ים המלח עם הילדים – המדריך המלא לחופשה משפחתית בים המלח

מחפשים מקומות מיוחדים לחופשה בים המלח עם הילדים? למה להסתפק במסלול המוכר או להישאר במלון כל היום, כשאפשר לגלות את ההיסטוריה, התרבות והטבע היפהפה של אזור ים המלח ומדבר יהודה.

איך מוצאים אטרקציות בים המלח עם ילדים?

אם אתם מתקשים למצוא אטרקציות בים המלח למשפחות עם ילדים, כדאי שתכירו את Bookit, יוזמה מדהימה שתחסוך לכם הרבה כאב ראש. מנוע החיפוש "בוקאיט" מרכז במקום אחד את כל האטרקציות בים המלח, ואף כולל ממשק נוח במיוחד להזמנה מהירה. לא מדובר בסתם עוד רשימה לא מעודכנת של אטרקציות בים המלח עם ילדים, אלא במנוע חיפוש חכם ומעודכן. ההזמנה דרך בוקאיט היא הדרך הכי פשוטה להזמין אטרקציות לים המלח עם ילדים, בזכות שירות לקוחות אמין, מדיניות ביטולים נוחה, ותיווך יעיל ביניכם, המטיילים, לבין ספק השירות. בנוסף, כשמחפשים אטרקציות בים המלח למשפחות עם ילדים בBookit, ניתן לצפות בכל הפרטים החשובים שלעיתים מתפספסים ומשבשים את הטיול. למשל: דרגת הקושי, לאיזה קהל יעד האטרקציה מתאימה, המחיר המדויק ומהו כולל, וכול'.


עוד המלצות חשובות למטיילים בים המלח עם ילדים

ישראל היא אמנם מדינה קטנה, ולנו כישראלים קל יחסית לנוע ברחבי המדינה במכונית הפרטית או בתחבורה ציבורית, אבל לעתים האופציה הכי נוחה להתנייד במהלך חופשה משפחתית היא בעזרת השכרת רכב. באתר תוכלו למצוא מדריכים שיעזרו לכם למצוא השכרת רכב בישראל, ובאופן ספציפי השכרת רכב בים המלח, למגוון צרכים וסגנונות חופשה, כמו למשל: השכרת רכב לסוף שבוע, השכרת רכב לטווח ארוך בישראל, השכרת רכב לנהג חדש בישראל, השכרת רכב למשפחות ועוד.

עניין נוסף שצריך לדאוג לו לקראת חופשה משפחתית בים המלח עם ילדים הוא מציאת מלון שבו תשהו במהלך החופשה. חשוב לוודא שהמלון שאתם בוחרים מספק את התנאים לבילוי עם ילדים. במדריך שלנו למלונות מומלצים בים המלח למשפחות עם ילדים תמצאו רשימת מלונות שקיבלו ציונים גבוהים וחוות דעת חיוביות ממשפחות ששהו בהם.

אם אתם מתכננים חופשה משפחתית שכוללת מספר יעדים, ולא רק את ים המלח, אתם מוזמנים לקרוא את המדריכים שלנו שעוסקים באטרקציות שניתן לשלב בחופשה משפחתית בישראל, כמו למשל: אטרקציות וטיולים בתל אביב עם ילדים, אילת עם ילדים, אטרקציות וטיולים מודרכים בירושלים עם ילדים ועוד.

איך מזמינים אטרקציות בים המלח למשפחות עם ילדים?

כיום, הזמנת אטרקציות בים המלח עם ילדים היא עניין קליל שלוקח כמה דקות, הודות ל-Bookit.

אז איך זה עובד?

תחילה, בוחרים את אופי הטיול: מחפשים אטרקציה למשפחות עם ילדים? בחרו באופציה "שבת עם הילדים". מחפשים סדנאות וסיורים בים המלח? בחרו באפשרות "סדנאות וסיורים", וכול'.

לאחר מכן, בוחרים באזור הרצוי ובתאריך, ולוחצים על "חפש אטרקציות".

אם מדובר באטרקציה בתשלום, תוכלו לבחור מבין מגוון ימים ושעות בהתאם לזמינות. אם מדובר באטרקציות בים המלח בחינם, תוכלו להיעזר בעמוד המידע שיספק לכם את כל הפרטים.

אם לא בא לכם לחפש, אספנו עבורכם את כל ההמלצות הכי שוות לאטרקציות בים המלח למשפחות עם ילדים, ברשימה הבאה.

אטרקציות בים המלח למשפחות

מתכננים את החופשה המושלמת בים המלח עם ילדים? כדאי לכם לשמור את הרשימה הבאה, שכוללת את כל האטרקציות הכי שוות באזור, בתשלום או בחינם.

טיול עצמאי בצפון ים המלח עם ילדים

בין הקונספטים המעניינים ביותר בשנים האחרונות בתיירות הישראלית הם הסיורים העצמאיים. בסיור זה, ילווה אתכם מדריך באופן דיגיטלי בפלאפון, עם קישור ייחודי משלכם. בטיול המשפחות בים המלח של GoBeeTravel, תבקרו במגוון אתרי תרבות מרתקים, כמו מנזר נט ג'ורג' וגלריות גרפיטי, ולקינוח תיהנו מטבילה משפחתית בשמורת עין פשחה. ראו עוד

מרכז מבקרים בים המלח למשפחות עם ילדים

מרכז המבקרים הוא אטרקציה לכל המשפחה בים המלח (או בדרך למלון). המרכז כולל שחזור של מתחם העובדים שעסקו בהקפת מים מינרליים בשנות ה30, ומציג את ההיסטוריה של המקום בעזרת מגוון אמצעי מולטימדיה ומציאות מדומה.

הסיור מתאים לכל המשפחה, במבנה ממוזג ונגיש לעגלות ולכיסאות גלגלים. ראו עוד

סיור חקלאי באזור ים המלח עם ילדים

הסיור החקלאי הוא דרך מושלמת להוציא את הילדים מהמסכים וליהנות מהטבע היפהפה של איזור ים המלח. אם אתם מחפשים אטרקציות למשפחות בים המלח, זוהי אחת המיוחדות שבהן. במהלך הסיור תבקרו ביישובי כיכר סדום, תוכלו לטייל בחלקות החקלאיות ובמטעים, וללמוד על ההתיישבות שבמקום. לאחר הסיור, ניתן (בתשלום נוסף) להצטרף לסדנאות יצירה לכל המשפחה. ראו עוד

יקב באזור ים המלח למשפחות

יקב דרימיה שבסוסיה מציע טעימות יין וגבינות במחיר אטרקטיבי של כ-50 ש"ח בלבד. באיזור שבקרבת היקב, ניתן ליהנות מאטרקציות נוספות לכל המשפחה כמו חוות הר סיני שמציעה סדנאות רעיית צאן.

ביקור ביקב דרימיה הוא חוויה לכל המשפחה עם נופים מרהיבים, פינות ישיבה נוחות ומרחבים פתוחים. ראו עוד

אטרקציות בים המלח עם ילדים בחינם

מהאטרקציות הבאות ניתן ליהנות ללא תשלום, והן מתאימות לכל המשפחה.

גלריה מינוס 430 – אטרקציה מיוחדת למשפחות עם ילדים באזור ים המלח

אחת האטרקציות האהובות עלינו ב-Bookit היא גלריה מינוס 430. בגלריה, ציורי הגרפיטי המרהיבים ממלאים את קירותיהם של המבנים הנטושים בחוף קליה.

מגוון אמנים תרמו את היצירות שלהם והפכו את המקום לפינה צבעונית ומלאה בהשראה. מדובר במקום מושלם לצלם תמונות מגניבות. ראו עוד

שביל המגילות הגנוזות – מסלול קל באזור ים המלח

שביל המגילות הגנוזות הוא מסלול קליל, קצר ומלא בהיסטוריה. המסלול כולל מרפסות תצפית עם הסברים על הממצאים הארכיאולוגיים שבאיזור. בנוסף, בחודשים ינואר עד אפריל תוכלו ליהנות מפריחת הפשתנית הססגונית. ראו עוד

עין פלוטית – מעיין האהבה

עין פלוטית הוא מקום קסום עם מעיין נסתר בצד הדרך, בין עצי דקל. ניתן להגיע אל המעיין בשביל מסודר עם מדרגות. המעיין קטן ובדרך כלל לא נחשב ליעד בפני עצמו אלא כנקודה נהדרת לעצירה בדרך. במי המעיין שוחים דגי נאווית המלחות. ראו עוד

מנזר דיר חג'לה

מנזר דיר חג'לה נמצא במרחק נסיעה קצרה מחוף קליה בצפון ים המלח. האווירה במנזר ובסביבתו פסטורלית, והוא מכיל יצירות אומנות ויצירות פסיפס, וכמובן הרבה היסטוריה מרתקת.

בשנות ה70 המנזר הפך לנגיש עבור תיירים ומהווה נקודת תיירות פופולרית, עם פינות לישיבה ולפיקניק. ראו עוד

קאסר אל יהוד

קאסר אל יהוד הוא עוד נקודת תיירות מרתקת בקרבת צפון ים המלח. מלבד החשיבות ההיסטורית והדתית של קאסר אל יהוד, המקום הוא נקודה פופולרית לעצירה, עם פינות ישיבה ופיקניק, נוף יפהפה והרבה היסטוריה. ראו עוד

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל