השכרת רכב אוטומטי בישראל

השכרת רכב אוטומטי – השוואת מחירים ודגמים

בודקים אפשרויות של השכרת רכב אוטומטי (בישראל או בחו"ל)? כתבה זו יכולה לחסוך לכם מאות שקלים (ולא מעט זמן) באמצעות מידע חשוב על השכרת רכבים אוטומטיים בחברות השונות (כולל סרטי וידאו של מכוניות עם גיר אוטומטי העומדות להשכרה בישראל) ומנוע חיפוש מיוחד שיבצע עבורכם השוואת מחירים של השכרת רכב אוטומטי ויאתר עבורכם את המחיר הכי זול בין סוכנויות השכרת רכבים הנחשבות מוכרות ואמינות

להשכרת רכב אוטומטי יש מספר יתרונות. נהיגה ברכב אוטומטי נחשבת לפשוטה וקלה יותר. נהיגה ברכב אוטומטי תקל עליכם, גם כאשר מדובר על השכרת רכב אוטומטי בישראל ובמיוחד כאשר מדובר במדינה זרה בה חוקי התנועה חדשים עבורכם והדרכים זרות. אם אתם שוקלים השכרת רכב בחו"ל כדאי לבחור רכב עם גיר אוטומטי, כי נהיגה במדינה זרה עלולה להיות מלחיצה בתחילת הדרך בכל מקרה, לכן ייתכן שנהיגה ברכב אוטומטי תהפוך את הנסיעה לרגועה יותר. החיסרון העיקרי בהשכרת רכב אוטומטי, עם זאת, הוא שהמחירים בד"כ יקרים יותר לעומת סוג רכב דומה עם תיבת הילוכית ידנית. ובכל זאת, ניתן למצוא השכרת רכב אוטומטי במחירים זולים במיוחד, בעיקר כשנעזרים בהשוואת מחירים כדי לבדוק מהו המחיר הכי זול בשוק. כדי לבצע השוואת מחירים של השכרת רכב אוטומטי (בישראל או בחו"ל) השתמשו במנוע החיפוש להשוואת מחירי השכרת רכב שבדף זה:

השוואת מחירים להשכרת רכב אוטומטי – טיפים והסברים

מנוע השוואת המחירים של של רנטלקארס, חברה ותיקה בתחום השכרות הרכב, יוכל לסייע לכם במציאת המחיר הכי זול להשכרת רכב אוטומטי, לאחר השוואה בין מגוון חברות להשכרת רכב באיזור הרלוונטי. את ההזמנה תוכלו לבצע ישירות באתר וגם לקבל תמיכה משירות הלקוחות של רנטאל קארס במקרה הצורך.

כדי למצוא את הדיל הכי משתלם להשכרת רכב אוטומטי בארץ, הזינו את היעד הרצוי ואת תאריך האיסוף וההחזרה (כולל השעות). אל תשכחו לסמן בתיבה המתאימה אם גיל הנהג הוא בין 30 ל65. כשיופיעו בפניכם התוצאות של השוואת המחירים, תוכלו לבדוק את כל הפרטים החשובים (מספר הנוסעים והמזוודות בכל רכב, סוג תיבת ההילוכים, המחיר ועוד), וגם לסנן את התוצאות לפי הצורך. בצד ימין, תוכלו לבחור בהצגת רכבים עם תיבת הילוכים אוטומטית בלבד. אם יש לכם צורך בסוג רכב מסוים, כמו השכרת ג'יפ או מיני ואן, תוכלו לבחור בסוג רכב בחלק העליון של העמוד.

מומלץ מאוד לקרוא את תנאי ההשכרה המלאים (בלחיצה על "תנאי ההשכרה המלאים…" בכל הצעת מחיר). לאחר שמצאתם את השכרת הרכב לרכב אוטומטי המתאימה לצרכיכם בהשוואת המחירים המתבצעת בין חברות השכרת רכב בישראל הנחשבות אמינות, תוכלו ללחוץ על "הזמן עכשיו" ולבצע את ההזמנה. תתבקשו להזין פרטים אישיים, פרטי תשלום, ובנוסף תוכלו לשדרג את הביטוח ולהוסיף תוספות להשכרת הרכב כמו GPS, כיסא לילד וכול' (בתשלום בדרך כלל).

את אישור ההזמנה תקבלו לרוב באופן מיידי, אך לעיתים יש צורך להמתין לאישור מחברת השכרת הרכב. במקרה זה, ייחסם הסכום הרלוונטי באשראי באופן זמני (החסימה תוסר במקרה הנדיר בו חברת ההשכרה לא תאשר את ההזמנה). לאחר שתקבלו אישור ההזמנה, תוכלו לנהל את ההזמנה באתר ולהיעזר בשירות הלקוחות.

ערכנו מספר השוואות מחירים בעזרת רנטלקארס, כדי לבדוק מהם המחירים הכי זולים שניתן למצוא להשכרת רכב אוטומטי בארץ. שימו לב שאת השוואת המחירים ערכנו לתחילת יולי, אך המחירים והתנאים עלולים להשתנות.

השכרת רכב אוטומטי בתל אביב

ערכנו השוואת מחירים להשכרת רכב אוטומטי בתל אביב, וקיבלנו את המחיר הכי זול מחברת טריפטי שהציעה לנו השכרת ניסאן מיקרה ליום בעלות של 122.43 ש"ח. הניסאן מיקרה מתאימה לחמישה נוסעים ולמזוודה אחת גדולה ומזוודה אחת קטנה

השכרת רכב אוטומטי בנתב"ג

את המחיר הכי זול להשכרת רכב בנתב"ג על רכב אוטומטי קיבלנו מחברת יורופקאר, בהשכרת קיה פיקאנטו ליום בעלות של 140.14 ש"ח. הקיה פיקאנטו היא מכונית מסוג מיני, שמתאימה לארבעה נוסעים ולשתי מזוודות קטנות.

השכרת רכב אוטומט באילת

בהשוואת מחירים שערכנו להשכרת רכב באילת עם תיבת הילוכים אוטומטית, שלמה סיקסט הציעה לנו את המחיר הכי זול: השכרת קיה פיקאנטו שמתאימה לחמישה נוסעים ושתי מזוודות קטנות, בעלות של 132.44 ש"ח ליום.

השכרת רכב אוטומטי בחיפה

את המחיר הכי זול להשכרת רכב אוטומטי בחיפה קיבלנו מחברת שלמה סיקסט, שהציעה לנו השכרת קיה פיקאנטו בעלות של 132.44 ש"ח ליום.

השכרת רכב עם גיר אוטומטי בבאר שבע

בהשוואת מחירים שערכנו עבור השכרת רכב אוטומטי בבאר שבע, קיבלנו את המחיר הכי זול מחברת יורופקאר בעבור פיאט 500 (שמתאימה לארבעה נוסעים בלבד) בעלות של 126.13 ש"ח ליום.

השכרת רכב עם הילוכים אוטומטים בירושלים

את המחיר הכי זול להשכרת רכב אוטומטי בירושלים קיבלנו מסניף השכרת רכב בירושלים של שלמה סיקסט בהשכרת קיה פיקאנטו בעלות של 132.44 ש"ח ליום.

השכרת מכונית אוטומטית באשדוד

בהשוואת מחירים שערכנו עבור השכרת רכב אוטומטי באשדוד ליום, קיבלנו את המחיר הכי זול בעבור קיה פיקאנטו, בעלות של 132.44 ש"ח. את ההצעה קיבלנו מחברת שלמה סיקסט.

השכרת רכב אוטומטי לשבוע

בהשכרת רכב לשבוע, המחיר היומי לרוב יותר משתלם לעומת השכרות לתקופות קצרות יותר, גם כאשר מדובר על השכרת רכב אוטומטי. בהשוואת מחירים שערכנו להשכרת רכב אוטומטי לשבוע בנתב"ג, למשל, חברת קל אוטו הציעה לנו השכרת יונדאי i10 בעלות של 543.87 (77.6 ש"ח ליום). בהשכרת אותו הרכב ליום, לעומת זאת, המחיר הוא 370.39 ש"ח.

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל