מלונות מומלצים במצפה רמון

מתכננים חופשה בנגב ומחפשים מלון מומלץ במצפה רמון? בכתבה זו ריכזנו עבורכם מלונות מומלצים במצפה רמון אשר זוכים לביקורות מצויינות בדירוגי מלונות במצפה רמון ומספקים אלטרנטיבות מעניינות ומשתלמות בהשוואה אל מלון בראשית הידוע, במיוחד עבור משפחות המגיעות אל מצפה רמון עם ילדים

חופשה במצפה רמון היא הזדמנות להתחבר למדבר ולטבע. מצפה רמון מתאפיינת באווירה זרוקה, צעירה ולא רשמית וגם בין מלונות במצפה רמון רבים מהם מפתיעים ומאוד שונים מאשר מלונות בישראל בד"כ – כמו למשל מלון אקולוגי ללא חשמל, סוויטות אירוח למשפחות בלב שמורת טבע, ועוד.

בכתבה זו תמצאו מלונות במצפה רמון – כולל דירות אירוח, צימרים ואכסניות – אשר זכו לציונים גבוהים בדירוג בינלאומי של מלונות מומלצים במצפה רמון למשפחות עם ילדים, אשר פורסם באינטרנט באנגלית ומתבסס על הצבעות של משפחות אשר חזרו מחופשה במצפה רמון

חופשה במצפה רמון – עוד באותו נושא:

מלונות מומלצים בנגב למשפחות עם ילדים

השכרת רכב בישראל – השוואת מחירים ומידע חשוב

מה לעשות במצפה רמון עם ילדים – המלצות

צאו לטיול על שפת מכתש רמון על "טיילת אלברט" – הטיילת של מכתש רמון הכוללת גם את פארק הפסלים.

בקרו בחוות האלפקות – הזדמנות נדירה לראות לאמות ואלפקות (ילדים קטנים יכולים גם לרכב על האלפקות) ועוד שלל בעלי חיים – חמורים, סוסים, עיזים, כבשים ועוד.

טיילו ושבו לאכול ברובע האמנים של מצפה רמון – רובע דרכי הבשמים – בו שפע של פינות קסומות, חנויות מעניינות, סדנאות למשפחות, גלריות, חנויות אמנות ועוד.

בקרו במרכז המבקרים של מצפה רמון – מקום בו ילדים יכולים ללמוד הרבה יותר גם על המדבר, חיות המדבר והתהליכים הייחודיים שיצרו את מכתש רמון, וגם על אילן רמון ז"ל ומסעו לחלל כאסטרונאוט הישראלי הראשון.

צאו לטיול ברכב בתוך המכתש עצמו – עצרו באתר "אבן רוח מים" בו ישנם חולות צבעוניים בשלל צבעים מרהיבים וסלעי מדבר מיוחדים

פיגשו עדרי יעלים מהמדבר – הם מטיילים ממש בתוך העיר, גם בגני השעשועים לילדים וגם על טיילת אלברט.

טפסו אל הר הגמל – הטיפוס לא ארוך וניתן להשקיף ממנו אל מכתש רמון כולו

סנפלינג במכתש רמון – עם מדריך מוסמך בלבד

לינה במצפה רמון – המלצות הגולשים


מלון בראשית 

בראשית, מלון במצפה רמון בדירוג 5 כוכבים מקבוצת מלונות היוקרה ישרוטל, ממוקם על צוק בשולי מכתש רמון. זהו מלון יוקרה בסטנדרט בינלאומי, הכולל קירות אבן ייחודיים וחדרים מפוארים הכוללים מרפסות עם נופים מדהימים של מכתש רמון. מסעדת המלון מעוצבת עם חלונות זכוכית גדולים ומציעה נוף מרהיב של המדבר.

המלון כולל גם בריכה חיצונית בקיץ ומרכז בריאות. חניה פרטית זמינה לאורחים ללא תשלום. ניתן לשכור במלון סגווי ואופניים.

בכל חדר תמצאו אינטרנט אלחוטי חינם, טלוויזיית LCD, פינת ישיבה ומכונת קפה. המלון זוכה לציון 9.6 בדירוג מלונות מומלצים במצפה רמון עם ילדים, אך רוב החדרים בו מתאימים לזוגות ולא למשפחות והוא איננו ידידותי במיוחד למשפחות ספציפית כך שציון זה נובע בעיקר מהרמה הגבוהה של בית המלון, שנחשב למלון הכי טוב בנגב, ולא מכך שהוא ידידותי למשפחות במיוחד. כדי ללון בו עם ילדים תידרשו לשכור חדרים גדולים יותר או וילות פרטיות הזמינות במלון – במחירים לא זולים כלל. שני חדרים במלון מתאימים לאורחים עם מוגבלות בניידות.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן 

וילה מיצפוש פרמיום 

וילה מיצפוש פרמיום היא וילת נופש במצפה רמון בדירוג 4 כוכבים. בוילה יש בריכה פרטית, מרפסת עם נוף לבריכה, אינטרנט אלחוטי חינם וחנייה פרטית לאורחי המקום. הוילה זוכה לציון 9.9 בדירוגי מלונות מומלצים במצפה רמון למשפחות עם ילדים.

בווילה תמצאו 6 חדרי שינה, מטבח עם מיקרוגל ומדיח כלים – יתרון משמעותי לעומת מלונות במצפה רמון בד"כ – מכונת כביסה, 4 חדרי רחצה וטלוויזיית LCD עם ערוצי לוויין. מדי בוקר מוגשת במקום ארוחת בוקר צמחונית.

תוכלו ליהנות בגינה או בטראסה, לשחות בבריכת השחייה ולצאת לטיולים רגליים. עבור משפחות גדולות, הוילה היא אחד מפתרונות הלינה הכי מומלצים במצפה רמון.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן 

רילקס במדבר 

רילקס במדבר, צימר במצפה רמון, כולל מרפסת מקורה, גישה למטבחון מאובזר – יתרון משמעותי עבור משפחות המתכננות חופשה במצפה רמון – ומרפסת מקורה עם מתקני ברביקיו. במקום יש גם חדר רחצה צמוד עם מקלחת וטלוויזיה עם מסך שטוח וערוצי כבלים.

תוכלו לנוח בשלווה והרוגע שבגינה ואילו מפעיל המקום יוכל לארגן עבורכם סיורי מדבר מודרכים. קיבוץ שדה בוקר נמצא 29 קילומטרים מהמקום.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן

"ארבעה צימרים" במצפה רמון

"ארבעה צימרים" שבמצפה רמון מציע אירוח עם מערכת מיזוג, אינטרנט אלחוטי חינם, חנייה ציבורית בלא תשלום וטראסת שמש משותפת. המקום זוכה לציון 8.8 בדירוגי מלונות מומלצים במצפה רמון למשפחות עם ילדים.

בכל יחידה יש מרפסת המשקיפה לגן, חדר רחצה פרטי עם מוצרי טיפוח חינם, מכונת כביסה וטלוויזיה בלוויין עם מסך שטוח. טרקלין משותף זמין לרשות האורחים. ניתן לסעוד בפינת האוכל החיצונית או המקורה. תחנת האוטובוס הסמוכה ממוקמת 150 מטרים מהמקום.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן

וילה תהילת המדבר 

וילה תהילת המדבר, וילת אירוח במצפה רמון להשכרה לטווח קצר בדירוג 4 כוכבים, כוללת בריכת שחיה חיצונית, טראסה, מתקני ברביקיו, אינטרנט אלחוטי חינם ומיזוג אוויר.

הוילה זוכה לציון 8.9 בדירוגי מקומות לינה מומלצים במצפה רמון למשפחה עם ילדים. בווילה תמצאו 5 חדרי שינה, טלוויזיית LCD עם ערוצי לוויין, מטבח מאובזר עם מיקרוגל ומדיח כלים – עניין לא מובן מאליו בהשוואה אל בתי מלון במצפה רמון ויתרון חשוב למשפחות – שלושה חדרי רחצה ומכונת כביסה.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן 

דירת מון אנד סאן (דירת ירח ושמש)

דירת ירח ושמש שבמצפה רמון מציעה יחידות אירוח עם אינטרנט אלחוטי חינם, פינת ישיבה, מרפסת, מטבח עם מקרר, טוסטר, כיריים, מכונת קפה ומיקרוגל – יתרון משמעותי לעומת מלונות במצפה רמון עבור משפחות – טראסת שמש, מתקני ברביקיו וכן חדר רחצה צמוד עם מקלחת או אמבטיה.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן

אכסניית אנ"א מצפה רמון 

אכסניית אנ"א, אכסניה מומלצת במצפה רמון השוכנת על רכסו הצפוני של המכתש, במעמקי מדבר הנגב, מציעה יחידות אירוח או חדרי מעונות ממוזגים. האכסנייה זוכה לציון 9.1 בדירוגי מלונות מומלצים במצפה רמון למשפחות עם ילדים.

כל חדר אירוח מעוצב בגווני מדבר בהירים וכולל טלוויזיה עם ערוצי לוויין, רצפת אריחים וריהוט מודרני. כל יחידה כולל חדר רחצה צמוד עם מקלחת ואילו עבור חדרי המעונות מוקצה חדר רחצה משותף. עבור אורחים עם מוגבלויות מוקצים חדרים מותאמים.

מדי יום מוגשת במקום ארוחת בוקר ישראלית הכוללת סלט, ביצים ומגוון משקאות חמים. האכסניה מציעה מארזי ארוחות צהריים שניתן לקרחת איתכם ליום של טיול במצפה רמון ויש בה גם מכונות אוטומטיות לממכר שתייה וחטיפים.

ניתן לארגן סיורי ג'יפים במכתש רמון בדלפק הקבלה. האכסניה נמצאת במרכז מצפה רמון, בסמוך לבריכת שחייה וחנויות. חניה זמינה באתר ללא תשלום.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן

חץ בשקט 

חץ בשקט, בית מלון מומלץ במצפה רמון הוא מלון ידידותי לסביבה, ממוקם 15 דקות של הליכה מהמכתש וניצב 900 מטרים מעל פני הים. הוא מציע אוהלים פרטיים ואוהלים משותפים במדבר – 1.3 קילומטרים ממרכז מצפה רמון. בית המלון זוכה לציון 9.1 בדירוג מלונות מומלצים במצפה רמון עם ילדים.

אורחים נהנים ממגוון פעילויות בסביבה או במקום עצמו, כולל קליעה בחץ וקשת, רכיבה על אופניים וטיולי ג'יפים. ניתן ליהנות מסדנאות שונות במקום, בעבור תוספת תשלום, כדוגמת שיעורי שירה ומדיטציית יוגה.

שימו לב: המקום אינו מספק חשמל ואילו אור מסופק באזורים הציבוריים, על-ידי מנורות סולאריות.

כל אוהל כולל מזרונים. חדר רחצה משותף עומד לרשות האורחים. ישנו גם מטבח משותף מאובזר כהלכה עם אמצעים להכנת שתייה חמה חינם, כמו גם טרקלין רגיעה משותף. בבונגלוס יש מצעים.

במרכז מצפה רמון הסמוך יש חנות מכולת וחנויות המציעות מגוון נרחב של מנות. גם מתקני ברביקיו זמינים במקום.

תחנת האוטובוס הקרובה ממוקמת 2 קילומטרים ממקום האירוח ואילו באר שבע ניצבת 85 קילומטרים משם.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן

סוויטות רמון רשת מלונות סמארט הוטלס 

סוויטות רמון ממוקם במצפה שעל קצהו הצפוני של המכתש. המלון מספק אירוח נוח בסוויטות הכוללות מטבחון – יתרון משמעותי עבור משפחות בהשוואה אל מלונות במצפה רמון בד"כ – ואינטרנט אלחוטי חינם. המלון זוכה לציון 8.7 ברשימות בתי מלון מומלצים במצפה רמון למשפחות עם ילדים.

החדרים מרווחים וממוזגים; הם משתרעים על 3 קומות וכל אחד מהם כולל מתקנים להכנת שתייה חמה וטלוויזיה משוכללת עם ערוצי כבלים.

במלון ניתן להשתמש במחשב נישא ללא תשלום, כולל גישה חופשית לאינטרנט אלחוטי בכל שטחי המקום. גם חניה זמינה במלון ללא תשלום.

שמורת טבע "רמון" מקיפה את המקום וניתן לבקר בה גם ברכיבת על אופניים שניתן לשאול מהמלון, ללא תשלום. באר שבע מרוחקת שעת נסיעה בודדת.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן

מצפה רמון - מלונות מומלצים
דירוג הגולשים 5 (2 הצבעות)
Sending

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל