להזמנת מקומות בוילה אילת

צימרים ווילות נופש באילת למשפחות עם ילדים

אם אתם מתכננים חופשה משפחתית באילת עם ילדים אולי תעדיפו לוותר על בתי המלון היקרים והצפופים ולחפש צימרים או וילות נופש באילת, לחופשה עם הרבה יותר מרחב. אם אתם חושבים לקחת צימר לחופשה משפחתית באילת עם הילדים כדאי לשים לב לכך שרוב הצימרים באילת הם צימרים להשכרה לפי שעה לזוגות ולא מתאימים למשפחה עם ילדים – בכתבה זו תמצאו רשימה של וילות נופש באילת למשפחות ופתרונות לינה באילת למשפחה שנחשבים מומלצים

לא פשוט למצוא צימרים באילת למשפחות, במובן הקלאסי של יחידת דיור שנמצאת בחצר של משפחה ומושכרת לנופש של כמה ימים או סופשבוע, אך יש מבחר טוב של וילות נופש באילת למשפחות עם ילדים, כולל וילות אירוח למשפחות גדולות או קבוצות חברים, וזו יכולה להיות אלטרנטיבה מעולה לבתי מלון באילת עבור משפחות שמתכננות חופשה באילת עם ילדים.

אם אתם מחפשים באופן ספציפי מקומות אירוח מומלצים למשפחות מרובות ילדים אתם מוזמנים לקרוא את המדריך שלנו בנושא.

חופשה באילת -עוד באותו נושא:

טיסות לאילת – השוואת מחירים והזמנת כרטיסים

השכרת רכב בשדה רמון – השוואת מחירים והמלצות

אילת עם ילדים – אטרקציות מומלצות למשפחה

מלונות מומלצים באילת למשפחות עם ילדים

וילות נופש באילת

וילה הרים אילת

וילה הרים היא וילת נופש באילת למשפחות המתאימה לעד שמונה אורחים, וכוללת שלושה חדרי שינה וסלון. מהבריכה נשקף נוף הרים מדהים ומתחם הבריכה כולל ספות נוחות, שולחן אוכל, ערסל, כדור מים, קליעה למטרה, מנגל ועוד. הוילה ממוקמת במרחק של כ5 ק"מ מחוף דקל, 6 ק"מ מהטיילת, וכ5 ק"מ משדה התעופה באילת. חדר המגורים מרווח וכולל פינת אוכל, מטבח, ספה מרווחת, כורסת מסאז' ועוד. משפחות דירגו את וילה הרים בציון של 9.6 בדירוגי צימרים מומלצים באילת למשפחות עם ילדים.

להזמנת מקומות בוילה

בית וויליאמס

בית וויליאמס הוא מקום מיוחד לחופשה באילת, במרחק הליכה קצר מחוף אלמוג, שכולל ארבע יחידות אירוח עם עיצוב ייחודי. בית וויליאמס מתאים בעיקר למשפחות קטנות,  ומציע מספר סוגי חדרים, החל מסטודיו עם מרפסת ועד לאוהל יורט מושקע וחדר עם סלון נפרד. בית וויליאמס מקבל ציון מנצח של 9.8 ממשפחות בדירוג צימרים מומלצים באילת עם ילדים.

להזמנת חדרים

וילה סוויט הום 26

וילה סוויט הום 26 היא וילה מדהימה במרחק הליכה קצר מחוף קיסוסקי באילת. הוילה, שמתאימה לעד 16 אורחים (המחיר משתנה לפי כמות האורחים),  כוללת שישה חדרי שינה, חדר מגורים, שני חדרי רחצה, ובריכה גדולה בחצר עם ספות שיזוף מפנקות. הוילה מאובזרת היטב וכוללת מנגל, מייבש שיער, מטבח מאובזר, טלוויזיה, מיזוג אוויר ועוד. משפחות העניקו לסוויט הום 26 דירוג של 8.6 בדירוגי צימרים באילת למשפחות עם ילדים.

להזמנת מקומות בוילה

וילה לה בלה האנה

וילה לה בלה האנה מתאימה לקבוצות גדולות, עד 15 אנשים. הוילה ממוקמת במרחק של כקילומטר וחצי מחוף קיסוסקי. הוילה נוחה וביתית וכוללת שישה חדרי שינה. גולת הכותרת שלה היא הגינה המטופחת עם בריכת השחייה הגדולה, לצידה מיטות שיזוף ועמדת ברביקיו.

וילה לה בלה האנה מושלמת למשפחות שמתעכננות חופשה באילת עם ילדים – היא מרווחת ומאובזרת היטב, וכוללת בין היתר מטבחון (עם קומקום, מיקרוגל, כיריים ועוד), שולחן אוכל, מכונת כביסה, מקרר, מיזוג אוויר, כניסה פרטית,  טלוויזיה ועוד.

הוילה קיבלה ציון של 8.6 מאורחים שביקרו בה בעבר בדירוג וילות נופש מומלצות באילת למשפחות עם ילדים.

להזמנת מקומות בוילה

וילה אמייזינג Amazing Villa

וילה אמייזינג באילת נמצאת מרחק הליכה מחוף קיסוסקי וחוף דקל. היא מעולה למשפחות וקבוצות גדולות, במיוחד אם אתם מחפשים מקום לחופשה של שתי משפחות יחד, ויכולה להכיל עד 14 אורחים. הוילה כוללת חמישה חדרי שינה, ובכולם מיטות זוגיות (כמו גם מיטת ספה בסלון).

חצר הוילה מפנקת במיוחד למשפחות וכוללת בריכה, שולחן סנוקר, פינות ישיבה,פינת ברביקיו ומרחב גדול בו הילדים יוכלו לשחק.

הוילה מאובזרת היטב וכוללת, בין היתר: טלוויזיה, מרפסת, ארון, מכונת כביסה, מייבש כביסה, מטבח מאובזר ומרווח, שני חדרי רחצה ועוד.

וילה אמייזינג מקבלת ציון מעולה ממשפחות, 9.4, בדירוג בתי נופש באילת למשפחות עם ילדים.

להזמנת מקומות בוילה

אילת ארט האוס

בית נופש יפהפה ומעולה באילת למשפחות בשכונת שחמון, במרחק הליכה מהחוף וממרכזי הקניות. בקרבת הבית תוכלו למצוא סופר, בית קפה, מכבסה ומאפיה. הבית כולל חמישה חדרי שינה ומתאים לעד עשרה אורחים. ברחבי הבית תוכלו ליהנות מעבודות אומנות יפהפיות. הבית כולל חצר נעימה, מטבח מאובזר היטב, שני חדרי רחצה, סלון נוח עם טלוויזיה, שולחן אוכל לארוחת ערב משפחתית באווירה ביתית ועוד.

אילת ארט האוס קיבל ציון של 9.3 בדירוגי צימרים מומלצים באילת למשפחה עם ילדים.

להזמנת מקומות בוילה

וילה דניאלה

וילה ענקית לאירוח באילת ל- 13 אורחים עם בריכה מעוצבת וגדולה ולצידה מיטות שיזוף ופינות ישיבה (מושלם לארוחות ערב בחוץ). למרות שיהיה קשה לעזוב את הוילה, אם בכל זאת תרצו לטייל באילת עם המשפחה, חוף קיסוסקי ממוקם במרחק הליכה.  בוילה יש ארבעה חדרי שינה ובכולם מיטות זוגיות ומיטה נוספת. הסלון והמטבח מרווחים וכוללים ספות נוחות ושולחן אוכל. המטבח גדול ומאובזר, ובאופן כללי הוילה מעוצבת בסגנון מודרני מרשים.

להזמנת מקומות בוילה

 

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל