טיסות למדריד מידע

טיסות למדריד – השוואת מחירים וטיפים

טיסה למדריד – המדריך המלא: הסברים על איתור טיסות זולות למדריד ומנוע חיפוש להשוואת מחירי טיסות, ביקורת על חברות תעופה המפעילות טיסות למדריד כולל הסברים על סוגי כרטיסים שונים, כמות מזוודות מותרת, מחירי כרטיסי טיסה למדריד, הזמנת מוניות לשדה התעופה של מדריד ומידע נוסף על חופשה במדריד בירת ספרד – השכרת רכב, אטרקציות ובתי מלון

הזמנת דילים למדריד | הזמנת דילים לברצלונה | הזמנת טיולים מאורגנים לספרד

מדריד, בירת ספרד התוססת, היא יעד תיירותי פופולרי במיוחד שנמצא במרחק של כחמש וחצי שעות טיסה מתל אביב ומספק חופשה עשירה בהיסטוריה, אוכל טוב, תרבות והרבה שופינג. מציאת טיסות למדריד היא משימה קלילה בדרך כלל. נכון לכתיבת כתבה זו, ישנן שלוש חברות תעופה שונות שמציעות טיסות ישירות למדריד עם מחירים אטרקטיביים, שמאפשרות בד"כ להימנע מחיפוש מתיש אחר טיסת קונקשן זולה למדריד. השתמשו במנוע החיפוש להשוואת מחירי טיסות לחו"ל כדי לאתר טיסה למדריד בתאריכים הנוחים לכם ובמחירים המשתלמים ביותר

מנוע השוואת מחירים אונליין ומבצעי טיסות

חופשה במדריד – מידע נוסף:

השכרת רכב במדריד – טיפים לחיסכון

מלונות מומלצים במדריד למשפחות עם ילדים

אירועים במדריד – הזמנת כרטיסים למשחקי ספורט והופעות בידור (לוח מתעדכן)

e-sim ו-sim לספרד – מידע וטיפים למטייל

כרטיסים למשחקי ריאל מדריד – המדריך המלא

טיפים לאיתור טיסות זולות למדריד (שירות מלא או לואו קוסט) באמצעות מנוע החיפוש לטיסות לחו"ל – אם אתם מעוניינים להזמין טיסה למדריד הלוך וחזור, ליחצו על הכפתור return בפינה השמאלית העליונה של תיבת החיפוש (במקום הלחצן one way אשר מיועד לחיפוש טיסות הלוך בלבד). בפינה הימנית העליונה ביחרו את מספר כרטיסי הטיסה שאתם מעוניינים להזמין – כמה כרטיסי טיסה למבוגרים (adults) וכמה כרטיסי טיסה לילדים (infants). בשדה from, ודאו שמופיע שדה התעופה ממנו אתם מעוניינים לטוס אל מדריד (לנמל התעופה בן גוריון – ודאו שמופיע בשדה זה tel aviv). בשדה to, כלומר יעד הטיסה, ודאו שמופיעה העיר madrid מדריד. בשדה departure הכניסו את התאריך בו אתם מעוניינים להזמין טיסה לספרד ובשדה return את התאריך בו אתם מעוניינים לטוס חזרה ממדריד לישראל.

כרטיסים לקבוצת הכדורגל של אטלטיקו מדריד
כרטיסים לקבוצה הכדורגל של ברצלונה
כרטיסים לליגה הספרדית

 

טיסות למדריד – מידע כללי

נמל התעופה הבינלאומי של מדריד, בראחס, הוא שדה תעופה גדול שכולל ארבעה טרמינלים ומגוון שירותים לנוסע, מסעדות בשפע, ברים וכמובן חנויות אופנה, מותגים ודיוטי פרי.

אם תרצו להיות בטוחים שלא תאחרו לטיסה, תוכלו ללון בלילה האחרון של החופשה בחדרי האירוח שבטרמינל T4. ניתן להשכיר את החדרים גם לכמה שעות. בנוסף, תוכלו לבלות את זמן ההמתנה לטיסה באחד מהטרקלינים העסקיים שברחבי המתחם בתשלום נוסף.

כמובן שהנמל הענק כולל גם שירותי המרת מט"ח, בנק, סוכנויות השכרת רכב ועוד שירותים בסיסיים לנוסע.

למרכז מדריד ניתן להגיע די בקלות מנמל התעופה בראחס. אם לא בא לכם להסתבך עם המזוודות בתחבורה הציבורית, נסיעה במונית למרכז העיר בדרך כלל תעלה כ30 אירו (תעריף קבוע בין רחובות מסוימים בעיר). בעת הזמנת טיסה למדריד מומלץ גם להזמין מראש (בקישור) מונית משדה התעופה למלון  – הנהג של שירות קיויטקסי ימתין לכם בשדה התעופה של מדריד עם שלט הנושא את שימכם, וייקח אתכם ישירות למלון ללא מיקוח מתיש – המחיר נקבע מראש בעת ההזמנה, לפי מחירון שקוף והגון.

אם תרצו לחסוך מעט, קו 8 של הרכבת התחתית מגיע עד לנמל התעופה. כמו כן, חברת הרכבת הספרדית RENFE מקשרת גם היא בין נמל התעופה למרכז מדריד. למעבר בין הטרמינלים תוכלו להשתמש בשירות ההסעה שבמקום ללא תשלום.

טיסות ישירות למדריד

טיסות למדריד בחברת אייר אירופה

אייר אירופה, חברת התעופה השלישית בגודלה בספרד, מציעה טיסות זולות למדריד חמישה ימים בשבוע (ימי חול). המחירים מתחילים מכ242  אירו לאדם (לכרטיס טיסה למדריד הלוך חזור), אך בקיץ הם מעט יקרים יותר. הטיסה למדריד הלוך ממריאה בד"כ בשעות הצהריים ונוחתת בערב, והטיסה חזור ממדריד ממריאה בד"כ בבוקר ונוחתת בצהריים. אייר אירופה מאפשרת לנוסעיה לשמור מושבים סטנדרטים או מועדפים ומרווחים יותר בתוספת תשלום.

בעת הזמנת טיסות למדריד באייר אירופה תוכלו לבחור מבין מספר סוגי כרטיסי טיסה:

Light – כרטיס זול במיוחד שכולל עלייה למטוס עם תיק יד בלבד. לא תהיה לכם אפשרות לבצע שינוי בהזמנה, ואם תרצו לשלוח מזוודה לתא המטען תצטרכו לשלם עמלה.

Economy – כרטיס תיירים סטנדרטי שכולל תיק יד במשקל של עד 10 ק"ג ושליחת מזוודה במשקל של עד 23 ק"ג לתא המטען. תוכלו לבצע שינויים בהזמנה בעד עמלה, אך לא תהיה לכם אפשרות לבטל את הכרטיס.

Business – כרטיס למחלקת העסקים שכולל תיק יד במשקל של 14 ק"ג ושליחת 2 מזוודות במשקל של עד 23 ק"ג לתא המטען. שינויים וביטולים יהיו כרוכים בעמלה. נוסעי מחלקת עסקים בטיסה למדריד נהנים ממושבים מרווחים ונוחים במיוחד, ארוחה טובה, דלפקי צ'ק-אין מהירים יותר ועוד.

נוסעי מחלקת תיירים יאלצו לשלם 20 אירו על ארוחה מתוך התפריט של החברה (30 אירו לארוחה כשרה). במהלך הטיסה תוכלו להזמין גם חטיפים ומשקאות בתשלום.

בטיסות למדריד תינוקות עד גיל שנתיים טסים עם כרטיס טיסה מיוחד לתינוק שכולל מזוודה במשקל של עד 10 ק"ג (שתשלח לתא המטען) ועגלה/מושב לתינוק/סל קל (יאוחסנו בתא המטען אלא אם כן הם מתאימים לתקנות המידות והמשקל של תיקי היד). הכרטיס אינו כולל מושב נפרד.

טיסה למדריד עם איבריה איירליינס

גם איבריה איירליינס, חברת התעופה הלאומית של ספרד, מציעה טיסות זולות למדריד בתדירות גבוהה (כשתי טיסות כמעט כל יום). המחירים בחודשי החורף מתחילים מכ256 אירו, וגם בחודשי הקיץ ניתן למצוא דילים טובים, במחירים של כ273 אירו בתאריכים מסוימים (הלוך חזור לאדום).

שימו לב שחלק מהטיסות למדריד שתמצאו באתר החברה מתופעלות בפועל ע"י אל על. הארוחה כלולה בכרטיס, אך כרגע טיסות למדריד באיבריה לא כוללות מערכת בידור אישית. עם החלפת המטוסים המתוכננת ב2018 שירות זה עתיד להשתפר.

איבריה מציעה שלושה סוגי כרטיסי טיסה למדריד במחלקת התיירים שכוללים שליחת מזוודה במשקל של עד 23 ק"ג לתא הטען ועלייה למטוס עם תיק קטן. כרטיס הBasic יאפשר לכם לשמור מושב מראש בתשלום בלבד, וכולל עמלה די יקרה לשינוי בהזמנה של 120$. ביטול כרוך בעמלה של 100$.

כרטיס הOptimal מאפשר לשמור מושב סטנדרטי מראש בחינם, אך מושבים מועדפים יהיו כרוכים בתוספת תשלום. העמלות לשינוי בכרטיס זה הן מעט זולות יותר- 80$ לשינוי בהזמנה ו100$ לביטול ההזמנה.

כרטיס הFlexible, כשמו כן הוא, הוא הגמיש ביותר מבין השלושה ולא כרוך בעמלות על שינויים או ביטולים (ייתכן שיחול חיוב על הפרשי מחירים). הכרטיס מאפשר שמירת מושב XL מרווח מראש.

גם במחלקת העסקים תוכלו לבחור מבין שני סוגי כרטיסי טיסה למדריד – כרטיס שכולל עמלות על שינויים או כרטיס ללא עמלות (ייתכן שיחול חיוב על הפרשי מחירים). שני הכרטיסים כוללים שליחת שתי מזוודות במשקל של עד 23 ק"ג לתא המטען ומאפשרים עלייה למטוס עם 2 תיקים קטנים. כמו כן, נוסעי מחלקת העסקים נהנים מגישה לטרקלין העסקי במדריד, מושבים מרווחים במיוחד (מרווח של 127 ס"מ בין המושבים, לעומת 71 ס"מ במחלקת התיירים), צ'ק אין מהיר יותר ועוד.

איבריה מציעה תנאים סטנדרטיים לנוסעים הטסים אל מדריד עם תינוק – לתינוק ללא מושב נפרד ניתן לרכוש כרטיס בתעריף מיוחד (כרטיס לתינוק) בד"כ בעלות של 10% ממחיר הכרטיס. אם תרצו לרכוש מושב נפרד לתינוק, יהיה עליכם לרכוש כרטיס טיסה למדריד בתעריף לילד ולהביא לטיסה כיסא בטיחות תקני (שימו לב לתקנות של חברת התעופה).

אם יש לכם צורך בעגלה לתינוק, תוכלו לשלוח אותה ביחד עם המזוודות לתא המטען, או להביא אותה אתכם עד לשער המטוס.

טיסות למדריד באל על

אם אתם מעדיפים טיסה עם תחושה ביתית, גם אל על הישראלית מציעה טיסות למדריד מדי יום (למעט שבת). שימו לב שחלק מהטיסות שתמצאו באתר של אל על הן למעשה טיסות של חברת איבריה איירליינס.

בעת הזמנת כרטיסי טיסה למדריד באל על תוכלו לבחור מבין מספר סוגי כרטיסים. במחלקת התיירים, תוכלו לבחור בין כרטיס בסיסי לגמיש. השוני העיקרי ביניהם הוא גובה העמלות (אם בכלל) אותן תצטרכו לשלם במקרה של שינוי בהזמנה. שני כרטיסים אלו כוללים שליחת מזוודה במשקל של עד 23 ק"ג לתא המטען ועלייה למטוס עם תיק קטן במשקל של 8 ק"ג.

גם נוסעי מחלקת העסקים יכולים לבחור בין שני סוגי כרטיסים שהשוני ביניהם הוא מידת הגמישות בתנאי ההזמנה וגובה העמלות. כרטיס טיסה למדריד במחלקת עסקים כולל שליחת 2 מזוודות לתא המטען, עלייה למטוס עם 2 תיקי יד, מושבים נוחים ומרווחים במיוחד, תפריט מושקע, גישה לטרקלין העסקי במדריד ובנתב"ג ועוד הטבות.

מחירי כרטיסי טיסה למדריד עם אל על מתחילים מכ298$ בחודשי החורף (הלוך חזור לאדם), ובקיץ עולים משמעותית לכ427$ לפחות (בתאריכים מסוימים).

הכרטיסים כוללים כמובן שירות מלא, ובמהלך הטיסה יוגשו ארוחה ומשקאות. אם יש לכם צורך בארוחה מיוחדת, אל תשכחו להזמין אותה מראש. גם עגלת דיוטי פרי תהיה זמינה בטיסה, למקרה שלא הספקתם לסיים את הקניות בנמל התעופה.

נוסעים המזמינים טיסה למדריד עם תינוק רשאים לרכוש לו מושב נפרד (בתעריף של כרטיס לילד), אך יהיה עליהם להביא לטיסה כיסא בטיחות תקני. כדאי לבצע הזמנה מסוג זה בעזרת שירות הלקוחות. אם יש לכם צורך בעגלה לתינוק, תהיו רשאים להביא אותה עד לשער המטוס. משם העגלה תשלח לתא המטען.

טיסות זולות למדריד בסמארט ווינגס

חברת הלואו-קוסט הצ'כית מציעה טיסות זולות למדריד מתל אביב החל מסוף חודש אפריל 2018. החברה תפעיל שתי טיסות בשבוע, בימי חמישי וראשון.

סמארט וינגס מציעה שני סוגי כרטיסי טיסה למדריד למחלקת תיירים בעת ההזמנה. השוני העיקרי ביניהם מתבטא בתנאי ההזמנה בכל הנוגע לביצוע שינויים. הכרטיסים בדרך כלל כוללים כבודת מטען (מזוודה במשקל של עד 15 ק"ג) ועלייה למטוס עם תיק קטן (8 ק"ג). שמירת מושב מראש לא כלולה במחיר ותהיה כרוכה בתשלום עמלה. בטיסות באורך של ארבע וחצי שעות ומעלה, סמארט ווינגס מציעה שירות שכולל הגשת ארוחה ולרוב גם עגלת דיוטי פרי ממנה תוכלו לבצע רכישות במהלך הטיסה.

אם אתם טסים אל מדריד עם תינוקות (עד גיל שנתיים), תוכלו לבחור בין רכישת כרטיס טיסה למדריד במחיר מוזל ללא מושב נפרד לבין רכישת מושב נפרד עבורם אם תרצו להשתמש בכיסא בטיחות תקני. הזמנות מסוג זה יש לבצע בעזרת שירות הלקוחות. בחלק מהטיסות תוכלו לבצע הזמנה של ארוחת ילדים (עד 48 שעות לפני הטיסה).

מחירי טיסות למדריד בסמארט ווינגס מתחילים מכ424$ לכרטיס הלוך-חזור.

טיסות למדריד
דירוג הגולשים 0 (0 הצבעות)
Sending

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל