מלונות באשקלון מומלצים

אשקלון – מלונות מומלצים ודירות נופש למשפחות

מתכננים חופשה באשקלון? אשקלון היא עיר חוף יפה עם לא מעט פעילויות מומלצות לחופשה משפחתית, אך תעשיית התיירות ובתי המלון באשקלון איננה מפותחת כ"כ. יש כמה מלונות טובים באשקלון אבל לא כל בתי המלון באשקלון מומלצים ולא תמיד קל למצוא פתרונות לינה באשקלון שיהיו מפנקים ומשתלמים – במיוחד עבור משפחות. בכתבה זו ריכזנו המלצות (כולל סרטוני וידאו) על מלונות מומלצים באשקלון ודירות נופש שמתאימות למשפחות המתכננות חופשה באשקלון עם ילדים

ברשימה זו תמצאו בתי מלון באשקלון ודירות נופש באשקלון במיגוון רמות מחיר וגם מיקומים בתוך אשקלון, עקב אופיה של אשקלון כעיר חוף רובם הם מלונות באשקלון על שפת הים. מעבר לכך, המשותף לכולם הוא המלצות טובות שהם קיבלו בדירוגי מלונות מומלצים באשקלון למשפחות עם ילדים, המתפרסמים באתרי תיירות בינלאומיים ומתבססים על הצבעות של משפחות ששהו בבית מלון או דירת נופש באשקלון בחופשה משפחתית עם הילדים

חופשה באשקלון – עוד באותו נושא:

השכרת רכב באשקלון – השוואת מחירים ומידע חשוב

הזמנת מוניות והסעות בישראל באינטרנט – השוואת מחירים 

מלונות מומלצים לחופשה בישראל עם ילדים

המלצות ואטרקציות לחופשה באשקלון

הפארק הלאומי של אשקלון הוא גן לאומי עצום מימדים המשלב בתוכו עתיקות רבות ואתרים ארכיאולוגיים, נופים מדהימים למצוקי חוף הים, מרחבים ירוקים והזמנות להתחבר לטבע (כולל תצפיות שועלים וציפורים) ולהיסטוריה (כולל שער הקשתות הקדום ביותר בעולם). אפשר לטייל בו יום שלם.

המרינה של אשקלון היא מרינת יאכטות קטנה וציורית, עם מסעדות רבות ומרכז קניות חדש המאפשר הליכה בין חנויות והיאכטות העוגנות, עד גשר מיוחד העובר למעשה בתוך הים. בצמוד למרינה נמצאת גם הטיילת של אשקלון, העוברת מעל מצוקי חוף הים ומציעה שלל פינות חמד, מצפים, מתקני ספורט, גני שעשועים לילדים ועוד. חוף דלילה הוא עוד מוקד פנאי של תיירות חופים באשקלון, בו תמצאו פארק מיוחד על הים הכולל צמחי מדבר, פארק גלגיליות, גן שעשועים ענק, בריכות אקולוגיות, פאבים, גלידריות ועוד.

מעבר לרצועת החוף ולפארק הלאומי, יש באשקלון גם שני קניונים – קניון חוצות וקניון גירון. אתרים נוספים בעלי ערך היסטורי כוללים את המדרחוב של אשקלון הנמצא בשכונת מגדל ההיסטורי וכולל מבנים היסטוריים לשימור, חלקם מהתקופה בה ניצב במקום הכפר הערבי מג'דל. במדרחוב יש כמובן חנויות רבות ומשפחות המגיעות אל אשקלון עם ילדים יכולות להסתובב בו בצורה חופשית בלי לחשוש ממכוניות, אך הוא די מוזנח ואין הרבה מה לעשות בו מעבר לטיול קצר וקצת שופינג.

גם מרכז אםרידר הוא אתר מעניין באשקלון עם ניחוחות היסטוריים. כיום מדובר באיזור מסחרי שוקק חיים ובו חנויות ומסעדות טובות, אשר כולל בתוכו את פארק אפרידר, אתר מומלץ לחופשה באשקלון עם ילדים, עם מרחבי דשא, נוף לים וגן שעשועים, וגם את מגדל השעון ההיסטורי של אשקלון המוסיף אווירה אותנטית.

מלונות מומלצים באשקלון

מלון לאונרדו אשקלון 

מלון לאונרדו אשקלון שעל חוף הים באשקלון כולל מסעדה, בריכה חיצונית וכניסה חופשית למרכז הבריאות והספא של המלון. כל חדר מעוצב באופן ייחודי וכולל נוף לים התיכון ואינטרנט אלחוטי חינם.

בחדרי האירוח תמצאו טלוויזיה עם מסך שטוח וערוצי כבלים, מיזוג אוויר, כספת, מיני בר, אמצעים להכנת שתייה חמה וחדר רחצה פרטי עם אמבטיה או מקלחת, מוצרי טיפוח חינם ומייבש שיער. חלק מהחדרים כוללים מרפסת. אפשר לבצע מהחדרים שיחות טלפון חינם ל-60 מדינות בעולם.

במסעדת המלון תיהנו ממזנון ארוחת בוקר ישראלית וממטבח כשר. בית כנסת וחדר כושר זמינים גם הם לאורחים. במועדון הילדים שבמקום – עניין לא מובן מאליו בין מלונות באשקלון ההופך את בית המלון לאחד הבולטים שבין מלונות מומלצים באשקלון למשפחות עם ילדים – יוכלו האורחים הצעירים להעביר את זמנם בשעשוע ומשחק ולהכיר ילדים אחרים, זאת בזמן שההורים יכולים לנוח או להשתזף על החוף. אפשר לארגן סוגים שונים של עיסויים בעבור תשלום נוסף.

התחנה המרכזית של אשקלון שוכנת מרחק 3.4 קילומטרים מהמלון, ותחנת הרכבת באשקלון נמצאת 6 קילומטרים מהמלון. שדה התעופה בן גוריון נמצא 63 קילומטרים משם. חניה זמינה חינם באתר.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן


מלון הרלינגטון (הולידיי אין אשקלון)

מלון הרלינגטון שעל חוף הים באשקלון, הידוע בד"כ בשמו הקודם, מלון הולידיי אין אשקלון, הוא אחד הסמלים הבולטים של אשקלון וללא ספק המלון הידוע ביותר באשקלון, קודם כל בגלל צורתו העגולה הייחודית, המעניקה לו מראה של איגלו, או כדור שלג ענק המונח על חוף ימה של אשקלון – מרחק קילומטר בודד מהמרינה של אשקלון.

המלון מציע אינטרנט אלחוטי, ספא וחדרים מרווחים הכוללים מיזוג, נוף לים, טלוויזיה בכבלים, אמצעים להכנת שתייה חמה ומיני בר. מדי יום מוגשת ארוחת בוקר הכוללת בר סלטים ומבחר לחמים. במרכז הבריאות תוכלו ליהנות מחדר כושר, אמבט עיסוי וסאונה.

המלון נמצא 16 קילומטרים ממוזיאון יד מרדכי. שדה התעופה בן גוריון מרוחק שעת נסיעה ממנו.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן

בית המלון גולדן טאוור אשקלון

גולדן טאוור, בית מלון באשקלון בדירוג 3 כוכבים עם טרקלין משותף וגינה, מציע נופש באשקלון בבית מלון הכולל חניה, אינטרנט אלחוטי חינם וארוחת בוקר כשרה מדי יום. כל יחידת אירוח מצוידת בטלוויזיה מתקדמת, ארון בגדים, וחדר רחצה צמוד עם אמבטיה. חלק מהיחידות משקיפות לגינה.

המלון מציע שירותים שונים, כגון גיהוץ ומתקני עסקים וצילום. תל אביב ממוקמת 49 קילומטרים מהמלון ואילו אשדוד – 16 קילומטרים משם. נמל התעופה בן גוריון שוכן 46 קילומטרים מהמלון.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן

כפר נופש אגמים אשקלון 

מלון אגמים אשקלון הוא כפר נופש המציע חופשה באשקלון ביחידות נופש משפחתיות, הכוללות חדרים ממוזגים עם אינטרנט אלחוטי חינם, חדר רחצה פרטי עם מקלחת ומוצרי טיפוח ללא תשלום, מטבחון הכולל מקרר וקומקום – יתרון משמעותי בהשוואה אל מלונות באשקלון עבור משפחות המגיעות אל אשקלון עם ילדים ומעוניינות באפשרות בישול עצמי – פינת ישיבה, טראסה ושולחן עבודה. חלק מהיחידות משקיפות לגינה.

תל אביב נמצאת 49 קילומטרים מהמלון ואילו אשדוד – 16 קילומטרים ממנו. שדה התעופה בן גוריון נמצא 47 קילומטרים ממקום האירוח.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן


מלון רג'ינה גורן 

רג'ינה גורן, בית מלון ליד הים באשקלון, הוא מלון ממוזג במרחק 100 מטרים מחוף הים הקרוב, כולל מסעדה ואינטרנט אלחוטי חינם. בכל חדר תמצאו מרפסת, טלוויזיה שטוחת מסך, מיני בר, פינת ישיבה וחדר רחצה עם מקלחת, מוצרי טיפוח חינם ומייבש שיער.

המלון מספק חנייה ללא תשלום, דלפק נסיעות ובר הפתוח סביב השעון. פארק לאומי אשקלון ניצב 2 קילומטרים  מהמקום, בעוד שמרינת אשקלון מרוחקת 8 דקות הליכה משם.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן


דירות נופש באשקלון

בית דירות סוויטות דניאלה 

סוויטה דניאלה, מלון דירות באשקלון, מציע מרכז בריאות וספא ובריכה מקורה. המקום מציע חופשה משפחתית באשקלון באירוח בשירות עצמי הכולל אינטרנט אלחוטי חינם וגם חדר כושר ומתקני כביסה. מלון דירות הנופש זוכה לציון 9.6 בדירוגי מלונות מומלצים באשקלון עם ילדים.

כל דירה כוללת טלוויזיה, מערכת מיזוג ומרפסת המשקיפה לים. במטבח המאובזר הכולל מיקרוגל ותנור – יתרון משמעותי בהשוואה אל מלונות באשקלון – תוכלו לבשל ארוחות כיד המלך והמלכה. חדר הרחצה הצמוד כולל מקלחת או אמבטיה. אפשר ליהנות מפעילויות רבות באזור המלון, הכוללות פארק מים, טניס, טיולי הליכה ועוד. נמל התעופה בן גוריון ממוקם 46 קילומטרים מבית הדירות. חניה זמינה לאורחים ללא תשלום.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן


שמיים כחולים באשקלון Blue Sky in Ashkelon 

שמיים כחולים באשקלון היא דירת נופש מול חוף הים באשקלון הכוללת את נוף הגינה ואינטרנט אלחוטי חינם, כמו גם טלוויזיה עם מסך שטוח וכבלים, מטבח מאובזר היטב ובו כיריים ומקרר – יתרון משמעותי בהשוואה אל בתי מלון באשקלון עבור משפחות – וכן חדר רחצה עם מוצרי טיפוח חינם ומקלחת.

מדי יום מוגשת ארוחת בוקר קונטיננטלית. במקום זמינה טראסת שמש וניתן לשכור אופניים. הדירה ממוקמת 15 קילומטרים מאשדוד ו-48 קילומטרים מתל אביב. נתב"ג מרוחק 45 קילומטרים משם.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן


בית הארחה טירת אשקלון 

טירת אשקלון, בית הארחה באשקלון, מציע טרקלין משותף וחדרים ובהם טלוויזיה עם מסך שטוח וחיבור ללוויין. בכל חדר תמצאו חדר רחצה פרטי, מיזוג אוויר וארון בגדים, כאשר חלקם מציעים מרפסת.

מדי יום מוגשת במקום ארוחת בוקר אנגלית. תל אביב מרוחקת 48 קילומטרים מהמקום ואילו שדה התעופה בן גוריון נמצא 45 קילומטרים משם.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן


דירת אברורה באשקלון

דירת אברורה, דירת נופש באשקלון, כוללת חדר שינה, סלון, טלוויזיה עם מסך שטוח וערוצי לוויין, מטבח מאובזר ובו טוסטר ומיקרוגל המהווה יתרון רציני למשפחות בהשוואה אל מלונות באשקלון בד"כ -, פינת ישיבה וחדר רחצה עם מקלחת, אמבטיה ומוצרי טיפוח חינם. ניתן גם לשכור רכב במקום. אשדוד נמצאת 15 קילומטרים מהדירה, בת ים – 41 קילומטרים ממנה ואילו שדה התעופה בן גוריון מרוחק 46 קילומטרים משם.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן


דירת ריינבו 

דירת ריינבואו, דירת אירוח באשקלון מציעה חופשה באשקלון למשפחות המעוניינות באירוח בשירות עצמי הכולל חניה פרטית חינם וגישה חופשית לאינטרנט אלחוטי. היחידה כוללת מטבחון עם מקרר ומיקרוגל, עניין לא מובן מאליו לעומת מלונות באשקלון, וחדר רחצה צמוד עם אמבטיה ומגבות. דירת הנופש זוכה לציון 9.2 בדירוג מלונות מומלצים באשקלון למשפחות עם ילדים.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן


דירת משה פנטהאוז – Moshe pantauz & loft 

דירת משה פנטהאוז, דירת נופש על חוף הים באשקלון, מציעה מיזוג אוויר ואינטרנט אלחוטי חינם.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן


קומנאטה –Комната 

קומנאטה היא דירת אירוח באשקלון המציעה מטבח מאובזר שמהווה יתרון משמעותי לעומת מלונות באשקלון עבור משפחות, סלון משותף, נוף לים ואינטרנט אלחוטי חינם. בדירה תמצאו חדר שינה, טלוויזיה, סלון וחדר רחצה עם אמבט ומוצרי טיפוח חינם.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן


דירת סאנרייז 

דירת סאנרייז, דירת אירוח ללינה באשקלון מציעה אירוח בשירות עצמי הכולל טראסה, מיזוג אוויר ואינטרנט אלחוטי חינם. דירת הנופש זוכה לציון 9.7. בביקורות על בתי מלון מומלצים באשקלון עם ילדים. בדירה תמצאו גם מרפסת המשקיפה לים, סלון, טלוויזיה שטוחת מסך, מטבח מאובזר עם טוסטר ומיקרוגל שלא תמיד קל למצוא בחיפוש מלונות באשקלון, כמו גם חדר רחצה עם אמבט.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן


בית הארחה מי קאסה אס סו קאסה – mi casa es su casa 

מי קאסה אס סו קאסה, בית הארחה באשקלון על חוף הים, מציע דירות נופש באשקלון הכוללות חדר רחצה פרטי ומטבח מאובזר, אינטרנט אלחוטי חינם וחניה פרטית בלא תשלום נוסף, כמו גם שולחן עבודה, טלוויזיית LCD, פינת ישיבה וקומקום. חלק מהיחידות משקיפות לים.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן

דירת סול

דירת סול היא דירת נופש מושקעת באשקלון עם עיצוב מודרני נעים לעין שמתאימה לארבעה אורחים. הדירה מאובזרת היטב וכוללת מטבח, טלוויזיה עם נטפליקס, מיזוג אוויר, אינטרנט אלחוטי, סלון נוח, חדר רחצה מפנק עם מוצרי טיפוח ומייבש שיער ועוד. הדירה נמצאת במרחק הליכה קצר מחוף בר כוכבא.

להזמנת מקומות בדירת הנופש

אשקלון - מלונות מומלצים
דירוג הגולשים 5 (2 הצבעות)
Sending

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל