השכרת רכב במדריד בספרד

השכרת רכב במדריד – טיפים לחיסכון

השכרת רכב במדריד בירת ספרד יכולה להיות זולה יותר משמעותית מהמחירים שתיראו במודעות השונות באמצעות חיפוש פשוט במנוע השוואת המחירים לתעריפי השכרת רכב בחו"ל אשר מקושר ישירות למחשבים של כל חברת השכרת רכב במדריד אשר נחשבת אמינה ומספקת לתיירים שירות לקוחות באנגלית, כולל חברות ספרדיות אשר לעיתים קרובות גובות מחירים זולים יותר משמעותית מאשר חברות השכרת הרכב הבינ"ל הידועות כמו אביס או הרץ, על אותן מכוניות.

הזמנת דילים למדריד | הזמנת דילים לברצלונה | הזמנת טיולים מאורגנים לספרד

כדי לאתר את המחירים הזולים ביותר להשכרת רכב במדריד מלאו את הטופס – בשדה "ארץ" בחרו את ספרד ובשדה עיר את madrid מדריד. אח"כ בשדה תחנה בחרו את המיקום המדויק אליו תירצו להזמין השכרת רכב במדריד מתוך רשימת תחנות האיסוף בהן נמצאים סניפים של חברות השכרת רכב במדריד – שדה התעופה של מדריד, קולסדה, דליסיאס, איפמה, גראן ויה, ותחנות איסוף נוספות במדריד. לסיום הזינו את התאריכים בהם אתם מעוניינים להזמין השכרת רכב במדריד וליחצו "חפש" כדי לקבל השוואת מחירים על מיגוון דגמי רכב מחברות השכרת רכב רבות במדריד הנחשבות אמינות ומפעילות שירות לקוחות באנגלית

השכרת רכב במדריד – מנוע חיפוש והשוואת מחירים

עוד קריאה מומלצת לפני השכרת רכב במדריד –

טיסות למדריד – איתור טיסות זולות לספרד, ביקורת חברות תעופה הטסות למדריד ועוד

מלונות מומלצים במדריד למשפחות עם ילדים

אירועים במדריד – הזמנת כרטיסים למשחקי ספורט והופעות בידור (לוח מתעדכן)

תחבורה בספרד – מדריך למטייל

sim ו-eSim לספרד – מידע וטיפים למטייל

כרטיסים לקבוצת הכדורגל של אטלטיקו מדריד
כרטיסים לקבוצה הכדורגל של ברצלונה
כרטיסים לליגה הספרדית

מומלץ לצפות בסרטון הוידאו המתעד נהיגה במדריד אשר יסייע לכם לקבל מושג ולהתוכנן לנהיגה לפני חופשה במדריד –

השכרת רכב במדריד – מידע חשוב

נהיגה במדריד יכולה להיות בעייתית מאוד. בירת ספרד סובלת מבעיות אופייניות של רוב הערים הגדולות בדרום אירופה, כמו רומא או ליסבון – מכוניות רבות מדי ולא מספיק מקום כדי להכיל אותן.

לפעמים אפשר להיתקע בפקקי תנועה ב Paseo de la Castellana אפילו בשעה 3:00 בבוקר. רוב בעיות התנועה במדריד נוצרות באיזורים של הרחובות הצרים בעיר העתיקה, שם משאית שמביאה חביות בירה לבר מקומי יכולה לגרום לפקק ענק. מציאת מקום חניה במדריד יכולה לקחת זמן רב, ואם אתם לא רגילים לחנות בחניות צפופות זה יכול להיות מאתגר מאוד לחנות במדריד. ספרדים רבים גם מתקשים בחנייה במדריד, וחלקם פשוט מחנים בדאבל פרקינג וחוסמים מכוניות אחרות, מה שמוסיף לפקקים.

אם אתם מוצאים את עצמכם חסומים על ידי אוטו אחר שחנה בחנייה מקבילה, אין לכם הרבה ברירות אלא לצפור עד הנהג חוזר. בענייני חנייה במדריד, צריך להיות מודעים לכך שנהגים ספרדים רבים ידפקו לכם את האוטו כשהם מנסים להיכנס או לצאת מהחנייה בלי שום חרטה. אם אתם מזמינים השכרת רכב במדריד בחוזה במסגרתו תידרשו לשלם על פגיעה בכרב – כלומר, במידה ולא רכשתם ביטוח אקסטרא של ביטול השתתפות עצמית – מומלץ לשקול לחנות בחניונים תת קרקעיים בתשלום. אמנם זה לא מבטיח לחלוטין את זה שאף אחד לא ייכנס במכונית שלכם, אבל הסיכויים פחותים מאשר בחנייה ברחוב.

בקיצור, השכרת רכב במדריד היא לא תמיד הכרחית. אם אתם מתכננים רק חופשה של כמה ימים במדריד לזוג בלי לצאת החוצה ולטייל בספרד, אולי אפשר לוותר ולהסתמך על תחבורה ציבורית במדריד, הנחשבת למוצלחת בסך הכל.  השכרת רכב במדריד הגיונית ומשתלמת אם אתם מתכננים לצאת ממדריד לטיול בספרד, בכפרים או בערים הסמוכות, או שאתם מגיעים אל מדריד עם ילדים ולא מעוניינים להיטלטל בתחבורה הציבורית. בכל מקרה לא מומלץ להגיע עם רכב למרכז העיר מדריד, באיזורים העתיקים בהם מכונית עלולה לגרום יותר בעיות מאשר יתרונות.

השכרת רכב במדריד
דירוג הגולשים 5 (1 הצבעה)
Sending

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל