השכרת רכב ברחובות מידע חשוב

השכרת רכב ברחובות – השוואת מחירים והמלצות

השכרת רכב ברחובות – המדריך המלא: מנוע חיפוש מיוחד שיבצע עבורכם השוואת מחירים בין חברות השכרת רכב ברחובות (על מיגוון דגמי מכוניות) ויחסוך לכם עשרות אחוזים, הסברים על ההבדלים בתנאים בין חברות השכרת רכב שונות המפעילות סניפים ברחובות ועוד מידע חשוב שיסייע לכם לבחור

השכרת רכב ברחובות יכולה להפוך לפשוטה וזולה במיוחד בעזרת מנוע השוואת המחירים להשכרת רכב בעולם אשר יאתר עבורכם את המחיר הכי זול בין כל חברות השכרת הרכב ברחובות על מגוון דגמי מכוניות, תוך שניות.  כדי לבצע השוואת מחירי השכרת רכב ברחובות תחילה, בחרו בישראל בשדה "ארץ" (ניתן להשתמש במנוע החיפוש גם כדי להזמין השכרת רכב בחו"ל) ואחר בשדה עיר ביחרו את רחובות כעיר היעד. לאחר מכן, הזינו את התאריכים בהם אתם מעוניינים להזמין השכרת רכב ברחובות. אם יש לכם צורך בהחזרת הרכב בתחנה במיקום שונה, (למשל – לשכור רכב ברחובות ולהחזיר אותו בתל אביב בסניף אחר של אותה חברת השכרת רכב) סמנו אפשרות זו כעת. לאחר מכן, לחצו על חיפוש ותקבלו תוצאות של השוואת מחירי השכרת רכב ברחובות בין כל החברות הרלוונטיות, עבור מגוון דגמי רכב

השכרת רכב ברחובות – מנוע חיפוש והשוואת מחירים

לאחר שיופיעו תוצאות החיפוש, תוכלו לסנן אותן לפי מגוון קטגוריות: קבוצת הרכבים הרצויה (למשל אם אתם מעוניינים בהשכרת מיני-ואן, רכבי מיני, רכבי יוקרה ועוד קטיגוריות רכב), ספק הרכב (מתוך שלושת החברות המציעות השכרת רכב ברחובות – יורופקאר – אלבר, אלדן ושלמה Sixt), הממוצע של דירוג הספקים (ע"י הגולשים אשר סיפקו המלצות ודירוגים על חברות השכרת הרכב השונות ברחובות), אפשרויות הדלק (תנאי עמלות), פרטי הרכב (מיזוג הרכב, רכב אוטומט או ידני, מספר הדלתות ועוד), כמות הנוסעים (למשל אם אתם מעוניינים בהשכרת רכב 7 מקומות ברחובות ציינו זאת כאן), תנאי הפיקדון, מספר הקילומטרים ועוד.  נכון לכתיבת כתבה זו, מחירי השכרת רכב ברחובות בחודשי הקיץ מתחילים מכ- 114 ש"ח ליום.

השכרת רכב ברחובות – עוד באותו נושא:

השכרת רכב בישראל – המדריך המלא – השוואת מחירים ומידע חשוב

לאחר שתבחרו את הרכב, כדאי לעבור על הפרטים, תנאי ההזמנה והדרישות של חברת השכרת הרכב. בעת ההזמנה דרך מנוע החיפוש של RentalCars תוכלו להוסיף תוספות (בתשלום) כמו GPS, כיסא לילד, עמלה על נהג נוסף, אייפד, כיסא לתינוק ועוד.

לאחר ביצוע ההזמנה דרך אתר RentalCars תקבלו בדרך כלל אישור מיידי. בחלק מההזמנות יש צורך להמתין לאישור של חברת השכרת הרכב – במקרה זה, תקבלו על כך הודעה והסכום ישוריין בכרטיס האשראי שלכם באופן זמני.

במקרה הנדיר בו חברת ההשכרה לא מאשרת את ההזמנה, תקבלו על כך הודעה והסכום ששוריין בכרטיס האשראי ישוחרר. לאחר קבלת אישור הזמנה תקבלו חוזה והתשלום יתבצע. יהיה עליכם להביא את אישור ההזמנה איתכם כאשר אתם מגיעים לאסוף את הרכב. בהזמנת השכרת רכב ברחובות דרך מנוע השוואת המחירים תוכלו לשלם בכרטיס אשראי בלבד. השכרת רכב במזומן – ברחובות ובכלל בישראל – היא עניין בעייתי ונדיר אשר איננו מקובל כיום ברוב החברות בגלל הצורך להשאיר פיקדון בכרטיס אשראי.

שימו לב שסוגי הרכבים ממוינים לפי קבוצות (קטיגוריות רכב) וייתכן שתקבלו רכב דומה לזה שמופיע בהזמנה ולא בדיוק את אותה מכונית שהזמנתם.

חברות השכרת רכב ברחובות

Europcar (אלבר) רחובות

סניף השכרת הרכב ברחובות של חברת יורופקאר (אלבר) נמצא בהרצל 96 ברחובות.

שעות הפעילות: ימים א'-ה' מ-08:00 עד 18:00, ו' מ-08:00 עד 13:00

יורופקאר רחובות מציעה מגוון דגמי מכוניות להשכרה ברחובות –

השכרת רכבי יוקרה ברחובות (כדוגמת אאודי A6)

השכרת רכבי מיני ואן  ברחובות כמו למשל קיה קרניבל (8 מקומות)

השכרת רכב מסחרי ברחובות כמו רנו טרפיק (9 מקומות), פולסווגן טרנספורטר (9 מקומות) או פולקסווגן קאדי (5 מקומות)

השכרת ג'יפ ברחובות – כמו למשל פורד אדג', מיצובישי אווטלנדר, יונדאי טוסון ועוד.

השכרת מכוניות ברחובות בדגמים פופולריים כדוגמת מאזדה 6.

השכרת רכבי סטיישן כמו סיאט לאון אסטייט.

השכרת רכבים בינוניים כדוגמת פולקסווגן גולף.

השכרת מכוניות משפחתיות ברחובות כמו יונדאי i25 אקסנט.

השכרת רכב אקונומי כמו קיה פיקאנטו, יונדאי i20 ופורד פיאסטה.

השכרת רכבי מיני ברחובות כמו סוזוקי אלטו (4 נוסעים) ופיאט 500 (4 נוסעים).

רוב המכוניות שמציעה סניף השכרת הרכב ברחובות של אלבר (יורופקאר) כוללים את השירותים הבאים בחינם וללא תוספת מחיר: שינוי הזמנה, ביטוח גניבה וביטוח תאונה CDW.

על מנת לנהוג ברכב שכור של אלבר על הנהג להיות בן 21 לפחות ובעל רישיון עם וותק של שנה לפחות. עם זאת, נהג צעיר (21-23) יחויב בתוספת תשלום בהזמנת השכרת רכב ברחובות באלבר. חלק מקבוצות הרכב מוגבלות לפי וותק רישיון וגיל. החברה איננה משכירה רכבים לנהגים מתחת לגיל 21.

יום השכרת רכב מינימלי באלבר הוא 24 שעות. שימו לב ששעת איחור תחושב לפי 1/3 מהמחיר היומי, ואיחור של למעלה משלוש שעות יחושב כיום השכרת רכב מלא.

בלחיצה על "תנאי ההשכרה של Europcar" בתוצאות החיפוש של מנוע השוואת המחירים לחברות השכרת רכב ברחובות תוכלו לקרוא את תנאי ההזמנה המלאים של ההזמנה שלכם.

אלדן רחובות

סניף השכרת הרכב ברחובות של אלדן ממוקם ברחוב חסן מלך מרוקו 8. שעות הפתיחה של אלדן רחובות – בימי ראשון עד חמישי בשעות 08:00-16:45 ובימי שישי ב08:00-11:45. הסניף סגור בימי שבת.

בסניף אלדן ברחובות תוכלו לשכור רכב ממגוון סוגים:

השכרת רכבים קטנים ובינוניים ברחובות כדוגמת שברולט ספארק (4 נוסעים), קיה פיקאנטו, פיז'ו 208, ויונדאי i25.

השכרת רכבי פרימיום ברחובות כמו מיצובישי אווטלנדר.

השכרת אוטו גדול ברחובות כדוגמת סוזוקי בלאנו וטויוטה אבנסיס.

השכרת מיני וואן ברחובות כמו טויוטה ורסו (7 נוסעים).

השכרת ג'יפים ברחובות כמו מיצובישי אווטלנדר (7 נוסעים)

רוב השכרות הרכב באלדן כוללות אפשרות לביטול ללא עלות (עד 48 שעות לפני איסוף הרכב), שינוי הזמנה, ביטוח גניבה וביטוח תאונה CDW. תוכלו לוודא את תנאי ההזמנה המדויקים כבר בתוצאות החיפוש בלחיצה על "תנאי ההשכרה של אלדן". על מנת להשכיר רכב באלדן, הנהג צריך להיות בן 24 ומעלה עם וותק רישיון של שנתיים לפחות. עם זאת, נהג בן 21-23 יוכל לשכור מכוניות מקבוצות מסוימות בלבד ובתוספת תשלום עבור נהג צעיר.

אלדן מאפשרת השכרת רכב לתקופה מינימלית של יום. ניתן להאריך את תקופה ההשכרה טלפונית (עד 70 יום), אך על מנת להאריך לתקופה של מעל 70 יום, יש צורך להגיע לסניף השכרת הרכב ברחובות ולהסדיר את הניירת.

הזמנות השכרת רכב ברחובות באלדן לתקופה של שלושה ימים ועד 25 ימים כוללות ק"מ ללא הגבלה. בהזמנות של יום, יומיים או 26 ימים ומעלה כולל הזמנת השכרת רכב לחודש ההשכרות כוללות הגבלת ק"מ.

אלדן מאפשרת השכרת רכב לדתיים ברחובות ללא חיוב דמי שכירות בשבת (חיוב על ביטוח בלבד) בהזמנה דרך מוקד ההזמנות הארצי.

השכרת רכב ברחובות שלמה Sixt

סניף השכרת רכב ברחובות של שלמה Sixt נמצא ברחוב המלך חסן 5 (קרית עקרון), ושעות הפתיחה שלו הן – בימי ראשון עד חמישי 08:00-18:00 ובימי שישי 08:00-12:00. הסניף סגור בימי שבת.

בסניף שלמה Sixt ברחובות תוכלו להזמין השכרת רכב ברחובות ממגוון קטגוריות רכבים:

השכרת רכב קטן ובינוני כמו שברולט ספארק (4 נוסעים), קיה פיקאנטו (4 נוסעים) ואופל קורסה.

השכרת מכוניות גדולות ברחובות כמו אופל מריבה,  מאזדה 3 ומאזדה 6.

השכרת רכבי יוקרה ברחובות – כדוגמת אופל מוקה, ניסאן קאשקי, BMW 5 Series

השכרת רכבי מיני וואן ברחובות כדוגמת קיה קארנס (6 נוסעים) ואופל זפירה (7 נוסעים).

השכרת ג'יפ ברחובות – כדוגמת אופל מוקה וניסאן קאשקי.

רוב השכרות הרכב בשלמה Sixt כוללות אפשרות ביטול ללא עלות (עד 48 שעות לפני איסוף הרכב), שינוי הזמנה, ביטוח גניבה וביטוח תאונה CDW. תוכלו לוודא את תנאי ההזמנה המדויקים שלכם כבר בתוצאות החיפוש בלחיצה על "תנאי ההשכרה של Sixt".

חברת שלמה Sixt מאפשרת לנהגים צעירים בגילאים 21 עד 23 (ו/או נהג חדש עם ותק של שנה עד שנתיים) לנהוג ברכבים מקבוצות J/D/L/E/F/B בלבד ובתוספת תשלום. נהגים בגילאים 23 עד 26 עם ותק נהיגה של שנה ומעלה, יוכלו לנהוג ברכבים מקבוצות B-G.

כמובן שאם אתם מעוניינים שנהג נוסף ינהג ברכב השכור, יהיה עליכם לציין זאת מראש. שלמה סיקסט מציעה מספר מסלולי ק"מ לפי תקופת ההשכרה.

תקופת השכרת רכב מינימלית בשלמה Sixt היא יום אחד. איחור של למעלה משעה בהחזרת הרכב יחויב כמחיר של יום השכרה מלא.

השכרת רכב ברחובות
דירוג הגולשים 4 (2 הצבעות)
Sending

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל