השכרת רכב לנהג צעיר השוואת מחירים

השכרת רכב לנהג צעיר – מחירים והסברים

השכרת רכב לנהגים צעירים – כל מה שרצית לדעת ולא היה לך את מי לשאול: בכתבה זו תמצאו גם מנוע חיפוש מיוחד שיבצע עבורכם תוך שניות השוואת מחירים של השכרת רכב לנהג צעיר (בישראל או בחו"ל) בין חברות השכרת רכב מוכרות, וגם מידע מפורט על האפשרויות והתנאים של השכרת רכב לנהג צעיר בארץ

חיפוש אחר דיל טוב להשכרת רכב לנהג צעיר יכול להיות מעייף. השוואת מחירים אונליין יכולה להקל עליכם במציאת המחיר הכי זול להשכרת רכב לנהג צעיר בארץ. בעמוד זה תוכלו להיעזר במנוע השוואת המחירים של רנטלקארס, חברה וותיקה שמתמחה בתחום השכרת הרכב ותמצא עבורכם בתוך מספר דקות את המחיר הכי משתלם להשכרת רכב לנהג צעיר לאחר השוואת מחירים בין מגוון חברות להשכרת רכב. מנוע החיפוש יבקש ממכם לציין את גיל הנהג כבר בשלב החיפוש הראשוני, ויסנן עבורכם את התוצאות בהתאם.

כשיעלו בפניכם תוצאות החיפוש, שימו לב שבדרך כלל עמלת הנהג הצעיר לא כלולה במחיר המוצג. לחצו על "תנאי ההשכרה" של כל הצעת מחיר, ובפסקה "עמלות בגין גיל הנהג" תוכלו לבדוק מהן העמלות הקשורות בגיל הנהג.

השכרת רכב לנהג צעיר בישראל  – מנוע חיפוש והשוואת מחירים

השכרת רכב לנהגים צעירים – טיפים חשובים

המושג "נהג צעיר" לפי החוק מתייחס לכל נהג שטרם מלאו לו 24. חברות הביטוח לרוב מתייחסת לקבוצת הנהגים הצעירים כקבוצה עם סיכון גבוה יותר ומחייבות נהגים צעירים בתעריפי ביטוח גבוהים יותר. נהג חדש צעיר יקבל רישיון נהיגה "מדורג" עם מספר מגבלות, יחויב בנהיגה עם מלווה ויוכל להסיע מספר נוסעים מוגבל למשך תקופה מסוימת.  רוב חברות השכרת הרכב יאלצו נהגים צעירים בגילאי 21 עד 25 לשלם עמלה מיוחדת, אך התנאים כמובן משתנים מחברה לחברה.

רוב חברות השכרת הרכב מאפשרות השכרת רכב לנהגים בני 21 לפחות (ועם תוספת תשלום לנהגים עד גיל 25), אך לכל חברה יש מדיניות שונה לגבי השכרת רכב לנהג צעיר וכדאי לבדוק עם איזו חברה הכי משתלם לבצע את העסקה.

מנוע השוואת המחירים של רנטלקארס שמופיע בעמוד זה נוח לשימוש, ויעזור לכם למצוא את המחיר הכי זול להשכרת רכב לנהג צעיר בארץ ולבצע הזמנה אונליין בתוך מספר דקות. כל שעליכם לעשות הוא להזין את פרטי ההשכרה בתיבת החיפוש שמופיעה בעמוד זה, ולסמן את גיל הנהג. המערכת תערוך השוואת מחירים באופן אוטומטי ותציג בפניכם את הדילים הכי טובים לנהגים צעירים ממגוון חברות להשכרת רכב באיזור, ואתם תוכלו לסנן את התוצאות לפי הצורך ולבחור את השכרת הרכב המשתלמת ביותר.  לאחר שבחרתם בהצעה הטובה ביותר, תוכלו לקרוא שנית את תנאי השכרת הרכב ולהוסיף תוספות כמו GPS או שידרוג לביטוח בתשלום. כמו כן, תתבקשו להזין את פרטי התשלום ופרטי הנהג. ברוב המקרים, אישור ההזמנה מתקבל באופן מיידי. בכל אופן, תוכלו להיעזר בשירות הלקוחות של רנטלקארס בכל בעיה.

בכתבה זו נבדוק אילו חברות מציעות השכרת רכב לנהג צעיר בארץ, מהי המדיניות של חברות אלו לגבי נהגים צעירים, ומה גובה העמלות השונות.

השכרת רכב לנהג צעיר בשלמה סיקסט

שלמה סיקסט מאפשרת השכרת רכב לנהגים צעירים עם ותק רישיון של שנה לפחות, אך נהגים אלו מוגבלים בקבוצות הרכב שיוכלו לשכור ויחויבו בתוספת תשלום בהתאם למחירון המעודכן.

השכרת רכב לנהגים צעירים באוויס

אוויס מאפשרת השכרת רכב לנהגים צעירים, ומגבילה את קבוצות הרכב שתוכלו לשכור לפי גיל הנהג. בכל מקרה, על הנהג להיות עם ותק רישיון של 12 חודשים לפחות. עד גיל 23, הלקוח יחויב בתוספת תשלום לנהג צעיר. נכון לכתיבת הכתבה ובהתאם לתנאי ההשכרה הכללים שמופיעים באתר אוויס, נהג צעיר יחויב בתוספת של 31 ש"ח כולל מע"מ ליום. עם זאת, תנאים אלו עלולים להשתנות אז זיכרו לבדוק את תנאי השכרת הרכב הרלוונטיים להזמנה שלכם.

השכרת רכבים לנהג צעיר ביורופקאר

יורופקאר (אלבר) מאפשרת השכרת רכב לנהגים צעירים בגיל 18 עם ותק רישיון של שנה לפחות. עם זאת, קבוצות רכב מסוימות מוגבלות לפי גיל ותק הרישיון, ונהגים צעירים בגילאים 18-23 יחויבו בתוספת תשלום. נכון לכתיבת הכתבה, עמלת השכרת רכב לנהג צעיר באלבר עומדת על 44 ש"ח ליום (כמפורט בתנאי ההשכרה הכלליים). עם זאת, התנאים עלולים להשתנות כך שתמיד מומלץ לבדוק מהי העמלה המעודכנת בתנאי ההזמנה שלכם.

השכרת רכב לנהג צעיר בהרץ

הגיל המינימלי להשכרת רכב בארץ בחברת הרץ הוא 18. עם זאת, בין הגילאים 21 ל23 תחול על השכרת רכב לנהג צעיר תוספת תשלום (בהתאם לקבוצת הרכב). החל מה2.4.20 גם נהגים בגילאי  18-21 יחויבו בתוספת תשלום. שימו לב שנהג צעיר לא יורשה לשכור רכבים מקבוצות רכב מסוימות (כאלו שמוגבלות לפי גיל). מגיל 25, הנהג יוכל לשכור רכב מכל קבוצות הרכב.

השוואת מחירים להשכרת רכב לנהג צעיר

ערכנו מספר השוואות מחירים להשכרת רכב לנהג צעיר (נהג בן 20 להשכרת רכב בתחילת יוני, במקרה שלנו), כדי לבדוק מהם המחירים הכי זולים. שימו לב שהתנאים והמחירים עלולים להשתנות. כמו כן, שימו לב שבדרך כלל המחיר שמוצג בהשוואת המחירים הוא לפני תוספת נהג צעיר, שמשתנה מחברה לחברה.

השכרת ג'יפ לנהג צעיר

בהשוואת מחירים שערכנו להשכרת ג'יפ לנהג צעיר, קיבלנו את המחיר הכי זול מחברת שלמה סיקסט בהשכרת אופל מוקה במחיר של 327.71 ש"ח ליום, לפני עמלות נהג צעיר או נהג חדש.

השכרת מכוניות יוקרה לנהג צעיר

שלמה סיקסט הציעה לנו גם השכרת רכב יוקרה לנהג צעיר, במחיר של 1,024.67 ש"ח בהשכרת BMW סדרה 5 ליום.

השכרת מיניואן לנהג צעיר

בחיפוש אחר השכרת מיניוואן לנהג צעיר, קיבלנו שוב את ההצעה הכי זולה משלמה סיקסט, בהשכרת אופל זפירה לשבעה נוסעים במחיר של 530.80 ש"ח ליום.

השכרת רכב לנהג צעיר
דירוג הגולשים 5 (2 הצבעות)
Sending

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל