מלונות הרצליה עם ילדים

הרצליה – מלונות מומלצים עם ילדים

הרצליה היא יעד פופולרי לחופשה בישראל עם ילדים ויש כמה וכמה מלונות טובים בהרצליה, אבל אם אתם מתכוונים להגיע לחופשה בהרצליה עם הילדים כדאי להזמין אחד מהמלונות שבכתבה זו, בה תמצאו מידע מפורט (כולל סרטי וידאו) על מלונות מומלצים בהרצליה למשפחות עם ילדים

הרשימה כוללת מלונות בהרצליה במיגוון רחב יחסית של מיקומים (מלונות בהרצליה על חוף הים ובמיקומים אחרים בעיר), רמות מחיר וסגנונות אירוח (ניתן גם למצוא כאן דירות נופש בהרצליה הכוללות מטבחים מאובזרים או מלונות סוויטות). המשותף לכל המלונות בהרצליה המופיעים ברשימה זו הוא מיקומים גבוהים במיוחד בדירוגי מלונות מומלצים בהרצליה עם ילדים, המתפרסמים באינטרנט ומתבססים על הצבעות של משפחות מרחבי הארץ והעולם שחזרו מחופשה משפחתית בהרצליה עם הילדים

חופשה בהרצליה – המלצות נוספות

השכרת רכב בהרצליה – השוואת מחירים וטיפים לנהג

מלונות מומלצים בהרצליה עם ילדים

הרודס הרצליה 

הרודס הרצליה, מלון מומלץ בהרצליה בדירוג 5 כוכבים מציע חופשה משפחתית הרצליה עם יתרון שלא תמצאו בין מלונות בהרצליה – הוא ממוקם על אי בים מול חוף הרצליה, חוויה יוצאת דופן לחופשה בישראל עבור משפחות עם ילדים. בנוסף, הוא מציע גינה, בריכה חיצונית, חדר כושר חניה חופשית ואינטרנט אלחוטי חינם. המלון זוכה לציון 8.3 בדירוגי מלונות מומלצים בהרצליה עם ילדים.

כל חדר אירוח כולל מיני בר, טלוויזיה במסך שטוח עם כבלים, רצפות פרקט ומיזוג אוויר. בחדר הרחצה הצמוד יש נעלי בית, חלוקי רחצה ומייבש שיער.

במסעדת המלון מגישים מנות מקומיות בסגנון ישראלי. בבר יגישו לכם משקאות צוננים איכותיים. האורחים יכולים להתרגע בטרקלין המשותף או בטראסת השמש. בדלפק הקבלה ניתן להזמין עיסויים.

מרכז הרצליה נמצא במרחק 6 קילומטרים מהמלון. שדה התעופה בן גוריון מרוחק 20 דקות נסיעה מהמלון.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן


ישרוטל פאבליקה 

ישרוטל פאבליקה, בית מלון בהרצליה שהושק בשנת 2017, מציע בריכה חיצונית עונתית, אינטרנט אלחוטי חינם ויחידות אירוח איכותיות. הוא ממוקם 900 מטרים מריף מועדון צלילה וגלישה ו-1.1 קילומטרים ממרינת הרצליה. חוף דבוש נמצא 1.1 קילומטרים ממקום האירוח ואילו קניון ארנה – 13 דקות הליכה ממנו.

חדרי המלון כוללים חדר רחצה פרטי וטלוויזיה עם מסך שטוח. מדי יום מוגש מזנון ארוחת בוקר. המלון זוכה לציון 9.0 בדירוגי מלונות מומלצים בהרצליה למשפחות עם ילדים.

ממתקני המלון ניתן למנות מרכז כושר, סאונה, מרכז עסקים ודלפק קבלה בו תקבלו טיפים על האזור ועל אטרקציות בהרצליה.

חוף השרון מרוחק 1.5 קילומטרים מהמקום, קניון שבעות הכוכבים – 18 דקות הליכה ממנו ונמל התעופה בן גוריון – 19 קילומטרים משם.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן


מלון בנג׳מין הרצליה

בנג’מין, מלון עסקים הממוקם בלב אזור התעשייה בהרצליה וקילומטר בודד מחוף הים, מציע לאורחי המלון מסעדה כשרה עם טראסה ואינטרנט אלחוטי חינם. כל חדר במלון כולל מיזוג אוויר, טלוויזיה במסך שטוח, כספת למחשב נישא, פינת ישיבה,  חדר רחצה צמוד עם מייבש שיער, מקלחת ומוצרי טיפוח בלא תשלום. המלון זוכה לציון 8.6 ברשימות בתי מלון מומלצים בהרצליה עם ילדים.

מדי יום מוגש מזנון ארוחת בוקר ישראלית. האורחים נהנים מהנחות במסעדות הסמוכות למלון, כמו גם במרכז הספא שבסמוך, הכולל סאונה ובריכת שחייה. המלון ניצב רק קילומטר מתחנת הרכבת הרצליה ומגישה לכביש המהיר לתל אביב ולחיפה. המרחק לתל-אביב הוא 12 קילומטרים מהמלון.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן


מלון בוטיק אורכידאה אוקיינוס 

אורכידאה אוקיינוס סוויטות, הוא מלון בוטיק בהרצליה המשקיף אל הים ומציע בריכת שחיה בעונת הקיץ (בין החודשים אפריל לאוקטובר) וגישה קלה לחוף הים. המלון זוכה לציון 8.8 בדירוגי מלונות מומלצים בהרצליה למשפחות עם ילדים.

בסוויטות המתאימות לחופשה משפחתית בהרצליה יש מתקני שירות עצמי, אינטרנט אלחוטי חינם, מיזוג אוויר וטלוויזיה. במלון מוגשת מדי יום ארוחת בוקר קונטיננטלית. המלון מציע גם חדר ישיבות ל-20 איש, בתיאום מראש.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן


הריץ-קרלטון הרצליה 

הריץ-קרלטון, הרצליה, בית מלון במרינה בהרצליה, מעל מרכז הקניות "ארנה", מציע חופשה בהרצליה למשפחות עם חדרים אלגנטיים, בריכת שחייה על הגג המשקיף לים, מרכז ספא ובריאות אינטרנט אלחוטי חינם ומבחר ברים ומסעדות במקום. בית המלון זוכה לציון 8.7 בביקורות על מלונות מומלצים בהרצליה עם ילדים.

כל חדר אירוח כולל מרפסת עם נוף לים התיכון, חדר רחצה נהדר משיש ובו מקלחת מופרדת עם קירות זכוכית ואמבט טבילה עמוק, טלוויזיה עם מסך שטוח, מיני בר, כספת, תחנת עגינה לאייפוד ומכונת קפה נספרסו. חלק מהחדרים כוללים סלון.

במלון תוכלו להתענג על מנות איכות במסעדת הרברט סמואל, המגישה מאכלים ים תיכוניים כשרים בסגנון אורבאני. הבר וטרקלין הלובי מציעים זמן רוגע לצד מנות קלות בליווי משקאות מרעננים ויצירתיים. במלון תמצאו גם בר-טרקלין בבריכת הגג, בו בוודאי תיהנו מקוקטיילים מעניינים ומקונספט אירוח ייחודי של מיני-מנות בסגנון ים תיכוני.

ממתקני בית המלון: חדר ישיבות, אולם נשפים, מכון כושר, סאונה יבשה וחמאם טורקי. אורחי המלון נהנים מפעילויות נופש שונות באתר או בסביבתו, לרבות שיט ביאכטה וגלישת רוח.

אזור התעשייה של הרצליה וחוף הרצליה מציעים שפע בתי קפה ומסעדות וממוקמים 5 דקות הליכה מהמלון. תל אביב מרוחקת 10 דקות נסיעה ממנו ואילו תחנה הרכבת הרצליה מרוחקת 2.8 קילומטרים מבית המלון.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן


מלון דירות אוקיינוס במרינה הרצליה

אוקיינוס, מלון דירות נופש, נמצא צעדים אחדים מהמרינה האקסקלוסיבית של הרצליה ומהחוף; הוא מציע סוויטות ממוזגות וגישה לאינטרנט אלחוטי חינם בכל שטחי המקום (כולל בחדרים). מלון הדירות זוכה לציון 9.0 בדירוג מלונות מומלצים בהרצליה למשפחות עם ילדים.

כל יחידה כוללת מטבחון מאובזר – יתרון משמעותי בהשוואה אל מלונות בהרצליה עבור משפחות – טלוויזיה מתקדמת וחדר רחצה ובו מייבש שיער ומוצרי טיפוח בלא תשלום.

במלון תיהנו ממתחם באוויר הפתוח עם טראסת שמש, בריכת שחייה וחניה ללא עלות. בריכת השחייה פתוחה בהתאם לעונה.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן


לנה דירת חוף 

"לנה דירת חוף" בהרצליה כוללת גישה לבריכה חיצונית ולגינה, כמו גם אינטרנט אלחוטי חינם. כל יחידת אירוח כוללת מערכת מיזוג וטלוויזיה עם מסך שטוח וחיבור כבלים. חלק מהיחידות כוללות מטבח מאובזר ובו מדיח כלים – עניין לא מובן מאליו בקרב מלונות בהרצליה אשר מהווה יתרון משמעותי למשפחות. גם טראסה זמינה בדירה.

מסעדת האתר מגישה מנות אירופאיות. מועדון ילדים זמין לאורחים. מועדון הגלישה והצלילה מרוחק 700 מטרים בלבד מהמקום, בעוד שחוף השרון נמצא 400 מטרים ממנו. שדה התעופה בן גוריון נמצא 20 קילומטרים מהמקום. דירת הנופש זוכה לציון 9.4 ברשימות מלונות מומלצים בהרצליה עם ילדים.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן


דירות רפאל 

דירות רפאל נמצאות צעדים בודדים מחוף הים של הרצליה. הן מציעות בריכות שחייה חיצונית (בעונה) ויחידות אירוח בשירות עצמי, עם נוף מרהיב לים. מלון הדירות זוכה לציון 8.8 בדירוגי מלונות מומלצים בהרצליה למשפחות עם ילדים.

הדירות ממוזגות וכל אחת מהן כוללת סלון עם טלוויזיה בלוויין עם מסך שטוח ופינת ישיבה, מטבחון או מטבח עם פינת אוכל, וחדר רחצה ובו מקלחת ומוצרי טיפוח חינם. בחלק מהיחידות תמצאו מכונת כביסה, מרפסת ומדיח כלים – יתרונות משמעותיים לעומת מלונות בהרצליה למשפחות. .

האורחים נהנים מהספא במלון, בריכת שחייה מקורה ומתחם בריאות. אינטרנט אלחוטי זמין חינם במקום. אזור הקניות הקרוב והמכולת ממוקמים 300 מטרים מהמלון. מגוון גדול של אפשרויות קולינאריות ממתין לכם באזור המלון.

צעדים ספורים ממקום האירוח עומדת תחנת אוטובוס עם קווים לאזורי הרצליה השונים. המקום מרוחק 1.7 קילומטרים ממרינה הרצליה ו-1.5 קילומטרים מקניון ארנה. תחנת הרכבת של הרצליה נמצאת 4 קילומטרים מהמקום, ואילו תל אביב – 17 קילומטרים ממנו.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן


דירת לאקשריוס עם נוף לחוף 

לאקשריוס היא דירת נופש בהרצליה בשירות עצמי ובאווירה יוקרתית,  המשקיפה לים וכוללת אינטרנט אלחוטי חינם, פינת אוכל, מטבח – יתרון משמעותי לעומת בתי מלון בהרצליה עבור משפחות עם ילדים – אינטרנט אלחוטי חינם, מגבות ומצעים ובריכה חיצונית עונתית. דירת הנופש זוכה לציון 9.4 בדירוגי מלונות מומלצים בהרצליה עם ילדים.

מבחר חנויות ומסעדות זמינות לכם בסמיכות למקום. הדירה ממוקמת 200 מטרים בלבד מחוף דבוש ו-750 מטרים מקניון ארנה. שדה התעופה הקרוב, ע"ש בן גוריון נמצא 34 קילומטרים מהמקום.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן


Lena's Luxury Apartment At Hotel 

לנה'ס לאקז'רי אפרטמנט, בית הארחה בהרצליה, מציע בריכת שחייה חיצונית (בעונה), טראסת שמש ואינטרנט אלחוטי חינם. בחלק מהיחידות תמצאו מטבח עם מיקרוגל – יתרון משמעותי לעומת מלונות בהרצליה לחופשה משפחתית. דירות הנופש זוכות לציון 9.7 בדירוגי מלונות מומלצים בהרצליה עם ילדים.

ניתן להסתייע בשירות השכרת רכב שבמקום. מועדון הגלישה והצלילה הקרוב נמצא 700 מטרים מהמקום. שדה התעופה בן גוריון מרוחק 20 קילומטרים ממנו.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן

הרצליה - מלונות מומלצים
דירוג הגולשים 5 (1 הצבעה)
Sending

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל