נתניה בתי מלון עם ילדים

מלונות מומלצים בנתניה עם ילדים

מתכננים חופשה במלון בנתניה עם הילדים? יש כמה וכמה מלונות טובים בנתניה אבל לא כולם מומלצים למשפחות. בכתבה זו הכנו עבורכם סקירה מורחבת (כולל כל הפרטים, סרטוני וידאו וקישורים להזמנת חדרים) על מלונות מומלצים בנתניה למשפחות עם ילדים

ברשימה זו תמצאו בתי מלון בנתניה במיגוון רמות מחיר, סגנונות אירוח (כולל מלונות דירות נופש בנתניה עם מטבחים מאובזרים לחופשה משפחתית וגם וילות נופש בנתניה), וגם מיקומים בתוך נתניה וסביבתה, כאשר המשותף לכולם הוא המלצות טובות שהם קיבלו בדירוגי מלונות מומלצים בנתניה למשפחות עם ילדים המתפרסמים באתרי תיירות בינלאומיים ומתבססים על הצבעות של משפחות מרחבי העולם ששהו במלון הנתניה בחופשה משפחתית עם הילדים

חופשה בנתניה – המלצות לקריאה נוספת

השכרת רכב בנתניה – השוואת מחירים והמלצות חשובות

מלונות מומלצים בנתניה עם ילדים

מלון העונות – על חוף הים 

מלון העונות הוא מלון בוטיק בנתניה, הניצב על צוק המשקיף אל חוף הים של נתניה ומציע, מלבד אזור חוף פרטי, גם ספא עם סאונה ובריכה חצי אולימפית. המלון זוכה לציון 9.1 בדירוגי מלונות מומלצים בנתניה למשפחות עם ילדים.

יחידות האירוח המרווחות משקיפות לים וכוללות מערכת מיזוג וטלוויזיה חדישה. החדרים כוללים אזורי לינה וישיבה נפרדים, כמו גם אינטרנט אלחוטי חינם.

מדי יום מוגש במלון מזנון ארוחת בוקר הכולל מגוון מאכלים מלוחים ומתוקים, כמו גם אפשרויות בריאות כדוגמת פירות, ירקות ודגני בוקר. מסעדת בית המלון מגישה מנות צהריים וערב – במרפסת הקיץ החיצונית או בפנים.

חוף התמנון שברשות המלון מעניק כסאות חוף חינם, עם הנחות מיוחדות לשירותים שונים עבור האורחים. גם על החוף יש קליטת אינטרנט אלחוטי ללא עלות.

המלון מרוחק 5 דקות הליכה ממרכז נתניה, ובמרחק של 25 דקות נסיעה מתל אביב. החניה במלון – ללא תשלום.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן


מלון ווסט לגון ריזורט נתניה 

ווסט לגון ריזורט נתניה, מלון מומלץ בנתניה הנמצא 600 מטר מחוף לגון, מציע חופשה בנתניה עם בריכה חיצונית עונתית, חדרי אירוח המשקיפים לים ומרכז ספא. אורחי הנלון נהנים מגישה לאינטרנט אלחוטי חינם ומחנייה בלא עלות. המלון זוכה לציון 8.4 בדירוגי מלונות מומלצים בנתניה עם ילדים.

החדרים ממוזגים וכוללים טלוויזיה משוכללת עם מסך שטוח וחיבור לכבלים, וכן מרפסת. דלפק הקבלה פעיל כל שעות היממה.

בית המלון נמצא במרחק של 34 קילומטרים מנתב"ג. בחודשי הקיץ האורחים נהנים משירותי הסעה חינם אל החוף.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן


מלון דירות סי וויו 

סי וויו, מלון דירות נופש בנתניה, מרוחק 1.2 קילומטרים מחוף הרצל. אינטרנט אלחוטי זמין חינם. המלון זוכה לציון 9.3 ברשימות בתי מלון מומלצים בנתניה עם ילדים.

כל יחידת אירוח כוללת פינת אוכל ופינת ישיבה. הן כוללות מטבחון עם מיקרוגל, כיריים ומקרר – יתרון משמעותי עבור משפחות לעומת מלונות בנתניה אשר בד"כ אינם כוללים אפשרות בישול. בכל יחידה תמצאו גם חדר רחצה צמוד עם מוצרי טיפוח חינם ומייבש שיער.

חוף העונות מרוחק 2.4 קילומטרים מהמלון ואילו חוף בלו ביי – 3.8 קילומטרים משם. נתב"ג נמצא במרחק 35 קילומטר מהמלון.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן


מלון לאונרדו פלאזה נתניה 

לאונרדו פלאזה נתניה, מלון ליד חוף הים בנתניה הממוקם 350 מטרים מרצועת החוף, כולל יחידות אירוח ממוזגות ובהן גישה לאינטרנט אלחוטי חינם. בריכה עונתית חיצונית עם טראסת שמש זמינה לאורחים. בית המלון זוכה לציון 9.0 בדירוג מלונות מומלצים בנתניה עם ילדים.

החדרים מעוצבים בגוונים ים תיכוניים וכוללים טלוויזיה בכבלים, מיני בר, שולחן עבודה וכספת. בכל אחד יש פינת ישיבה ובחלקם – ספה. בחדר הרחצה הצמוד שבחדר תמצאו מקלחת או אמבטיה, נוסף על מוצרי טיפוח ללא כלות, נעלי בית, מייבש שיער וחלוקי רחצה.

במלון ישנו מזנון, טרקלין משותף, חדר משחקים המהווה יתרון משמעותי עבור משפחות המגיעות לחופשה בנתניה עם הילדים, מתקני עיסוי ומרכז כושר. שירותי השכרת רכב ואופניים זמינים באתר, וכן מתקני ישיבות.

גן לאומי נחל אלכסנדר נמצא 8 קילומטרים מהמלון, ואילו תל-אביב 30 קילומטרים ממנו. תחנת הרכבת נתניה נמצאת 2.3 קילומטרים משם ואילו שדה התעופה בן גוריון – 43 קילומטרים.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן


מלון רמדה נתניה 

מלון רמדה נתניה הוא בית מלון במרכז נתניה המרוחק קילומטר בודד ממרכז העיר. הוא ממוקם על חוף הים ומציע סוויטות אלגנטית, בריכת שחייה חיצונית, ספא מהודר וחניה פרטית באתר ללא תשלום.

הסוויטות המרווחות כוללות מרפסת המשקיפה לים התיכון, סלון, טלוויזיה עם מסך שטוח וחיבור לוויין, פינת ישיבה, מטבחון מאובזר – יתרון משמעותי לעומת מלונות בנתניה ברוב המיקרים – וחדר רחצה צמוד עם מוצרי טיפוח חינם ומייבש שיער.

מזנון ארוחת בוקר מוגש מדי יום, ואילו המסעדה מציעה מנות בינלאומיות וישראליות.

במלון תמצאו מרכז כושר עם ניסה חינם, ספא המציע מבחר מתקנים ועיסויים, טראסת שמש, חדרי כנסים ומועדון ילדים – יתרון משמעותי עבור משפחות המתכננות חופשה בנתניה עם ילדים.

תל אביב מרוחקת 20 דקות נסיעה מהמקום. המלון סמוך לכביש 2 ונמצא 15 דקות נסיעה ממועדון הגולף בקיסריה.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן


מלון מדיטרה 

מדיטרה, בית מלון בנתניה, מרוחק 200 מטרים מחוף העונות ו-5 דקות הליכה בלבד מחוף תמנון. הוא מציע למשפחות חופשה בנתניה עם מסעדה באתר, חניה חינם ואינטרנט אלחוטי חינם. בית המלון זוכה לציון 8.8 בדירוגי מלונות מומלצים למשפחות בנתניה עם ילדים.

החדרים ממוזגים וכוללים חדר רחצה צמוד עם מוצרי טיפוח חינם וחלוקי רחצה וטלוויזיה עם מסך שטוח וחיבור כבלים, בעוד שחלקם מציעים גם פינת ישיבה ואמבט ספא או סאונה.

מדי יום מוגשת במלון ארוחת בוקר ישראלית. דלפק הקבלה פעיל כל שעות היממה.

אורחי בית המלון נהנים ממגוון פעילויות נופש בנתניה סביב המלון, כולל צלילה, גלישת רוח ושירותי השכרת אופניים. חוף הרצל מרוחק 1.3 קילומטרים מהמקום בעד שמעלית החוף נמצאת רק 1.1 קילומטרים ממנו. שדה התעופה הקרוב, נתבג, מרוחק 38 קילומטרים מבית המלון.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן


וילה לה פאלמריי בריכה וגג עם נוף לים 

לה פאלמריי, וילת נופש בנתניה המרוחקת 3.4 קילומטרים מחוף הרצל מציעה נוף לים, אינטרנט אלחוטי חינם ומטבח פרטי הכולל מקרר, תנור ומדיח כלים – יתרון משמעותי לעומת מלונות בנתניה למשפחות המתכננות חופשה בנתניה עם הילדים..

וילת הנופש, שמרוחקת 3.6 קילומטרים ממעלית החוף, מציעה גם בריכה חיצונית. בחדר תמצאו מצעים ומגבות.

הוילה בנתניה נמצאת 5 קילומטרים מחוף העונות ו-6 קילומטרים מחוף בלו ביי. שדה התעופה בו גוריון נמצא 33 קילומטרים מהמקום.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן


דירות כרמל 

כרמל, מלון דירות בנתניה הממוקם סמוך לחוף הרצל ומעלית החוף, מציע טראסת שמש ויחידות אירוח ובהן טלוויזיה עם מסך שטוח, אינטרנט אלחוטי חינם, חדר רחצה צמוד ומטבח מאובזר כהלכה ובו מיקרוגל – יתרון משמעותי לעומת מלונות בנתניה לחופשה עם ילדים. חלק מיחידות הנופש כוללות גם פינת אוכל למשפחות ו/או פינת ישיבה. מלון הדירות זוכה לציון 9.1 בדירוגי בתי מלון מומלצים בנתניה למשפחות עם ילדים.

חוף העונות ממוקם 3.7 קילומטרים מהמלון ואילו חוף בלו ביי נמצא 5 קילומטרים ממנו.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן


דירות ניצה 

ניצה סיוויו אפארטמנטס, בית מלון מומלץ בנתניה, הוא מלון אלגנטי הממוקם על אחת מטיילות החוף הגדולות בישראל, מציע אירוח עם מרפסת מרוהטת המשקיפה לים. כל הדירות ממוזגות וכוללות טלוויזיה עם מסך שטוח וערוצי לוויין ואינטרנט אלחוטי חינם. המלון זוכה לציון מושלם – 10.0 – בדירוג בתי מלון מומלצים בנתניה עם ילדים.

הדירות מרווחות ומתאימות לחופשה משפחתית בנתניה, ואףכוללות מטבח מאובזר הכולל מדיח כלים, ועם שני חדר אמבט עם אמבטיה או מקלחת הידרומסאג' – יתרונות משמעותיים מול מלונות בנתניה למשפחות.

במלון יש חניה פרטית חינם; הוא מרוחק 10 דקות הליכה ממרכז נתניה. באזור תמצאו שפע חנויות ומסעדות, כמו גם סופרמקרט. תל אביב מרוחקת 30 קילומטרים מהמקום.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן


מלון בוטיק וספא אדווה Adva Boutique Hotel 

אדווה, מלון בוטיק בנתניה עם ספא, נמצא למעשה מחוץ לנתניה וממוקם על גגו של קניון כפר ויתקין – 5 דקות נסיעה בלבד מחוף הים, 10 קילומטרים מנתניה ו-35 קילומטרים מתל אביב. אורחים נהנים מהמסעדה באתר ומחניה פרטית חינם.

החדרים הממוזגים כוללים טלוויזיה עם מסך שטוח וחדר רחצה פרטי ובו מקלחת, מוצרי טיפוח ללא תשלום ונעלי בית. חלק מהחדרים משקיפים לים.

בבית המלון המומלץ יש גם מספרה וכספומט. ניתן  ליהנות ממבחר פעילויות באזור, לרבות צלילה וגלישת רוח. קיסריה מרוחקת 17 קילומטרים מהמקום וזכרון יעקב – 22 קילומטרים ממנו. שדה התעופה הקרוב, בן גוריון, נמצא 43 קילומטרים מהמלון.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן

נתניה - בתי מלונות מומלצים
דירוג הגולשים 5 (2 הצבעות)
Sending

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל