מידע על השכרת רכב בקלוז

השכרת רכב בקלוז' נאפוקה רומניה – השוואת מחירים וטיפים

השכרת רכב בקלוז' נאפוקה רומניה – המדריך המלא שיחסוך לכם מאות שקלים והרבה חששות לפני השכרת רכב בבירת חבל טרנסילבניה ברומניה, כולל מנוע חיפוש מיוחד להשוואת מחירים בין חברות השכרת רכב בקלוז' נאפוקה וגם טיפים חשובים למטייל (כולל סרטון וידאו) על נהיגה בקלוז' נאפוקה

השכרת רכב בקלוז' נאפוקה יכולה להיות זולה משמעותית מהמחירים שאתם רואים בפרסומות באינטרנט – כדי לאתר את המחירים הכי זולים להשכרת רכב בקלוז' נאפוקה השתמשו במנוע החיפוש להשוואת מחירי השכרת רכב בחו"ל שבדף זה – בשדה ארץ ביחרו את רומניה ובשדה עיר את cluj napoca קלוז' נאפוקה. בשדה "תחנה" ביחרו בין האפשרויות הכוללות את שדה התעופה של קלוז' נאפוקה או את העיר התחתית, ולאחר מכן הזינו את התאריכים המדוייקים בהם אתם מעוניינים להזמין השכרת רכב בקלוז' נאפוקה ולסיום ליחצו "חפש"

השכרת רכב בחו"ל – מנוע חיפוש והשוואת מחירים


חופשה בקלוז' נאפוקה – עוד באותו נושא:

קלוז' נאפוקה רומניה – מלונות מומלצים עם ילדים

קלוז' נאפוקה למשפחות – המלצות לחופשה בבירת טרנסילבניה 

השכרת רכב ברומניה – נהיגה ברומניה וחוקי התנועה

רומניה עם ילדים – המדריך לטיול משפחות

טיסות לרומניה – טיפים והשוואת מחירים

חבילות נופש לבוקרשט            |            טיולים מאורגנים ברומניה

השכרת רכב בקלוז' נאפוקה רומניה – טיפים ומידע למטייל

קלוז' נאפוקה היא עיר מרכזית ברומניה ובירת מחוז טרנסילבניה, בין החברות המציעות השכרת רכב בקלוז' נאפוקה תמצאו חברות השכרת רכב בעולם כמו אוויס, באדג'ט, יורופקאר, VAG24 והרבה חברות השכרת רכב ברומניה שמציעות בד"כ מחירים זולים יותר (השתמשו במנוע השוואת המחירים שלמעלה כדי לברר מחירים ספציפיים). ענקית השכרת הרכב הרץ מקיימת פעילות מוגבלת בעיר ומאפשרת השכרת רכב בקלוז' נאפוקה ללקוחותיה על פי בקשה מיוחדת. ניתן לשכור רכבים מספקים רבים ברחבי קלוז' נאפוקה. סוכנויות תיירות רבות גם משכירות רכבים. תוכלו למצוא סוכנויות כאלה בכל אזור מרכז העיר.

יחסית אל מזרח אירופה הנהיגה בקלוז' נאפוקה נחשבת נוחה מאוד. הנהגים מאוד מנומסים יחסית ליעדים אחרים ברומניה ומזרח אירופה, ויחסית אין בעיות קשות של פקקים או עומס תנועה. בקלוז'-נאפוקה יש רשת כבישים טובה. הכביש הראשי האירופאי E60 מתחבר לבוקרשט ולבראשוב (Brasov) מצידה הדרומי, לאוראדיה (Oradea) ואל בודפשט ממערב, הכביש Bors. E81 מוביל לזלאו (Zalau) ולסאטו מארה (Satu Mare) מצפון, בראשוב ובוקרשט מדרום. E58 מחבר את קלוז' נאפוקה לדז' (Dej), ביסטריצה (Bistrita), באיה מארה (Baia Mare) ו-ואטרה דורניי (Vatra Dornei).

לפני קבלת החלטות על השכרת רכב בקלוז' נאפוקה מומלץ לצפות בסרטון המתעד נהיגה בקלוז' נאפוקה –

השכרת אופניים בקלוז' נאפוקה

אופניים הן אמצעי טוב לתחבורה בקלוז' נאפוקה. יש הרבה אפשרויות לשכור אופניים במערכת שיתוף האופניים החופשית מ-Down Town Rent a Bike, I’Velo או StudentObike. משרדי השכרת אופניים אחרים נמצאים לעיתים קרובות דווקא בסניפי בנק.

יש תוכנית ציבורית בשלבי ביצוע ובמימון שלעיריית קלוז' נאפוקה להקמת 50 תחנות להשכרת אופניים בשירות עצמי ו-500 מערכות שבילי אופניים בקלוז' נאפוקה. כשאתם שוכרים אופניים, היזהרו מהתנועה. כרגע יש רק מסלולי אופניים בודדים בעיר – כך שרכיבה על אופניים בקלוז' נאפוקה בד"כ מתבצעת בשיתוף עם רכבים אחרים בכביש, והנהגים לא ממש מתחשבים ברוכבים, אז הסתכלו פעמיים והיו זהירים מהנהגים שמסביבכם. אפילו אם הנהגים בקלוז' ידועים בנימוסים שלהם והתנועה איננה עמוסה, רכיבה באופניים יכולה להיות מסוכנת. כמו כן קחו בחשבון שלמרות שאיזור הדאונטאון שטוח, קלוז'-נאפוקה היא עיר ששוכנת בעמק המוקף בגבעות גבוהות.

השכרת רכב בקלוז'
דירוג הגולשים 5 (1 הצבעה)
Sending

תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל