חיפה מלונות מומלצים עם משפחות

חיפה – בתי מלון מומלצים עם ילדים

מחפשים מלון טוב בחיפה? אם אתם מגיעים אל חיפה עם ילדים מומלץ להשתמש ברשימה זו, הכוללת מלונות מומלצים בחיפה למשפחות עם ילדים. כמובן, יש לא מעט מלונות טובים בחיפה אבל חלקם מיועדים לזוגות או לצעירים ולא כולם מומלצים למשפחות. ברשימה זו תמצאו רק מלונות בחיפה שזכו להמלצות מעולות ממשפחות ששהו בחופשה משפחתית בחיפה עם הילדים

הרשימה כוללת מיגוון רחב של בתי מלון בחיפה מבחינת סגנונות אירוח – כמו למשל מלונות דירות בחיפה או מלונות בוטיק בחיפה – וגם מבחינת רמות מחיר ומיקומים בחיפה, כאשר המשותף לכל בתי המלון הוא מיקומים גבוהים ברשימות מלונות מומלצים בחיפה עם ילדים המתפרסמות באינטרנט (באנגלית) ומבוססות על הצבעות של משפחות אחרי חופשה בחיפה עם ילדים

חופשה בחיפה – עוד המלצות קריאה

השכרת רכב בחיפה – השוואת מחירים והמלצות

הזמנת מוניות באינטרנט – השוואת מחירים 

מלונות מומלצים לחופשה בישראל עם ילדים

השכרת רכבים בישראל – המדריך המלא

מלונות מומלצים בחיפה עם ילדים

מלון מיראבל פלאזה חיפה בבעלות קבוצת מנו ספנות שוכן ברחוב יפה נוף

מלון מיראבל פלאזה חיפה שוכן ברחוב יפה נוף, על פסגת הר הכרמל, בלב חורש טבעי המעניק אווירה שקטה ושלווה, והנוף הנשקף ממנו מרהיב ועוצר נשימה. מתקני המלון מותאמים לחופשה בחיפה בכל ימות השנה, כולל בריכה מקורה ומחוממת לנופשים בחורף.

המיקום המרכזי של המלון במרכז הכרמל, מאפשר להגיע בקלות ובמהירות לשלל אטרקציות בחיפה, הנמצאות במרחק הליכה מהמלון, ביניהן: גן האם, טיילת לואי המפורסמת וגן הבהאים עוצר הנשימה. כמו כן, ניתן להגיע בנסיעה קצרה לאתרי תיירות נוספים בחיפה, כמו העיר התחתית, חופי הים ועוד.

במלון מיראבל פלאזה 100 חדרים מעוצבים ומאובזרים בקפידה, בסגנון אירופאי קלאסי עם טאץ' ים תיכוני. בכל החדרים יש מיני בר, מיזוג אוויר, כספת, פינת קפה, טלוויזיה בכבלים, טלפון, מייבש שיער וחדר רחצה יוקרתי עם אמבטיה. בכל רחבי המלון יש גישה חופשית לאינטרנט אלחוטי.

המלון בבעלות מנו הולידייס (מקבוצת מנו ספנות).

להזמנת חדרים ולמידע נוסף


מלון ביי קלאב – מלון בוטיק מרשת אטלס 

ביי קלאב, בית מלון מומלץ בחיפה, הוא מלון יוקרתי בדירוג 4 כוכבים, הניצב באמצע הדרך שבין מפרץ חיפה לפסגת הר הכרמל ומציע חדרים המשקיפים לגינה, טלוויזיה במסך שטוח ואינטרנט אלחוטי חינם. המקום מעוצב בהשראת עיירות נופש מפורסמות בים התיכון. המלון זוכה לציון 9.4 בדירוגי מלונות מומלצים בחיפה עם ילדים.

האורחים נהנים משירותי הסעות בלא תשלום לסיור מודרך בגנים הבהאיים.

חדרי המלון ממוזגים וכוללים מקררים – יתרון משמעותי לעומת מלונות בחיפה ברוב המיקרים עבור משפחות – וגם קומקום חשמלי, מוצרים להכנת שתייה חמה, פינת ישיבה וחדר רחצה צמוד ובו מקלחת או אמבטיה. חלק מהחדרים כוללים גם מרפסת.

מדי יום מוגשים מאכלי בוקר ישראליים בטרקלין רחב הידיים הנפתח לגן נאה עם מזרקת בריכה. הארוחה כוללת מוצרים מן החי, לחם ושתייה קרה. בימות השבוע ניתן ליהנות אחר הצהריים בטרקלין ממתאבנים ומשקאות, חינם אין-כסף. המוזיאון הלאומי הימי נמצא 500 מטרים מהמקום, ואילו שדה התעופה של חיפה ממוקם 12 קילומטרים מהמלון.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף


מלון גולדן קראון חיפה 

גולדן קראון חיפה, בית מלון בחיפה במרחק 2 קילומטרים מתיאטרון חיפה, מציע טרקלין משותף, בר, טראסה ואינטרנט אלחוטי חינם. המקום סמוך לאטרקציות ידועות בחיפה, כמו נמל חיפה והחוף השקט. המלון זוכה לציון 9.0 בדירוג מלונות מומלצים בחיפה למשפחות עם ילדים.

בכל חדר אירוח תמצאו חדר רחצה צמוד עם מוצרי טיפוח חינם ומקלחת, מכונת קפה, מערכת מיזוג וטלוויזיה עם מסך שטוח. חלק מהחדרים משקיפים לים. מדי יום מוגשת ארוחת בוקר. צוות הקבלה דובר עברית, ערבית, צרפתית ואנגלית. בית החולים רמב"ם ממוקם 1.3 קילומטרים מהמלון ואילו כיפת הזהב והגנים הבהאיים נמצאים 1.6 קילומטרים ממנו.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף


טמפלרס מלון בוטיק בחיפה

בוטיק טמפלרס, מלון בוטיק בחיפה במרכז המושבה הגרמנית, משקיף אל הגנים הבהאיים ומציע חדרים מפוארים ובעיצוב ייחודי. המלון זוכה לציון 8.2 ברשימות בתי מלון מומלצים בחיפה עם ילדים.

כל חדר מעוצב באופן אינדיבידואלי וכולל מיזוג אוויר, טלוויזיה עם מסך שטוח ואינטרנט אלחוטי חינם. חלק מהיחידות כוללות מרפסת, מטבחון ואמבט עיסוי או אמבט ספא. ארוחת בוקר (שאינה כשרה) מוגשת מדי יום בבית קפה הסמוך למלון. המלון שוכן במבנה היסטורי משנת 1872, עטור שבחים לאור עבודת השיפוץ המקצועית שבוצעה בו.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף


מלון בוטיק כרמלה 

בוטיק כרמלה, מלון בוטיק בחיפה השוכן בבניין משוחזר מ-1913, מציע חדרים ממוזגים עם טלוויזיה מתקדמת. חלק מהיחידות כוללות פינת ישיבה למנוחה בתומו של יום מתיש. בחדרים תמצאו גם מכונת קפה נספרסו, מייבש שיער ומוצרי טיפוח חינם. המלון זוכה לציון 8.3 בביקורות על מלונות מומלצים בחיפה עם ילדים.

דלפק הקבלה פעיל כל שעות היממה. ניתן לבחור מתוך מגוון אפשרויות ארוחת בוקר מתפריט, המוגשות באתר מדי יום, ולסעוד את לבכם במסעדת האתר או על הטראסה.

תיאטרון חיפה ממוקם 1.2 קילומטרים ממקום האירוח, בעוד שכיפת הזהב והגנים הבהאיים ניצבים רק 700 מטרים ממנו. נמל התעופה הקרוב, שדה התעופה בן גוריון, מרוחק 90 קילומטרים משם.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף


מלון לאונרדו פלאזה חיפה 

לאונרדו חיפה, מלון בחיפה השוכן על חופי הים התיכון, בסמיכות לחוף חיפה, כולל חניה בלא תשלום, אינטרנט אלחוטי חינם, מטבח גורמה ובריכה מקורה. הסוויטות האלגנטיות והמרשימות בגודלן משקיפות אל חוף הכרמל. בית המלון זוכה לציון 9.0 בדירוג מלונות מומלצים בחיפה למשפחות עם ילדים.

כל סוויטה במלון כוללת ריהוט מודרני וטרקלין נוח; בכל אחת תמצאו מערכת מיזוג וטלוויזיה מתקדמת עם חיבור לכבלים. מהחדרים ניתן לבצע שיחות טלפון בינלאומיות חינם ל-60 ארצות סביב העולם. גגה של בריכת השחייה המקורה נפתח במהלך עונת הקיץ. ניתן לתאם סיורים מודרכים בחיפה לימי שבת, כאשר בימי שישי מתנהלים סיורים במושבה הגרמנית, בסמוך לואדי ניסנאס. עבור אורחי המלון נערכים הסיורים ללא תשלום (בכפוף לזמינות).

המלון ממוקם בקרבת מרכז העסקים מת"מ ו-1.5 קילומטרים מתחנת הרכבת של חיפה. מוקדי התיירות הפופולאריים של האזורים ניצבים במרחק הקטן מ-10 דקות נסיעה מהמקום. אצטדיון סמי עופר מרוחק 2 קילומטרים משם.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף


מלון דירות מעוצבות 1926 

1926, מלון דירות בחיפה, מציע חופשה בחיפה ביחידות סטודיו ממוזגות ומעוצבות הכוללות אינטרנט אלחוטי חינם וטלוויזיה עם מסך שטוח וחיבור ללוויין. המלון ממוקם בסמוך לכרמלית ו-5 דקות הליכה בלבד מהנמל של חיפה. בית המלון זוכה לציון 8.2 בהמלצות על מלונות בחיפה למשפחות עם ילדים.

כל דירת סטודיו כוללת מטבחון עם מיקרוגל ומקרר – יתרון משמעותי למשפחות לעומת מלונות בחיפה ברוב המיקרים – ופינת ישיבה עם ספה, ומעוצבת בסגנון מודרני. ברובן יש מרפסת.

המלון כולל שני אגפים נפרדים, כאשר אחד מהם כולל את דירות הסטודיו סופריור ומעלית. המלון מוקף בפאבים ובתי קפה ונמצא רק 500 מטרים מתחנת רכבת "חיפה – מרכז השמונה". החוף ובית החולים רמב"ם נמצאים 5 דקות נסיעה מהמקום. ארוחת בוקר זמינה מדי יום (מלבד שבת) בבית קפה סמוך.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף


מלון קולוני 

קולוני, מלון בוטיק בחיפה במושבה הגרמנית בדירוג 4 כוכבים, מציע טראסת גג, אזור שיזוף וגן שקט. המלון זוכה לציון 9.6 בדירוגי בתי מלון מומלצים בחיפה למשפחות עם ילדים.

כל חדר אירוח כולל טלוויזיה משוכללת, אמצעים להכנת שתייה חמה ואינטרנט אלחוטי חינם. המלון הקטן משלב בין מתקנים מודרניים לרכיבים ארכיטקטוניים אורגינאליים; הוא שוכן בבניין בן למעלה ממאה שנים.

המלון ניצב קילומטר בודד מכיפת הזהב והגנים הבהאיים (המהווים אתרי מורשת עולמית מטעם אונסק"ו). בסמוך למלון תגלו מבחר מעניין של בתי קפה, חנויות ומסעדות. חניה ציבורית זמינה בסמוך ללא תשלום.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף


לבונטין 14 

לבונטין 14, מלון דירות במרכז חיפה, ממוקם 10 דקות הליכה בלבד מהגנים הבהאיים ומרחק דומה מהמושבה הגרמנית עתירת המסעדות והחנויות; הוא מציע יחידות סטודיו מודרניות עם אינטרנט אלחוטי בחינם. המלון זוכה לציון 8.2 בהמלצות על מלונות מומלצים בחיפה עם ילדים.

כל יחידת סטודיו כוללת מיזוג, מטבחון מאובזר במלואו – יתרון משמעותי למשפחות המגיעות אל חיפה עם ילדים שלא תמצאו בקרב מלונות בחיפה בד"כ, חדר רחצה צמוד עם מקלחת ופינת ישיבה הכוללת טלוויזיה במסך שטוח וחיבור לכבלים.

תחנת אוטובוס עירונית ניצבת 5 דקות הליכה מהמלון. בסמוך ניתן למצוא חנויות ומרכז קניות צנוע. החוף הקרוב מרוחק 10 דקות נסיעה מהמקום. ארוחת בוקר קונטיננטלית מוגשת מדי יום על מגש בחדרכם. המוזיאון הלאומי למדע נמצא 850 מטרים מהמלון ואילו שדה התעופה חיפה מרוחק 9 קילומטרים ממנו.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף


מלון דיאנה Diana Hotel 

דיאנה, בית מלון במרכז חיפה – 1.5 קילומטרים מהתיאטרון העירוני ו-800 מטרים מנמל חיפה, מציע חופשה משפחתית בחיפה ביחידות אירוח ובהן טלוויזיה עם מסך שטוח וחיבור לכבלים, מטבח עם קומקום, כיריים ומקרר ומיקרוגל – יתרון חשוב לעומת מלונות בחיפה למשפחות – וחדר רחצה צמוד עם מקלחת. בחלק מהיחידות יש מרפסת ו/או פינת אוכל. בית המלון זוכה לציון 8.9 ברשימת מלונות מומלצים בחיפה עם ילדים.

המוזיאון הלאומי למדע נמצא קילומטר אחד מהמלון ואילו הגנים הבהאיים – 1.3 קילומטרים ממנו. תחנת רכבת "מרכז השמונה" ניצבת 5 דקות הליכה משם.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף

בית אשכול חיפה – וילה עם נוף לים

וילה מדהימה עם שלוש קומות וחמישה חדרי שינה בחיפה. קומת הקרקע כוללת סלון מרווח עם טלוויזיה, מטבח מאובזר ומכונת כביסה. הקומה השנייה כוללת שלושה חדרי שינה (בשניים מהם יש שירותים פרטיים), והקומה העליונה כוללת חדר שינה נוסף עם שירותים ומרפסת עם נוף לים ולעיר. הוילה ממוקמת בשכונה שקטה אך קרובה לחופים ולמרכזי הקניות. בית נופש זה קיבל ציון של 8.3 בדירוג מקומות לינה בחיפה למשפחות עם ילדים.

להזמנת מקומות בוילה

חיפה - בתי מלון מומלצים
דירוג הגולשים 5 (2 הצבעות)
Sending

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל