השכרת רכבים האיים הקנריים

השכרת רכב באיים הקנריים

השכרת רכב באיים הקנריים – המדריך המלא: מנוע השוואת המחירים המתעדכן אוטומטית בכל המחירים, המבצעים וההנחות, אצל חברות השכר הרכב השונות באיים הקנריים, יחסוך לכם מאות שקלים. בנוסף אספנו עבורכם טיפים חשובים ומידע שימושי על השכרת רכב באיים הקנריים, שיהפכו את החופשה שלכם לנעימה וקלה

         הזמנת דילים לטנריף        |        הזמנת טיולים מאורגנים לספרד

חברות רבות מציעות שירותי השכרת רכב באיים הקנריים – כמובן, החברות הבינלאומיות המוכרות כמו הרץ, אוויס, באדג'ט, יורוקאר, שיש להן נציגות בישראל, מציעות גם השכרת רכב באיים הקנריים – אבל יש גם הרבה חברות נוספות – חברות השכרת רכב אירופאיות, חברות השכרת רכב בספרד (השולטת באיים הקנריים) וגם חברות מקומיות שנמצאות בתחרות גדולה ביניהן ומציעות מחירים זולים משמעותית עבור השכרת רכב באיים הקנריים, שיחסכו לכם מאות שקלים. כדי לקבל את המחירים הזולים ביותר השתמשו במנוע השוואת המחירים המתקדם, המתעדכן במחירי השכרת רכב באיים הקנריים מכל החברות המוכרות הפועלות באיים ומפעילות שירות לקוחות באנגלית לתיירים

שימו לב – כדי לקבל את הצעות המחיר הזולות ביותר להשכרת רכב באיים הקנריים מלאו את הטופס – אך בשדה ארץ חפשו ראשית את ספרד באות ס' – ואז בחרו בשדה ארץ את "ספרד – האיים הקנריים" (אשר לא מופיעים באות ה' אלא נחשבים כחלק מספרד, אליה הם משתייכים)

השכרת רכב באיים הקנריים – מנוע חיפוש והשוואת מחירים

לאחר מכן בשדה עיר בחרו את האי בו אתם מעוניינים להזמין השכרת רכב מבין האיים הקנריים השונים – טנריף, לה פאלמה, גראן קנאריה ועוד (אפשר לשכור אוטו גם באיים הקנריים הקטנים יותר, כמו אל היארו או לה גומרה). לאחר מכן בחרו בשדה "תחנה" מבין התחנות השונות בהן ניתן לשכור רכב באי שבחרתם (בטנריף יש עשרות נקודות בהן ניתן לאסוף רכב שכור). לסיום – הכניסו את התאריכים בהם אתם מעוניינים לשכור רכב, לחצו "חפש" – וקבלו את המחירים הזולים ביותר ממגוון דגמים.

חופשה באיים הקנריים – עוד מאמרים שימושיים באותו נושא:

השכרת רכב בטנריף

מלונות בטנריף – בתי מלון מומלצים למשפחות עם ילדים

טיסות לטנריף – השוואת מחירים, איתור טיסות, ביקורת חברות תעופה

השכרת רכב באיים הקנאריים – מידע כללי

תנאי הסף להשכרת רכב באיים הקנריים פשוטים וקלים – על הנהג להיות בעל רישיון נהיגה בתוקף (רישיון ישראלי מספיק ברוב החברות) בעל כרטיס אשראי בינלאומי ובן לפחות 21.

האיים הקנריים הם יעד תיירותי פופולארי ומאוד מגוון – רבים נוסעים אל האיים הקנריים עם ילדים או לחופשה זוגית (ירח דבש ועוד) כאשר הם מתכננים נופש קלאסי של מרגוע, שחייה ושיזוף באחד מאתרי הנופש המפנקים באיים הקנריים, וכמעט לא עוזבים את המלון.  אבל יש אפשרות אחרת לחוות את הקסם המיוחד של האיים – טיול באיים הקנריים הכולל השכרת רכב הוא חוויה מומלצת מאוד בה תגלו שכל אחד מהאיים הקנריים מציע המון חוויות ונופים מעוררי פליאה, וממש חבל להגיע עד לאיים הקנריים ולא לחוות אותם באמת, באופן בו אפשר לטייל רק באמצעות השכרת רכב באיים הקנריים.

אם אתם מעוניינים לטייל ובאמת לראות את האיים הקנריים אין ספק שהדרך הטובה ביותר לכך היא באמצעות רכב שכור, כי הדרך להגיע לכל פינה באי (לא משנה באיזה מהאיים הקנריים), היא רק ברכב או ברגל. באיים הקנריים ישנם כבישי הרים מרשימים עם נוף מרהיב שהנהיגה בהם היא הרפתקאה בפני עצמה, וחופי ים בלתי נשכחים ששום אוטובוס לא מגיע אליהם, אבל השכרת רכב באיים הקנריים תאפשר לכם לעצור מתי שתרצו ולכמה זמן שתרצו בכל מקום שתרצו – ויש הרבה מקומות מדהימים באיים הקנריים. צפו בסרטון הוידאו המתעד נהיגה בגראן קנריה – אחד האיים הגדולים בקבוצת האיים הקנריים – כדי להתכונן לקראת נהיגה באיים הקנריים:

אם אתם מתכננים טיול משפחות לאיים הקנריים עם ילדים, מומלץ מאוד לשקול השכרת רכב באיים הקנריים ולא להתמודד עם התחבורה הציבורית – בסופו של דבר, כדי לבלות זמן איכות משפחתי ולא לחלוק אותו עם כל נוסעי האוטובוס, אין תחליף להשכרת רכב באיים הקנריים.

התחרות הגדולה בין החברות והסוכנויות השונות  המספקות שירותי השכרת רכב באיים הקנריים מובילה למחירים נמוכים יחסית, אבל מצד שני, החברות שמורידות מחירים משקיעות פחות בתחזוקת המכוניות מאשר המקובל באירופה בד"כ. כדאי לבדוק את הרכב היטב לפני שאתם חותמים לחברת ההשכרה על תקינותו – בייחוד את הגלגלים.

חברות השכרת רכב באיים הקנריים פועלות בכל יעדי התיירות. יש מבחר רחב מאוד של חברות השכרת רכב באיים הקנריים שמפעילות סניפים קטנים ממש צמוד לבתי המלון הגדולים, או אפילו בתוכם. מי שבוחר השכרת רכב בנקודה הנמצאת במלון שהוא גר בו, יקבל את הרכב ממש למלון.

חברות השכרת רכב באיים הקנריים

חברות השכרת רכב בעולם המוכרות לישראלים – כמו הרץ, אויס, באדג'ט או סיקסט אכן יקרות יותר בד"כ מהחברות הקטנות יותר או הסוכנויות המקומיות, אבל המכוניות שלהן בד"כ במצב תחזוקה טוב מאוד והן מציעות שירות יותר טוב, מאחר שעליהן לשמור על המוניטין העולמי שלהן והסניפים שלהם באיים הקנריים מבינים שהשירות שלהם ישפיע על השאלה האם תחזרו לשכור רכב מהחברה במדינה אחרת. החברות המקומיות בד"כ משקיעות פחות, ובמיוחד חברה ספרדית בשם Orlando ספגה תלונות רבות מלקוחות זועמים במיוחד.

השכרת רכב באיים הקנריים – טיפים חשובים

דאגו לבדוק את האוטו לפני החתימה על החוזה הסופי במקום קבלת הרכב

בקשו נסיעת מבחן עם נציג השירות ותנהגו איתו באוטו למרחק קילומטר לפני שאתם חותמים על חוזה (זו בקשה מקובלת בכל חברת השכרת רכב). כך תוכלו לעלות על בעיות בתחזוקה מבעוד מועד.

אל תסכימו לקבל רכב עם יותר מ-30 אלף ק"מ בקילומטרז'. תנאי הכביש באיים הקנריים עלולים להיות קשים לפעמים ותחזוקת הרכבים לקויה ברוב חברות השכרת הרכב באיים הקנריים, כך ש- 30 אלף ק"מ זה די הרבה, ועלולות להיות בעיות באוטו.

הקפידו לוודא שכל בעיה ברכב מצויינת על הטופס עליו אתם חותמים בקבלת הרכב – אפילו אם מדובר בשריטות בלבד.

התעקשו לראות חוזה השכרת רכב באנגלית ולקבל ממנו עותק. בידקו את הסכום בקבלה ושהוא תואם למה שסוכם.

בשום אופן אל תשאירו פיקדון במזומן.

בחלק מחברות השכרת הרכב באיים הקנריים מודיעים במפורש לשוכרי הרכבים כי אסור לנהוג בכבישי ההרים ברכב המושכר. אבל לא תמיד מבהירים שברוב המיקרים הכיסוי של הביטוח לא תקף להעברת רכב מאי אחד לאי אחר באיים הקנריים (למרות שיש מעבורות שאפשר לעבור בהן עם מכוניות). אם אתם מתכננים טיול באיים הקנריים הכולל מעבר בין איים עדיף לשכור רכב בכל אי לחוד- לדוגמא: להזמין השכרת רכב בטנריף והשכרת רכב בגראן קנאריה בעיסקאות נפרדות, להחזיר את הרכב בטנריף ולקבל רכב אחר בהגעה לגראן קנאריה.

השכרת רכב באיים הקנריים
דירוג הגולשים 5 (1 הצבעה)
Sending

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל