השכרת רכב ליום אחד סניפים

השכרת רכב ליום אחד בישראל – השוואת מחירים והמלצות

השכרת רכב ליום – המדריך המלא: השוואת מחירים שתעזור לכם למצוא השכרת רכב ליום בישראל במחיר הכי זול באמצעות מנוע מיוחד להשוואת מחירי השכרת רכב שיאתר עבורכם תוך שניות את המחירים הכי זולים על השכרת רכבים ליום במיגוון דגמים, וגם – טיפים והמלצות חשובות ומדריך מפורט (כולל מחירים וסרטי וידאו) על מכוניות להשכרה יומית בישראל

כאשר חושבים על השכרת רכב ליום בארץ, כדאי לשקול מספר דברים: לרוב, חברות השכרת הרכב בארץ מאפשרות השכרת רכב לתקופה מינימלית של 24 שעות. כך שגם אם יש לכם צורך ברכב לבוקר או לצהריים בלבד, תצטרכו לשלם על יום מלא. כמו כן, חשוב לזכור שאיחור בהחזרת הרכב יגרור חיוב נוסף. חלק מהחברות יחייבו בהדרגה לפי זמן האיחור, וחלק יחייבו תשלום נוסף בגובה יום השכרה גם על איחור קצר.

אז איך מוצאים את המחירים הכי זולים להשכרת רכב ליום בארץ? עם השוואת מחירים כמובן. במנוע השוואת המחירים שלמטה בדף זה, תוכלו לערוך השוואת מחירים של השכרת רכב ליום בין מגוון חברות להשכרת רכב, לבחור את הדיל הכי משתלם ולבצע הזמנה בתוך מספר דקות.

בעת השוואת המחירים תוכלו לסנן את התוצאות לפי סוג הרכב, דירוגי הגולשים, פרטי הרכב, הגבלת הקילומטראז', ועוד. כמו כן, תוכלו לצפות בפרטי ההזמנה החשובים עוד לפני בחירת הרכב, ולקרוא את תנאי ההשכרה.

תהליך ההזמנה הוא פשוט במיוחד ולוקח מספר דקות בלבד. תחילה, תתבקשו להזין מספר פרטים בסיסיים, ולאחר מכן יוצגו בפניכם מגוון מחירים משתלמים להשכרת רכב ליום, אותם תוכלו לסנן לפי הצורך. לאחר שמצאתם את הרכב הרצוי, תתבקשו להזין את פרטי הנהג ופרטי ההזמנה, ותוכלו לעבור שנית על הפרטים החשובים ותנאי השכרת הרכב.

השכרת רכב ליום – טיפים והשוואות מחירים

למרות שבדרך כלל ניתן למצוא השכרת רכב ליום במחיר זול, מחיר ההשכרה של חלק מהרכבים הופך להיות זול הרבה יותר אם רק מוסיפים מספר ימים לתקופת ההשכרה, ומשתלם יותר לעומת יום אחד. עם זאת, אם אין לכם דרישות מיוחדות לגבי סוג הרכב, לרוב תוכלו למצוא דילים זולים במיוחד להשכרת רכב ליום.

בהשכרת רכב ליום, חשוב לזכור שתקופת ההשכרה משפיעה על הגבלת הקילומטראז'. לרוב, השכרת רכב לתקופה של יום או יומיים כוללת הגבלת קילומטראז', לעומת השכרת רכב לחודש שבדרך כלל לא כוללת הגבלה. עם זאת, התנאים עלולים להשתנות כך שעליכם תמיד לבדוק מהי הגבלת הקילומטראז' הרלוונטית להשכרת הרכב שלכם.

ערכנו מספר השוואות מחירים כדי למצוא את המחירים הכי זולים להשכרת רכב ליום בארץ. את הדילים המשתלמים האלו מצאנו בעזרת אתר רנטלקארס, בהשוואת מחירים שנערכה לתחילת יוני.

השכרת רכב ליום בת"א

את המחיר הכי זול להשכרת רכב בתל אביב ליום אחד קיבלנו מחברת טריפטי, שהציעה לנו השכרת שברולט ספארק במחיר של 108.58 ש"ח ליום. השברולט ספארק היא מכונית עם תיבת הילוכים ידנית שמתאימה לארבעה נוסעים ושתי מזוודות קטנות. את הדיל הזה קיבלנו מסניף החברה ברחוב הירקון.

השכרת רכב ליום בנתב"ג

השכרת רכב בנתב"ג היא אפשרות מעולה בין אם אתם חוזרים מחופשה, מגיעים לביקור בארץ או מתעניינים בהשכרת רכב לאורחים מחו"ל. כמו כן, השכרת רכב בנתב"ג היא אופציה טובה למי שגר בישובים הקרובים. היתרון בהשכרת רכב ליום בנתב"ג הוא זמינות של 24 שעות ביממה ברוב הסניפים ומגוון רחב של חברות להשכרת רכב.

את המחיר הכי זול להשכרת רכב ליום בנמל התעופה בן גוריון קיבלנו מחברת יורופקאר, שהציעה לנו השכרת סוזוקי אלטו במחיר של 137.29 ש"ח ליום. רכב זה מתאים לארבעה נוסעים ושתי מזוודות קטנות, ותיבת ההילוכים שלו ידנית.

השכרת רכבים ליום באילת

מחפשים השכרת רכב באילת? בהשוואת המחירים שערכנו בעזרת אתר רנטלקארס, קיבלנו את המחיר הכי זול להשכרת רכב ליום באילת מחברת הרץ, שהציעה לנו השכרת שברולט ספארק, רכב עם תיבת הילוכים ידנית שמתאים לארבעה נוסעים, במחיר של 127.30 ש"ח ליום.

השכרת מכונית ליום בחיפה

אם אתם מחפשים השכרת רכב בחיפה או בצפון, בעזרת השוואת המחירים של רנטלקארס תוכלו לבחור את המחיר הכי זול מבין מגוון רחב של חברות: אוויס, קל אוטו, יורופקאר, הרץ ועוד. את המחיר הכי זול להשכרת רכב בחיפה ליום קיבלנו מחברת הרץ, שהציעה לנו השכרת שברולט ספארק במחיר של 127.30 ש"ח ליום.

השכרת רכב ליום בב"ש

בהשוואת מחירים שערכנו להשכרת רכב  בבאר שבע ליום אחד , קיבלנו את המחיר הכי זול מחברת הרץ, שהציעה לנו השכרת שברולט ספארק במחיר של 128.07 ש"ח ליום.

השכרת מכוניות ליום באשדוד

את המחיר הכי זול להשכרת רכב באשדוד ליום  קיבלנו שוב מהרץ, בעבור שברולט ספארק במחיר של 128.07 ש"ח ליום.

השכרת אוטו ליום בראשון לציון

ערכנו השוואת מחירים נוספת, כדי למצוא את המחיר הכי זול להשכרת רכב בראשון לציון ליום . הפעם, הייתה זו חברת שלמה סיקסט שהציעה לנו את הדיל הזול ביותר להשכרת רכב: השכרת קיה פיקאנטו בעלות של 131.82 ש"ח בלבד ליום.

השכרת רכב ליום אחד
דירוג הגולשים 5 (1 הצבעה)
Sending

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל