הזמנת בתי מלון באשדוד

אשדוד – בתי מלון ודירות נופש מומלצים

מתכננים חופשה באשדוד? אשדוד היא עיר חוף גדולה ויפה עם לא מעט פעילויות מומלצות לחופשה משפחתית, אך תעשיית התיירות ובתי המלון באשדוד איננה מפותחת כ"כ. יש כמה מלונות טובים באשדוד אבל הם מעטים ולא תמיד קל למצוא פתרונות לינה באשדוד שיהיו מפנקים ומשתלמים – במיוחד עבור משפחות. בכתבה זו ריכזנו המלצות (כולל סרטוני וידאו) על מלונות מומלצים באשדוד ודירות נופש שמתאימות למשפחות המתכננות חופשה באשדוד עם הילדים

ברשימה זו תמצאו בתי מלון באשדוד ודירות נופש באשדוד במיגוון רמות מחיר וגם מיקומים בתוך אשדוד, עקב אופיה של אשדוד כעיר חוף רוב המלונות באשדוד הם על שפת הים. מעבר לכך, המשותף לכולם הוא המלצות טובות שהם קיבלו בדירוגי מלונות מומלצים באשדוד למשפחות עם ילדים, המתפרסמים באתרי תיירות בינלאומיים ומתבססים על הצבעות של משפחות ששהו בבית מלון או דירת נופש באשדוד בחופשה משפחתית עם הילדים

עוד מידע למטייל באותו נושא:

השכרת רכב באשדוד – השוואת מחירים ומידע חשוב

מלונות מומלצים באשדוד


לאונרדו פלאזה אשדוד 

לאונרד פלאזה אשדוד, מלון מומלץ באשדוד בדירוג 4 כוכבים במרחק 500 מטר מהטיילת ומחוף הים – אזור עם מתקני ספורט ובתי קפה רבים – מציע מרכז בריאות וספא, בריכת שחייה חיצונית בעונה ואינטרנט אלחוטי חינם באזורים הציבוריים. המלון זוכה לציון 8.2 בדירוגי מלונות מומלצים באשדוד עם ילדים.

החדרים כוללים מערכת מיזוג אוויר, מיני בר, טלוויזיה בכבלים, פינת ישיבה וחדר רחצה עם מקלחת או אמבטיה, חלוקי רחצה ומייבש שיער. החדרים משקיפים לעיר ולים. מרכז הבריאות והספא כולל אמבט עיסוי, חדר כושר וסאונה. שאר המתקנים כוללים חנויות באתר, שמירת חפצים ומועדון ילדים בוא הם יוכלו להשתעשע ולהעביר את הזמן ולאפשר להורים מעט זמן של מנוחה מהיום המתיש.

הרובע המרכזי באשדוד מרוחק 6 קילומטרים מהמקום. נמל התעופה בן גוריון נמצא 45 קילומטרים משם.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן


מלון סור לה מר – מלון בוטיק באשדוד 

סור לה מר אשדוד, מלון בוטיק באשדוד, מציע חופשה באשדוד בחדרים ממוזגים עם חדר רחצה צמוד, טלוויזיה בלוויין, אינטרנט אלחוטי חינם, דלפק קבלה הפעיל 24 שעות ביממה, אחסון מטען וטרקלין משותף. בכל חדר תמצאו גם ארון בגדים ובחלקם – מטבחון עם מקרר – יתרון משמעותי עבור משפחות המחפשות בתי מלון באשדוד לחופשה עם ילדים.

מדי יום מוגשת במקום ארוחת בוקר קונטיננטלית. המלון נמצא 32 קילומטרים מתל אביב.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן

 מלון בוטיק West אשדוד

ווסט אשדוד, מלון בוטיק באשדוד בן 9 קומות מול הים – על טיילת החוף של אשדוד – כולל סוויטות מרווחות עם טראסה או מרפסת וחנייה חינם. המלון זוכה לציון 8.5 בדירוג מלונות מומלצים באשדוד למשפחות עם ילדים.

בכל סוויטה תמצאו חדר שינה, טלוויזיית LCD, סלון עם טלוויזיה נוספת ומטבחון עם ערכת קפה ותה ומקרר קטן. ממרבית הסוויטות נשקף נוף של הים התיכון.

מדי בוקר מוגש מזנון ארוחת בוקר, כאשר המסעדה מתמחה במטבח ישראלי.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן

וילה וילה מיאמי 

וילה מיאמי, וילת נופש באשדוד להשכרה לטווח קצר בדירוג 2 כוכבים, כוללת בריכת שחייה חיצונית, דלפק קבלה הפעיל כל שעות היממה, אינטרנט אלחוטי חינם, טראסה ושירות רכישת כרטיסים.

בוילה יש שלושה חדרי שינה, מטבח מאובזר לחלוטין עם תנור, טלוויזיה שטוחת מסך עם חיבור ללוויין וחדר רחצה עם בידה. במקום יש גם מתקני שעשועים לילדים ומתקני ברביקיו.

תל אביב נמצאת 43 קילומטרים מהווילה, ואשקלון – 24 קילומטרים ממנה.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן

דירת קרן סי וויו 

דירת קרן סי וויו, בית הארחה באשדוד בדירוג 3 כוכבים, מציע יחידות הארחה עם מטבח ואינטרנט אלחוטי חינם.

בדירה יש מערכת מיזוג, טלוויזיה שטוחת מסך, תנור, מיקרוגל, מכונת קפה, טוסטר וחדר רחצה צמוד עם מקלחת. במקום האירוח יש גם טראסה.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן

דירה במרכז אשדוד 

"דירה במרכז אשדוד" היא דירת נופש באשדוד, המציעה טראסה, מיזוג אוויר, מרפסת ואינטרנט אלחוטי חינם.

הדירה כוללת מטבח מאובזר לחלוטין – יתרון משמעותי לעומת בתי מלון באשדוד עבור משפחות – פינת אוכל וטלוויזיה שטוחת מסך עם חיבור לוויין.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן

דירת קרן 

דירת קרן, דירת נופש באשדוד בדירוג 4 כוכבים, מציעה מטבח מאובזר במלואו, נוף לים, טראסה וגישה חופשית לאינטרנט אלחוטי.

היחידה ממוזגת וכוללת טלוויזיה שטוחת מסך וחדר רחצה צמוד עם מייבש שיער ואמבטיה.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן

בית נופש פנטהאוז בעיר Penthouse in the City 

פנטהאוז בעיר, בית נופש באשדוד המציע מתקני ברביקיו, נוף להר, גינה ואינטרנט אלחוטי חינם, כולל שני חדר שינה, טלוויזיה שטוחת מסך, מטבח עם תנור ומדיח כלים – עניין לא מובן מאליו כאשר מחפשים מלונות באשדוד למשפחות עם ילדים – שני חדרי רחצה ואמבט עיסוי ופינת ישיבה.

בבית הנופש יש גם טראסה בה אורחים אוהבים להתרווח, או במתחם הטרקלין המשותף.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל