צימרים מומלצים בגליל עם ילדים

צימרים מומלצים בגליל למשפחות עם ילדים

מתכננים חופשה משפחתית בצימר בגליל עם הילדים? יש הרבה צימרים בגליל אבל רובם מיועדים לזוגות ואין בהם מקומות לינה למשפחות עם ילדים. בכתבה זו תמצאו רשימת צימרים מומלצים בגליל למשפחות עם ילדים, כולל סרטוני וידאו ולינקים להזמנת מקומות

כתבה זו מרכזת עבורכם רשימה של צימרים מומלצים בגליל שמתאימים במיוחד למשפחה עם ילדים. השתדלנו לכלול בכתבה מגוון רחב ככל שניתן של פתרונות לינה בגליל למשפחות – גם מבחינת מיקומים בגליל וגם מבחינת סגנונות אירוח. המכנה המשותף לכל הצימרים בגליל שתמצאו כאן הוא ציונים גבוהים במיוחד ברשימות צימרים מומלצים בגליל למשפחות עם ילדים, אשר מתפרסמות באתרי תיירות בינ"ל.

משפחות מרובות ילדים שמחפשות מקומות אירוח ברחבי הארץ המותאמים למשפחות גדולות יכולות להיעזר גם במדריך שלנו בנושא מלונות מומלצים למשפחות מרובות ילדים.

חופשה בגליל – עוד באותו נושא:

מלונות מומלצים בצפון למשפחות עם ילדים

השכרת רכב בארץ – השוואת מחירים ומידע חשוב

בתי מלון בישראל למשפחה עם ילדים – ברחבי הארץ

צימרים בגליל למשפחה עם ילדים

וילת האמיר

וילה מדהימה בראש פינה עם ארבעה חדרי שינה, סלון, מרפסת מושקעת עם בריכה ופינות ישיבה, ופינת משחקים לילדים. הוילה כוללת אינטרנט אלחוטי, חניה פרטית, שני חדרי רחצה, פינת אוכל, מטבח מאובזר ועוד. המקום מתאים לעד 16 אורחים. וילת האמיר תשדרג את החופשה שלכם, ואפילו קיבלה ציון של 9.3 ממשפחות בדירוגי צימרים בגליל לחופשות עם ילדים.

להזמנת מקומות בצימר

תמר על הים Palm on the Beach

בית נופש בנהריה, באיזור מגורים, במרחק הליכה קצר מחוף סוקולוב.

בתמר על הים תוכלו לבחור בין מספר יחידות אירוח, החל מבית קרקע ועד לדירות חדר וחדרי סטודיו. הבתים מעולים במיוחד למשפחות וכוללים חדר שינה, סלון ומרפסת, כמו גם מטבח מאובזר. הבית הגדול יותר (50 מ"ר) כולל שתי מיטות ספה בחדר השינה בנוסף למיטה זוגית גדולה, כמו גם אמבט ג'קוזי ומרפסת יפה ומרווחת עם פינות ישיבה. הדירות נמצאות במיקום נוח במיוחד בשכונה שקטה.

להזמנת מקומות בצימר

חוות קירשנר

חוות קירשנר היא מתחם יפהפה בבית לחם הגלילית עם מרחבים ירוקים, ארוחת בוקר מפנקת ומושקעת, ג'קוזי בחצר, בריכה, ומארחים אדיבים.

החדרים מתאימים לעד ארבעה אורחים, וכוללים פטיו, מטבחון, פינת ישיבה נוחה, טלוויזיה ועוד. המתחם נמצא במרחק של כ25 ק"מ מנצרת. חוות קירשנר היא באמת מקום מדהים למשפחות, ולכן קיבלה ציון של 9.8 בדירוגי צימרים מומלצים לחופשה משפחתית בגליל עם ילדים.

להזמנת מקומות בצימר

קארמה

בית אבן יפהפה בסמטה שקטה בעיר העתיקה של עכו שמתאים לזוג פלוס שניים (או לארבעה מבוגרים). הבית כולל שני חדרי שינה, מרפסת עם פינת ישיבה, מטבח מאובזר, פינת אוכל, טלוויזיה ועוד. המיקום מרכזי ונוח, במרחק הליכה קצר מהמרינה.  המארחים אדיבים ונחמדים (תוכלו לקרוא בעצמכם בחוות הדעת),  והדירה מאובזרת היטב לחופשה עם סגנון אירוח ביתי אך עם תחושה היסטורית ומיוחדת כיאה לעכו העתיקה. בית הנופש קארמה קיבל ציון של 9.2 בדירוג צימרים מומלצים בגליל למשפחות עם ילדים.

להזמנת מקומות בצימר

שווייץ באמירים

בשוויץ באמירים תמצאו 6 יחידות אירוח, חלקן זוגיות וחלקן משפחתיות, אל מול נוף יפהפה של הכנרת והרי הגליל. יחידות האירוח כוללות ג'קוזי כמו גם מטבחון מאובזר עם מיקרוגל, כיריים, מקרר ועוד – יתרון משמעותי למשפחות שמתכננות חופשה בגליל עם הילדים. במתחם יש מדשאות, ערסלים וג'קוזי מקורה אל מול הנוף (ג'קוזי אחד אל מול ההרים וג'קוזי שני אל מול הכנרת).

אורחי הצימר יכולים ליהנות מכניסה חופשית לבריכה של הישוב. בצימרים של שוויץ באמירים יש את כל מה שצריך בשביל חופשה משפחתית מיוחדת, והמקום אפילו קיבל ציון של 9.7 בדירוג צימרים מומלצים בגליל למשפחות עם ילדים.

להזמנת מקומות בצימר

צימר קלאב

וילה גדולה ומאובזרת היטב בכפר ורדים עם עיצוב מושקע ונעים לעין. גולת הכותרת של הוילה, מלבד החדרים המרווחים, היא הבריכה על מרפסת הדק ומסביבה פינות ישיבה נוחות ומיטות שיזוף. הוילה מתאימה ל8 אורחים לכל היותר, וכוללת שלושה חדרי שינה. בכל אחד מהם מיטה זוגית ובאחד מהם חדר רחצה פרטי. באחד מחדרי הרחצה יש ג'קוזי. כמו כן, תוכלו ליהנות ממטבח גדול ומאובזר, ומסלון מרווח עם שולחן אוכל וטלוויזיה.

משפחות העניקו לצימר קלאב ציון של 9.4 בדירוג צימרים מומלצים לחופשות משפחתיות בגליל עם ילדים.

להזמנת מקומות בצימר

ארץ הגליל

מקום האירוח ארץ הגליל נמצא במושב אמירים, מושב צמחוני מיוחד בלב הגליל. המתחם יפהפה במיוחד וכולל ארבעה צימרים למשפחות (כמו גם שישה צימרים לזוגות) וצמחייה עשירה בכל עבר, שהיא התוצאה של אהבתם של בעלי המתחם לגינון ולטבע. כל סוויטה משפחתית היא מיוחדת ובנויה אחרת. יחידות האירוח מתאימות לעד שישה אורחים, וכוללות אינטרנט, מיזוג אוויר, מטבח ועוד. הגינה של המתחם כוללת ערסלים, משחקים לילדים, צמחייה יפה ומרגיעה ועוד. כל אלו הופכים את המקום ליעד מושלם לחופשה משפחתית. מקום האירוח קיבל ציון של 8.8 בדירוג צימרים מומלצים בגליל למשפחות עם ילדים.

להזמנת מקומות בצימר

בית נופש משפחתי בסמוך לחוף אכזיב

בית נופש בגשר הזיו במרחק של כ1.8 ק"מ מחוף אכזיב, שכולל 2 חדרי שינה: בחדר שינה אחד מיטה זוגית, ובשני מיטה זוגית ומיטת קומותיים.  הבית מתאים לעד שישה אנשים, וכולל מטבח גדול ומאובזר, פינת משחקים עם שלל משחקים לילדים, מרפסת עם פינת ישיבה, סלון עם טלוויזיה ועוד. הוא זוכה לציונים מעולים בכל רשימת צימרים מומלצים בגליל למשפחה עם ילדים.

להזמנת מקומות בצימר

האחוזה הצפתית

וילת נופש בצפת עם בריכה מקורה גדולה, בריכת פעוטות וארבעה חדרי שינה במרחק של כרבע שעה הליכה מהעיר העתיקה. הוילה מתאימה לקבוצות גדולות, ומאובזרת היטב: אינטרנט אלחוטי, מיזוג אוויר, מטבח מאובזר עם כיריים, קומקום, מגהץ, מכונת כביסה, פינת אוכל ועוד. היא זוכה להמלצות מעולות ברשימות צימרים בגליל עם ילדים.

להזמנת מקומות בצימר

 

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל