בתי מלון עם ילדים בגנב

בתי המלון הטובים ביותר בנגב למשפחות

מתכננים חופשה בנגב עם הילדים ורוצים למצוא מקום לינה בדרום למשפחה שבו כולם ירגישו בנוח? אין הרבה מלונות טובים בנגב ולא כל בית מלון בנגב מומלץ למשפחה, אך בהחלט יש אפשרויות מעולות ללינה בנגב למשפחות עם ילדים שיבטיחו לכם חופשה מעולה. ריכזנו רבים מהם בכתבה הבאה

למרות שטחו העצום של הנגב התיירות בו לא היתה מפותחת ורק לאחרונה מתחילים לצוץ יותר בתי מלון בנגב ופתרונות לינה. אך עדיין, תעשיית המלונות בנגב כלל איננה מפותחת, וחלק ממלונות היוקרה החדשים בנגב (כמו למשל מלון היוקרה החדש דרים איילנד בחמי יואב) מיועדים למבוגרים בלבד ולא יתאימו למשפחות שמתכננות טיול בנגב עם הילדים כולל לינה בדרום. בד"כ, פתרונות לינה בנגב מתחלקים ל – 6 סוגים עיקריים –

מלונות במצפה רמון – במובנים רבים, מצפה רמון הפכה בשנים האחרונות לבירת התיירות של הנגב, עם מיגוון רחב של פתרונות לינה בנגב המתאימים לכל קהל – למטייל הבודד, למשפחות שמתכננות חופשה בנגב עם הילדים ואפילו לאוליגרכים וטייקונים. בנוסף, מצפה רמון מציעה שלל אטרקציות למטייל, החל ממכתש רמון המהווה אולי את האטרקציה התיירותית הכי פופולרית בדרום ועד לעדרי היעלים ברחובות העיר, וגם מיקום בעומק הנגב, על ציר התנועה בין אילת למרכז הארץ

דירות נופש בדרום – בשנים האחרונות דירות נופש להשכרה לטווח קצר בסגנון איירביאנבי הפכו לפופולריות בישראל. אין עדיין היצע גדול של דירות נופש להשכרה לילה בנגב אבל בהחלט ניתן למצוא דירות השכרה לנופש בבאר שבע, מצפה רמון, ערד ויישובים נוספים בדרום

מלונות בים המלח  – ים המלח נתפס כיעד לחופשה בפני עצמו וברוב המיקרים המתכננים נופש במלונות ים המלח נשארים באיזור המלון, אבל מלונות בים המלח בהחלט יכולים לשמש גם כבסיס יציאה לטיול בנגב ובערבה ומציעים אירוח למשפחות בדרום ברמה גבוהה יחסית

חאנים בנגב – חאנים ואורחאנים למיניהם פזורים ברחבי הנגב, בד"כ במיקומים מבודדים, ומציעים לינה בנגב בתנאים בסיסיים מאוד – לפעמים בבקתות ולפעמים בתנאי קמפינג באוהלים, ולא תמיד יתאימו למשפחות שמתכננות חופשה עם ילדים ונזקקות לרמת איבזור קצת יותר גבוהה

צימרים בערד ובמושבים השונים – צימרים בנגב עדיין אינם תופעה נפוצה אבל ניתן למצוא צימרים טובים בנגב גם בערד וגם במצפה רמון וביישובים הכפריים השונים, בייחוד באיזור ים המלח או הערבה

בתי מלון באילת – אילת אמנם איננה נחשבת חלק מהנגב ובד"כ חופשה באילת עם הילדים היא עניין נפרד שלא תירצו לשלב עם טיול בנגב. הדבר גם איננו נוח כ"כ אך בהחלט אפשרי, בעיקר אם אתם מעוניינים למקד את הטיול שלכם באיזור הערבה

חופשה בנגב – עוד המלצות למטייל

השכרת רכב בישראל – השוואת מחירים וטיפים חשובים

מלונות מומלצים בנגב למשפחות עם ילדים

וילה מיצפוש פרמיום 

וילה מיצפוש פרמיום היא וילת אירוח במצפה רמון בדירוג 4 כוכבים. במקום יש בריכה פרטית, מרפסת עם נוף לבריכה, אינטרנט אלחוטי חינם וחנייה פרטית לאורחי המקום. הוילה זוכה לציון 9.9 בדירוגי מלונות מומלצים בנגב למשפחות עם ילדים.

בווילה תמצאו 6 חדרי שינה, מטבח עם מיקרוגל ומדיח כלים – יתרון משמעותי לעומת בתי מלון בנגב במיקרים רבים – מכונת כביסה, 4 חדרי רחצה וטלוויזיית LCD עם ערוצי לוויין. מדי בוקר מוגשת במקום ארוחת בוקר צמחונית.

תוכלו להתרווח לכם בגינה או בטראסה, לשחות בבריכת השחייה ולצאת לטיולי הליכה. מבחינת השילוב בין איכות המגורים לבין המקום הנדרש למשפחות גדולות היוצאות לחופשה משפחתית בנגב, זהו אחד מפתרונות הלינה הכי מומלצים בנגב.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן 

מלון בראשית מקבוצת מלונות היוקרה של ישרוטל 

בראשית, בית מלון במצפה רמון בדירוג 5 כוכבים מקבוצת מלונות היוקרה ישרוטל, בנוי על צוק בשוליים של מכתש רמון. המלון כולל קירות אבן אופייניים וניתן לנפוש בו בחדרים מפוארים הכוללים מרפסות עם נופים פנוראמיים.

בכל חדר תוכלו ליהנות מאינטרנט אלחוטי חינם, טלוויזיית LCD, פינת ישיבה ומכונת קפה. ניתן לשכור במלון סגווי ואופניים. מסעדות המלון מעוצבת עם חלונות זכוכית גדולים ומציעה נוף מרהיב של הסביבה. המלון מפעיל גם בריכה חיצונית בקיץ ומרכז בריאות. חניה פרטית זמינה לאורחים ללא תשלום.

המלון זוכה לציון 9.6 בדירוג מלונות מומלצים בנגב עם ילדים, אך דירוג זה נובע בעיקר מרמתו הגבוהה של המלון, שנחשב למלון הכי טוב בדרום, ולא מהתאמתו למשפחות. רוב החדרים במלון מתאימים לזוגות בלבד וכדי ללון בו עם ילדים תידרשו לשכור חדרים גדולים יותר או וילות פרטיות הזמינות במלון – במחירים גבוהים.

המלון מרוחק 22 קילומטרים מהאתר הארכיאולוגי עבדת, ואילו שדה בוקר ממוקמת 30 דקות נסיעה ממנו. שני חדרים במלון מתאימים לאורחים מוגבלי ניידות.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן 

דירת 3 חדרי שינה בבאר שבע

דירת 3 חדרי שינה יפהפייה בדירוג 3 כוכבים לאירוח בבאר שבע, במרחק 3.8 קילומטרים מאוניברסיטת בו גוריון ומבית החולים סורוקה, היא יחידת אירוח בב"ש, ממוזגת הכוללת מרפסת, מטבח עם מקרר ומיקרוגל, שלושה חדרי רחצה, אינטרנט אלחוטי חינם, טלוויזיה שטוחת מסך. דירת הנופש זוכה לציון 8.5 ברשימות מלונות מומלצים בנגב עם ילדים.

במקרה הצורך, המקום מציע שירות הסעה בתשלום אל/מנמל התעופה בן גוריון, הנמצא במרחק 95 קילומטרים מהמקום.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן

וילה  900 מטר – 900Heights 

וילה בגובה 900 מ', היא יחידת אירוח במצפה רמון בדירוג 5 כוכבים הכוללת גינה, אינטרנט אלחוטי חינם, מיזוג אוויר, דלפק קבלה הפעיל סביב השעון ושירות חדרים – כל זאת במצפה רמון ובמרחק 37 קילומטרים משדה בוקר. וילת הנופש זוכה לציון 8.3 בביקורות על בתי מלון בנגב למשפחות עם ילדים.

בווילה יש נגן DVD, מטבח עם תנור, מקרר ומיקרוגל, פינת אוכל, סלון ופינת ישיבה, טלוויזיה שטוחת מסך עם חיבור ללוויין, שלושה חדרי רחצה כולל אמבט עיסוי ואמבטיה ו-4 חדרי שינה.

במקום מתוחזקים מתקני שעשועים לילדים, כמו גם מתקני ברביקיו. אורחים נהנים מטיולי הליכה ורכיבה על אופניים בסביבה.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן

"הדירה המהודרת של דוד" בערד

הדירה המהודרת של דוד היא דירת אירוח בערד בעלת דירוג 3 כוכבים; היא הוקמה בשנת 2016 ומאפשרת אירוח ממוזג עם אינטרנט אלחוטי חינם. הדירה זוכה לציון 9.7 ברשימות מלונות מומלצים בנגב למשפחה עם ילדים.

בדירה שני חדרי שינה, טלוויזיה שטוחת מסך עם חיבור לוויין, מכונת כביסה, מטבח עם מקרר ומיקרוגל – עניין לא מובן מאליו בין מלונות בנגב – וחדר רחצה צמוד עם מקלחת.

מדי יום מוגשת ארוחת בוקר אמריקאית או קונטיננטלית. עין בוקק נמצא במרחק 32 קילומטרים מהמקום ואילו באר שבע – 46 קילומטרים ממנו.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן

וילה תהילת המדבר 

וילה תהילת המדבר, וילת נופש במצפה רמון להשכרה לטווח קצר בדירוג 4 כוכבים, כוללת בריכת שחיה חיצונית, טראסה, מתקני ברביקיו, נוף לבריכה, אינטרנט אלחוטי חינם ומיזוג אוויר. הוילה זוכה לציון 8.9 בדירוגי מקומות לינה מומלצים בנגב למשפחות עם ילדים.

בווילה תמצאו 5 חדרי שינה, טלוויזיית LCD עם ערוצי לוויין, מטבח מאובזר עם מיקרוגל ומדיח כלים – עניין לא מובן מאליו בהשוואה אל בתי מלון בנגב ויתרון חשוב למשפחות – שלושה חדרי רחצה ומכונת כביסה. המקום מרוחק 36 קילומטרים משדה בוקר.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן 

בית הארחה "זריחת המדבר" – Desert Sunrise 

"זריחת המדבר", בית הארחה במצפה רמון בדירוג 3 כוכבים, מציע יחידות אירוח וגישה לאמבט עיסוי. המלון זוכה לציון 8.3 בביקורות על מלונות מומלצים בנגב עם ילדים.

כל יחידה כוללת מיזוג אוויר, רצפת אריחים, חדר רחצה צמוד, טלוויזיית LCD, אינטרנט אלחוטי חינם, סלון, מטבחון מאובזר, ארון בגדים, מרפסת עם נוף הררי ופינת ישיבה ואוכל. יש גם טראסה.

שדה בוקר מרוחק 36 קילומטרים מהמקום.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן 

בית נופש ארמונות מואב בערד

ארמונות מואב, בית נופש בערד בדירוג 3 כוכבים, מציע למשפחות המתכננות טיול בנגב עם הילדים יחידות אירוח עם מיזוג אוויר, אינטרנט אלחוטי חינם וגן עם בריכת שחייה. בכל יחידת אירוח יש סלון, מטבח עם מקרר ומיקרוגל, פינת ישיבה/אוכל, מכונת כביסה וחדר רחצה צמוד עם מקלחת ואמבטיה.

מדי יום ישנה אפשרות לקבל ארוחת בוקר על-פי תפריט או ארוחת בוקר קונטיננטלית. המקום מתחזק מתקני שעשועים לילדים, טראסת שמש ומתקני ברביקיו לשימושכם החופשי.

המקום נמצא 33 קילומטרים מעין בוקק ו-47 קילומטרים מבאר שבע.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן

דירת ספיר

ספיר, דירת אירוח בדירוג 3 כוכבים הממוקמת ביישוב ספיר בערבה, מציעה אינטרנט אלחוטי חינם, מערכת מיזוג וגן עם טראסה. יש בה גם מטבח עם קומקום, טוסטר, כיריים ומקרר, והיא מתאימה למשפחות המתכננות חופשה בנגב עם הילדים.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן

דירת המדבר של אהרן עם נוף

"דירת המדבר של אהרן עם נוף" היא מקום אירוח במצפה רמון בדירוג 3 כוכבים. הדירה זוכה לציון 8.2 בדירוגי בתי מלון מומלצים בנגב למשפחה עם ילדים.

הדירה מציעה נוף של מצפה רמון, אינטרנט אלחוטי חינם, שני חדרי שינה, טלוויזיית LCD, מטבח מאובזר עם מיקרוגל ומדיח, חדר רחצה עם מקלחת ומכונת כביסה.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן 

בית הארחה שלווה במדבר – Desert Peace

שלווה במדבר, בית הארחה במצפה רמון, מציע גינה, פטיו עם נוף לגינה ואינטרנט אלחוטי חינם, במרחק 36 קילומטרים משדה בוקר.

מלבד זאת, תמצאו בכל חדר אירוח גם מערכת מיזוג, פינת ישיבה, מטבחון, פינת אוכל, טלוויזיית LCD עם ערוצי לוויין, מיקרוגל וחדר רחצה צמוד עם מקלחת ומוצרי טיפוח חינם. המקום זוכה לציון 9.2 ברשימת בתי מלון מומלצים בנגב למשפחה עם ילדים.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן 

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל