טיסות לטנריף השוואת מחירים

טיסות לטנריף – השוואת מחירים ומידע למטייל

לפני הזמנת כרטיסי טיסה לטנריף מומלץ לקרוא את המדריך המלא הכולל מנוע חיפוש לאיתור טיסות זולות לטנריף וגם טיפים חשובים למטייל והשוואה בין חברות תעופה שונות המפעילות טיסות לטנריף – החל מתדירות טיסות קונקשן לטנריף דרך מחירי הטיסה ועד פרטים כמו האוכל בטיסות, מערכות בידור, כמות מטען מותרת ועוד. בנוסף תמצאו כאן הסברים על שני שדות התעופה של טנריף (כולל אפשרות הזמנה מראש של מונית שתחכה לכם בשדה התעופה)

         הזמנת דילים לטנריף        |        הזמנת טיולים מאורגנים לספרד

האי הספרדי טנריף, הגדול מבין האיים הקנריים, הוא יעד פופולרי לחופשה שכולל חופים מדהימים, נופים מרהיבים, פעילויות ספורט ימי והרבה אוכל טוב. טיסות לטנריף יכולות לנחות באחד משני נמלי התעופה הבינלאומיים הפועלים באי: נמל תעופה אחד שמשרת את חלקו הדרומי של האי (קרוב לעיירת הנופש לוס כריסטיאנוס) ונמל תעופה נוסף שמשרת את חלקו הצפוני של האי (ליד העיר לה לגונה). נכון לכתיבת כתבה זו, לא ניתן למצוא טיסות ישירות לטנריף מישראל, אך ישנן מגוון טיסות קונקשן נוחות במחירים אטרקטיביים שיאפשרו לכם להגיע לשני נמלי התעופה בכל זמן בשנה. השתמשו במנוע החיפוש להשוואת מחירי טיסות לחו"ל כדי לאתר טיסות זולות לטנריף בתאריך המתאים לכם.

מנוע השוואת מחירי טיסות לחו"ל

חופשה בטנריף – עוד כתבות מומלצות:

טנריף – רשימת מלונות מומלצים למשפחות

השכרת רכב בטנריף – השוואת מחירים וטיפים

מוניות בטנריף והעברה משדה התעופה למלון

טיסות לטנריף – מידע כללי

נמל התעופה ריינה סופייה (טנריף דרום)

נמל התעופה ריינה סופייה, הגדול מבין השניים, ממוקם בדרום טנריף, בלב המרכז התיירותי. זהו נמל תעופה גדול עם מגוון רחב של חנויות ומסעדות – חלקן פתוחות 24 שעות ביממה (Café & Tapas למשל). האופציה המומלצת והנוחה ביותר להגיע משדה התעופה לבית המלון שלכם היא הזמנה מראש (עוד לפני הטיסה) של מונית משירות קיויטקסי האמין והמומלץ – הנהג יחכה לכם ביציאה מהטרמינל עם שלט שעליו שמכם, יסייע לכם עם המזוודות וייקח אתכם ישירות למלון בתעריף הגון ושקוף שנקבע מראש בעת ההזמנה. ליחצו על הקישור כדי להזמין מונית משדה התעופה בטנריף למלון

קו 111 מחבר בין נמל התעופה טנריף סור לבין עיר הבירה סנטה קרוז. אורך הנסיעה (באוטובוס) מנמל התעופה לסנטה קרוז הוא כשעה. קו 343 מחבר בין שני נמלי התעופה של טנריף בכחמישים דקות בלבד. ישנם מספר אוטובוסים נוספים שמחברים בין נמל התעופה הדרומי ובין יעדים מרכזיים נוספים באיזור.

תחנת המוניות של נמל התעופה נמצאת באיזור הנחיתות. המוניות פועלות לפי מונה בתעריפים קבועים, אותם תוכלו למצוא באתר הרשמי של נמל התעופה. במתחם הנמל פועלות כשמונה סוכנויות להשכרת רכב.

בין השירותים המוצעים לנוסעים בנמל התעופה: איזורי משחק לילדים, עמדות להמרת מט"ח, כספומטים, דואר, אינטרנט אלחוטי ללא עלות ועוד.

הנמל כולל מגוון די מצומצם של בתי קפה, מסעדות ורשתות מזון מהיר. כמו כן, תוכלו למצוא במתחם מספר חנויות דיוטי פרי, מתנות, אופנה ועוד.

נמל התעופה לוס רודאוס (טנריף צפון)

נמל תעופה זה ממוקם בחלק הצפוני של האי, במרחק של כ10 ק"מ מעיר הבירה סנטה קרוז. ישנם מספר קווי אוטובוס שמחברים בין נמל התעופה הצפוני לסנטה קרוז וליעדים מרכזיים נוספים בטנריף.

באיזור הנחיתות תמצאו תחנת מוניות מורשית עם תעריפים קבועים, אך גם מטנריף צפון עדיף להזמין מראש העברה משדה התעופה לבית המלון. במתחם פועלות כשש סוכנויות להשכרת רכב.

בנמל התעופה לוס רודאוס תוכלו למצוא מגוון חנויות דיוטי פרי, אופנה ומזכרות. זהו נמל תעופה קטן עם מבחר די בסיסי של מסעדות שמגישות מנות מהמטבח המקומי, רשתות מזון מהיר ובתי קפה.

בין השירותים המוצעים לנוסעים במתחם: שירותי בנקאות, כספומטים, בית מרקחת, אינטרנט אלחוטי (ללא עלות) ועוד.

טיסות ישירות לטנריף (דרום) עם סמארט ווינגס

חברת הלואו-קוסט הצ'כית, סמארט וינגס, מציעה טיסות זולות לטנריף (דרום) פעם בשבוע, בימי שלישי. הטיסות ממריאות מתל אביב בשעות אחה"צ ובחזרה מטנריף בשעות הלילה. אורך טיסה ישירה לטנריף מנתב"ג כשבע וחצי שעות.

סמארט וינגס מציעה שני סוגי כרטיסים למחלקת תיירים בעת ההזמנה. השוני העיקרי ביניהם מתבטא בתנאי ההזמנה בכל הנוגע לביצוע שינויים. הכרטיסים בדרך כלל כוללים כבודת מטען (מזוודה במשקל של עד 15 ק"ג) ועלייה למטוס עם תיק קטן (8 ק"ג). שמירת מושב מראש לא כלולה במחיר ותהיה כרוכה בתשלום עמלה.

כיוון שמדובר בטיסה ארוכה, השירות כולל הגשת ארוחה, ולרוב גם עגלת דיוטי פרי ממנה תוכלו לבצע רכישות במהלך הטיסה.

אם אתם טסים אל טנריף עם תינוקות (עד גיל שנתיים), תוכלו לבחור בין רכישת כרטיס טיסה במחיר מוזל ללא מושב נפרד לבין רכישת מושב נפרד עבורם אם תרצו להשתמש בכיסא בטיחות תקני. הזמנות מסוג זה יש לבצע בעזרת שירות הלקוחות. בחלק מהטיסות תוכלו לבצע הזמנה של ארוחת ילדים (עד 48 שעות לפני הטיסה).

מחירי טיסות ישירות לטנריף בסמארט ווינגס מתחילים מכ580$ לכרטיס הלוך חזור.

טיסות לטנריף באיבריה איירליינס

בנוסף לטיסות היומיות שאיבריה, חברת התעופה הלאומית של ספרד, מתפעלת בקו תל אביב –  מדריד, היא מציעה גם מספר טיסות לטנריף על בסיס טיסות יומיות ממדריד לשני נמלי התעופה בטנריף. איבריה איירליינס מאפשרת לנוסעים מישראל להזמין טיסות זולות לטנריף בכל זמן בשנה במחירים אטרקטיביים במיוחד.  המחירים מתחילים מכ241 אירו לכיוון.

בעת ההזמנה תוכלו לבחור בין מספר סוגי כרטיסי טיסה לטנריף –

Basic- כולל מזוודה (23 ק"ג) ותיק קטן בלבד.

Optimal- כולל מזוודה, תיק קטן ושמירת מושב מראש.

Flexible- כולל, בנוסף להטבות של כרטיס הOptimal, גם את האפשרות לבצע שינוי בהזמנה ללא עמלה (ייתכן שיחול חיוב על הפרשי מחירים).

כמו כן, תוכלו לבחור מבין שני כרטיסי מחלקת עסקים על טיסות לטנריף באיבריה  – כרטיס במחיר מיוחד וכרטיס גמיש. שניהם כוללים שליחת 2 מזוודות לתא המטען, עלייה למטוס עם 2 תיקים קטנים ובחירת מושב מראש.

השירות על טיסות למדריד מנתב"ג כולל ארוחה חמה (וכיבוד נוסף במחלקת עסקים). הטיסות הקצרות (מדריד-טנריף) הן בדרך כלל טיסות איבריה אקספרס. השירות במחלקת התיירים של איבריה אקספרס לא כולל ארוחה.  תוכלו לרכוש מוצרים מתוך תפריט בתשלום שכולל מגוון משקאות, חטיפים וארוחות קלות. בעת הזמנת טיסה לטנריף במחלקת עסקים הנוסעים מקבלים בד"כ ארוחה חמה או חטיף ומשקאות.

נוסעים הטסים אל טנריף עם תינוק יוכלו לבחור אם לרכוש עבורו מושב נפרד (בתעריף של כרטיס טיסה לילד) ולהביא לטיסה כיסא בטיחות תקני (כדאי לבצע הזמנה מסוג זה בעזרת שירות הלקוחות), או כרטיס טיסה לתינוק בתעריף מיוחד, בד"כ בעלות של 10% מהתעריף. אם יש לכם צורך בעגלה לתינוק, תהיו רשאים להביא אותה עד לשער המטוס. משם העגלה תשלח לתא המטען.

טיסות קונקשן לטנריף צפון באייר אירופה

אייר אירופה, חברת התעופה השלישית בגודלה בספרד, מציעה טיסות זולות לטנריף (צפון-TFN) מת"א עם עצירת ביניים במדריד. המחירים מתחילים מכ149 אירו לכיוון לסוג הכרטיס הזול ביותר (ללא מזוודה).

בעת הזמנת כרטיסי טיסה לטנריף באייר אירופה תוכלו לבחור בין כרטיס Lite או כרטיס רגיל למחלקת תיירים. כרטיס הEconomy הרגיל כולל שליחת מזוודה (23 ק"ג) לתא המטען ואת האפשרות לבצע שינויים בעד עמלה (לא כולל ביטול), לעומת כרטיס הLite שדומה יותר לכרטיס לואו-קוסט ואינו כולל מזוודה.

כרטיס טיסה לטנריף במחלקת עסקים יאפשר לכם לשלוח 2 מזוודות (23 ק"ג) לתא המטען, לעלות למטוס עם תיק קטן במשקל של עד 14 ק"ג ולבצע שינויים בהזמנה בעד עמלה (כולל אפשרות לביטול בעד עמלה).

בטיסות בקו מדריד ת"א ניתן לרכוש ארוחה חמה מראש ובתשלום (בעלות של בין 20 ל-30 אירו). על טיסות לטנריף ממדריד שנחשבות טיסות פנימיות יש תפריט בתשלום שכולל ארוחות קלות, חטיפים, משקאות, מאפים ועוד.

תינוקות עד גיל שנתיים לא מקבלים מושב נפרד על טיסות לטנריף באייר אירופה. כרטיס טיסה לתינוק כולל פריט כבודה אחד (שנשלח לתא המטען) במשקל של עד 10 ק"ג, ואחד מהפריטים הבאים: עגלה מתקפלת/סל קל/מושב בטיחות לתינוק (ניתן לעלות עם פריטים אלו למטוס אם הם במידות המתאימות. אחרת, הם יישלחו לתא המטען).

טיסות זולות לטנריף דרום עם Brussels Airlines 

בריסל איירליינס מציעה טיסות זולות לטנריף (טנריף דרום, TFS) מתל אביב – עם עצירת ביניים בבריסל בירת בלגיה כמובן. תדירות טיסות לטנריף בחברה היא גבוהה בשני קטעי הטיסה ובד"כ המחירים תחרותיים במיוחד: החל מכ166$ לכיוון. בחודשי הקיץ המחירים עולים באופן משמעותי, בעיקר באוגוסט.

בעת הזמנת כרטיסי טיסה לטנריף בבריסל איירליינס תוכלו לבחור מבין מספר סוגי כרטיסים:

כרטיס הCheck&Go  דומה לכרטיס לואו-קוסט. הוא אינו כולל מזוודה והוא זול במיוחד לעומת שאר סוגי הכרטיסים.

כרטיס  הLight&Relax  כולל שליחת מזוודה אחת לתא המטען (23 ק"ג) ואת האפשרות לשמור מושב מראש ולבצע שינוי בהזמנה בעד עמלה.

הכרטיס הטוב ביותר במחלקת תיירים הוא כרטיס הFlex&Fast שכולל מסלול מהיר, שינויים בהזמנה ללא עמלה (ייתכן שיחול חיוב על הפרשי מחירים), מזוודה אחת (23 ק"ג) ובחירת מושב מועדף מראש. זהו הכרטיס היחיד במחלקת תיירים שכולל כיבוד ומשקאות על טיסות לטנריף.

נוסעי מחלקת עסקים יוכלו ליהנות מגישה לטרקלין העסקי של בריסל אירליינס, מסלול מועדף בצ'ק אין ובבורדינג ותנאי הזמנה גמישים. כרטיס למחלקת עסקים כולל שליחת 2 מזוודות לתא המטען (32 ק"ג כל אחת) וארוחת גורמה במהלך הטיסה.

נוסעים עם תינוק יכולים לבחור אם לרכוש עבורו כרטיס ללא מושב נפרד (בד"כ בעלות של 10% מהתעריף הרגיל), או כרטיס עם מושב נפרד בתעריף של כרטיס טיסה לילד. כמו כן, נוסעים לטנריף עם תינוקות יכולים להביא איתם עגלה מתקפלת או סל קל ללא עלות.

טיסות לטנריף
דירוג הגולשים 5 (1 הצבעה)
Sending

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל