צימרים מומלצים בגולן למשפחות

צימרים מומלצים בגולן למשפחות עם ילדים

מתכננים חופשה משפחתית ברמת הגולן? יש הרבה צימרים בגולן אבל רבים מאוד מהם מיועדים לזוגות ואין בהם מקום לינה למשפחה עם ילדים. בכתבה זו תמצאו ריכוז צימרים מומלצים בגולן למשפחות עם ילדים, כולל סרטוני וידאו וקישורים להזמנת מקומות לא

בכתבה זו תמצאו רשימת צימרים מומלצים ברמת הגולן שמתאימים במיוחד למשפחות עם ילדים. עשינו מאמץ כדי לכלול בכתבה מגוון רחב של פתרונות לינה בגולן למשפחות מבחינת מיקומים ברמת הגולן וסגנונות נופש, כאשר המשותף לכל הצימרים הוא ציונים מעולים ברשימות צימרים מומלצים בגולן עם ילדים, אשר מתפרסמים באתרי תיירות בינלאומיים.

חופשה בגולן – עוד באותו נושא:

מלונות מומלצים בגולן למשפחות עם ילדים

השכרת רכבים בארץ – השוואת מחירים ומידע חשוב

בתי מלון בישראל למשפחות עם ילדים – ברחבי הארץ

השכרת רכב בצפון – מה חשוב לדעת והשוואת מחירים

צימרים בגולן למשפחה עם ילדים

עדנ'ס בוטיק

עדנ'ס בוטיק הוא מתחם אירוח בגולן עם מספר צימרים יוקרתיים וביניהם סוויטה משפחתית מדהימה, הסוויטה היפנית, שמתאימה למשפחות וכוללת בריכה פרטית מחוממת, שני חדרים ופטיו פרטי. חדר השינה אטום לרעשים וכולל טלוויזיה, והסלון כולל פינת ישיבה עם ספה שנפתחת למיטה זוגית. כמו כן, הסוויטה כוללת פינת אוכל, מטבחון וג'קוזי לארבעה. המטבחון מאובזר עם מכונת קפה, מקרר קטן, שתייה קלה ללא עלות ועוד.

מתחם הצימרים נמצא במרחק נסיעה קצר מהראפטינג בנהר הירדן, הלונה גל ועוד. עדנ'ס בוטיק קיבל ציון של 9.3 ממשפחות בדירוגי צימרים בגולן לחופשה משפחתית עם ילדים.

להזמנת מקומות בצימר

גן עדן באופק

גן עדן באופק הוא צימר בצפון הגולן במרחק של כחצי שעה מהחרמון, במיקום מבודד שזוכה למספר מערכות שלג בשנה. המתחם כולל שני צימרים, שיאפשרו לכם להתבודד עם המשפחה במקום לינה ליד החרמון וגם בקרבת מעיינות, פריחות, אתרי קטיף (עם סיורי קטיף עצמי בעונה) ועוד.  החדרים מעולים לזוג עם 2 ילדים – יש קומת גלריה מגודרת לילדים כמו גם מטבחון עם מקרר, מיקרוגל, קומקום ופינת קפה. באחת הבקתות יש ג'קוזי. תוכלו להזמין ארוחת בוקר מפנקת בתוספת תשלום כמו גם ארוחות נוספות בתיאום מראש. משפחות נתנו למקום האירוח ציון של 9.8 בדירוגי צימרים מומלצים בגולן למשפחות עם ילדים.

להזמנת מקומות בצימר

דן בגולן

צימר דן בגולן הוא מקום מושלם לחופשה משפחתית ברמת הגולן עם ילדים. במתחם יש שלושה צימרים בלבד, כאשר הצימר הימני מתאים למשפחות עם ילדים (לינה לארבעה אורחים) וכולל טלוויזיה, מטבחון, מיטה זוגית, מיטה נפתחת, גג פתוח, פינת ישיבה עם נוף יפהפה של הגולן, ג'קוזי, אינטרנט אלחוטי ועוד. כל צימר נהנה מגג פרטי משלו עם נוף פנורמי ופינות ישיבה. במתחם בריכת שחייה מהנה וחנייה בצמוד לצימרים. המתחם ממוקם במרחק של כ10 ק"מ מהכנרת ובאיזור יש מגוון בתי קפה ומסעדות במרחק של כמה דקות נסיעה כמו גם מסלולי הליכה.

להזמנת מקומות בצימר

פנינה בגולן

מקום האירוח פנינה בגולן הוא מתחם נופש בגולן בסגנון יוקרתי ופסטורלי שכולל בסך הכל 6 סוויטות גדולות ומפנקות: 2 סוויטות זוגיות, 2 יחידות משפחתיות, ו2 סוויטות ענק יוקרתיות.

הסוויטות המשפחתיות כוללות חדר ילדים עם מיטת קומותיים, מרפסת מרווחת, בר משקאות, מטבחון עם מכונת אספרסו, ועוד.

וילה דניאל, אחת מהסוויטות הגדולות, כוללת חמישה חדרי שינה זוגיים, ג'קוזי, איזור גריל, פינת קפה, סלון מרווח, ועוד.

סוויטת כנרת, הסוויטה הגדולה השנייה, כוללת שלושה חדרים, מטבח מרווח, ג'קוזי עם נוף לכנרת, מכונת אספרסו, יין מקומי, מרפסת ועוד. כל הסוויטות בנויות בסגנון כפרי יוקרתי ונותנות תחושה אמיתית של חופשת בוטיק יוקרתית. במתחם תוכלו ליהנות מבריכה מחוממת ולצידה ספות שיזוף נוחות, מתחם ספא, שולחן סנוקר, מתחם ברביקיו ועוד. אם תחליטו בכל זאת לצאת מהמתחם המפנק ולטייל באיזור, תוכלו ליהנות ממגוון אטרקציות בגולן שנמצאות בקרבת מקום, כמו טיולי טרקטורונים, שייט קייאקים, מגוון מסעדות, נחלים ועוד.

פנינה בגולן מקבלת דירוג של 9.3 ממשפחות בדירוגי צימרים מומלצים בגולן לחופשה עם ילדים.

להזמנת מקומות בצימר

הבית של הליוס

מתחם אירוח ייחודי שממוקם בחד נס, בו תוכלו ללון בבקתות בסגנון "יורט". הבקתות מושקעות, יפהפיות, מרווחות וכוללות את כל הפינוקים הדרושים לחופשה משפחתית נוחה: מיזוג אוויר, מטבחון, ג'קוזי גדול, מרפסת פרטית, טלוויזיה, ועוד. בגן של המתחם יש בריכה מחוממת ומתקני ברביקיו. יחידות האירוח מתאימות לעד שישה אורחים, כך שהן מתאימות ביותר למשפחות שמחפשות צימרים בגולן לחופשה משפחתית עם הילדים.

להזמנת מקומות בצימר

שני שבלולים

שני שבלולים הוא מתחם לינה בגולן עם שני צימרים מיוחדים שיגרמו לכם לא רק להנות מתחושה מבודדת אל מול נוף הכנרת אלא גם להרגיש כאילו אתם בכפר אירופאי פסטורלי. הצימרים כוללים ג'קוזי מפנק, קמין, פינת ישיבה חיצונית במרפסת אל מול נוף מהמם של הכנרת, מטבחון מאובזר שכולל, בין היתר, מכונת אספרסו, חדר רחצה מאובזר ומפנק ועוד.

הצימרים של שני שבלולים מתאימים לזוג פלוס שני ילדים  (וכוללים ספה נפתחת) ומעולים למשפחות שמחפשות חופשה משפחתית בגולן עם הילדים מתחם צימרים שקט ומבודד. תוכלו להזמין ארוחת בוקר בתיאום מראש.

להזמנת מקומות בצימר

אהבתיה Ahavtia

אהבתיה הוא מתחם נופש בגולן עם מספר צימרים מפנקים בחד נס, במרחק של כעשר דקות נסיעה מהלונה גל, עם בקתות וסוויטות משפחתיות מרווחות במיוחד. הסוויטה המשפחתית כוללת שני חדרי שינה, מרפסת וסלון – מעולה למשפחות שאוהבות ספייס ולא רוצות להצטופף בסטודיו. הבקתה המשפחתית מורכבת משתי קומות (הקומה השנייה היא קומת גלריה לילדים) ומרפסת. הבקתות מעוצבות בסגנון כפרי, והסוויטה מעוצבת בסגנון מודרני יותר – אך כולן מאובזרות היטב, עם פינת קפה, טלוויזיה, חדר רחצה מפנק, מטבחון ועוד.

בחצר המשותפת תוכלו ליהנות משתי בריכות, ג'קוזי, ערסלים, פינות ישיבה, סאונה ועוד. באיזור פועלות מגוון אטרקציות כמו טיולי ג'יפים, קיאקים, מסעדות, יקבי בוטיק ועוד. מקום האירוח אהבתיה מקבל ציון מעולה של 9.8 בדירוגי צימרים מומלצים בגולן למשפחות עם ילדים.

להזמנת מקומות בצימר

אינדיגולן

באינדיגולן, מתחם צימרים בגולן, תוכלו ליהנות מבקתות עץ עם עיצוב יפהפה בלב פרדס במעלה גמלא. המקום מציע בקתות סטודיו כמו גם בקתות עם קומת גלריה למשפחות, שמתאימות לעד שישה אנשים – מושלם בתור צימר בגולן למשפחה עם ילדים. המתחם כולל בריכה מחוממת שפועלת כל השנה וחצר מרווחת וירוקה, והבקתות כוללות מרפסת פרטית עם פינת ישיבה, מטבחון מאובזר, חדר רחצה מפנק, טלוויזיה ועוד.

להזמנת מקומות בצימר

נוף כנרת

נוף כנרת הוא מתחם אירוח ברמת הגולן במושב רמות ובו מספר צימרים למשפחות ולזוגות, חלקם עם חדר שינה אחד או שניים וחלקם חדרי סטודיו. הדירות מרווחות במיוחד. דירת שני חדרי השינה כוללת מיטה זוגית, 2 מיטות יחיד ומיטת ספה בסלון,  כמו גם מטבחון ופינת אוכל. בדומה לשאר הבקתות, היא בנויה מעץ ומאובזרת היטב. נוף כנרת הוא מקום מעולה למשפחות, והוא מקבל ציון של 9.5 בדירוגי צימרים מומלצים בגולן עם ילדים.

להזמנת מקומות בצימר

צימרים רודף שלום

שתי דירות נופש בגולן, מרווחות מאוד, אחת זוגית עם ג'קוזי, והשנייה מתאימה למשפחות עם שלושה חדרי שינה ושני חדרי רחצה. הדירה המשפחתית מתאימה לקבוצות גדולות וכוללת מטבח מאובזר, מרפסת עם פינת אוכל לארוחות ערב בחוץ ועוד. הצימר ממוקם בנאות גולן בסביבת אטרקציות מהנות כמו מסלולי רכיבה, טיולי ג'יפים, חופי הכנרת (במרחק של כעשר דקות נסיעה), מסעדות, מפלים ועוד.  משפחות העניקו למקום האירוח ציון של 8.9 בדירוג צימרים למשפחות בגולן.

להזמנת מקומות בצימר

תגובה

  • מחפש 5 צימרים למשפחות עם ילדים וכלב,מגיעים כדי לטייל רוב היום מתקני המקום לא כל כך מעניינים אותנו,פרט למזגן מקלחת ופינות מנגל,כל היום אנחנו בחוץ מטיילים,אשמח להצעות…תודה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל