השכרת ג'יפ השוואת מחירים

השכרת ג'יפ – השוואת מחירים וטיפים חשובים

השכרת ג'יפים – המדריך המלא: מנוע השוואת מחירים מיוחד שיאתר עבורכם במהירות את המחיר הכי זול על השכרת ג'יפ – בארץ או בעולם – וגם מידע חשוב וטיפים על מחירי השכרת ג'יפ בחברות השכרת רכב בישראל, כולל סרטוני וידאו של דגמים פופולריים של ג'יפים להשכרה בישראל

השכרת ג'יפ בארץ יכולה להיות תוספת מעולה לחופשה המשפחתית, שתאפשר לכם לחוות הרבה יותר ולהנות מנסיעה בשטח ומהנופים המרהיבים בנוחות ובקצב שלכם. השוואת מחירים להשכרת ג'יפ בישראל – או בחו"ל – תוכלו לבצע בעזרת מנוע החיפוש שמופיע בעמוד זה, שמופעל על ידי חברת רנטלקארס, חברה וותיקה בתחום השכרת הרכב שתערוך עבורכם במספר דקות השוואה בין מגוון חברות להשכרת רכב הנחשבות אמינות ומוכרות, ותאפשר לכם לבצע הזמנה באופן מיידי.

השכרת ג'יפים – טיפים והמלצות

השכרת ג'יפ היא אפשרות מעולה למגוון מטרות, ובעת החיפוש אחר השכרת ג'יפ בזול חשוב לזכור לבדוק אם הג'יפ מתאים לנהיגה בשטח, לכמה נוסעים הרכב מתאים, אם תיבת ההילוכים ידנית או אוטומטית ועוד פרטים חשובים.

אם אתם מעוניינים בהשכרת ג'יפ או בהשכרת רכב 4X4 למספר שעות בודדות, זכרו שחברות להשכרת רכב בארץ בדרך כלל מאפשרות השכרת רכב ליום אחד לפחות, ועלות ההשכרה מחושבת בדרך כלל לפי עלות יומית (ולא לפי שעות).

בין אם אתם מחפשים השכרת רכב שטח, השכרת רכב 4X4 או השכרת ג'יפ יוקרתי, השוואת מחירים חכמה תאפשר לכם למצוא השכרת ג'יפ בארץ במחירים זולים ממגוון חברות. כיוון שג'יפ הוא רכב יקר יחסית, השוואת מחירים להשכרת ג'יפ תאפשר לכם ליהנות מהיתרונות של רכב מסוג זה בעלות משתלמת מעת לעת, בין אם מדובר בטיול, אירוע או פגישה.

לאחר השוואת המחירים וביצוע ההזמנה, תקבלו אישור הזמנה ושובר להדפסה ותוכלו לנהל את ההזמנה אונליין. כמו כן, תוכלו להיעזר בשירות הלקוחות של מנוע השוואת המחירים במהלך ההזמנה ואחריה. ברנטלקארס תוכלו לערוך השוואת מחירים בין מגוון חברות להשכרת רכב, מהקטנות והמקומיות ועד לחברות הבינלאומיות הידועות. באתר תוכלו לשלם ברוב כרטיסי האשראי, אך שימו לב שגם חברת ההשכרה עצמה תדרוש בדרך כלל פיקדון. ישנם מספר חיובים נוספים אותם תשלמו ישירות לחברת ההשכרה, כמו תוספת נהג צעיר, ציוד נוסף (מושב לילד או GPS למשל) ועוד. מידע נוסף על תוספות תוכלו לקבל במהלך ההזמנה. במהלך החיפוש, יוצגו בפניכם תנאי השכרת הרכב של כל הצעה.

השכרת ג'יפ – השוואת מחירים

בכתבה זו נערוך מספר השוואות מחירים להשכרת רכב שטח במגוון יעדים ברחבי הארץ, ונציג בפניכם את המחירים הכי זולים להשכרת ג'יפ בארץ. את השוואות המחירים ערכנו בעזרת אתר רנטלקארס, לתחילת יוני. שימו לב שהמחירים והתנאים עלולים להשתנות.

השכרת ג'יפ בתל אביב

בהשוואת מחירים להשכרת ג'יפ בתל אביב, קיבלנו את המחיר הכי זול מסניף חברת שלמה סיקסט בהשכרת אופל מוקה בעלות של 227.46 ש"ח (ליום אחד בלבד). רכב זה מתאים לחמישה נוסעים ולשלוש מזוודות גדולות, ותיבת ההילוכים שלו היא אוטומטית. את הדיל המשתלם הזה קיבלנו ממספר סניפי השכרת רכב בת"א של שלמה סיקסט ברחבי העיר.

השכרת ג'יפ בירושלים

מחירי השכרת ג'יפ בירושלים ליום אחד מתחילים מכ227.46 ש"ח, כאשר את המחיר הכי זול קיבלנו מסניף השכרת רכב בירושלים של חברת שלמה סיקסט בעבור השכרת אופל מוקה (ליום).

השכרת ג'יפ בנתב"ג

את המחיר הכי זול להשכרת רכב שטח בנתב"ג קיבלנו מחברת יורופקאר, שהציעה לנו השכרת יונדאי טוסון במחיר של 281.63 ש"ח (בהשכרה ליום אחד). היונדאי טוסון מתאים לחמישה נוסעים ושלוש מזוודות גדולות, ותיבת ההילוכים שלו היא אוטומטית.

השכרת רכב שטח באילת

חברת שלמה סיקסט הציעה לנו את המחיר הכי זול להשכרת ג'יפ באילת בסניף השכרת רכב באילת שנמצא בשדרות התמרים, שוב בעבור אופל מוקה ליום אחד, בעלות של 227.46 ש"ח.

השכרת ג'יפ בחיפה

מחירי השכרת ג'יפ בחיפה מתחילים מכ227.46 ש"ח (בהשכרת ג'יפ ליום אחד בלבד). לפי השוואת המחירים שערכנו בין חברות השכרת רכב בחיפה, את המחיר הכי זול להשכרת ג'יפ בחיפה קיבלנו מחברת שלמה סיקסט עבור אופל מוקה (ליום).

השכרת ג'יפים בבאר שבע

בהשוואת המחירים שערכנו בין סוכנויות השכרת רכב בב"ש להשכרת ג'יפ בבאר שבע, שוב קיבלנו את המחיר הכי זול מחברת שלמה סיקסט, להשכרת אופל מוקה בעלות של 227.46 ש"ח (בהשכרה ליום אחד).

השכרת ג'יפ באשדוד

בהשוואת מחירים שערכנו בין חברות השכרת רכב באשדוד במטרה לאתר את המחיר הכי זוך להשכרת ג'יפ באשדוד (ליום אחד), שלמה סיקסט הציעה את המחיר הכי זול בהשכרת אופל מוקה בעלות של 227.46 ש"ח ליום.

השכרת רכב שטח לשבוע

בהשוואת מחירים שערכנו להשכרת ג'יפ לשבוע (באילת, בחיפוש זה), קיבלנו את המחיר הכי זול מחברת קל אוטו שהציעה לנו השכרת סובארו XV בעלות של 1,516.22 ש"ח לשבעה ימים. המחיר היומי בהצעה זו הוא  216.60 ש"ח, לעומת השכרת ג'יפ ליום אחד בלבד(מאותו דגם)  שתעלה לכם 444.76 ש"ח.

השכרת ג'יפ לחודש

ערכנו השוואת מחירים נוספת כדי לבדוק מה המחיר הכי זול להשכרת ג'יפים לחודש (באילת), וגם הפעם קיבלנו את המחיר הכי זול מחברת קל אוטו בהשכרת סובארו XV, בעלות של 6,177.17 ש"ח (לשלושים ימים). המחיר היומי בהצעה זו הוא 205.9 ש"ח, כלומר מחיר יומי זול יותר לעומת אותה ההשכרה לשבוע או ליום.

השכרת ג'יפ
דירוג הגולשים 4.5 (2 הצבעות)
Sending

תגובות 4

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל