בתי מלון בחרמון

בתי מלון מומלצים ליד החרמון למשפחות

רוצים לקחת את הילדים לשלג בחרמון? הבעיה הגדולה עם שלג בחרמון הורסת את היום להרבה משפחות שמגיעות לחרמון מאיזור המרכז או הדרום – הנסיעה לחרמון ארוכה ובתקופת השלג מתחילים פקקים רציניים ותורים ארוכים בכניסה לאתר החרמון, הילדים מתחילים לאבד סבלנות בפקקים ובמקום חוויה יש אכזבה. הפיתרון פשוט: בכתבה זו תמצאו מלונות מומלצים ליד החרמון למשפחות עם ילדים כך שתוכלו ללון בצפון ולהגיע לכניסה לאתר החרמון מוקדם, עוד לפני התחלת הפקקים והתורים

בהכנת כתבה זו עשינו שימוש בדירוגים בינלאומיים של מלונות באיזור החרמון ועשינו מאמץ מיוחד למצוא בתי מלון קרובים לחרמון שקיבלו המלצות טובות ממשפחות שהגיעו לחופשה בחרמון עם הילדים. מעבר לכך, הרשימה כוללת מיגוון רחב של פיתרונות לינה בחרמון, החל מכפר הנופש בנווה אטיב או בתי מלון כמו במרום גולן, דרך צימרים בצפון ומלונות בוטיק הסמוכים לאתר החרמון ועד לחוויות מיוחדות כמו אירוח בחווה חקלאית או בכפר דרוזי

חופשה בחרמון – עוד באותו נושא:

השכרת רכב בישראל – השוואת מחירים ומידע חשוב

מלונות מומלצים בצפון למשפחות עם ילדים

מלונות מומלצים בחרמון למשפחה עם ילדים

לינה בנווה אטי"ב

כפר הנופש נווה אטיב 

כפר הנופש נווה אטיב, כפר נופש קטן הממוקם ברמת הגולן, נבנה בסגנון אלפיני שוויצרי ומוקף נוף מרהיב. כפר הנופש זוכה לציון 9.1 בדירוג מלונות מומלצים ליד החרמון עם ילדים.

בכפר פזורים 44 קוטג'ים בנויי עץ. כל קוטג' מרווח ומעוצב בסגנון כפרי. רבים מהם מתאימים ל-5 אורחים.

בין המתקנים שבאתר הנופש תמצאו בריכת שחייה גדולה ומקורה וסאונה. האתר מציע מגוון עיסויים וטיפולי גוף. באזור הלובי פועל אינטרנט אלחוטי חינם.

האתר מציע בסיס מצוין לטיולים ברמת הגולן וסביבתה. בעונה הקרה ניתן ליהנות מסקי איכותי במורדות החרמון; בכל עונות השנה ניתן ליהנות מטיולי הליכה ומרפטינג.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן 

משכן ההר 

משכן ההר, בית הארחה בנווה אטי"ב, היישוב הצמוד לאתר החרמון, מציע יחידות אירוח עם אינטרנט אלחוטי חינם וגישה לגינה. כל יחידה כוללת פטיו המשקיף להרים, מטבחון – יתרון משמעותי עבור משפחות בהשוואה למלונות בחרמון בחלק מהמיקרים – וחדר רחצה צמוד עם מקלחת. יחידות מסוימות כוללות מיזוג ופינת ישיבה ובה טלוויזיה שטוחת מסך. המלון זוכה לציון 9.6 בדירוגי מלונות מומלצים ליד החרמון למשפחות עם ילדים.

מדי בוקר מוגשת ארוחת בוקר הכוללת אפשרויות כשרות וקונטיננטליות. מתקני ברביקיו זמינים עבורכם. במקום תמצאו מתקני שעשועים ילדים. גם רכיבה על אופניים וסקי יאפשרו לאורחים הנאה מרבית.

הר החרמון ממוקם 9 קילומטרים ממקום האירוח.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן 

מלון הציידים 

מלון הציידים, מלון בוטיק בנווה אט"יב, אורחן כפרי השוכן על מורדות הר החרמון, מתגאה בנופי עמק פנוראמיים. המקום מציע דירות סטודיו אלגנטיות וממוזגות, כמו גם אינטרנט אלחוטי חינם באזורים הציבוריים. המלון שבנווה אטי"ב – 15 קילומטרים משמורת תל דן – מאפשר חופשה חלומית בצפון הרחוק של ישראל. המלון זוכה לציון 8.8 ברשימת בתי מלון מומלצים ליד החרמון למשפחות עם ילדים.

כל דירת סטודיו כוללת ספה, טלוויזיה שטוחת מסך עם ערוצי לוויין, פינת אוכל ומטבחון. יש גם חדר רחצה פרטי עם מקלחת ומגבות. חלק מהיחידות כוללות אמבט ספא. המקום מקום גינה וכולל אזור ישיבה, כמו גם מתקני ברביקיו.

מדי יום מוגשת ארוחת בוקר ישראלית הכוללות פירות, דגני בוקר, סלטים, לחם ומשקאות קרים וחמים. בקרבת מקום תוכלו למצוא מסעדה. המכולת הסמוכה ביותר נמצא 4.5 קילומטרים מהמקום.

ניתן ליהנות מטיולי טרקטורונים ומאפשרויות שונות לרפטינג – כ-20 קילומטרים מהמקום. מסלול ההליכה של נחל הבניאס ממוקם 12 קילומטרים ממקום האירוח.

50 מטרים מהמקום ישנה תחנת אוטובוס. חניה חינם מוצעת גם היא באתר.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן 


מלונות באיזור החרמון

בית אירוח וויט סוויטס 

ווייט סוויטס, מקום אירוח במג'דל שאמס – מרחק 11 קילומטרים ממעליות הסקי, כולל יחידות אירוח ממוזגות עם אינטרנט אלחוטי חינם וגינה עם בריכת שחייה חיצונית. המלון זוכה לציון 9.4 בדירוגי מלונות מומלצים באיזור החרמון למשפחות עם ילדים.

כל יחידת אירוח כוללת פינת ישיבה, טלוויזיה שטוחת מסך עם לוויין, חדר רחצה צמוד עם מרפסת ומוצרי טיפוח חינם ומרפסת המשקיפה לגינה.

מדי יום מוגש מזנון ארוחת בוקר. אורחים נהנים גם ממתקני הברביקיו שבמקום. תוכלו ליהנות מסקי בקרבת מקום, כמו גם משחייה מרעננת בבריכת השחייה.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן 


מקום אירוח B&B אודם – אירוח כפרי 

B&B אודם, בית הארחה כפרי ביישוב אודם שבצפון הרחוק, מציע יחידות אירוח ממוזגות עם טלוויזיה שטוחת מסך וערוצי לוויין, חדר רחצה צמוד עם מוצרי טיפוח חינם ומטבחון מאובזר עם קומקום, מקרר, מיקרוגל ופינת אוכל – יתרון משמעותי מול מלונות באיזור החרמון ללא אפשרות בישול. המלון זוכה לציון 9.1 ברשימות בתי מלון מומלצים ליד החרמון למשפחה עם ילדים.

מדי יום מוגשת במקום ארוחת בוקר קונטיננטלית. מתקני שעשועים זמינים לילדים.

 

בסביבה הקרובה ניתן ליהנות מרכיבה על אופניים ומסקי – ואף להתענג על זמן איכות בגינה.

קיבוץ הגושרים נמצא 26 קילומטרים מהמקום ואילו ראש פינה – 46 קילומטרים ממנו.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן 


בית הארחה משק קורלנדר 

קורלנדר, בית הארחה בסביבה כפרית ושלווה, מציע יחידות אירוח עם מיזוג ואינטרנט אלחוטי חינם, כמו גם מתקני שעשועים לילדים וגינה. המלון זוכה לציון 9.5 בביקורות על מלונות מומלצים באיזור החרמון עם ילדים.

בכל יחידה תמצאו טלוויזיה שטוחת מסך עם ערוצי לוויין, מטבחון או מטבח מאובזרים ופינת אוכל, כמו גם חדר רחצה פרטי ומצוי במקלחת ומוצרי טיפוח בלא תשלום. חלק מהיחידות כוללות פינת ישיבה וספה.

אורחי המקום נהנים משירותי השכרת אופניים ומאפשרויות טיול מהנות ומסלולי רכיבה על אופניים בסביבה. גן לאומי חורשת טל מרוחק 2.5 קילומטרים מהמקום. חניה פרטית זמינה חינם לאורחי המקום.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן 


מקום אירוח בבית חווה נוריאל פירות ואירוח 

נוריאל פירות ואירוח, בית הארחה בשאר יישוב שבגליל העליון, בקרב לנחל הדן ונחל הבניאס, מוקף מטעים ומציע אירוח בדירות סטודיו עם אינטרנט אלחוטי חינם ומרחק של 5 דקות נסיעה בלבד משביל ישראל. המלון זוכה לציון 9.4 בדירוגי בתי מלון בחרמון למשפחות עם ילדים.

דירות הסטודיו משקיפות לירוק הצומח שסביב וכוללות, כל אחת, מטבח מאובזר, מיזוג אוויר, טלוויזיה בכבלים וכניסה פרטית.

אורחים יכולים לסעוד את ליבם באחד מבתי הקפה האלגנטיים של קיבוץ דפנה, או דווקא לקנות מוצרי מזון בחנות הקרובה הפעילה כל שעות היממה, או אף בסופרמרקט המרוחק 750 מטרים מהמקום.

במקום תוכלו להתארגן על סיורים מודרכים, סיורים רגליים ומפגשים עם אנשים מרתקים מהעדה הדרוזית. השהייה במקום מקנה תעריפים מיוחדים לכניסה לאטרקציות קרובות, כולל שייט קיאקים.

המקום נמצא 15 דקות נסיעה מקלעת נמרוד ו-45 דקות נסיעה מהר החרמון. בבקשה מראש, ניתן להזמין עיסויים. 4 קילומטרים ממקום האירוח יש בריכת שחייה, סאונה חינם ואמבט עיסוי.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן 


מלון מרום גולן

מרום גולן, מלון אירוח באיזור החרמון, מציע יחידות אירוח שלוות בצפון רמת הגולן. המתחם כולל בריכה מקורה, חווה, אורוות, גנים גדולים, מגרשי ספורט וסופרמרקט. המלון זוכה לציון 8.6 בדירוג בתי מלון מומלצים ליד החרמון עם ילדים.

אורחים יכולים לבחור בין בקתות עץ לבין חדרים אלגנטיים. כל יחידת אירוח כוללת מיזוג וטלוויזיה בלוויין ואילו חלקן כוללות אמבט ספא.

בשטחים הציבוריים של המלון תוכלו ליהנות מאינטרנט אלחוטי חינם. בקיבוץ מרום גולן תוכלו גם ליהנות מאזור טרקלין משותף. במגרש הספורט תוכלו לשחק כדורגל, כדורסל וטניס.

המקום נמצא מעל פסגתו של הר בנטל ופועל בו בית קפה עם נוף מרשים ללבנון ולסוריה.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן 


הוילג' על הירדן The Village- Jordan Riverside Travel Hotel 

הוילג' על הירדן, מלון מטיילים באיזור החרמון בקיבוץ שדה נחמיה שבגליל העליון, מציע אירוח מסביר פנים עם בריכת שחייה חיצונית, כמו גם טיולי סירה וראפטינג לאורך נהר הירדן. המלון זוכה לציון 9.2 בהמלצות על מלונות ליד החרמון למשפחות עם ילדים.

מדי יום מוגש מזנון ארוחת בוקר. ניתן גם לקבל ארוחת צהריים ארוזה בבקשה מראש.

הבקתות נוחות מאוד ומעוצבות בעץ נהדר. כל אחת מהבקתות כוללת חדר רחצה ובו אמבט ספא גדול, טלוויזיה עם לוויין ופינת ישיבה נוחה. קריית שמונה מרוחקת 5 דקות נסיעה מהמקום.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן 


צימר מכחול ורוח 

מכחול ורוח, צימר הממוקם על גדות הנחל בקיבוץ הגושרים ומוקף גן המצויד במתקני ברביקיו, מציע אירוח נהדר עם אינטרנט אלחוטי חינם. המלון זוכה לציון 9.5 ברשימת בתי מלון מומלצים ליד החרמון עם ילדים.

כל יחידה כוללת מרפסת, מערכת מיזוג, מטבח מאובזר עם מקרר ותנור – תוספת חשובה בהשוואה אל בתי מלון באיזור החרמון עבור משפחות – חדר רחצה פרטי עם מוצרי טיפוח חינם ונוף לנחל ולהרים.

אורחים נהנים מגישה לבריכה משותפת בקרבת מקום, כמו גם ממגוון פעילויות בסביבה ובאתר, כולל טיולי הליכה ורכיבה על אופניים.

פארק לאומי חורשת טל ממוקם 500 מטרים מהמקום. החניה במקום היא ללא תשלום.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן 

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל