eSIM לאיטליה

סים ו-eSIM לאיטליה – המלצות וטיפים שימושיים לחופשה

הזמנת דילים לאיטליה           |           הזמנת טיולים מאורגנים באיטליה

אחת השאלות הנפוצות ביותר בקרב מטיילים בארץ המגף היא "איך קונים סים לאיטליה?" בעוד שבעבר, האפשרויות לרכישת שירותי אינטרנט וסים לאיטליה היו מצומצמות ויקרות, כיום יש מגוון אופציות חדשניות לרכישת סים לאיטליה. בין הבולטות שבהן ניתן למצוא את ה-eSim לאיטליה, וכמובן סים מקומי או סים אירופאי אוניברסלי. בין החברות הבולטות שמציעות סים לאיטליה הן דרים סים ומולטי טראוול הישראלית, כל אחת עם יתרונות משלה וחבילות סלולר שונות. במדריך המלא לסים לאיטליה נבדוק מהי הדרך הכי משתלמת לקבל שירותי סלולר במדינה ואיך לחסוך כסף וזמן בתהליך.

דרים-סים, שמציעה סים לאיטליה עם אינטרנט בלבד. תוכלו לבחור: סים רגיל עם משלוח לארץ או eSim עם התקנה מהבית (למכשירים תומכי eSim בלבד), ולשלם בדיוק על כמה שגלשתם בתעריף זול. מכיוון שמדובר בסים בינלאומי, אפשר להמשיך להשתמש באותו הסים בטיולים הבאים בכ-190 מדינות, כמה פעמים שתרצו. מומלץ למי שלא רוצה להתחייב לחבילות סלולר.

להזמנת eSIM או SIM לאיטליה מ-Drimsim לחצו כאן

מולטי טראוול, חברה ישראלית עם שירות לקוחות בעברית 24/7. קונים eSim לאיטליה עם חבילות גלישה זולות, מתקינים מהבית לפני החופשה ומקבלים אינטרנט בנחיתה. מתאים רק למי שהמכשיר שלו תומך בטכנולוגיית eSim, ולמי שמעדיף חבילות קבועות וזולות. בחלק מהמכשירים אפשר לקבל מספר ישראלי.

להזמנת eSIM לאיטליה מ-Multi-Travel לחצו כאן

Airalo היא חברה בינלאומית המציעה eSim וחבילות גלישה לאיטליה במחירים זולים ומשתלמים (בנוסף לחבילות אינטרנט אוניברסליות). גם ב-Airalo מציעים איסים לאיטליה בהתקנה מרחוק, עם הפעלה פשוטה ושירות לקוחות נגיש (באנגלית). השירות מתאים למכשירים תומכי eSim.

להזמנת eSIM לאיטליה מ-Airalo לחצו כאן

חופשה באיטליה – עוד מידע חשוב

טיסות לאיטליה – השוואת מחירים ומידע חשוב

בתי מלון מומלצים למשפחות ברומא בירת איטליה

הזמנת כרטיסים לכדורגל באיטליה – המדריך המקיף לאוהד הישראלי

השכרת רכב באיטליה – השוואת מחירים והמלצות לנהג

תחבורה באיטליה – מידע וטיפים למטייל

סים לאיטליה

סים מקומי לאיטליה או סים אירופאי הוא האפשרות הקלאסית לקבלת שירותי סלולר ואינטרנט במדינה. מדובר בסים הפיזי מפלסטיק, הקלאסי. זוהי אופציה זולה, נוחה, ואמינה. קניית סים לאיטליה אפשרית במספר דרכים: הזמנת סים אירופאי באינטרנט, קניית סים מקומי בשדה התעופה, או קניית סים מקומי בסניף בעיר לאחר ההגעה. רוב המטיילים ממתינים לדקה התשעים לשם קניית סים בשדה התעופה באיטליה, אך מניסיוננו זוהי טעות שתעלה יותר, גם בזמן וגם בכסף.

מומלץ לקנות סים לאיטליה מראש ולעשות זאת ממקור אמין. המקום המומלץ לרכוש סים לאיטליה הוא בדרים-סים, חברה שפיתחה חבילות סים מותאמות היטב לתיירים ולתקופות קצרות. המשלוח לישראל זול (5 אירו), והסים כולל שירותי גלישה באינטרנט בלבד, בקונספט של גלשת-שילמת (כלומר חיוב לפי כמות הגלישה בפועל). ניתן למחזר אותו גם לטיולים הבאים בכ-190 מדינות בכל העולם.

eSim לאיטליה

המושג eSim הופך לפופולרי יותר ויותר, אך מה זה אומר לגבי מטיילים? והאם eSim לאיטליה עדיף על פני סים רגיל?

טכנולוגית eSim לאיטליה תאפשר לכם להתקין סים עם שירותי אינטרנט וסלולר לאיטליה מרחוק, ללא צורך להגיע לסניף או להוציא את הסים הישראלי הישן מהמכשיר.

לפני רכישת eSim לאיטליה, צריך לוודא שמכשיר הסמארטפון שלכם תומך בטכנולוגית eSim (אצל ספקים כמו דרים-סים ומולטי-טראוול ניתן לראות רשימה של מכשירים תומכים), ומשם מדובר בתהליך התקנה קצרצר.

לבדיקת התאמת מכשירכם להתקנת eSim של מולטי-טראוול לחצו כאן

לבדיקת התאמת מכשירכם להתקנת eSim של דרים-סים היכנסו לקישור, בחרו בקטגוריה eSIM ולחצו על "CHECK COMPATIBILITY"

ההתקנה כוללת סריקת ברקוד פשוטה, ולוקחת מספר דקות בלבד. הברקוד מתקבל מחברת הסלולר בה בחרתם.

חבילות הסלולר עם eSim לאיטליה משתנות לפי ספק הסלולר, וכיום רוב הרכישות של eSim לאיטליה בפרט או לאירופה בכלל הן אונליין. לכן, חשוב לוודא שהחברה היא אמינה ולא לרכוש סתם מכל מקום.

שני מקומות מומלצים בהם ניתן לרכוש eSim לאיטליה במספר דקות ומרחוק, ללא הגעה לסניף או משלוח, הן מולטי טרבל ודרים-סים.

מולטי טראוול היא חברה ישראלית. היא מציעה eSim לאיטליה בהתקנה מרחוק שתקף גם לרוב המדינות באירופה. חבילות קבועות או בהתאמה אישית (כלומר ממש בוחרים באופן מדויק את כמות נתוני הגלישה, השיחות וההדעות). שירות הלקוחות זמין בעברית 24/7 ומדובר בחברה מוכרת ואמינה מבית PayCall.

דרים-סים מציעה גם היא, בנוסף לסים הקלאסי, eSim לאיטליה שתקף גם בכל רחבי אירופה וב190 מדינות ברחבי העולם. דרים-סים לא מציעה חבילות קבועות, אלא גלישה באינטרנט בלבד בקונספט של "גלשת-שילמת": מטעינים סכום לבחירתכם בחשבון האישי והחיובים יורדים משם. שירות הלקוחות בדרים-סים הוא באנגלית, זמין במהירות ויעיל בצ'אט שבאתר (ובערוצים נוספים).

בשתי החברות הסכום אותו תשלמו קבוע וידוע מראש, ללא הפתעות.

סים רגיל או eSim לאיטליה, מה עדיף?

רוב המטיילים המתכננים את החופשה שלהם לאיטליה עוד לא מכירים, או לפחות עוד לא ניסו את הקונספט של eSim. לכן, ניתן להבין את החששות במעבר לטכנולוגיה חדשה, ואת הרצון להישאר עם הדרך הישנה לקבלת שירותי סלולר בחו"ל. אך למעשה, טכנולוגיית הeSim כבר קיימת שנים: זוהי הטכנולוגיה המשמשת אותנו לשעונים החכמים, והיא נחשבת לעתיד של כרטיסי הסים. חברות שמייצרות סמארטפונים כבר מכריזות על מכשירים שתומכים רק בeSim, ויותר ויותר מטיילים מבינים שeSim לאיטליה הוא הדרך הכי נוחה לקבל שירותי סלולר.

אז במה מדובר, מה זה eSim בעצם?

סים דיגיטלי הוא טכנולוגיה שקיימת כבר מספר שנים, ולאחרונה תופסת תאוצה בקרב מטיילים באיטליה ובאירופה בכלל. בשמו הרישמי, eSim הוא קיצור של Embedded Sim, כלומר כרטיס סים שכבר מוטמע בסמארטפון. הטכנולוגייה קיימת ברוב הסמארטפונים מהשנים האחרונות, ולמעשה כבר יש סמארטפונים שעתידים לתמוך בeSim בלבד. עם זאת, ישנם עדיין מכשירים מסוימים שלא תומכים בטכנולוגית eSim, לכן חשוב לבדוק אם המכשיר שלכם תומך בטכנולוגיה זו לפני הרכישה.

eSim מבצע את כל הפעולות שסים קלאסי מבצע, אך ללא חתיכת הפלסטיק המיושנת.

בסריקת ברקוד מחברת סלולר ניתן לבצע התקנה של מספר טלפון ולקבל שירות של חבילות סלולר שונות (התנאים והשירותים משתנים לפי ספק הסלולר).

מספר יתרונות מבדילים את הeSim לעומת סים פיזי:

  • אין צורך לשלם על משלוח ולהמתין לו, ואין צורך להגיע לסניף. התקנה של eSim לאיטליה או כל eSim אחר היא מרחוק.
  • אין צורך להוציא את הסים הפיזי של חברת הסלולר הישראלית, כלומר ניתן להשתמש בשניהם במהלך הטיול.
  • מחיר eSim לאיטליה הוא לרוב זול, ולמרות שהטכנולוגיה חדישה ונוחה יותר, היא לרוב לא מייקרת את שירותי הסלולר, ובדרך כלל המחירים הם מקבילים גם בסים רגיל וגם בeSim. עם זאת, רכישת eSim לאיטליה תחסוך לכם זמן יקר בשדה התעופה, הגעה לסניף בעיר באיטליה, או עלות משלוח.
  • מבחינת בטיחות תוכנה ומידע בסים, העניין תלוי בחברת הסלולר. חברה אמינה מעדכנת את קוד הבטיחות בeSim לעיתים קרובות ולכן לeSim לאיטליה יש פוטנציאל להיות יותר בטיחותי. כמו כן, לסים מפלסטיק יש סיכוי גבוה יותר ללכת לאיבוד מכיוון שמדובר בחתיכת פלסטיק פיזית שכשמוציאים אותה מהפלאפון במהלך הטיול היא עלולה ללכת לאיבוד.

איפה מומלץ לקנות סים לאיטליה?

מגוון האפשרויות לרכישת סים לאיטליה רק הולך ומתרחב.

בעבר, האופציות היו מצומצמות וכללו בדרך כלל רכישת חבילת סלולר לאיטליה מהחברה שלכם בארץ, או למיטיבי לכת, רכישת סים מקומי באיטליה עם הנחיתה בשדה או אפילו הזמנה אונליין לארץ מראש.

כיום, נוספו לרשימה גם רכישת eSim לאיטליה שהופכת את התהליך לזול ולקצר יותר (מספר דקות בלבד).

כאמור, ברכישת סים לאיטליה אונליין תוכלו לחסוך זמן רב בטיול ו"לסגור את הפינה" של אינטרנט בפלאפון בחו"ל במספר דקות ומבעוד מועד. דרך נהדרת להתפנות לתכנון שאר הטיול.

הדרכים המומלצות והבולטות לרכישת סים לאיטליה שפועל גם ברחבי אירופה הן:

רכישת eSim לאיטליה במולטי טראבל.

רכישת eSim לאיטליה או רכישת סים קלאסי לאיטליה בדרים-סים.

אז מהם ההבדלים בין שתי הדרכים לרכישת סים לאיטליה?

סוג הסים

מולטי טראוול מציעה eSim בלבד.

דרים-סים מציעה סים קלאסי או eSim לאיטליה.

היכן הסים לאיטליה תקף?

הסים לאיטליה של דרים סים תקף בכ-190 מדינות, אך לכל מדינה יש תעריף שונה. לרוב התעריפים משתלמים בעיקר באירופה.

סים לאיטליה של מולטי טראוול תקף בדרך כלל במגוון מדינות לפי יבשת. סים לאיטליה בדרך כלל עובד גם ברחבי אירופה, תחת אותה החבילה ואותו התעריף.

מהו תהליך ההתקנה של eSim לאיטליה?

תהליך התקנת eSim לאיטליה בשתי החברות זהה, לוקח כשתי דקות וכולל סריקת ברקוד והפעלה בהגדרות (מקבלים הוראות התקנה מחברת הסלולר).

מה המחיר של סים לאיטליה?

המחיר של סים לאיטליה תלוי בספק הסלולר כמובן.

מלבד המחיר של הסים עצמו (לא יותר מ-10 אירו בדרך כלל), צריך לרכוש חבילת סלולר:

מולטי טראוול מציעה מגוון רחב של חבילות קבועות למספר ימים שמתאים לאורך הטיול שלכם ברכישת eSim לאיטליה, עם מספר קבוע של נתוני גלישה ובמידת הצורך גם דקות שיחה והודעות. בנוסף, ניתן לבחור חבילה מדויקת עבורכם בהתאמה אישית.

דרים-סים מציעה סים לאיטליה שפועל ללא חבילה קבועה, אלא בהטענת סכום לבחירתכם לפי הצורך (מינימום של 20 אירו להטענה), ולאחר מכן גלישה באינטרנט לפי תעריף קבוע (0.01 אירו פר מגה בייט באיטליה). החיוב על הגלישה יורד מהסכום שהוטען בחשבון וניתן לעקוב אחר החיובים ונתוני הגלישה באפליקציה.

שירות לקוחות

מולטי טראוול מציעה שירות לקוחות בעברית שפועל 24/7, גם בוואצפ או בצ'אט בנוסף למייל.

דרים סים מציעה שירות לקוחות באנגלית בכל עת בצ'אט שבאתר (או בצ'אט בפייסבוק/מייל).

לסיכום, לכל חברה יש קונספט ויתרונות משלה. אנחנו באופן אישי היינו בודקים את נתוני הגלישה בהם אנו משתמשים בדרך כלל (בסמארטפון ניתן לבדוק בהגדרות מה ממוצע נתוני הגלישה שלכם), ומשווים את המחירים לפי כמה ג'יגה בייט דרוש לכם במהלך החופשה. בנוסף, בצעו את ההחלטה גם לפי נתונים נוספים החשובים לכם כמו שירות לקוחות, סוג הסים, סוג החבילה והשירותים הדרושים וכול'.

איך אפשר להשאיר סים ישראלי פעיל במהלך החופשה?

שאלה שנשארת רבות היא כיצד ניתן להשאיר את המספר הישראלי פעיל במהלך החופשה. בעזרת eSim לאיטליה, תוכלו להשאיר את הסים הקלאסי (הפיזי מפלסטיק) של ספק הסלולר הישראלי בפלאפון, וכך להשאיר את המספר הישראלי פעיל במהלך החופשה למקרה שתצטרכו לקבל קוד אימות או שיחה חשובה מהארץ. שימו לב שצריך להפעיל את כרטיס הסים הרצוי בהגדרות בעת הצורך.

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל