השכרת רכב למשפחות

השכרת רכב למשפחות – כל מה שחשוב לדעת

השכרת רכב למשפחות יכולה להיות זולה ופשוטה הרבה יותר ממה שחשבת – בכתבה זו תמצאו מנוע חיפוש מיוחד שיבצע עבורכם השוואת מחירים בין חברות השכרת רכבים שונות ויאתר עבורכם את המחיר הכי זול עבור מיגוון מכוניות שמתאימות למשפחה עם ילדים. כמו כן תמצאו במאמר זה טיפים והמלצות שיחסכו לכם המון כסף על ה"אותיות הקטנות" והטריקים של חברות השכרת הרכב, סרטי וידאו של מכוניות להשכרה למשפחות ועוד

הרבה משפחות נתקלות בצורך לשכור רכב מדי פעם, בין אם יש ברשותן רכב פרטי או לא. לעיתים יש צורך בהשכרת רכב גדול יותר מהרגיל, לטיולים בהם מספר משפחות מטיילות יחד או בהם יש צורך במקום מרווח יותר לציוד ומזוודות. בארץ פועלות מגוון חברות להשכרת רכב, החל מחברות מקומיות כמו אלדן או אלבר ועד לחברות בינלאומיות כמו הרץ, אביס או יורופקאר. כדי למצוא את המחיר הכי זול להשכרת רכב למשפחות עם ילדים נעזרנו במנוע השוואת המחירים להשכרת רכב של רנטלקארס, שחסך לנו זמן יקר ומצא עבורנו בלחיצת כפתור את כל ההצעות הכי משתלמות. השימוש במנוע החיפוש מומלץ מאוד כדי לאתר את המחיר הכיל זול להשכרת רכב למשפחה –

במנוע החיפוש נוכל גם לבצע את ההזמנה בעזרת טופס הזמנה קצר (המנוע משמש למעשה כצד שלישי המקשר בין חברת ההשכרה ללקוח), ואפילו להיעזר בשירות הלקוחות שלהם כדי לנהל את ההזמנה ולקבל סיוע במידת הצורך.

העלויות להשכרת רכב למשפחות עם ילדים משתנות ותלויות במגוון גורמים. לעיתים קרובות, בטיול עם הילדים תרצו לוודא שיש אפשרות לנהג נוסף כדי שהנסיעה תהיה קלה יותר עבורכם. דבר נוסף שיתכן שתצטרכו לוודא מראש הוא תוספת של מושב בטיחות לתינוק. במקרה זה כדאי להזמין את השכרת הרכב עם רנטלקארס כיוון שכך תוכלו לראות כמה תעלה לכם תוספת של כיסא לתינוק ולהזמין תוספת זו במהלך ההזמנה. כך גם לא יחכו לכם עמלות מפתיעות בעת איסוף הרכב.

את התשלום עצמו על התוספות, עם זאת, לרוב תתבקשו לבצע בדלפק השכרת הרכב. גם את העלות עבור תוספת נהג נוסף תוכלו לראות בשלב הראשון של ההזמנה אם תזמינו במנוע רנטלקארס, ולהוסיף להזמנה את התוספת הזו בלחיצת כפתור.

איזה רכב כדאי להזמין לחופשה עם הילדים?

השכרת רכב בישראל למשפחות עם ילדים לא חייבת להיות דווקא השכרה של מכונית משפחתית שיש לה סטנדרט גודל מסויים. ישנם מגוון סוגי רכבים שיכולים להתאים לנסיעה עם הילדים.

אם מדובר בזוג עם ילד או שניים, והתקציב שלכם מוגבל, רכבים קטנים כמו קיה פיקאנטו, סוזוקי אלטו או פיאט 500, יכולים להתאים לכם, במיוחד אם מדובר בנסיעות קצרות. בעבור רכבים כאלו תקבלו את המחיר הכי זול, במיוחד אם תיבת ההילוכים שלהם היא ידנית.

רכבי סטיישן כמובן מתאימים במיוחד להשכרת רכב למשפחות עם ילדים, במיוחד אם מדובר בנסיעה ארוכה שדורשת נוחות מירבית כדי שהילדים יוכלו לישון או לשבת בנוחות במהלך הנסיעה בלי צורך להצטופף יותר מדי. רכבי סטיישן למשפחות יספקו גם מקום מרווח למזוודות אם מדובר בנסיעה לכמה ימים או לציוד לפיקניק בפארק או בים.

השכרת ג'יפ למשפחות עם ילדים יכולה להיות טובה לטיולים של משפחות שאוהבות הרפתקאות, שכוללים נסיעות בשטח ובחולות – או אם אתם פשוט אוהבים את ההרגשה של נהיגה בג'יפ. תוכלו אפילו לשכור רכב מיני וואן לקבוצות גדולות. אלו גם רכבים טובים למשפחות שמטיילות עם הרבה ציוד או מזוודות.

איך מוצאים השכרת רכב למשפחות עם ילדים בארץ

הזמנת השכרת רכב למשפחות עם ילדים בארץ היא פעולה באמת פשוטה בעזרת מנוע השוואת המחירים של רנטלקארס, כיוון שזו חברה שמתמחה בתחום כבר שנים רבות ומאפשרת לבצע הזמנה במהירות ובנוחות.

כדי למצוא את המחיר הכי זול להשכרת רכב למשפחות עם ילדים בארץ, פשוט הזינו את פרטי השכרת הרכב במנוע החיפוש (זה שמופיע בעמוד זה) שמופעל על ידי רנטלקארס, ובלחיצת כפתור תקבלו מגוון הצעות משתלמות.

זכרו לעבור על הפרטים החשובים של כל הצעה: מספר הנוסעים, אילו ביטוחים כלולים (אם ביטוחי החובה לא כלולים במחיר כדאי לוודא זאת מראש כדי להמנע מהפתעות במחיר בדלפק), הפרטים הטכניים כמו סוג תיבת ההילוכים ועוד. בשלב זה תוכלו גם לקרוא את תנאי השכרת הרכב המלאים. כל הפרטים יוצגו בפניכם שוב בשלב הראשון של טופס ההזמנה.

אחרי שמצאתם את השכרת הרכב המתאימה ביותר עבורכם, תתבקשו למלא טופס הזמנה קצר עם פרטי התשלום ופרטי הנסיעה, בו תוכלו להוסיף גם תוספות כמו מושב בטיחות לתינוק, נהג נוסף ועוד. על התוספות לרוב תשלמו בדלפק.

השוואת מחירים להשכרת רכב למשפחות עם ילדים

ערכנו מספר השוואות מחירים להשכרת רכב למשפחות עם ילדים בעזרת מנוע רנטלקארס, למספר ערים בארץ ועבור מספר סוגי רכבים ספציפיים. את השוואת המחירים ערכנו לתחילת יולי, עבור יום אחד. כדאי לזכור שככל שתקופת ההשכרה ארוכה יותר, המחיר היומי זול יותר והדיל משתלם יותר. כך שבעת השוואת המחירים, כדאי לבדוק את המחיר גם לתקופת השכרה מעט ארוכה יותר – ייתכן שהוא יהיה משתלם יותר.

השכרת רכב למשפחות עם ילדים בנתב"ג

בהשוואת המחירים שערכנו בין חברת השכרת רכב בנתב"ג, קיבלנו את המחיר הכי זול להשכרת רכב סטיישן למשפחות בנתב"ג מחברת יורופקאר בעלות של 266.38 ש"ח ליום.  הרכב מתאים לחמישה נוסעים ולשלוש מזוודות גדולות.

את המחיר הכי זול להשכרת מיני וואן למשפחות עם חמישה נוסעים בנתב"ג קיבלנו גם הפעם מחברת יורופקאר, בעלות של 307.97 ש"ח ליום עבור פולקסוואגן קאדי.

גם בהשוואת מחירים להשכרת מיני וואן לשבעה נוסעים קיבלנו את המחיר הכי זול מיורופקאר, בעלות של 365.87 ש"ח ליום עבור אופל זפירה.

את המחיר הכי זול להשכרת מיני וואן למשפחות עם תשעה נוסעים, קיבלנו עבור רנו טראפיק בעלות של 756.52 ש"ח ליום (מיורופקאר). תיבת ההילוכים של הרכב היא ידנית.

השכרת רכב למשפחות עם ילדים באילת

בהשוואת מחירים שערכנו להשכרת רכב באילת מדגם סטיישן קיבלנו את המחיר הכי זול עבור סיאט לאון אסטייט בעלות של 266.38 ש"ח ליום, מחברת יורופקאר (בסניף במרכז העיר או בסניף השכרת רכב בשדה התעופה רמון).

את המחיר הכי זול להשכרת מיני וואן למשפחות עם ילדים באילת קיבלנו מחברת יורופקאר עבור פולקסוואגן קאדי לחמישה נוסעים (עם תיבת הילוכים ידנית) בעלות של 307.97 ש"ח ליום.

יורופקאר הציעה לנו גם את המחיר הכי זול להשכרת מיני וואן למשפחות עם ילדים לשבעה נוסעים, עבור אופל זפירה בעלות של 365.87 ש"ח ליום.

השוואת מחירים להשכרת רכב למשפחה עם ילדים בטבריה

בהשוואת המחירים שערכנו באתר רנטלקארס להשכרת רכב למשפחות עם ילדים בטבריה קיבלנו את המחירים הבאים:

השכרת רכב משפחתי (יונדאי אקסנט) בעלות של 148.55 ש"ח ליום מיורופקאר.

השכרת מיניוואן לחמישה נוסעים בעלות של 279.02 ש"ח מחברת יורופקאר (פולקסוואגן קאדי עם תיבת הילוכים ידנית).

השכרת מיני וואן משפחתי לשבעה נוסעים בעלות של 315.89 ש"ח (אופל זפירה) מיורופקאר.

השוואת מחירים להשכרת רכב למשפחות עם ילדים בחיפה

בהשוואת המחירים שערכנו להשכרת רכב בחיפה למשפחות עם ילדים קיבלנו את המחירים הבאים:

148.55 ש"ח ליום בהשכרת מכונית משפחתית (יונדאי אקסנט) לחמישה נוסעים מיורופקאר.

169.63 ש"ח ליום בהשכרת רכב סטיישן למשפחות (סיאט לאון אסטייט לחמישה נוסעים) מיורופקאר.

315.89 ש"ח ליום בהשכרת אופל זפירה לשבעה נוסעים מיורופקאר.

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל