real madrid

כרטיסים למשחקי ריאל מדריד – המדריך המלא

רוצים לראות משחק כדורגל של ריאל מדריד מהאיצטדיון? הכתבה הזו תעזור לכם להפוך חלום למציאות בפשטות וקלות. כאן תמצאו את כל המידע הדרוש למטייל – החל מאפשרות הזמנת כרטיסים למשחקי ריאל מדריד באתר מאובטח בעברית (עם שירות לקוחות ישראלי), דרך כללי בטיחות וזהירות בכניסה למשחקי ריאל מדריד, המלצות על אטרקציות ומסעדות ליד האיצטדיון במדריד, מידע תיירותי על חופשה במדריד לאוהדים, ועוד

הזמנת דילים למדריד | הזמנת דילים לברצלונה | הזמנת טיולים מאורגנים לספרד

ריאל מדריד אשר נוסדה בשנת 1902, היא אחת מקבוצות הכדורגל המצליחות, המפורסמות, והאהודות ביותר בספרד ובעולם. ריאל מדריד הידועה בכינויה ה-"בלנקוס" על שם מדיה הלבנים, היא בין קבוצות הכדורגל העשירות ביותר בעולם, מה שביסס את הקבוצה כאחד המותגים הגדולים ביותר בעולם הספורט והכדורגל. יכולת כלכלית זו מאפשרת לריאל מדריד להחתים את טובי שחקני הכדורגל העולמיים, שמות כמו זינאדין זידאן, ראול גונזלס, כרים בנזמה, כריסטיאנו רונאלדו ואחרים, ולהימנות על צמרת קבוצות הכדורגל באירופה בצורה עקבית. רשימת התארים הארוכה והמרשימה בכל קנה מידה, גורמת לרבים להחשיב את ריאל מדריד לקבוצת הכדורגל הטובה בעולם, כשלזכותה שיא הזכיות באליפות ספרד עם 33 אליפויות ו- 19 זכיות בגביע המלך, תחרות הגביע הספרדית. בזירה האירופאית, ריאל מדריד מחזיקה בשיא הזכיות בליגת האלופות, עם 13 זכיות במפעל היוקרתי ביותר בעולם לקבוצות כדורגל, בפער ניכר ממילאן המדורגת שניה עם 7 זכיות במפעל.

להזמנת כרטיסים לכדורגל בספרד ליחצו כאן

לקבוצה ישנן יריבויות ספורטיביות, כשהגדולות שבהן, הן יריבות עם ברצלונה – איתה ריאל מדריד נאבקת כמעט מידי עונה על התארים בליגה ובאירופה, וכל משחק ביניהן מכונה "הקלסיקו" ומסוקר בהרחבה בכל רחבי העולם. בנוסף, לריאל מדריד יריבות מרה עם היריבה העירונית, אתלטיקו מדריד שנחשבת אף היא לקבוצה חזקה ומצליחה, אם כי לא כמו ריאל מדריד. משחקי הדרבי ביניהן זוכים גם הם לסיקור נרחב ועניין רב.

טיול במדריד – עוד באותו נושא:

בתי מלון מומלצים במדריד בירת ספרד

טיסות למדריד – השוואת מחירים וטיפים

השכרת רכב במדריד – טיפים לחיסכון

e-sim ו-sim לספרד – מידע וטיפים למטייל

אירועים במדריד – הזמנת כרטיסים למשחקי ספורט והופעות בידור (לוח מתעדכן)

איצטדיון ריאל מדריד וההגעה אליו

אצטדיון ריאל מדריד, אחד הגדולים, המפוארים והמפורסמים באירופה, אשר נחשב למקדש כדורגל בקנה מידה עולמי, נקרא בשם "סנטיאגו ברנבאו". האצטדיון הכיל בעבר יותר צופים, אך לאחר שיפוצים וביטול מקומות העמידה, כעת הוא מסוגל להכיל 81,044 צופים, והוא שני בגודלו רק ל-"קאמפ נואו" בברצלונה. עקב מעמדו של האצטדיון הנחשב לאחד מהגדולים ומשוכללים באירופה, הוא זכה לארח מגוון רחב של אירועי כדורגל משמעותיים וגדולים לאורך השנים, כמו למשל אירוח משחק גמר ליגת האלופות 4 פעמים בשנים 1957, 1969, 1980 ו-2010, גמר היורו בשנת 1964, וגמר המונדיאל של שנת 1982.

הדרך המומלצת והקלה ביותר להגיע לאצטדיון היא באמצעות המטרו. עלו על קו 10 (הקו הכחול), ורדו בתחנה הנושאת את שמו של האצטדיון, תחנת Santiago Bernabéu. הגעה באמצעות רכב פרטי אפשרית, אך לא מומלצת בגלל עלויות חנייה לא זולות בקרבת האצטדיון.

האצטדיון ממוקם בכתובת Estadio Santiago Bernabéu, Avenida de Concha Espina

סיורים באצטדיון, מוזיאון ריאל מדריד וחנות האוהדים

האצטדיון מהווה אטרקציה תיירותית בפני עצמה, ומומלץ מאוד לכל מי שמגיע למדריד, גם לאוהדי קבוצות אחרות ואף לכאלה שלא מגלים עניין משמעותי בעולם הכדורגל. הסיור הינו עצמאי, עם אפשרות להדרכה באמצעות אפליקציה ייעודית גם בעברית. הסיור אורך כשעה וחצי וכולל מבט פנורמי על האצטדיון, חדר התארים העשיר של ריאל מדריד, עליה לכר הדשא, ביקור בתא הנשיאותי המארח את נשיא המועדון ובכירים נוספים בשעת משחק, ביקור בחדרי ההלבשה, הליכה במנהרת השחקנים המובילה לכר הדשא, ביקור בחדר העיתונות ולקינוח בחנות האוהדים הרשמית של ריאל מדריד בה תוכלו לרכוש מזכרות, אביזרים וביגוד מקורי – אם כי במחירים גבוהים יותר ממה שאפשר למצוא בחנויות ספורט ברחבי מדריד.

עלות הסיור באיצטדיון סנטיאגו ברנבאו היא 25€ למבוגרים ו- 18€ לילדים עד גיל 14, כשתוספת על ההדרכה הקולית היא 5€ נוספים. הסיורים מתקיימים בימי ראשון וחגים בשעות: 10:30-18:30, בימי שני-שבת בין השעות: 10:00-19:00. לא מומלץ להגיע לסיור בימים בהם מתקיימים משחקים של ריאל מדריד, היות וניתן לבקר עד כארבע שעות לפני שריקת הפתיחה ולכן חלקים נרחבים מהסיור יהיו סגורים בפני המבקרים. את הכרטיסים לסיורים באיצטדיון ריאל מדריד ניתן לרכוש בקופות האצטדיון או בקישור:

להזמנת כרטיסים לסיור בסנטיאגו ברנבאו

כרטיסים לריאל מדריד

ריאל מדריד היא אחת מקבוצות הכדורגל האהודות בעולם ויש ביקוש רב לכרטיסים למשחקי ריאל מדריד – בין אם אלו משחקים במסגרת הליגה הספרדית ובין אם במפעלים האירופאים. כמקובל במועדונים גדולים אחרים, הכרטיסים הנמכרים לציבור הרחב הם אלו שנותרו לאחר שחברי מועדון האוהדים של ריאל מדריד מימשו את זכות הראשונים לרכישת כרטיס. כרטיסים זמינים לציבור ניתנים לרכישה בדרך כלל כשבוע לפני מועד המשחק. השתדלו להזמין את הכרטיסים מראש, במיוחד אם ברצונכם להגיע ל"קלסיקו", לדרבי או למשחק במסגרת ליגת האלופות. למרות זאת  יש משחקים של ריאל מדריד (נגד קבוצות פחות נחשבות) אליהם אפשרי לרכוש כרטיסים ביום המשחק עצמו בקופות האצטדיון, אך עדיין מדובר בסוג של הימור, ולכן על מנת להבטיח את זמינות ומקוריות הכרטיסים, וליהנות מחוויית כדורגל בלתי נשכחת עם ראש שקט ונטול דאגות, אנו ממליצים לכם לרכוש את הכרטיסים באמצעות אתר מאובטח בעברית על ידי לחיצה על הבאנר.

ריאל מדריד כרטיסים

מחירי הכרטיסים למשחקי ריאל מדריד משתנים בין מיקום הישיבה באצטדיון, והקבוצה מולה משחקת ריאל מדריד, ונעים בין כ-30€ ל- 130€.

אטרקציות, מקומות בילוי ואוכל מסביב לאיצטדיון

האטרקציה המרכזית היא כמובן האצטדיון עצמו, בו אפשר לבלות, לאכול ולעשות שופינג עם או בלי צפייה במשחק של ריאל מדריד. האצטדיון ממוקם במיקום מרכזי במדריד, המשופע במסעדות, בארים ומרכזי קניות. כדי לתכנן חופשה במדריד מומלץ לקרוא את הכתבה על אטרקציות תיירותיות במדריד

ממש צמוד לאצטדיון תוכלו למצוא מרכז קניות בשם La Esquina עם מסעדות מזון מהיר.

רוב הפאבים ממוקמים במרכז מדריד, במרחק של 10 דקות נסיעה על קו 10 של הרכבת התחתית. עליכם לרדת בתחנת Alonso Martínez.

Kabuki – מסעדה יפנית מומלצת בכתובת Av. del Pdte. Carmona, 2, 28020 Madrid

Gelateria La Romana – גלידריה שזכתה לביקורות טובות בכתובת Paseo de la Habana, 27, 28036

Aldi – סופרמרקט קרוב לאצטדיון בכתובת Calle del Poeta Joan Maragall, 7, 28020

מוזיאון Museo Tiflológico de la ONCE – מוזיאון ייחודי זה מיועד לעיוורים אך ממש לא רק. במקום ניתן למצוא תערוכה המציגה מגוון דגמים מוקטנים של מבנים מפורסמים בעולם, אך בניגוד למקומות דומים, במוזיאון זה ניתן לגעת בכל המיצגים. הכניסה היא בחינם. הכתובת היא Calle la Coruña, 18, 28020

האודיטוריום הלאומי למוסיקה – הוא ביקור חובה לחובבי הקונצרטים והאופרה. כתובתו Principe de Vergara 146, Madrid

כללי התנהגות במשחקי ריאל מדריד לאוהד ולמבקר

הכניסה למשחקי ריאל מדריד מותנית בבדיקה ביטחונית.

יש להישמע להוראות הצוות, הדיילים, מאבטחים ואנשי המשטרה במקום

אין לעשן בתחומי האצטדיון למעט המקומות המורשים

כל גיל חייב בכרטיס כניסה למשחקי ריאל מדריד (כולל ילדים)

יש לזכור כי האצטדיון מתועד באמצעות מערכת טלוויזיה במעגל סגור

חובה לשבת אך ורק במושב אליו נקנה הכרטיס

יש לשמור על הכרטיס עד למועד עזיבת האצטדיון על מנת שניתן יהיה להציגו במידה ותדרשו על ידי צוות האצטדיון.

מסיבות ביטחוניות, כניסה חוזרת מתאפשרת רק פעם אחת במהלך המשחק

חל איסור מוחלט על הכנסת כלי נשק לרבות סכינים, אולרים ואלמנטים נפיצים כגון זיקוקים, נפצים וחפצים דומים למשחקי ריאל מדריד

חל איסור מוחלט על הסתה וגילויי אלימות, טרור, גזענות, שנאת זרים וחוסר סובלנות כזאת או אחרת כלפי בני אדם על ידי שירים, סמלים, ביגוד, כרזות וכו. 

חל איסור מוחלט על להכניס לאצטדיון, ולהיות תחת השפעת משקאות אלכוהוליים, סמים, חומרים ממריצים או חומרים משני תודעה.

אסור להכניס לתחומי האצטדיון מיכלי משקה העולים על 500 מ"ל, ופריטים אחרים העשויים מתכת, זכוכית, קרמיקה, עץ

לא תותר כניסה למשחקים של ריאל מדריד עם עגלות וחפצים העלולים לחסום מעברי גישה ומילוט בשעת חירום כמו עגלות ותיקים גדולים

חל איסור על הכנסת ציוד צילום והקלטה מקצועי למשחקי ריאל מדריד – למעט מצלמות רגילות.

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל