרת רכב בים המלח תהיה התוספת המושלמת לחופשה שלכם ותאפשר לכם להיות ניידים בקלות במהלך החופשה ולהיות גמישים יותר בנוגע למיקום המלון. בדקנו עבורכם מגוון חברות להשכרת רכב בים המלח ובכתבה זו נציג בפניכם מספר טיפים חשובים והמלצות כדי שתוכלו למצוא את המחירים הזולים ביותר בקלות, ובראש בראשונה – את מנוע החיפוש המשוכלל אשר יבצע עבורכם השוואת מחירים בין חברות השכרת רכבים בים המלח שתוכלו למצוא למטה בדף זה

השוואת מחירים השכרת רכב ים המלח – טיפים והמלצות

השלב החשוב ביותר הוא השוואת המחירים. בעזרת מנוע החיפוש שלפניכם, תוכלו לבצע השוואת מחירים חכמה של תעריפי השכרת רכב בים המלח וגם לבצע את ההזמנה במקום ולקבל אישור הזמנה באופן מיידי. כדי לקבל מגוון הצעות להשכרת רכב בארץ בים המלח, הזינו את התאריכים, השעות ותחנת היעד (ישראל -> ים המלח -> ים המלח מרכז העיר, במקרה שלנו). נכון לכתיבת כתבה זו, תחנת downtown (המופיעה באנגלית) לא כוללת למעשה סוכנויות להשכרת רכבים בים המלח ואין בה צורך. אל תשכחו לסמן בתיבה המתאימה אם גיל הנהג הוא בין 25 ל70 (השכרת רכב לנהגים צעירים בדרך כלל כוללת עמלה נוספת). כעת, לחצו על חפש.

בשלב זה, יופיעו בפניכם תוצאות השוואת מחירים להשכרת רכב בים המלח, אותן תוכלו לסנן לפי סוג הרכב (בחלק העליון) או לפי פרטי הרכב, ספק הרכב, מדיניות הדלק ועוד מגוון קטגוריות (מצד ימין). שימו לב שבכל הצעת מחיר מופיעים גם פרטים שחשוב לעבור עליהם: מדיניות הדלק, אפשרות לביטול (אם קיימת), מספר הנוסעים ברכב, מקום למזוודות, סוג תיבת ההילוכים (אוטומט או ידני) וכול'.

בלחיצה על "תנאי ההשכרה של…" תוכלו לקרוא את תנאי ההשכרה המלאים (מומלץ). לאחר שעברתם על כל האותיות הקטנות, לחצו על "הזמן עכשיו". בשלב זה, רגע לפני התשלום, תוכלו לעבור שנית על כל הפרטים החשובים ולשדרג את ההזמנה עם תוספות בתשלום (עליהן תשלמו בדלפק סוכנות השכרת הרכבים בים המלח בדרך כלל) וגם לרכוש שדרוג לביטוח הרכב. שימו לב שמנוע השוואת המחירים רנטלקארס לא יכול להבטיח את המלאי או המחיר המדויק של התוספות.

בסוף העמוד, תוכלו להוסיף בקשות מיוחדות בתיבה המיועדת לכך, אשר יועברו לחברת השכרת הרכב בים המלח. כעת, כל מה שנותר לעשות הוא להזין את פרטי הנהג הראשי (כפי שהם מופיעים בדרכון או ברישיון הנהיגה הבינלאומי) ואת כרטיס האשראי לתשלום. שימו לב שבעמוד התשלום תוכלו לבדוק שוב מספר פרטים חשובים, כמו הסכום לתשלום בעת ההזמנה, המסמכים הדרושים לאיסוף הרכב מסוכנות השכרת הרכבים בים המלח ועוד. אישור ההזמנה מתקבל בדרך כלל באופן מיידי.

במידה ואישור ההזמנה לא התקבל בתוך 48 שעות, צוות מנוע השוואת המחירים יצור איתכם קשר. לפעמים יש צורך להמתין לאישור מחברת השכרת הרכב בים המלח: במקרים כאלו, הסכום הדרוש ייחסם זמנית בכרטיס האשראי, והחסימה תוסר במקרה הנדיר בו לא יתקבל אישור הזמנה. לאחר קבלת אישור ההזמנה, תוכלו לבצע מגוון פעולות בעמוד "נהל הזמנה": הדפסת השובר הדרוש לאיסוף הרכב (ואוצ'ר), עדכון פרטים ועוד.

בכתבה זו אספנו עבורכם מגוון מבצעים, דילים משתלמים ומחירים זולים שמצאנו בעזרת השוואת המחירים של רנטלקארס. זכרו שהתנאים והמחירים משתנים, לכן ייתכן שהתוצאות שתקבלו בהשוואת המחירים להשכרת רכבים בים המלח עבור התאריכים המתאימים לכם יהיו שונות (זכרו לבדוק את תנאי ההשכרה הרלוונטים להזמנה שלכם).

השכרת רכבים בים המלח – השוואת מחירים

ערכנו עבורכם מספר השוואות מחירים להשכרת רכב בים המלח בקטגוריות רכבים שונות כדי לבדוק מהם הדילים השווים ביותר שניתן למצוא כרגע (לסוף אוקטובר) –

השכרת רכב בים המלח – המחיר הכי זול

אם אתם מעוניינים בהשכרת רכב בים המלח במחיר זול, ואין לכם דרישות מיוחדות לגבי סוג הרכב, תוכלו לבצע השוואת מחירים בין חברות השכרת רכב בים המלח ללא כל סינון, ותקבלו את הצעות המחיר הזולות ביותר תחילה (לעיתים תצטרכו ללחוץ על כפתור מיון לפי מחיר). המחיר הכי זול שמצאנו להשכרת רכב בים המלח הוא 132.45 ש"ח ליום בהשכרת שברולט ספארק מחברת הרץ.

השכרת רכב בים המלח לחודש

השכרת רכב בים המלח לטווח ארוך לרוב הופכת את התעריף היומי לזול יותר לעומת השכרת רכב לתקופה קצרה של מספר ימים. המחיר הכי זול שמצאנו להשכרת רכבים בים המלח לחודש הוא 2,499.10 ש"ח בהשכרת ניסאן מיקרה מהרץ (לשלושים ימים). ניסאן מיקרה מתאימה לחמישה נוסעים, מזוודה גדולה ומזוודה קטנה ותיבת ההילוכים שלה היא ידנית.

השכרת ג'יפ בים המלח

מחפשים השכרת ג'יפ בים המלח? לאחר שתוצאות החיפוש יופיעו בפניכם, לחצו על "ג'יפים" ותקבלו מגוון הצעות להשכרת ג'יפים בים המלח בלבד. בעזרת השוואת המחירים בעמוד זה תוכלו למצוא השכרת ג'יפ במחירים אטרקטיביים במיוחד. בהשוואת המחירים שערכנו, למשל, מצאנו שהמחיר הכי זול להשכרת ג'יפ בים המלח ליום הוא 276.23 ש"ח  בהשכרת ניסאן קאשקי (מחברת הרץ). בהשכרת ג'יפים בים המלח לחודש המחיר לאותו הדגם הוא 4598.34 ש"ח (ל30 ימים), מה שמוזיל את המחיר היומי באופן משמעותי.

השכרת מיניוואן בים המלח

השכרת מיניוואן בים המלח היא פתרון נהדר אם אתם מטיילים עם משפחה מרובת ילדים, עם קבוצה גדולה או אם יש לכם צורך במקום מרווח לכל המזוודות והנוסעים. בעזרת השוואת המחירים של רנטלקארס תוכלו למצוא מחירים זולים להשכרת מיניוואן בים המלח עם מקומות לשבעה, שמונה או תשעה נוסעים ואפילו יותר.

בדקנו מספר דילים שווים להשכרת מיניוואן בים המלח (מחברת הרץ): מצאנו השכרת מיניוואן עם 7 מקומות בים המלח במחיר של 400.80 ש"ח ליום לדגם הסאנגיונג רודיוס.

המחיר הכי זול להשכרת מיניוואן עם מקומות לשמונה נוסעים הוא 482.05 ש"ח ליום לדגם שברולט טראוורס.

בחיפוש אחר השכרת רכב עם 9 מקומות בים המלח, מצאנו דיל משתלם במיוחד לדגם היונדאי I800 במחיר של 519.96 ש"ח ליום. שימו לב שתיבת ההילוכים של רכב זה היא ידנית.

השכרת רכבי פרימיום בים המלח

מעוניינים בהשכרת רכב יוקרה בים המלח? השוואת מחירים חכמה תהפוך את העניין לקצת יותר פשוט ותציג בפניכם את הדילים הכי משתלמים שיש.

ערכנו השוואת מחירים בעזרת מנוע החיפוש של רנטלקארס, ומצאנו שהמחיר הכי זול להשכרת מכוניות יוקרה ליום בים המלח מגיע מחברת הרץ, שמציעה השכרת יגואר XE במחיר של 693.28 ש"ח ליום. זהו גם הדיל הכי זול להשכרת רכב פרימיום בים המלח לחודש, בהשכרת אותו הדגם מהרץ לשלושים ימים במחיר של 9,411.6 ש"ח.

מכונית היגואר XE מתאימה לחמישה נוסעים, שתי מזוודות גדולות ומזוודה אחת קטנה. תיבת ההילוכים שלה אוטומטית.

סוכנויות השכרת רכב בים המלח

הרץ hertz השכרת רכב ים המלח

כתובת הסוכנות: סולריום עין בוקק (מול מלון דניאל). שעות פתיחה: ימי ראשון עד חמישי: 08:30 – 17:00, ימי שישי: 08:30 – 14:00. בין מגוון הרכבים שתוכלו למצוא להשכרה בסניף הרץ בים המלח יש החל מרכבים קטנים ועד למכוניות מיניוואן עם 9 מקומות וגם מכוניות פאר להשכרה בים המלח – סקודה פאביה, קיה פיקאנטו, יגואר XE, שברולט טראוורס, טויוטה וורסו, סאנגיונג רודיוס, ניסאן קאשקי ועוד רכבים.

הרץ מאפשרת השכרת רכב לנהגים בגיל 21 ומעלה עם רישיון נהיגה בן שנה לפחות. השכרת רכב בים המלח לנהג צעיר תחויב בעמלה, וקבוצות הרכב יהיו מוגבלות עבור נהגים בני 25 ומטה. על איחור בהחזרת הרכב השכור, תחויבו לרוב בתוספת תשלום: כל שעת איחור תחויב כשליש מהתעריף היומי ואיחור של למעלה משלוש שעות יחויב במחיר יום השכרת רכב מלא. שימו לב לקבל אישור על איחור בהחזרת הרכב. ברוב ההזמנות תהיה לכם את האפשרות לבצע ביטול עד 48 שעות לפני איסוף הרכב. בדקו את תנאי ההשכרה שלכם.

השכרת רכב בים המלח
דירוג הגולשים 5 (2 הצבעות)
Sending

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל