צימרים במרכז מומלצים עם ילדים

צימרים מומלצים ודירות נופש במרכז למשפחות

אם אתם מתכננים חופשה משפחתית במרכז עם הילדים אולי תעדיפו לוותר על בתי המלון היקרים ולחפש צימרים או דירות נופש במרכז, הרחק מההמונים. אם אתם חושבים לקחת צימר במרכז עם הילדים לחופשה משפחתית כדאי לשים לב לכך שלא כל הצימרים ודירות הנופש במרכז מתאימים למשפחה עם ילדים – לכן בדקנו את הנתונים של כל צימר או דירת נופש במרכז שמופיעים ברשימה זו כדי לוודא שיש בהם את כל מה שמשפחה צריכה לחופשה במרכז עם הילדים

צימרים במרכז, במובן הקלאסי של יחידות דיור נפרדות הנמצאות בחצר, הם תופעה לא כ"כ נפוצה בגלל מחירי הקרקע באיזור המרכז. יש כל מיני צימרים במרכז, אך ברוב המיקרים מדובר על מקומות המושכרים לפי שעה ובהחלט לא מתאימים לחופשה משפחתית, וגם כאשר מדובר על צימרים במרכז להשכרה ללילה ברוב המיקרים מדובר על מקום מתאים לזוג, ולא על צימרים למשפחות עם ילדים כמו אלו שקל יותר למצוא באיזור הצפון. אך יש מבחר טוב של דירות נופש במרכז למשפחות עם ילדים ווילות אירוח למשפחות גדולות.

למשפחות גדולות מומלץ לבדוק גם את המדריך שלנו בנושא מלונות מומלצים למשפחות מרובות ילדים, שבו תמצאו המלצות על מקומות אירוח מסוגים שונים שמותאמים לבילוי בהרכב משפחתי רחב.

חופשה בישראל – עוד באותו נושא

השכרת רכב בארץ – השוואת מחירים ומידע חשוב

הזמנת מוניות והסעות פרטיות באינטרנט

מלונות מומלצים לחופשה בישראל עם ילדים 

מלונות מומלצים בתל אביב עם ילדים

דירות נופש מומלצות במרכז למשפחה עם ילדים

מישל סוויטס Michelle Suite

דירות נופש בהרצליה, מרווחות ומתאימות למשפחות עם ילדים, במיקום מנצח במרחק הליכה קצר מהמרינה של הרצליה. הדירות נמצאות בבניין דירות מפנק עם בריכת שחייה, חדר כושר, סאונה ואמבטיות עיסוי. דירות הנופש מתאימות לארבעה אורחים, וכוללת מיטה זוגית בחדר השינה ומיטת ספה בסלון. הדירות כוללות מרפסת, טלוויזיה, מגבות, מטבח ועוד. בתיאום מראש, תוכלו להשתמש בחניה פרטית באתר. מקום האירוח מישל סוויטס קיבל ציון של 9.5 בדירוגי דירות נופש מומלצות במרכז לחופשה משפחתית עם ילדים.

להזמנת מקומות בצימר

לאקז‘רי על הים (Luxury at sea)

דירת נופש בראשון לציון במרחק הליכה קצר מהחוף בראשון לציון. הדירה מתאימה לשבעה אורחים וכוללת שלושה חדרי שינה וסלון. בשני חדרי שינה יש מיטה זוגית ובשלישי שתי מיטות יחיד. מלבד מרפסת, חניה פרטית ואינטרנט אלחוטי, הדירה גם ממוזגת ומאובזרת היטב כולל מטבח, טלוויזיה, פינת אוכל ועוד. הדירה ממוקמת במרחק הליכה מהיס פלאנט.

להזמנת מקומות בדירת הנופש

וילה יוקרתית עם גינה קרוב לים

וילה יפהפיה ביפו במרחק הליכה קצר מהחוף.  הוילה כוללת ארבעה חדרי שינה ושלושה חדרי רחצה, כמו גם מרפסת עם בריכה ושולחן אוכל גדול. הוילה מתאימה לעד עשרה אורחים, ומאובזרת היטב עם מטבח, מכונת קפה, מדיח כלים, טלוויזיה ועוד.

להזמנת מקומות בוילה

וילה בגפן (Villa Ba'Gefen)

וילה בגפן נמצאת בכרמי יוסף, במרחק של כחצי שעה נסיעה מנתב"ג, ומתאימה לארבעה אורחים. גולת הכותרת של הוילה היא בריכה גדולה אל מול נוף שדות יפהפה. בנוסף, הוילה כוללת אינטרנט אלחוטי, חניה פרטית, מטבח, פינת אוכל, טלוויזיה, 2 מיטות יחיד ומיטה זוגית. מגבות ומצעים יסופקו בתשלום נוסף. זהו פיתרון מומלץ עבור משפחות המחפשות מקומות לינה ליד נתב"ג עם ילדים.

להזמנת מקומות בוילה

דירת פנטהאוז מוארת עם 3 חדרי שינה – טרסת גג + חניה חינם

דירת פנטהאוז מדהימה לנופש בתל אביב עם מיקום משגע, במרחק הליכה קצר מחוף בוגרשוב.

המרפסת בדירה היא כזו שקשה לנצח, עם ספה גדולה ונוחה, מעולה לימי קיץ חמים בתל אביב. הוילה כוללת 3 חדרי שינה ומתאימה לעד שישה אורחים. בוילה תוכלו ליהנות ממטבח מאובזר, טלוויזיה, מדיח, מכונת כביסה ושלושה חדרי רחצה. בונוס נוסף הוא חניה חינם, דבר בעל ערך גבוה בתל אביב.

להזמנת מקומות בדירת הנופש

וילה וקאנסס מר Villa vacances mer

וילת נופש בהרצליה גדולה עם עיצוב מרשים החל מהשנדליר היפהפה ועד ליצירות האומנות התלויות ברחבי הבית. הוילה ממוקמת במרחק הליכה קצר מחוף אכדיה, ומתאימה לעד 11 אורחים עם שישה חדרי שינה ובהם מיטה זוגית (מלבד חדר שינה אחד בו יש מיטת יחיד). בחצר הוילה תוכלו ליהנות מבריכת שחייה גדולה עם פינות ישיבה נוחות, ובנוסף הוילה כוללת מטבח מאובזר וטלוויזיה. היא מקבלת ציונים מעולים ממשפחות בביקורות על דירות נופש מומלצות עם ילדים במרכז.

להזמנת מקומות בוילה

דירת כפר שקט ליד שדה התעופה Quiet village near the Airport

יחידת אירוח בבני עטרות, מעולה למי שמחפש מיקום קרוב לשדה התעופה. מקום האירוח כולל בריכה גדולה, ויחידת האירוח כוללת חדר שינה, מטבחון, טלוויזיה, פינת ישיבה ועוד. ממוקם בשכונה שקטה, עם אפשרות להזמין ארוחת בוקר כתוספת. הדירה עצמה יפה, מושקעת ומאובזרת ונותנת תחושה ביתית, מומלצת למי שמתכנן חופשה משפחתית במרכז עם ילדים.

להזמנת מקומות בדירת הנופש

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל