מלונות מומלצים בטבריה עם משפחה

טבריה – מלונות מומלצים עם ילדים

מתכננים חופשה בטבריה עם הילדים? יש כמה וכמה מלונות טובים בטבריה אם כי לא כל בית מלון בטבריה נחשב מומלץ, ויש גם מלונות מומלצים בטבריה אשר מיועדים בעיקר לזוגות או לצעירים ולא מתאימים למשפחות אשר מגיעות אל טבריה עם ילדים. בכתבה זו תמצאו מידע (כולל וידאו) על מלונות מומלצים בטבריה עם ילדים

בכתבה זו תמצאו מידע והמלצות על בתי מלון בטבריה במיגוון רחב של מיקומים בטבריה (מלונות על שפת הכינרת או במרכז טבריה), רמות מחיר, סגנונות אירוח – החל ממלונות פאר ועד דירות נופש בטבריה עם מטבח לבישול – ועוד, כאשר המשותף לכל בתי המלון הוא דירוגים גבוהים ברשימת מלונות מומלצים בטבריה למשפחות עם ילדים המתפרסמת באינטרנט (באנגלית) ומבוססת על הצבעות של משפחות ששהו בחופשה בטבריה עם הילדים

חופשה בטבריה – המלצות נוספות

השכרת רכב בטבריה – השוואת מחירים והמלצות חשובות

מלונות מומלצים בטבריה עם ילדים

רימונים גלי כינרת 

מלון רימונים גלי כנרת נמצא על חוף הכינרת במיקום אידיאלי ומשקיף על רמת הגולן. יש במקום היצע נרחב של מתקני ספא. על פני למעלה מ-600 מ"ר, הספא כולל 13 חדרי טיפולים, חדר כושר, חמאם ובריכה. אורחי רימונים גלי כינרת זכאים להנחות על טיפולי הספא. בית המלון זוכה לציון 8.7 בדירוגי מלונות מומלצים בטבריה למשפחות עם ילדים.

במלון ישנם גנים מטופחים עם טראסות, נדנדות וערסלים עליהם ניתן לשבת בשלווה וברוגע, בסמוך לשפת המים. בר, מסעדה ומגרש משחקים לילדים עומדים לרשות האורחים. הצוות יספק לכם מידע תיירותי חיוני הנוגע בנסיעות, אטרקציות בכינרת וטיולים בצפון.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן

מלון דירות נופש אביב 

נופש אביב, מלון דירות בטבריה, נמצא 5 דקות הליכה בלבד ממרכז העיר של טבריה. המלון זוכה לציון 8.7 בדירוגי מלונות מומלצים בטבריה עם ילדים. החדרים ממוזגים וכוללים מרפסת (כאשר בחלק מהחדרים הנוף הוא לרמת הגולן ואל הכינרת), מטבחון – יתרון משמעותי לעומת מלונות בטבריה עבור משפחות – אינטרנט אלחוטי חינם וטלוויזיה במסך שטוח גדול. חניה חינם עומדת לרשות האורחים.

האזור עתיר באתרים היסטוריים מרתקים. במרחק דקות הליכה מהמקום ישנם פארק מים, מרכזי ספא ומעיינות חמים. אפשר גם לשכור אופניים ולחקור את הסביבה.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן

מלון לאונרדו פלאזה טבריה 

לאונרדו פלאזה טבריה, מלון עם נוף לכינרת מהטיילת של טבריה, מציע חופשה בטבריה במלון ספא ובו חדר כושר ובריכה (הפתוחה בעונה). לאונרדו פלאזה זוכה לציון 8.5 ברשימות מלונות מומלצים בטבריה עם ילדים.

כל החדרים ממוזגים וכוללים מיני בר וטלוויזיה בכבלים, כאשר בחלקם יש מרפסת המשקיפה לכינרת.

מרכז הבריאות במלון מציע מגוון עיסויים, סאונה ואמבט עיסוי. הילדים בוודאי ייהנו ממועדון הילדים וממתקני השעשועים ויאפשרו זמן מנוחה והתרגעות להוריהם.

המלון ממוקם בצפון טבריה כאשר מתחם העיר העתיקה בטבריה ממוקם 10 דקות הליכה מהמקום. מרכז הקניות העירוני נמצא גם הוא בסמוך. מהחדרים ניתן לבצע שיחות בינלאומיות חינם ל-60 ארצות ברחבי העולם.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן

מלון אמילי 

אמילי זהו מלון מעוצב ובו חדרי אירוח עם מיזוג אוויר, מרפסת, אינטרנט אלחוט חינם ובריכת שחיה חיצונית. המקום נמצא במרכז העיר טבריה – 50 מטרים מהחוף. חניה זמינה ללא תשלום באתר.

בחדר האירוח שתקבלו תיהנו מרצפת פרקט אלגנטית, מיני בר, אמצעים להכנת שתייה חמה וטלוויזיה עם מסך שטוח. מלון אמילי זוכה לציון 8.7 בדירוג בתי מלון מומלצים בטבריה עם ילדים.

מסעדת המלון מגישה מדי יום ארוחת בוקר ומציעה גם מנות ים תיכוניות לארוחות הצהריים והערב.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן

מלון טבריה קיסר פרימייר 

קיסר פרמייר טבריה, בית מלון מומלץ בטבריה הממוקם לאורך הטיילת שלצד הכינרת, מציע חדרים המשקיפים מהמרפסת לכינרת. במלון תמצאו בריכה, ספא ואינטרנט אלחוטי חינם. המלון זוכה לציון 8.4 בביקורות על מלונות מומלצים בטבריה למשפחות עם ילדים.

חדרי המלון מרווחים וכוללים מערכת מיזוג, מקרר שלא תמיד קל למצוא בחיפוש מלונות בטבריה למשפחות וגם טלוויזיה – זאת בנוסף לקומקום חשמלי וחדר רחצה צמוד עם מייבש שיער ומוצרי טיפוח חינם.

בריכת השחייה החיצונית במלון היא מיקום אידיאלי להתרגע בו בתומו של יום טיולים מתיש. הילדים בוודאי יפיקו הנאה רבה ובלתי נשכחת מפעילויות מגוונות המאורגנות בידי צוות ההווי והבידור של המלון. במלון תמצאו מועדון לילה למבוגרים המציע מופעי בידור וערבי קריוקי.

הספא במקום מציע מספר רב של חדרי טיפולים בהם תוכלו לפנק את עצמכם עם מגוון גדול של עיסויים מרגיעים וטיפולים. בריכה מקורה ובה מים תרמו-מינראליים עומדת לרשותכם, כמו גם חדר כושר מתקדם וסאונה. מהמלון ניתן לצאת לסיורים רבים באתרים היסטוריים ואטרקציות בגליל.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן

דירת חלומות מתוקים

דירת חלומות מתוקים, דירת נופש בטבריה בשירות עצמי נמצאת 200 מטרים מקבר הרמב"ם ו-500 מטרים בלבד מהכנסייה הסקוטית.

היא דירת סטודיו הכוללת מיזוג, טלוויזיה, מטבח עם כיריים, מיקרוגל ומקרר – יתרון משמעותי לעומת מלונות בטבריה עבור משפחות – וגם חדר רחצה ובו מוצרי טיפוח חינם ומקלחת וגם אינטרנט אלחוטי חינם. דירת הנופש זוכה לציון 9.1 בדירוג מלונות מומלצים בטבריה עם ילדים.

850 מטרים מהדירה נמצא חוף הכינרת, בעוד שהמרינה של טבריה ניצבת קילומטר בודד ממנה. חנייה ציבורית חינם זמינה בסמוך.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן

אכסניית טבריה

אכסניית טבריה נמצאת רק 5 דקות הליכה מחוף הכינרת, וכוללת יחידות אירוח מודרניות עבור מטיילים המתכננים חופשה זולה בטבריה בתקציב מוגבל, עם מטובח משותף לשימוש חופשי. אינטרנט אלחוטי חינם זמין בכל שטחי המקום. האורחים נהנים מטראסת גג המשקיפה לים. בית המלון זוכה לציון 8.6 ברשימות מלונות מומלצים בטבריה למשפחות עם ילדים.

האכסניה נמצאת במרכז טבריה, והתחנה המרכזית של טבריה נמצאת 5 דקות הליכה ממנה. כל החדרים באכסניה ממוזגים ומחיר הלינה בחלק מהם כולל ארוחת בוקר קונטיננטלית פשוטה.

כספומט עומד לרשותכם בקומה התחתונה, כמו גם מסעדות וברים בסביבה הקרובה. צוות המקום ידע להמליץ לכם על מסלולי ההליכה הטובים ביותר לטיול בכינרת.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן

מלון וילה אירופה 1917 

אירופה 1917 זהו מלון מומלץ בטבריה המציע חופשה בטבריה עם בריכה חיצונית, מרכז בריאות וטראסת שמש. הוא מספק יחידות אירוח עם מיזוג אוויר ואינטרנט אלחוטי חינם. מרכז הספא במלון כולל מתקני עיסוי, חמאם, חדר כושר וסאונה. וילה אירופה זוכה לציון 8.6 בדירוג בתי מלון מומלצים בטבריה עם ילדים.

בכל חדר וסוויטה במלון יש טלוויזיה מתקדמת, כספת, מיני בר, מכונת קפה, קומקום חשמלי ושולחן עבודה. פינת ישיבה זמינה בחלק מהיחידות. חדר רחצה פרטי שבכל יחידה כולל מקלחת או אמבטיה, מייבש שיער, חלוקי רחצה, נעלי בית ומוצרי טיפוח בלא תשלום.

האורחים נהנים מהטרקלין המשותף והמסעדה הכשרה, כמו גם ממתקני ישיבות. המלון שוכן בבניין היסטורי שנבנה ב-1917, כאשר הוא שומר על המאפיינים האירופיים המלווים אותו מיום הקמתו. חוף הכינרת נמצא 200 מטרים מהמקום.

קבר הרמב"ם ניצב רק 350 מטרים מהמקום ואילו פארק המים חוף גיא ממוקם 1.5 קילומטרים ממנו. תחנת אוטובוס מקומית עומדת 120 מטרים מהמלון. חנייה פרטית זמינה חינם לאורחים.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן

פנינת הכנרת 

פנינת הכנרת זו דירת אירוח בשירות עצמי בעיר טבריה – 5 דקות הליכה בלבד מהכנסייה הסקוטית ו-500 מטרים מקבר הרמב"ם. הדירה כוללת מטבח מאובזר – יתרון משמעותי לעומת מלונות בטבריה למשפחות עם ילדים – חדר שינה, טלוויזיה בלוויין עם מסך שטוח, נגן DVD, סלון ומיזוג אוויר. דירת הנופש זוכה לציון 8.9 בדירוגי מלונות מומלצים בטבריה עם ילדים.

המרינה של טבריה ניצבת 800 מטרים מהדירה, בעוד שכנסיית סנט פיטר מרוחקת רק 500 מטרים ממנה.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן


יו בוטיק כנרת 

יו בוטיק כנרת, בית הארחה בטבריה – 400 מטרים מהכנסייה הסקוטית, מציע בריכה חיצונית עונתית, נוף לים, בר אלגנטי, אינטרנט אלחוטי חינם וחניה פרטית בלא תשלום. בית המלון זוכה לציון 8.9 ברשימת מלונות מומלצים בטבריה למשפחות עם ילדים.

בכל חדר ישנה טלוויזיה בכבלים עם מסך שטוח, חדר רחצה פרטי עם מוצרי טיפוח חינם ומייבש שיער ומכונת קפה. בחלק מהחדרים יש גם פינת ישיבה נוחה. דלפק הקבלה פעיל כל שעות היממה. קבר הרמב"ם ממוקם 500 מטרים מהמלון, בעוד שהמרינה של טבריה נמצאת רק 800 מטרים ממנו.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן

טבריה - מלונות מומלצים
דירוג הגולשים 4.33 (3 הצבעות)
Sending

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל