השכרת רכב סטיישן

השכרת רכב סטיישן בישראל – מחירים ומידע

רוצים לשכור רכב סטיישן בישראל? הכתבה הזו תחסוך לכם הרבה כסף ולא מעט זמן, עם כל המידע הדרוש לכם (כולל הסברים וסרטונים על מכוניות סטיישן), וגם מנוע חיפוש מיוחד שיעזור לכם למצוא את המחיר הכי זול להשכרת רכב על האוטו שאתם רוצים לשכור

משפחות רבות מעדיפות להשתמש ברכב סטיישן יותר מאשר רכבים משפחתיים סטנדרטיים, כיוון שרכב סטיישן הוא מרווח מאוד, עם תא מטען גדול שמספיק למגוון שימושים, ויכול בדרך כלל להפוך למרווח יותר עם קיפול המושבים. כדי לאתר את המחירים הכי זולים להשכרת רכבי סטיישן, כדאי להשתמש במנוע השוואת מחירים מיוחד שנקרא "רנטלקארס" (המופיע מתחת לפיסקה זו), שמלבד חיפוש מחירים זולים להשכרת רכב מאפשר גם לבצע את ההזמנה באופן מיידי ומתווך בין הלקוח לבין חברת השכרת הרכב. המנוע מציג הצעות מחיר של מגוון חברות להשכרת רכב כמו יורופקאר, הרץ, אלדן ועוד, והוא שחקן ותיק בתחום השכרת הרכב בעולם.

חופשה בישראל – עוד מידע למטייל

הזמנת מונית און ליין – השוואת מחירים 

מלונות מומלצים לחופשה בישראל למשפחות

טיפ חשוב על חיסכון בעלויות השכרת רכבים  – אפשר לחסוך קצת כסף על ביטוח הרכב. במקום לקנות את פוליסות הביטוח היקרות שחברות השכרת הרכב מציעות לכם – זול יותר לקנות פוליסות זהות שמציעות חברות ביטוח בינלאומיות באמצעות המדריך המלא להשוואת מחירי ביטוח רכב שכור בישראל

מנוע השוואת המחירים להשכרת רכב של רנטלקארס בעצם מאפשר לנו להפוך את כל התהליך לקצר ופשוט, החל מחיפוש דיל להשכרת רכב סטיישן ועד קבלת אישור הזמנה, והכל בתחנה אחת.

בעבר, רכב הסטיישן לא היה מבוקש על ידי משפחות רבות, אך הצרכן הישראלי הבין שזהו רכב שימושי ונוח והוא מבוקש ביותר לא רק על ידי בעלי מקצוע שצריכים רכב עם תא מטען גדול אלא גם על ידי משפחות עם ילדים שמחפשות ליהנות מנסיעות נוחות ומרווחות.

מכוניות סטיישן עושות שימוש מירבי במרחב של הרכב – תוכלו ליהנות מעוד מקום אם תקפלו את המושבים כדי להעביר ציוד או מזוודות, ובכל זאת להשתמש ברכב כמכונית משפחתית במידת הצורך.

ישנם מגוון רכבי סטיישן פופולריים למשפחות שנמכרים בארץ, וביניהם למשל:

רנו מגאן אסטייט, מכונית שנמכרת בארץ מ2008 ומציעה תא מטען גדול, מנוע דיזל, צריכת דלק טובה, ועיצוב מרווח ונוח למגוון שימושים.

פיז'ו 308SW עם עיצוב חדשני ומאובזר היטב,  מרחב מרווח וביצועים טובים.

סיאט ליאון אסטייט, גרסת סטיישן מרווחת של הסיאט ליאון עם מנוע חסכוני  ותא מטען מרווח במיוחד.

סקודיה פאביה ספייס, מכונית סטיישן איכותית עם מנוע דיזל ותיבת הילוכים כפולת מצמדים.

רכבי סטיישן נוספים למשפחות בארץ כוללים את הפיאט טיפו סטיישן, האופל אסטרה סטיישן, השברולט קרוז סטיישן, ועוד.

כמו בכל תחום, גם כדי למצוא את המחיר הכי זול להשכרת רכב סטיישן בארץ, כדאי לערוך השוואת מחירים להשכרת רכב בישראל .

איך מזמינים השכרת רכב סטיישן בארץ עם רנטלקארס?

לאלו מכם שלא בקיאים בתחום השוואת המחירים, אל דאגה. בכתבה זו נסביר לכם צעד אחר צעד כיצד לערוך הזמנה ובתוך מספר דקות תוכלו כבר להדפיס את אישור ההזמנה ולתכנן בנחת את שאר החופשה.

כדי להתחיל, השתמשו בתיבת החיפוש שבעמוד זה שמופעלת על ידי רנטלקארס. הזינו את התאריך ואת תחנת האיסוף וההחזרה, ואל תשכחו לציין אם גיל הנהג הוא בין 30 ל65.

שימו לב שנהגים צעירים בדרך כלל יאלצו לשלם עמלות נוספות, שייתכן ולא יוצגו במחיר בתוצאות החיפוש, אלא בפירוט תנאי ההשכרה כתוספת למחיר, כך שכדאי לקחת זאת בחשבון בחישוב המחיר הכולל.

כעת תגיעו לשלב התוצאות: יוצגו בפניכם תחילה כל ההצעות להשכרת רכב שמנוע החיפוש מצא עבורכם, ללא סינון.

לחיצה אחת על כפתור "מכוניות סטיישן" בחלק העליון של העמוד (מעל תוצאות החיפוש) תסנן את התוצאות כך שתוכלו לבדוק הצעות מחיר להשכרת רכבי סטיישן בלבד.

תוכלו לסנן את התוצאות גם לפי פרטי הרכב או החברה (בצד הימני של הדף), בין אם אתם מחפשים רכב סטיישן ידני או אוטומטי או חברה עם חוות דעת מציון מסוים בלבד.

מספר דברים שכדאי לזכור בעת חיפוש השכרת רכב סטיישן למשפחות ברנטלקארס:

בדקו לכמה נוסעים מתאים הרכב, ולכמה מזוודות. כדאי לעבור על תנאי השכרת הרכב ולבדוק אם המחיר כולל ביטוח, כיוון שאם הוא לא כולל ביטוח חובה סביר שתצטרכו לשלם תוספת על ביטוח זה. סיבה נוספת שאנחנו מעדיפים את רנטלקארס להשכרת רכב סטיישן למשפחות היא כי כל הפרטים האלו מופיעים באופן ברור כבר בשלב החיפוש, בכל תיבה של הצעת מחיר.

לאחר שמצאתם את השכרת רכב הסטיישן המתאימה ביותר עבורכם, לחצו על "הזמן עכשיו".

טופס ההזמנה קצר וכולל הזנת פרטים אישיים ופרטי תשלום (התשלום באתר מתבצע באשראי, או באופן חלקי או באופן מלא לפי סוג השכרת הרכב. את יתרת התשלום, אם מדובר בתשלום חלקי, תשלמו בדלפק).

במהלך השלמת טופס ההזמנה תוכלו גם לעבור שנית על פרטי השכרת הרכב ולהוסיף תוספות (חלקן בתשלום) כמו מושב בטיחות לילד ונהג נוסף. על התוספות בדרך כלל משלמים בדלפק.

את אישור ההזמנה תקבלו בדרך כלל באופן מיידי, אך לעיתים יש צורך להמתין לאישור מחברת השכרת הרכב. לאחר שתקבלו אישור תוכלו לנהל את ההזמנה באתר ולקבל שירות משירות הלקוחות של רנטלקארס.

השוואת מחירים להשכרת רכב סטיישן למשפחות

ערכנו השוואת מחירים להשכרת רכב סטיישן למשפחות בעזרת מנוע רנטלקארס (עבור השכרת רכב בנתב"ג בתחילת יולי). .

בהשוואת המחירים שערכנו, את המחיר הכי זול להשכרת רכב סטיישן קיבלנו מחברת יורופקאר בהשכרת סיאט לאון אסטייט לחמישה נוסעים ושלוש מזוודות גדולות. לרכב יש תיבת הילוכים אוטומטית, 4 דלתות, מיזוג אוויר ועוד. המחיר הכי זול להשכרת הרכב ליום אחד הוא 167.72 ש"ח.

בדרך כלל, השכרת רכב לתקופה מעט ארוכה יותר תוזיל את המחיר היומי, לעיתים באופן משמעותי.

המחיר הכי זול להשכרת אותו הרכב מיורופקאר, הפעם לשלושה ימים, הוא 316.65 ש"ח. כלומר, 105.55 ש"ח ליום. כך שבהארכת תקופת ההשכרה ביומיים המחיר היומי נחתך משמעותית.

 

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל