טיסות למילאנו איטליה

טיסות למילאנו – השוואת מחירים וטיפים

טיסה למילאנו – המדריך המלא: מנוע חיפוש לאיתור טיסות וטיפים על איתור טיסות זולות למילאנו שבאיטליה. וגם, ביקורת על כל חברות התעופה המפעילות טיסות למילאנו כולל כל ה"אותיות הקטנות" של כרטיסי הטיסה – כמה מטען מותר לקחת, איזה אוכל תקבלו בטיסה, כמה מירווח לרגליים ואיזה מערכת בידור, איזה תוספות תצטרכו לשלם בחברות הלואו קוסט ועוד טיפים חשובים שכדאי לקרוא לפני הזמנת חופשה במילאנו

הזמנת דילים למילאנו | הזמנת דילים לאיטליה | הזמנת טיולים מאורגנים לאיטליה

מילאנו, בירת צפון איטליה, בירת האופנה העולמית ועיר היסטורית מלאה באטרקציות. טיסה למילאנו מתל אביב לוקחת כארבע ורבע שעות בלבד. כיום ישנן ארבע חברות תעופה שונות שמציעות טיסות למילאנו (נמל התעופה הבינלאומי מילאנו-מלפנסה) או לנמל התעופה ברגמו שמשרת גם הוא את אזור מילאנו ומשמש בעיקר חברות לואו-קוסט. כדי לאתר טיסות זולות למילאנו השתמשו במנוע להשוואת מחירי טיסות לחו"ל אשר יאתר עבורכם טיסות למילאנו בתאריכים הרצויים לכם ובמחירים הזולים ביותר (גם לואו קוסט וגם טיסות בשירות מלא)

כרטיסים למילאן כדורגל

מנוע השוואת מחירים אונליין ומבצעי טיסות 

טיפים לאיתור טיסות זולות למילאנו באמצעות המנוע להשוואת מחירי טיסות – אם אתם מעוניינים להזמין טיסה למילאנו הלוך וחזור, הקליקו על הכפתור return בפינה השמאלית העליונה של מנוע החיפוש (במקום הלחצן one way אשר מיועד לחיפוש טיסות הלוך בלבד). בפינה הימנית העליונה ביחרו את מספר כרטיסי הטיסה שאתם מעוניינים להזמין – כמה כרטיסי טיסה למבוגרים (adults) וכמה כרטיסי טיסה לילדים (infants). בשדה from, ודאו שמופיע שדה התעופה ממנו אתם מעוניינים לטוס למילאנו  (לנתב"ג – ודאו שמופיע בשדה זה tel aviv). בשדה to, כלומר יעד הטיסה, ודאו שמופיעה העיר milano מילאנו. בשדה departure הכניסו את התאריך בו אתם מתכננים להזמין טיסה למילאנו ובשדה return את התאריך בו אתם מעוניינים לטוס חזרה ממילאנו לישראל.

חופשה במילאנו – עוד כתבות באותו נושא:

השכרת רכב במילאנו – השוואת מחירים וטיפים

מילאנו – 10 מלונות מומלצים עם שירותי בייביסיטר

אירועים במילאנו – הזמנת כרטיסים להופעות בידור ומשחקי כדורגל – לוח מתעדכן

SIM ו-eSIM לאיטליה – טיפים ומידע על תקשורת במהלך החופשה

טיסות ישירות למילאנו – מלפנסה

מלפנסה הוא נמל התעופה השני בגודלו של איטליה. רכבת מלפנסה אקספרס מחברת בין מרכז העיר מילאנו לנמל התעופה ועוצרת בטרמינל 1 ו2. כמו כן, ישנם מספר אוטובוסים שמגיעים ליעדים מרכזיים באיזור ויוצאים בתדירות גבוהה במהלך היום. כמובן שתוכלו להגיע למרכז העיר גם במונית, בד"כ במחיר של כ90 אירו. מומלץ מאוד להזמין מונית מראש שתמתין לכם בשדה התעופה דרך השירות האמין והמומלץ של קיויטקסי ולא להסתבך עם התמקחות עם נהגי המוניות האיטלקים אחרי טיסה. השתמשו בקישור – הזמנת מונית אונליין משדה התעופה

 

במתחם הנמל תוכלו למצוא מגוון סוכנויות השכרת רכב למקרה שתרצו לטייל באיטליה באופן עצמאי. כיאה לנמל תעופה של בירת אופנה עולמית, הוא עשיר בחנויות אופנה ומותגי יוקרה. כמו כן, תוכלו למצוא במקום מגוון מסעדות (מקדונלדס, אוכל איטלקי ועוד) ובתי קפה.

לרשות הנוסעים מספר כספומטים, עמדות להמרת מט"ח, אינטרנט אלחוטי וגם בית מרקחת. אם תרצו להעביר את ההמתנה לטיסה בטרקלין נוח ואינכם נוסעי מחלקת עסקים, תוכלו לקבל גישה בתשלום לאחד מהטרקלינים העסקיים של נמל התעופה.

טיסות זולות למילאנו באיזיג'ט

איזי ג'ט, חברת הלואו-קוסט הבריטית, מציעה טיסות זולות למילאנו מתל אביב כבר משנת 2014. החברה מתפעלת כארבע-חמש טיסות למילאנו בשבוע, בד"כ בצהריים או בערב.

בעת ההזמנה תוכלו לבחור בין כרטיס זול במיוחד שלא כולל מזוודה (הכרטיס הסטנדרטי) או בחירת מושב מראש – אלו יהיו כרוכים בתוספת תשלום. אם תרצו, תוכלו לשלם מעט יותר ולשדרג לכרטיס הFLEXI שכולל שליחת מזוודה במשקל של עד 23 ק"ג לתא המטען, עלייה למטוס עם שני תיקי יד קטנים, תנאי הזמנה גמישים יותר, קופון להזמנה מתוך התפריט במהלך הטיסה וגם שמירת מושב סטנדרטי מראש. בכל סוג כרטיס תצטרכו לשלם עמלה על שמירת מושב מרווח יותר.

איזיג'ט מציעה ללקוחותיה מחירי כרטיסי טיסה למילאנו אטרקטיביים במיוחד (לסוג הכרטיס הזול ביותר). בחודשי החורף ניתן למצוא כרטיסים בעלות של כ70 אירו ומעלה. למרות שהמחירים עולים מעט בקיץ, הם עדיין זולים מאוד יחסית לשאר החברות.

איזיג'ט מאפשרת לנוסעים לרכוש מוצרים במהלך הטיסה מתוך מבחר די מגוון של ארוחות קלות, חטיפים ומשקאות, כמו גם מתנות שכוללות מוצרי קוסמטיקה, בשמים ועוד.

כמו רוב חברות הלואו-קוסט, הטיסה לא כוללת מערכת בידור כך שכדאי לקחת זאת בחשבון. למשפחות הטסות אל מילאנו עם ילדים מומלץ להזמין מושבים מראש על מנת להבטיח שתוכלו לשבת יחדיו. אם אתם יוצאים לחופשה במילאנו עם תינוק ומעוניינים לרכוש עבורו מושב נפרד, תוכלו לעשות זאת באמצעות שירות הלקוחות ויהיה עליכם להביא לטיסה כיסא בטיחות תקני. כמו כן, תוכלו להביא לטיסה שני פריטים לתינוק (עגלה, בוסטר, עריסה ניידת וכדומה). מומלץ לבדוק לפני כן אם ניתן להעלות אותם אתכם למטוס.

טיסות למילאנו באל על

חברת אלעל הישראלית מציעה גם היא טיסות למילאנו בתדירות גבוהה: כטיסה או שתיים בכל יום, מלבד שבת. המחירים מתחילים מכ 270$ לכרטיס הלוך חזור לאדם, אך הם גבוהים יותר בחודשי הקיץ. אל על מציעה מספר סוגי כרטיסי טיסה למילאנו שהשוני ביניהם הוא גמישות ההזמנה וגובה העמלות.

כל הכרטיסים כוללים ארוחה ומשקאות במהלך הטיסה, שליחת מזוודה במשקל של עד 23 ק"ג לתא המטען ועלייה למטוס תיק קטן במשקל של עד 8 ק"ג. ניתן להזמין ארוחות מיוחדות מראש. במהלך טיסה למילאנו באל על תוכלו לקנות מתנות מעגלת הדיוטי פרי שבטיסה.

נוסעי מחלקת העסקים של אל על יכולים לשלוח לתא המטען 2 מזוודות ולעלות למטוס עם שני תיקים קטנים. נוסעים שטסים למילאנו עם תינוק יכולים לבחור אם לרכוש לתינוק מושב נפרד. במקרה זה, יהיה עליהם להביא לטיסה כיסא בטיחות תקני ולרכוש עבורו כרטיס בתעריף של כרטיס טיסה לילד. מומלץ להיעזר בשירות הלקוחות במקרים אלו. אם יש לכם צורך בעגלה תוכלו להביא אותה עד לשער המטוס, משם היא תשלח לתא המטען.

טיסות זולות למילאנו (נמל התעופה אוריו אל סריו, ברגמו)

נמל התעופה של ברגמו כולל טרמינל נוסעים אחד ונמצא במרחק של כשעה נסיעה ממילאנו. יחסית לגודל שלו, הוא כולל מגוון די רחב של מסעדות ובתי קפה. כמו כן, הנוסעים יכולים ליהנות משימוש באינטרנט האלחוטי שבמתחם במהלך ההמתנה לטיסה. בברגמו יש 2 טרקלינים עסקיים אליהם ניתן להיכנס בעלות של 22 אירו. מלבד המוניות שנמצאות מחוץ לאיזור הנחיתות, מנמל התעופה יוצאות הסעות לתחנת הרכבת הקרובה, כמו גם מספר קווי אוטובוסים שמגיעים למילאנו וליעדים מרכזיים באיזור.

טיסה למילאנו בארקיע

בחודשי הקיץ, ארקיע מתפעלת כשתי טיסות לברגמו מת"א בשבוע. טיסות למילאנו הלוך ממריאות בד"כ מנתב"ג בסביבות חמש בערב, וטיסות ממילאנו לת"א חזור ממריאות בד"כ בכתשע וחצי בלילה. נכון לכתיבת כתבה זו, מחירי טיסות למילאנו בארקיע עומדים על כ580$ לכרטיס הלוך חזור לאדם.

כרטיסי ארקיע הסטנדרטיים (למעט ארקיע אקספרס) כוללים שליחת מזוודה לתא המטען במשקל של עד 20 ק"ג ועלייה למטוס עם תיק קטן במשקל של עד 7 ק"ג. עם זאת, השירות בטיסה למילאנו בד"כ לא כולל ארוחות, אך לרוב ארקיע מאפשרת לנוסעים להזמין מראש ארוחות מיוחדות (עד יומיים לפני הטיסה). הבידור היחיד שיהיה זמין לנוסעים במהלך טיסה למילאנו בארקיע הוא מגזין הנופש "קו רקיע" של החברה, כך שאולי כדאי להביא אתכם ספר.

במטוסי הבואינג של ארקיע יש מספר מוגבל של עריסות, כך שבמקרה הצורך יש לציין זאת בעת ההזמנה, מוקדם ככל האפשר. שימו לב שתינוקות עד גיל שנתיים לא מקבלים מושב נפרד. אם תרצו ליהנות ממושב מרווח יותר, תוכלו להזמין מושב מועדף בדלפקי הבידוק (מספר מושבים מוגבל) בעלות של 35$ לכיוון.

טיסות זולות למילנו בחברת רייאנאייר

חברת הלואו קוסט האירית מאפשרת לישראלים לרכוש כרטיסי טיסה זולים למילאנו (ברגמו) כל השנה. החברה מתפעלת טיסות ישירות למילאנו ברגמו מת"א ארבעה ימים בשבוע, ומציעה מספר סוגי כרטיסי טיסה למילאנו שמתאימים לכל נוסע.

בחודשי החורף, מחירי טיסות למילאנו בריאנאייר מתחילים מכ58 אירו לכרטיס הלוך חזור לאדם. בחודשי הקיץ, תוכלו לצפות לשלם לפחות 164 אירו על כרטיס טיסה למילאנו הלוך-חזור.

הכרטיס הבסיסי (Standard fare) הוא כרטיס לואו-קוסט סטנדרטי שלא כולל מזוודה או שמירת מושב כלל. כרטיס הפלוס הוא כרטיס מעט יקר יותר שיאפשר לכם לשלוח מזוודה במשקל של עד 20 ק"ג לתא המטען ולשמור מושב סטנדרטי מראש. כרטיס הפלקסי פלוס הוא היקר מבין השלושה, ומוסיף להטבות של כרטיס הפלוס גם תנאי הזמנה גמישים יותר.

ברוב המושבים במטוסי רייאנאייר, המרווח לרגליים הוא 76.20 ס"מ. בחלק מהמושבים הקדמיים וביציאות החירום, המרווח הוא 101.6 ס"מ. את המושבים המרווחים יותר ניתן להזמין בתוספת תשלום.

ריאנאייר מאפשרת לנוסעים לעלות על טיסה למילאנו עם אוכל, לאלו שרוצים לחסוך מעט ולהביא סנדוויץ' מהבית. לחלופין, תוכלו לרכוש ארוחה קלה, חטיף או משקה מהתפריט הזמין במהלך הטיסה.

נוסעים שמתכננים טיול למילאנו עם תינוק יכולים לבחור אם להזמין לתינוק מושב נפרד, אך יהיה עליהם לעשות זאת באמצעות שירות הלקוחות. כמו כן, נוסעים אלו רשאים לקחת איתם לטיסה 2 פריטים לתינוק ללא תוספת תשלום: עגלה ומושב בטיחות לרכב/ בוסטר/ עריסה ניידת. הפריטים ישלחו לתא המטען. אם תרצו, תוכלו להשתמש בעגלה עד לפתח המטוס (כל עוד נמל התעופה המקומי מאפשר זאת).

טיסות למילאנו
דירוג הגולשים 5 (1 הצבעה)
Sending

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל