ים המלח מלונות מומלצים עם המשפחה

מלונות מומלצים בים המלח עם ילדים

מתכננים חופשה בים המלח עם ילדים? יש כמה וכמה מלונות טובים בים המלח אך לא כל בית מלון בים המלח נחשב מומלץ, ויש גם מלונות מומלצים בים המלח אשר מיועדים בעיקר לזוגות צעירים או לגמלאים ולא מתאימים למשפחות אשר מגיעות אל ים המלח עם ילדים. בכתבה זו תמצאו מידע (כולל וידאו) על מלונות מומלצים בים המלח עם ילדים

בכתבה זו תמצאו מידע והמלצות על בתי מלון בים המלח במגוון רחב של מיקומים בים המלח, רמות מחיר, סגנונות אירוח – החל ממלונות פאר ועד צימרים בים המלח או בתי הארחה למשפחות – ועוד, כאשר המשותף לכל בתי המלון הוא דירוגים גבוהים ברשימת מלונות מומלצים בים המלח למשפחות עם ילדים המתפרסמת באינטרנט (באנגלית) ומבוססת על הצבעות של משפחות ששהו בחופשה בים המלח עם הילדים

חופשה בים המלח – המלצות לקריאה נוספת

השכרת רכב בים המלח – השוואת מחירים וטיפים חשובים

בתי מלון מומלצים בים המלח למשפחות עם ילדים

מלון הרודס ים המלח 

הרודס ים המלח, בית מלון בדירוג 5 כוכבים על חוף ים המלח, אל מול הרי אדום. במלון תוכלו ליהנות מאינטרנט אלחוטי חינם ומספא חינם בכל רחבי המקום. מתחם הספא כולל אמבט עיסוי, חמאם טורקי, בריכת גופרית ובריכה מקורה. המלון זוכה לציון 8.6 בדירוגי מלונות מומלצים בים המלח עם ילדים.

בכל החדרים ובשטחים הציבוריים ניתן ליהנות מנופים פנוראמיים של הבריכה והים. החדרים כוללים מיזוג אוויר, מיני בר, טלוויזיה בכבלים ואמצעים להכנת שתייה חמה. המלון כולל לובי אינטימי ושקט, טרקלין עסקים מרשים, חדר אוכל המציע לעתים מופעי בישול ומסעדה חלבית.

מתקני הבריאות במלון כוללים מגוון טיפולים אישיים, אזור כושר ומיטות שיזוף. גם מגרשי כדורסל וטניס זמינים לאורחים.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן

מלון ישרוטל גנים ים המלח 

ישרוטל גנים ים המלח, מלון מומלץ בים המלח בדירוג 4 כוכבים, על חופי ים המלח של עין בוקק, מציע שתי בריכות שחייה מקורות, טיפולי ספא ואינטרנט אלחוטי וחניה בלא תשלום. בספא המלון תמצאו 2 אמבטיות עיסוי, מקלחות חושיות, סאונה יבשה, בריכה לילדים ובריכת מים מתוקים חיצונית. המלון זוכה לציון 8.0 בדירוג מלונות מומלצים בים המלח למשפחות עם ילדים.

מדי יום מוגש מזנון עשיר של ארוחת בוקר, הכולל מאפים וסלטים. במסעדה מוגש מבחר מעניין של מנות, כולל אפשרויות צמחוניות. החדרים ממוזגים וכוללים חדר רחצה צמוד עם מקלחת ואמבטיה. באתר יש חוף פרטי, אליו ניתן להגיע גם בסיוע הסעות מטעם המלון. המלון נמצא שעה וחצי נסיעה מירושלים ו-30 דקות נסיעה מערד.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן

מלון קראון פלזה ים המלח 

קראון פלאזה ים המלח, בת מלון על חוף ים המלח, כולל בריכה גדולה עם מים מתוקים, חדרי אירוח אלגנטיים ונוף מרהיב לים. צוות הבידור מציע תכנית מרתקת של פעילויות הכוללות סדנאות, משחקים, הצגות, מופעים ועוד יותר.  המלון זוכה לציון 9.0 ברשימות מלונות מומלצים בים המלח למשפחות עם ילדים.

הספא המפואר והנרחב של בית המלון כולל חדר כושר, 2 אמבטיות עיסוי, בריכה מחוממת עם מי ים, סאונה יבשה, סאונה רטובה ו-2 מקלחות לחץ מים. מגוון מעניין של עיסויים וטיפולים זמין לרשות האורחים. כלל החדרים כוללים שטיחים מקיר לקיר או רצפות פרקט, מכונת קפה/תה ומערכת מיזוג אוויר. בחלק מהחדרים ישנה מרפסת פרטית. אינטרנט אלחוטי זמין חינם בכל האזורים.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן

ישרוטל ים המלח 

ישרוטל ים המלח, בית מלון מומלץ על חופי ים המלח בדירוג 5 כוכבים, מציע מתקני בריאות וספא מפוארים, כמו גם חדרי אירוח מצוידים וגדולים, עם מרפסת המשקיפה על הים. בית המלון זוכה לציון 8.1 ברשימות מלונות מומלצים בים המלח עם ילדים.

בין מתקני המלון ניתן למנות חוף ים פרטי, חדר כושר, בריכה חיצונית, מסעדה, בר וחדר משחקים לילדים (שיאפשר להורים מנוחה רגעית מהדאגה לילדים). במסעדת "זר הזהב" תוגשנה לכם מנות בוקר ומנות ערב. המלון ידוע בין מלונות בים המלח גם במתקני הספא שבו, הכוללים מרחץ אדים, סאונה, מרפסת שיזוף פרטית, חדרי עיסויים ובריכת גופרית. אינטרנט אלחוטי זמין חינם ברחבי המלון כולו.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן

צימרים בים המלח

דזרט אין 

דזרט אין זהו צימר בים המלח הממוקם בנווה זוהר – 5 קילומטרים מעין בוקק, 19 קילומטרים מערד ו-33 קילומטרים מקיבוץ עין גדי.

מלבד אינטרנט אלחוטי חינם, כולל המקום גם טלוויזיה עם מסך שטוח וחיבור לוויין, מערכת מיזוג ומטבחון מאובזר ובו קומקום, מקרר ומיקרוגל – יתרון משמעותי לעומת מלונות בים המלח עבור משפחות עם ילדים. במקום תמצאו טראסת שמש ואופניים הזמינים לשימוש חופשי.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן

חדרי אירוח יפעת ים המלח Yifat's Rooms Dead Sea 

חדרי אירוח יפעת ים המלח זהו צימר בים המלח בנווה זוהר, המציע יחידות אירוח עם מרפסת, גינה, מתקני ברביקיו ואינטרנט אלחוטי חינם. המלון זוכה לציון 9.2 בדירוגי מלונות מומלצים בים המלח עם ילדים.

בצימר תמצאו טלוויזיה מתקדמת עם חיבור לוויין, שני חדרי שינה מוצעים ומטבח ובו מקרר, מיקרוגל, קומקום ותנור – יתרון אדיר מול מלונות בים המלח לחופשה משפחתית

הצימר ממוקם 5 קילומטרים מעין בוקק וכ-33 קילומטרים מעין גדי וניתן לצאת ממנו לטיולי הליכה בים המלח.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן

בצל ההר 

המקום כולל מרפסת פרטית מרוהטת עם ברביקיו – על גבעה שקטה המשקיפה אל הרי המדבר וים המלח. 100 מטרים מהמקום ישנה חנות מכולת. המלון זוכה לציון 8.9 בביקורות על בתי מלון מומלצים בים המלח עם ילדים.

היחידה כוללת מערכת מיזוג, טלוויזיה עם מסך שטוח וחיבור לוויין ומטבח מאובזר – יתרון משמעותי בהשוואה אל מלונות בים המלח למשפחות עם ילדים שבד"כ אינם כוללים אפשרויות בישול. אפשר להזמין ארוחות ליחידת האירוח. עין בוקק ניצבת 37 קילומטרים ממקום האירוח, בעוד שבאר שבע ממוקמת 82 קילומטרים ממנו.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן

בתי הארחה בים המלח

אלוני נווה זוהר 

אלוני נווה זוהר, בית הארחה בים המלח המרוחק קילומטר בודד מחוף חמי זוהר, מציע יחידות אירוח הכוללות מרפסות המשקיפות להרים ואינטרנט אלחוטי חינם. כל יחידה כוללת מערכת מיזוג, טלוויזיה בלוויין עם מסך שטוח, חדר רחצי פרטי עם מוצרי טיפוח חינם ומטבחון ובו מקרר, מיקרוגל וקומקום – יתרון משמעותי בהשוואה אל מלונות בים המלח עבור משפחות עם ילדים.

כאורחים תוכלו להתענג על ארוחת בוקר מפנקת בבית קפה הנמצא 5 קילומטרים מהמקום, בעוד שהצוות במקום האירוח יספק לכם טיפים חיוניים אודות טיולים בים המלח ופעילויות שונות באזור.

5 קילומטרים מהמקום יש מרכז קניות וחופים ציבוריים בלא תשלום. מצדה מרוחקת 15 דקות נסיעה ממקום האירוח. אוטובוסים לירושלים ולתל אביב עוצרים 5 דקות הליכה ממקום האירוח. חניה זמינה באתר ללא תשלום.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן

צבעי המדבר

צבי המדבר, בית הארחה בים המלח בעין תמר, מציע יחידות אירוח הכוללות מטבחון, פינת ישיבה, טלוויזיה עם מסך שטוח, מרפסת, חדר רחצה צמוד עם מקלחת, קומקום, מיקרוגל ומתקני ברביקיו – יתרונות משמעותיים למשפחות לעומת מלונות בים המלח

ניתן לארגן שירות השכרת אופניים ולסייר באזור ים המלח. בית המלון זוכה לציון 8.3 בדירוג מלונות מומלצים בים המלח עם ילדים.

המקום מרוחק 29 קילומטרים מעין בוקק ו-39 קילומטרים מערד.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן

אכסניית אנ"א מצדה

אכסניית אנ"א מצדה ממוקמת למרגלות רמת מצדה ומציעה מיזוג אוויר, בריכה חיצונית וחדרי אירוח עם חדר רחצה צמוד ואינטרנט אלחוטי חינם. המלון זוכה לציון 8.1 בהמלצות על בתי מלון מומלצים בים המלח עם ילדים.

כל חדר ממוזג וכולל טלוויזיה בכבלים, קומקום, מקרר, ריהוט שימושי, מרצפות אריחים וחדר רחצה פרטי עם מקלחת ומוצרי טיפוח. ניתן ללון גם בחדרי מעונות משותפים.

חוף עין גדי וספא עין גדי ממוקמים 15 דקות של נסיעה על חוף ים המלח. ניתן לצאת למסלולי טיול מהמקום.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן

ים המלח - מלונות מומלצים
דירוג הגולשים 5 (1 הצבעה)
Sending

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל